- Μηνύματα
- 17.713
- Reaction score
- 58.441
Για λόγους ελέγχου έγινε δοκιμαστική εγκατάσταση του τρίτου τεμαχίου και πάνω σε γωνία τέρμα αριστερά στο κύριο τμήμα του χώρου με τα εξής αποτελέσματα στην κόκκινη καμπύλη :
Διαπιστώνεται ότι η γωνιακή τοποθέτηση αυξάνει το κέρδος χώρου στη βάση του φάσματος σε βάρος των ανώτερων ζωνών,διεγείροντας επιζήμια - αφού μόνο το τρίτο sub θα ήταν έτσι τοποθετημένο - το θεμελιώδη αξονικό ιδιορρυθμό στο χώρο...
Ενδεχομένως αρκετοί αναγνώστες ν'αναρωτώνται προς τι μια τόσο βασανιστική διερεύνηση για βέλτιστη διαχείριση του σήματος στερούμενη τις ευκολίες που παρέχουν γνωστά προγράμματα...Πέραν του παιγνιδιού για εξερεύνηση ορίων στην αδιόρθωτη απόκριση του συγκεκριμένου setup ,κρίνεται σκόπιμο σε αυτό το σημείο να δοθεί (μεταφρασμένος) λόγος στον πολυαγαπημένο μας Dr. Floyd Toole ...
"...H καμπύλη με προδιαγραφές Harman δεν είναι παρά η steady-state απόκριση που προκύπτει μετρώντας οποιοδήποτε από διάφορα ηχεία με εμπρόσθια ακτινοβόληση τα οποία είχαν υψηλούς βαθμούς προτίμησης σε διπλά τυφλά τεστ ακροάσεων.Αυτές οι steady-state αποκρίσεις εντός δωματίου είναι ουσιαστικά προβλέψιμες από τις καμπύλες ΄΄πρώιμων ανακλάσεων΄΄ στις παραστάσεις spinorama...
Εάν τώρα μετρήσουμε (στο δικό μας setup) απόκριση τύπου Harman ή πολύ κοντινή προς εκείνη και τα ηχεία μας είναι συμβατικής σχεδίασης με εμπρόσθια ακτινοβόληση ηχητικής ενέργειας,τότε έχουμε πιθανότατα κάνει καλή επιλογή ηχείων.Μπορούν να υπάρξουν μικρές παραλλαγές στην κλίση καθώς και περαιτέρω ευρυζωνικές μικρορυθμίσεις ανάλογες δράσης από κλασσικά τονικά ρυθμιστικά (μπάσων - πρίμων ) προκειμένου να προκύψει ικανοποιητικά μια γενική φασματική ισορροπία.Δεν θα έπρεπε να γίνονται λεπτομερείς ρυθμίσεις σε στενές ζώνες,καθότι οι εμφανιζόμενες μικρές αποκλίσεις αποτελούν παρεμβολές ακουστικής που είναι φαινόμενα μη ελάχιστης φάσης τα οποία θα ερμηνευθούν από το ακουστικό μας σύστημα ως αθώα χωρική διεύρυνση - ήχητική συμπεριφορά δωματίου.
Οι ΄΄διορθώσεις΄΄ πάνω σε αυτές τις λεπτομέρειες πιθανόν να υποβαθμίσουν την ακροαματική επίδοση ηχείων που είναι πραγματικά ποιοτικά...Δυστυχώς αυτή η τακτική (ΣΣ. διόρθωσης των λεπτομερειών) είναι διαδεδομένη σε αυτοματοποιημένα λογισμικά φτιαγμένα από εταιρείες οι οποίες δεν κατασκευάζουν οι ίδιες ηχεία.Η φιλοσοφία προώθησης στα προϊόντα αυτών των εταιρειών είναι ότι η δική τους ΄΄μαγική συνταγή΄΄ θα μπορούσε να μετατρέψει σε τέλειο setup οποιοδήποτε ηχείο εντός οποιουδήποτε δωματίου.Λυπάμαι,αλλά ένα παντοκατευθυντικό μικρόφωνο μ'έναν αναλυτή δεν είναι εφάμιλλά των αυτιών και του εγκεφάλου μας...Δεν είναι σπάνιο φαινόμενο ν'αναγκάζεται ο χρήστης να παρακάμπτει το αυτοματοποιημένο EQ με χειροκίνητες ρυθμίσεις στην προσπάθεια ν'αποκαθιστούσε την αυθεντική ηχητική ποιότητα άριστων ηχείων.Σε μερικές περιπτώσεις η πλήρης απενεργοποίηση με πάτημα του off θ'αποτελεί προτιμώμενη επιλογή...
