- Μηνύματα
- 16.551
- Reaction score
- 23.483
kuuuuuuuuuuuurrrrwaaa!!!!
ΒαβέλΕφαρμογές φόρτισης...
View attachment 241428
Κάρτες φόρτισης
View attachment 241427
Μεταφέρω το επικαιροποιημενο πακέτο:
*Updated 19/2/2022
*Στηρίζουμε την εφαρμογή Fortizo η οποία έχει μοντέλο χρόνο χρέωσης και ειδικά για ηλεκτρικά που φορτίζουν με 11kw η τιμή για την 1η ώρα είναι στα 31cents/kwh και μετά για την κάθε επιπλέον ώρα στα 21cents/kwh
* Παραλάβαμε την RFID της Elpe Futute. Σας προτείνω να εγγραφείτε συνδρομητής ώστε να έχετε έκπτωση 5 cents/kwh
*Κατεβάζουμε την νέα εφαρμογή της Blink (mobile). Παραμένουν τα 50cents/kwh
*Προσθεσα την Carge app η οποία μέσω του cosmote deals δίνει εκπτωση 35% στις χρεώσεις
*Βαζω αναθεωρημένη φωτογραφία με τις εφαρμογές φόρτισης που πρέπει να έχουμε όλοι οι ηλεκτροκίνητοι.
*Η NRG incharge & Elpe Future είναι χρήσιμες για τα ΣΕΑ.
*Κάποιες εταιρείες έχουν και μπορείς να βγάλεις RFID κάρτες. Χρήσιμες στην περίπτωση που δεν υπάρχει σήμα ή ξεμείνουμε απο μπαταρία στο κινητό. Αχρείαστες να είναι στο ντουλαπάκι του αυτοκινήτου. Της DEI Blue προσπαθώ να επικοινωνήσω ώστε να βγάλω την αντιστοιχη κάρτα αλλά δεν...
*Plugshare που βλέπουμε συγκεντρωτικά όλους τους φορτιστές
*Need to charge στην περίπτωση που δεν έχουμε δηλώσει την φόρτιση μας ή κάποιος έχει ανάγκη για άμεση φόρτιση.
*Νεα εφαρμογή της Protergia Charge App. Είναι ο μεγαλύτερος ιδιωτικός πάροχος ηλεκτρικής ενέργειας και ισως ξεκινήσει να βάζει δικούς τους σταθμούς. Διαβαζω στο site τους συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων και με τα πρατήρια Aegean
Δεν υπάρχει κανένα θεμα να το κάνεις για λίγα μέτρα.Το Lexus ev λέει 10 χρόνια και 1.000.000 χλμ εγγύηση για τη μπαταρία.
Ερώτηση:
Στα ev μπορείς να λύσεις χειρόφρενο να «βάλεις νεκρά» και να το τσουλήσεις σπρώχνοντας;
Αν η 12 βόλτη τελειώσει bye bye ηλεκτρικό.πας με τα πόδια.δεν υπάρχουν προϋποθέσεις...Μόνο η Hyundai στο ioniq έχει βάλει τη 12βολτη μέσα στη μπαταρία "υψηλής" ταση και φορτίζει αυτόματα με ένα DC to DC converter.εκει δε μένεις...πολύ δύσκολο και λογικά θα ακολουθήσουν κι άλλοι προς αυτή τη κατεύθυνσηΑυτό δε γίνεται, είναι πρακτικά εντελώς αδύνατο.
Μόνο λόγω 12-βολτης, και υπό προϋποθέσεις.
Εγώ τα διαβάζω και γελάω... όταν πέσει κάτω από 70% η χωρητικότητα της μπαταρίας έχει προβλημα; Στο 71% είναι αστερι;Πάντως εγγύηση για μπαταρία δε δίνουν παραπάνω από το γκρουπ βαγκ, δίνουν 70% στα 8 χρόνια ή 180.000χλμ, ότι έρθει πρώτο.
Βεβαίως μόνο πακέτο με την υποχρέωση να κάνεις ετήσιο σέρβις στην επίσημη αντιπροσωπεία.
Επίσης η εγγύηση (να μια πρωτοτυπία) μπορεί να επεκταθεί ώστε να φτάσει τα 10 χρόνια, αν κάνεις 18.000χλμ ή λιγότερο κάθε έτος, εφόσον πας κάθε έτος στην τογιοτα για σέρβις.
