- Μηνύματα
- 55.145
- Reaction score
- 137.704
Οι απορίες λύνονται αν δεις τι ακριβώς μετράνε για το ΕΡΑ (και τι για το wltp) και μετά το συγκρίνεις με τι συνθήκες οδήγησης επέλεξαν για κάθε τεστ.Προκύπτει βέβαια το ερώτημα γιατί να υπάρχουν τόσο μεγάλες αποκλίσεις μεταξύ EPA και πραγματικών συνθηκών,
Αυτό που λες θα απαντούσε στο γιατί στο ένα τεστ έβγαλαν τα αυτοκίνητα να έχουν περίπου ίδιο range με το EPA, στο άλλο τεστ τα έβγαλαν να έχουν 20% λιγότερο και στο άλλο π.χ. 10% παραπάνω.Οι απορίες λύνονται αν δεις τι ακριβώς μετράνε για το ΕΡΑ (και τι για το wltp) και μετά το συγκρίνεις με τι συνθήκες οδήγησης επέλεξαν για κάθε τεστ.
Απαντά. Η πραγματικότητα δεν είναι η ίδια με τις τυποποιημένες μετρήσεις, και κάθε αυτοκίνητο έχει διαφορετική συμπεριφορά.Αυτό που λες θα απαντούσε στο γιατί στο ένα τεστ έβγαλαν τα αυτοκίνητα να έχουν περίπου ίδιο range με το EPA, στο άλλο τεστ τα έβγαλαν να έχουν 20% λιγότερο και στο άλλο π.χ. 10% παραπάνω.
ΔΕΝ απαντάει όμως γιατί στο ίδιο τεστ το ένα αυτοκίνητο βγήκε 28% χαμηλότερα από το EPA του και το άλλο +8%. Θεωρητικά μετρήθηκαν με τον ίδιο τρόπο στο EPA και με τον ίδιο τρόπο σε ένα άλλο "real world" test. Δεν δικαιολογούνται αυτές οι αποκλίσεις μεταξύ κατασκευαστών.
Ή μάλλον, δικαιολογούνται, απλά δεν ξέρω ποιά είναι η απάντηση.
View attachment 226510
Η Lancia Delta Integrale γίνεται ηλεκτρική
Ούτε η θρυλική Lancia Delta Integrale δεν ξέφυγε από την μανία του εξηλεκτρισμού με την εταιρία GCK να παρουσιάζει μια restomod μετατροπή της σε αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλουwww.protothema.gr
Lancia Delta θα είναι το ηλεκτρικό πράμα! INDEGRALE ποτέ!
- ήταν ο ορισμός ( και αρκετά οχήματα ακόμα ) , της μηχανικής μουσηκότητας . . .
Η σημαντικότερη παράμετρος για τους περισσότερους πιστεύω δεν είναι το κεφάλαιο, αλλά ο χώρος.Ναι μεν θέλουν κεφάλαιο για να πραγματοποιηθούν, αλλά σε βάθος χρόνου, αφήνουν σημαντικό οικονομικό κέρδος, μειώνοντας πολύ τα τρέχοντα έξοδα.