Η καμπύλη Harman δεν αποτελεί ΄΄στόχο΄΄ στον οποίο κάθε ελαττωματικό ηχείο θα προσαρμοζόταν για να μας αντάμοιβε με κορυφαίο ήχο.Τα πιο διαδεδομένα ελαττώματα σε ηχεία είναι συντονισμοί από την κατασκευή τους (οι οποίοι συχνά δεν εμφανίζονται στις μετρούμενες καμπύλες απόκρισης εντός δωματίου) καθώς και ανώμαλη κατευθυντικότητα (η οποία δεν επιδιορθώνεται μέσω ισοστάθμισης).Η μόνη λύση και στα δύο προβλήματα είναι τα ποιοτικότερα ηχεία - για τα οποία ένδειξη παρέχουν τα μετρητικά δεδομένα υπό ανηχοϊκές συνθήκες.
Υπενθυμίζεται ότι η καμπύλη Harman αφορά σε συμβατικές σχεδιάσεις ηχείων με εμπρόσθια ακτινοβόληση.Θεμιτοί παράγοντες για διαφοροποιήσεις αποτελούν οι διαφοροποιημένοι τρόποι ακτινοβόλησης (παντοκατευθυντικά,δίπολα κτλ. - ή δωμάτια με εκτενή ακουστική φροντίδα ή και οι δύο...
Εάν μια καμπύλη-στόχος έχει επιτευχθεί και δεν είναι ικανοποιητική η ηχητική ποιότητα συχνή σύσταση είναι ν'ανατρέξουμε στο menu,να βρούμε τις χειροκίνητες ρυθμίσεις και να παίξουμε με τη μορφή της καμπύλης μέχρις ότου ν'αρέσει ο ήχος στον χρήστη ή τον πελάτη.Αυτό δεν αποτελεί βαθμονόμηση,αλλά υποκειμενική άσκηση στο χειρισμό ενός περίτεχνου τονικού ρυθμιστικού.Άπαξ και οριστεί κλειδώνει στις ρυθμίσεις και σε αυτό θ'αντικατοπτρίζονται ιδιότητες χροιάς από τη μουσική που κάθε φορά θα παίζεται.Με άλλα λόγια ο ΄΄κύκλος σύγχυσης΄΄ (ΣΣ: αφορά στη διαφοροποιημένη τονική ισορροπία όπως έχει κάθε φορά ενταχθεί από τους αρμοδίους σε παραγωγές από διαφορετικές εποχές ή μουσικά ιδιώματα) τώρα ενσωματώνεται σε δεδομένο setup...Μπορούμε οπωσδήποτε να το κάνουμε αλλά να μη θεωρούμε ότι αποτελεί ΄΄βαθμονόμηση΄΄.Τα παλαιομοδίτικα τονικά ρυθμιστικά και τα μοντέρνα ρυθμιστικά για κλίση καμπύλης είναι η απάντηση σε αυτά τα ζητήματα και γίνεται να ορίζονται κατά βούλησιν ώστε να ισοζυγίσουν προσωπικά γούστα κι ελαττώματα από κάποιες παραγωγές.Είναι λυπηρό και ανόητο το ότι πολλά προϊόντα ΄΄hi-end΄΄ δεν έχουν τονικά ρυθμιστικά.Υποτίθεται επίσης ότι οι καταγραφές μουσικών γεγονότων είναι καθολικά ΄΄τέλειες΄΄.Λάθος!