και στο golf III που είχα παλιά, 2-3 φορές που έμεινα από μπαταρία με τα πόδια πήγα μέχρι να βρω κάποιον με καλώδια να με βοηθήσειΑν η 12 βόλτη τελειώσει bye bye ηλεκτρικό.πας με τα πόδια.δεν υπάρχουν προϋποθέσεις...Μόνο η Hyundai στο ioniq έχει βάλει τη 12βολτη μέσα στη μπαταρία "υψηλής" ταση και φορτίζει αυτόματα με ένα DC to DC converter.εκει δε μένεις...πολύ δύσκολο και λογικά θα ακολουθήσουν κι άλλοι προς αυτή τη κατεύθυνση
Εγώ τα διαβάζω και γελάω... όταν πέσει κάτω από 70% η χωρητικότητα της μπαταρίας έχει προβλημα; Στο 71% είναι αστερι;
Αλλά τι συζητάμε τώρα αφού δε χαλάνε οι μπαταρίες
Φορτίζει κατά τη διάρκεια κίνησηςΤι θα πει να μείνει η 12v μπαταρία; Δεν φορτίζει από τη μεγάλη συστοιχία με DC/DC ;
Αφού το 12v κύκλωμα τροφοδοτεί όλη την καμπίνα , ανεμιστήρας , παράθυρα , ηχοσύστημα , φώτα κλπ
Αυτή θα μείνει μόνο αν έχει μείνει και η μεγάλη
Δεν είναι αστείο να έχεις υψηλή ταση και να μη μπορείς να ξεκινήσεις; γι αυτο το έγραψα...και στο golf III που είχα παλιά, 2-3 φορές που έμεινα από μπαταρία με τα πόδια πήγα μέχρι να βρω κάποιον με καλώδια να με βοηθήσει
και στα ηλεκτρικά το ίδιο είναι, θες κάποιον με καλώδια ή την οδική βοήθεια να σε "βάλει μπρος"
Παιδικές ασθένειες.Με φουλ μεγαλη μπαταρια εμεινε απο μικρη
Και του χρόνου θα μας λες αυτό ίσχυε πα,ια θα μας κάνουν update πάλιΠαιδικές ασθένειες.
Αυτα γινόταν παλιά.
Τα παλιά τα χρόνια.
Δις λαστ γιαρ.
Παν αυτά πλέον.
Στα Τεσλα έχει βάλει 12βολτη λιθιου πλέον, και στα vw δεν έχει ακουστεί τέτοιο περιστατικό μετά τους πρώτους 3-4 μηνες κυκλοφορίας (είχαν κι αυτά στην αρχή τέτοιες περιπτώσεις).
Πλέον στο γκρουπ βαγκ εγκαθιστούν "νεότερης τεχνολογίας 12-βολτη" και θα την αλλάξουν και στα δικά μας τα παλιότερα, δωρεάν.
το ίδιο αστείο ήταν που έμεινα από μπαταρία στην κηφισίας 3 το βράδυ, φεύγοντας από τη δουλειά, με το ρεζερβουάρ γεμάτο βενζίνηΔεν είναι αστείο να έχεις υψηλή ταση και να μη μπορείς να ξεκινήσεις; γι αυτο το έγραψα...
Το golf οκ έμεινες από μπαταρία θα μπορούσες στη χειρότερη να το βάλεις στη κατηφόρα και να πας στη δουλειά σου
Για τα τεσλα δεν το έχω ακούσει πως έβαλε liion.
Δε συμφωνώ αλλά δε πειράζειτο ίδιο αστείο ήταν που έμεινα από μπαταρία στην κηφισίας 3 το βράδυ, φεύγοντας από τη δουλειά, με το ρεζερβουάρ γεμάτο βενζίνη
και δεν μπορούσα να ξεκινήσω και δεν υπήρχε κατηφόρα κοντά
Ωραιο update ανυπομονώ να το δω από κοντά αναλυτικοτεραΠλέον και τα μοντελ Υ από Βερολίνο είναι με τέτοια.Tesla's New 12V Li-Ion Auxiliary Battery Has CATL Cells Inside
It's time for an in-depth teardown and presentation of Tesla's lithium-ion 12V auxiliary battery.www.google.com
Προφανώς και τα μοντελ 3.
Ειχε ανακοινωθεί από το battery day..
Και στα παλαιότερα, με επίσκεψη σε εξουσιοδοτημενο σέρβις, αντικαθισταται η παλιά με τη νέα λιθιου.
Τελος πάντων, έχουν λυθεί αυτά.
Το μόνο που δεν έχει λυθεί, είναι να κυκλοφορεί φτηνό (20κ) σοβαρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο. (εκτός από κινέζικα με αμφίβολη ποιότητα κατασκευής και αντοχή σε κρας τεστ).
Άλλο θέμα δεν υπάρχει.