Δεδομένων όλων αυτών,η ισοστάθμιση πάνω στις αποκρίσεις steady-state για τη ζώνη των χαμηλών οκτάβων σχεδόν επιβάλλεται σε μικρά δωμάτια...Τα πολλπλά sub μπορούν να μειώσουν διακυμάνσεις στην απόκριση ανάμεσα σε διαφορετικές θέσεις,ώστε η εφαρμοζόμενη ισοστάθμιση να λειτουργεί όχι μόνο για έναν ακροατή (ΣΣ: επί του MLP)...
...
Έχω αποκτήσει έναν από τους πλέον προηγμένους και ακριβούς πολυκαναλικούς επεξεργαστές της αγοράς,επαινούμενο ευρέως για την ισχύ και την ικανότητα για πολύπλοκη επεξεργασία σήματος...Έχει τρομερή ευελιξία,καταφανέστατα σχεδιασμένος από έξυπνα μυαλά στα μαθηματικά και τις εφαρμογές DSP,είναι όμως εξίσου φανερό ότι αυτοί οι τύποι δεν κατανόησαν τις αρχές Ακουστικής και Ψυχοακουστικής που διέπουν την αλληλεπίδραση ηχείων με χώρους οι οποίες είναι δική μου ειδικότητα.Το αποτέλεσμα είναι ότι στην πλήρως αυτοματοποιημένη του λειτουργία κάνει πράγματα που δεν θα έπρεπε.
Χωρίς να υπεισέλθω σε λεπτομέρειες για τη δική μου ιστορία με αυτή τη συσκευή,ξεκίνησε αυτή με μια διαδικασία ρύθμισης χρησιμοποιώντας το δικό τους αποκλειστικό μικρόφωνο,εύρεση μέσου όρου για τις χωρικές συνιστώσες με ζυγισμένες τοποθεσίες μικροφώνου για τις λήψεις και υποσχέσεις για επεξεργασία με συνδυασμένα φίλτρα IIR & FIR ου θα εξασφάλιζε ένα πολύ ξεχωριστό αποτέλεσμα...
Το αποτέλεσμα ήταν πράγματι πολύ ξεχωριστό,αφού ο εξαίσιος ήχος των ηχείων μου Revel Salon2 ξεκάθαρα υποβαθμίστηκε...Μετρήσεις που έκανα μέσω REW ήταν σε διαφωνία με τα εμφανιζόμενα δεδομένα στην οθόνη της συσκευής,αλλά σε συμφωνία με αυτό που άκουγα.Με τη βοήθεια ενός ειδικού στη συγκεκριμένη συσκευή οι χειροκίνητες επεμβάσεις μπόρεσαν ν'αποκαταστήσουν την ουσία καλού ήχου...Μεταγενέστερες μικρορυθμίσεις το έχουν φέρει σε επίπεδο ν'απολαμβάνω το πρόγραμμα,όμως μονάχα αφότου θα έχουν παρακαμφθεί ή απενεργοποιηθεί μερικές από τις εγγενείς διεργασίες στο λογισμικό...
Γνωρίζω ότι υπάρχουν και άλλοι ψηφιακοί ισοσταθμιστές με προβλήματα.Όλα πηγάζουν από έξυπνους μηχανικούς στο πεδίο των μαθηματικών και DSP που κάνουν πράγματα με ακαδημαϊκή αξία,αλλά δεν δίνουν επαρκή έμφαση στις ιδιαιτερότητες της ανθρώπινης ακουστικής αντίληψης.Σε διάφορες επαγγελματικές συγκεντρώσεις είχα εκτεταμένες συζητήσεις και διαφωνίες με κάποιους από αυτούς τους μηχανικούς.Κατέληγε πάντα σε ζήτημα άποψης και όχι πραγματικών γεγονότων,με τις απόψεις τους να κλίνουν στην ενίσχυση από πλευράς πελάτη για την υποτιθέμενη αξία αυτών των λογισμικών .Αποτελεί κομμάτι μιας υπέρτατης προσπάθειας στο να προσφέρεται κάτι διαφορετικό ή ξεχωριστό σε προϊόντα που κάνουν ό,τι μπορούν στη σύγχρονη εποχή να κάνουν και οι χρήστες από μόνοι τους ,χάρη σε διαθέσιμα DSP,δωρεάν μετρητικά προγράμματα και μικρόφωνο των 100 ευρώ.
Καμία απ'όλες αυτές τις επεξεργασίες δεν υποστηρίζεται από διπλές τυφλές ακροαματικές αξιολογήσεις.Διορθώστε με αν κάνω λάθος...
Η απανταχούσα διαθεσιμότητα ΄΄ισοστάθμισης χώρου΄΄ αποτελεί πλέον ένα είδος ΄΄ασθένειας΄΄ στο audio.Πολλοί χρήστες εμπιστεύονται αδίκως αυτές τις συσκευές.Όπως έχω δηλώσει πολλές φορές,από τη στιγμή που οι επίσημες οδηγίες χρήσης λένε πως άμα στον πελάτη δεν αρέσει ο ήχος από τη στάνταρ καμπύλη-στόχο μπορεί εκείνος να την αλλάζει,τότε γίνεται εξάσκηση πάνω σε υποκειμενική χρήση τονικών ρυθμιστικών αντί κανονικού calibration...O ΄΄κύκλος σύγχυσης΄΄ για οποιοδήποτε πρόγραμμα χρησιμοποιήθηκε κατά το βελτιωτικό πείραγμα θα είναι μονίμως ενσωματωμένος στο ηχοσύστημα...
Έχοντας πει όλ'αυτά,η ισοστάθμιση είναι τμήμα της απαραίτητης φροντίδας για τους ιδιορρυθμούς δωματίου στις χαμηλές οκτάβες.Δεν υπάρχει τρόπος να το αποφύγουμε,αλλά ακόμα και πάνω σε αυτό πράγματα που θα έπρεπε να είναι απλά μερικές φορές βλάπτονται...
(Κεφάλαιο 8ο από την τρίτη έκδοση του γνωστού συγγράμματος)
Διαπιστώνεται ότι η γωνιακή τοποθέτηση αυξάνει το κέρδος χώρου στη βάση του φάσματος σε βάρος των ανώτερων ζωνών,διεγείροντας επιζήμια - αφού μόνο το τρίτο sub θα ήταν έτσι τοποθετημένο - το θεμελιώδη αξονικό ιδιορρυθμό στο χώρο...
Ενδεχομένως αρκετοί αναγνώστες ν'αναρωτώνται προς τι μια τόσο βασανιστική διερεύνηση για βέλτιστη διαχείριση του σήματος στερούμενη τις ευκολίες που παρέχουν γνωστά προγράμματα...Πέραν του παιγνιδιού για εξερεύνηση ορίων στην αδιόρθωτη απόκριση του συγκεκριμένου setup ,κρίνεται σκόπιμο σε αυτό το σημείο να δοθεί (μεταφρασμένος) λόγος στον πολυαγαπημένο μας Dr. Floyd Toole ...
"...H καμπύλη με προδιαγραφές Harman δεν είναι παρά η steady-state απόκριση που προκύπτει μετρώντας οποιοδήποτε από διάφορα ηχεία με εμπρόσθια ακτινοβόληση τα οποία είχαν υψηλούς βαθμούς προτίμησης σε διπλά τυφλά τεστ ακροάσεων.Αυτές οι steady-state αποκρίσεις εντός δωματίου είναι ουσιαστικά προβλέψιμες από τις καμπύλες ΄΄πρώιμων ανακλάσεων΄΄ στις παραστάσεις spinorama...
Εάν τώρα μετρήσουμε (στο δικό μας setup) απόκριση τύπου Harman ή πολύ κοντινή προς εκείνη και τα ηχεία μας είναι συμβατικής σχεδίασης με εμπρόσθια ακτινοβόληση ηχητικής ενέργειας,τότε έχουμε πιθανότατα κάνει καλή επιλογή ηχείων.Μπορούν να υπάρξουν μικρές παραλλαγές στην κλίση καθώς και περαιτέρω ευρυζωνικές μικρορυθμίσεις ανάλογες δράσης από κλασσικά τονικά ρυθμιστικά (μπάσων - πρίμων ) προκειμένου να προκύψει ικανοποιητικά μια γενική φασματική ισορροπία.Δεν θα έπρεπε να γίνονται λεπτομερείς ρυθμίσεις σε στενές ζώνες,καθότι οι εμφανιζόμενες μικρές αποκλίσεις αποτελούν παρεμβολές ακουστικής που είναι φαινόμενα μη ελάχιστης φάσης τα οποία θα ερμηνευθούν από το ακουστικό μας σύστημα ως αθώα χωρική διεύρυνση - ήχητική συμπεριφορά δωματίου.
Οι ΄΄διορθώσεις΄΄ πάνω σε αυτές τις λεπτομέρειες πιθανόν να υποβαθμίσουν την ακροαματική επίδοση ηχείων που είναι πραγματικά ποιοτικά...Δυστυχώς αυτή η τακτική (ΣΣ. διόρθωσης των λεπτομερειών) είναι διαδεδομένη σε αυτοματοποιημένα λογισμικά φτιαγμένα από εταιρείες οι οποίες δεν κατασκευάζουν οι ίδιες ηχεία.Η φιλοσοφία προώθησης στα προϊόντα αυτών των εταιρειών είναι ότι η δική τους ΄΄μαγική συνταγή΄΄ θα μπορούσε να μετατρέψει σε τέλειο setup οποιοδήποτε ηχείο εντός οποιουδήποτε δωματίου.Λυπάμαι,αλλά ένα παντοκατευθυντικό μικρόφωνο μ'έναν αναλυτή δεν είναι εφάμιλλά των αυτιών και του εγκεφάλου μας...Δεν είναι σπάνιο φαινόμενο ν'αναγκάζεται ο χρήστης να παρακάμπτει το αυτοματοποιημένο EQ με χειροκίνητες ρυθμίσεις στην προσπάθεια ν'αποκαθιστούσε την αυθεντική ηχητική ποιότητα άριστων ηχείων.Σε μερικές περιπτώσεις η πλήρης απενεργοποίηση με πάτημα του off θ'αποτελεί προτιμώμενη επιλογή...
Η καμπύλη Harman δεν αποτελεί ΄΄στόχο΄΄ στον οποίο κάθε ελαττωματικό ηχείο θα προσαρμοζόταν για να μας αντάμοιβε με κορυφαίο ήχο.Τα πιο διαδεδομένα ελαττώματα σε ηχεία είναι συντονισμοί από την κατασκευή τους (οι οποίοι συχνά δεν εμφανίζονται στις μετρούμενες καμπύλες απόκρισης εντός δωματίου) καθώς και ανώμαλη κατευθυντικότητα (η οποία δεν επιδιορθώνεται μέσω ισοστάθμισης).Η μόνη λύση και στα δύο προβλήματα είναι τα ποιοτικότερα ηχεία - για τα οποία ένδειξη παρέχουν τα μετρητικά δεδομένα υπό ανηχοϊκές συνθήκες.
Υπενθυμίζεται ότι η καμπύλη Harman αφορά σε συμβατικές σχεδιάσεις ηχείων με εμπρόσθια ακτινοβόληση.Θεμιτοί παράγοντες για διαφοροποιήσεις αποτελούν οι διαφοροποιημένοι τρόποι ακτινοβόλησης (παντοκατευθυντικά,δίπολα κτλ. - ή δωμάτια με εκτενή ακουστική φροντίδα ή και οι δύο...
Εάν μια καμπύλη-στόχος έχει επιτευχθεί και δεν είναι ικανοποιητική η ηχητική ποιότητα συχνή σύσταση είναι ν'ανατρέξουμε στο menu,να βρούμε τις χειροκίνητες ρυθμίσεις και να παίξουμε με τη μορφή της καμπύλης μέχρις ότου ν'αρέσει ο ήχος στον χρήστη ή τον πελάτη.Αυτό δεν αποτελεί βαθμονόμηση,αλλά υποκειμενική άσκηση στο χειρισμό ενός περίτεχνου τονικού ρυθμιστικού.Άπαξ και οριστεί κλειδώνει στις ρυθμίσεις και σε αυτό θ'αντικατοπτρίζονται ιδιότητες χροιάς από τη μουσική που κάθε φορά θα παίζεται.Με άλλα λόγια ο ΄΄κύκλος σύγχυσης΄΄ (ΣΣ: αφορά στη διαφοροποιημένη τονική ισορροπία όπως έχει κάθε φορά ενταχθεί από τους αρμοδίους σε παραγωγές από διαφορετικές εποχές ή μουσικά ιδιώματα) τώρα ενσωματώνεται σε δεδομένο setup...Μπορούμε οπωσδήποτε να το κάνουμε αλλά να μη θεωρούμε ότι αποτελεί ΄΄βαθμονόμηση΄΄.Τα παλαιομοδίτικα τονικά ρυθμιστικά και τα μοντέρνα ρυθμιστικά για κλίση καμπύλης είναι η απάντηση σε αυτά τα ζητήματα και γίνεται να ορίζονται κατά βούλησιν ώστε να ισοζυγίσουν προσωπικά γούστα κι ελαττώματα από κάποιες παραγωγές.Είναι λυπηρό και ανόητο το ότι πολλά προϊόντα ΄΄hi-end΄΄ δεν έχουν τονικά ρυθμιστικά.Υποτίθεται επίσης ότι οι καταγραφές μουσικών γεγονότων είναι καθολικά ΄΄τέλειες΄΄.Λάθος!
Δεδομένων όλων αυτών,η ισοστάθμιση πάνω στις αποκρίσεις steady-state για τη ζώνη των χαμηλών οκτάβων σχεδόν επιβάλλεται σε μικρά δωμάτια...Τα πολλπλά sub μπορούν να μειώσουν διακυμάνσεις στην απόκριση ανάμεσα σε διαφορετικές θέσεις,ώστε η εφαρμοζόμενη ισοστάθμιση να λειτουργεί όχι μόνο για έναν ακροατή (ΣΣ: επί του MLP)...
...
Έχω αποκτήσει έναν από τους πλέον προηγμένους και ακριβούς πολυκαναλικούς επεξεργαστές της αγοράς,επαινούμενο ευρέως για την ισχύ και την ικανότητα για πολύπλοκη επεξεργασία σήματος...Έχει τρομερή ευελιξία,καταφανέστατα σχεδιασμένος από έξυπνα μυαλά στα μαθηματικά και τις εφαρμογές DSP,είναι όμως εξίσου φανερό ότι αυτοί οι τύποι δεν κατανόησαν τις αρχές Ακουστικής και Ψυχοακουστικής που διέπουν την αλληλεπίδραση ηχείων με χώρους οι οποίες είναι δική μου ειδικότητα.Το αποτέλεσμα είναι ότι στην πλήρως αυτοματοποιημένη του λειτουργία κάνει πράγματα που δεν θα έπρεπε.
Χωρίς να υπεισέλθω σε λεπτομέρειες για τη δική μου ιστορία με αυτή τη συσκευή,ξεκίνησε αυτή με μια διαδικασία ρύθμισης χρησιμοποιώντας το δικό τους αποκλειστικό μικρόφωνο,εύρεση μέσου όρου για τις χωρικές συνιστώσες με ζυγισμένες τοποθεσίες μικροφώνου για τις λήψεις και υποσχέσεις για επεξεργασία με συνδυασμένα φίλτρα IIR & FIR ου θα εξασφάλιζε ένα πολύ ξεχωριστό αποτέλεσμα...
Το αποτέλεσμα ήταν πράγματι πολύ ξεχωριστό,αφού ο εξαίσιος ήχος των ηχείων μου Revel Salon2 ξεκάθαρα υποβαθμίστηκε...Μετρήσεις που έκανα μέσω REW ήταν σε διαφωνία με τα εμφανιζόμενα δεδομένα στην οθόνη της συσκευής,αλλά σε συμφωνία με αυτό που άκουγα.Με τη βοήθεια ενός ειδικού στη συγκεκριμένη συσκευή οι χειροκίνητες επεμβάσεις μπόρεσαν ν'αποκαταστήσουν την ουσία καλού ήχου...Μεταγενέστερες μικρορυθμίσεις το έχουν φέρει σε επίπεδο ν'απολαμβάνω το πρόγραμμα,όμως μονάχα αφότου θα έχουν παρακαμφθεί ή απενεργοποιηθεί μερικές από τις εγγενείς διεργασίες στο λογισμικό...
Γνωρίζω ότι υπάρχουν και άλλοι ψηφιακοί ισοσταθμιστές με προβλήματα.Όλα πηγάζουν από έξυπνους μηχανικούς στο πεδίο των μαθηματικών και DSP που κάνουν πράγματα με ακαδημαϊκή αξία,αλλά δεν δίνουν επαρκή έμφαση στις ιδιαιτερότητες της ανθρώπινης ακουστικής αντίληψης.Σε διάφορες επαγγελματικές συγκεντρώσεις είχα εκτεταμένες συζητήσεις και διαφωνίες με κάποιους από αυτούς τους μηχανικούς.Κατέληγε πάντα σε ζήτημα άποψης και όχι πραγματικών γεγονότων,με τις απόψεις τους να κλίνουν στην ενίσχυση από πλευράς πελάτη για την υποτιθέμενη αξία αυτών των λογισμικών .Αποτελεί κομμάτι μιας υπέρτατης προσπάθειας στο να προσφέρεται κάτι διαφορετικό ή ξεχωριστό σε προϊόντα που κάνουν ό,τι μπορούν στη σύγχρονη εποχή να κάνουν και οι χρήστες από μόνοι τους ,χάρη σε διαθέσιμα DSP,δωρεάν μετρητικά προγράμματα και μικρόφωνο των 100 ευρώ.
Καμία απ'όλες αυτές τις επεξεργασίες δεν υποστηρίζεται από διπλές τυφλές ακροαματικές αξιολογήσεις.Διορθώστε με αν κάνω λάθος...
(ΣΣ : Βέβαιο πάντως είναι ότι οι διαφορές ανάμεσα στη μεσολάβηση και απουσία επεξεργασίας στο σήμα ξεχωρίζουν πολύ ανετότερα σε σύγκριση με εναλλαγές καλωδίων και συναφών παρελκομένων).
Έχοντας πει όλ'αυτά,η ισοστάθμιση είναι τμήμα της απαραίτητης φροντίδας για τους ιδιορρυθμούς δωματίου στις χαμηλές οκτάβες.Δεν υπάρχει τρόπος να το αποφύγουμε,αλλά ακόμα και πάνω σε αυτό πράγματα που θα έπρεπε να είναι απλά μερικές φορές βλάπτονται...
(Κεφάλαιο 8ο από την τρίτη έκδοση του γνωστού συγγράμματος)
Last edited: