Ηχεία...άσωτα

Μηνύματα
166
Reaction score
138
Προσφερεται και σε εκδοση πίνακα! Με καλύτερα αποτελέσματα όμως.


Σε λιγο θα βγαλει και κανένα ikea/sonos sub σε σκαμπουδάκι..
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.441
Reaction score
57.232
Προσφερεται και σε εκδοση πίνακα! Με καλύτερα αποτελέσματα όμως.


Σε λιγο θα βγαλει και κανένα ikea/sonos sub σε σκαμπουδάκι..
Κάτσε μη το βγάλει και σε...γιο-γιό για να διευκολύνει την εκκένωση εντέρου στα νήπια. :roflmao:

Τι είναι αυτό comb filter απο το τραπεζάκι ? Το αδικεί η θέση μετρησης του μικροφώνου. Αδικία. :D

Λύση : Να μπει σεμεδάκι με φελλό απο κάτω.
Δεν γίνεται...Θα χαλάσει το μοτίβο πανοραμικής διασποράς που θα έκανε να μην καταλαβαίνει ο ακροατής από πού θα του έρχονταν οι κατραπακιές του Jack Reacher... :roflmao:

1646309603805.png

1646309630330.png
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.772
Ωιμε τι διαγράμματα είναι τούτα..
Σα να έφυγε η βαρύτητα, καλά που είμαι νηστικός.
 

Μηνύματα
16.124
Reaction score
18.828
Κάτσε μη το βγάλει και σε...γιο-γιό για να διευκολύνει την εκκένωση εντέρου στα νήπια. :roflmao:


Δεν γίνεται...Θα χαλάσει το μοτίβο πανοραμικής διασποράς που θα έκανε να μην καταλαβαίνει ο ακροατής από πού θα του έρχονταν οι κατραπακιές του Jack Reacher... :roflmao:

View attachment 242820
View attachment 242821
Με βάζεις και ψάχνω τώρα τι είναι αυτό το Jack Reacher. Παντως αυτή η Rosamund Pike , class A κοπέλα ;) με μητέρα και πατέρα τραγουδιστές όπερας και η μητέρα της και βιολονίστρια. Άνδρα μαθηματικό. Τι τη βάζουν να παίζει οι Αμερικάνοι ? εντάξει τα θέλει και αυτή (μέτρια πρέπει να είναι σε κάποια που την έχει πάρει το μάτι μου αλλά πανέμορφη).
 
Last edited:

Μηνύματα
1.351
Reaction score
2.721
Κάτσε μη το βγάλει και σε...γιο-γιό για να διευκολύνει την εκκένωση εντέρου στα νήπια. :roflmao:


Δεν γίνεται...Θα χαλάσει το μοτίβο πανοραμικής διασποράς που θα έκανε να μην καταλαβαίνει ο ακροατής από πού θα του έρχονταν οι κατραπακιές του Jack Reacher... :roflmao:

View attachment 242820
View attachment 242821
Αριστούργημα ……του Pollock :p
 



Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.452
΄΄Γατάκια΄΄ όλοι τους μπροστά στην πραγματική...λύσσα των χρωματισμών.
Είμαι βέβαιος ότι κάποιο όργανο ενεπλάκη κατά τον σχεδιασμό ως προς την απόσβεση,όχι όμως τόσο βέβαιος ότι αυτό ήταν...μουσικόν. :sneaky:
Ο Lawrence Dick-ie?
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.441
Reaction score
57.232
Ο Lawrence Dick-ie?
O...Bruce Dick-inson (Iron Maiden) :lolsign:
Τα παραλειπόμενα της δοκιμής των Alyssa από το Stereophile είναι για γέλια και για κλάματα...Ο κατασκευαστής υποστήριζε ότι η επιλογή να μη δοθεί έμφαση στην απόσβεση ήταν συνειδητή,με σκοπό να μην καταπνίγονταν κατά την αναπαραγωγή οι εγγενείς εξάρσεις στις μουσικές εκτελέσεις.Ζητούσε επίσης επανάληψη της δοκιμής με άλλο ζεύγος του ίδιου μοντέλου...

Ο δοκιμαστής που διεξήγε τη δεύτερη ανέφερε ότι το νέο ζεύγος ακουγόταν διαφορετικά επειδή είχε προστεθεί τελικώς αποσβεστικό υλικό στη διάταξη ενίσχυσης χαμηλών,με την απόδοση όμως να υστερεί σε κάποιους τομείς σε σύγκριση με το προηγούμενο δοκίμιο εξαιτίας των μετατροπών...Λόλα,να ένας...΄΄μύλος΄΄.
Αριστούργημα ……του Pollock :p
Παίρνουν οι χρήστες γενικώς τον...Pollock,αφού είναι απορίας άξιον πόση αδιαφορία απαιτείται για να βγει ένα ηχείο χωρίς συνοχή στην κατευθυντικότητα ακόμα και στις 0 μοίρες,δηλαδή καρφωτά on-axis,τόσο οριζόντια όσο και κατακόρυφα.

Η επόμενη ΄΄τιμητική΄΄ επιλογή ανήκει σ'ένα μοντέλο που δείχνει πόσο σακάτικα μπορεί να ενεργούσαν κάποιες εταιρείες ενόσω προωθούσαν αύρα ΄΄ηχητικής σχολής΄΄ με τη σύσταση ηχοσυστημάτων αποτελούμενων από ομόσταυλες επιμέρους συσκευές...Ένα ηχείο του οποίου η βέλτιστη τοποθέτηση θα ήταν όσο πιο κοντά...στο τζάκι γίνεται,κατά προτίμηση...εντός αυτού.

Με ποιο ηχείο λοιπόν θα μπορούσε να πλαισιώσει ο ευτυχής κάτοχος το πικάπ LP12 την ανέμελη δεκαετία του 80 (πρώτη κυκλοφορία 1979)...

Linn Kan...
1646466040586.png

Kan 85a Review.JPG

Kan 85a Review (2).JPG

Kan 85a Review FR.JPG


Δεν μένει παρά να διαβάσουμε τα σχόλια από τον ειδικό τύπο της εποχής...
 
Last edited:







Μηνύματα
16.124
Reaction score
18.828
O...Bruce Dick-inson (Iron Maiden) :lolsign:
Τα παραλειπόμενα της δοκιμής των Alyssa από το Stereophile είναι για γέλια και για κλάματα...Ο κατασκευαστής υποστήριζε ότι η επιλογή να μη δοθεί έμφαση στην απόσβεση ήταν συνειδητή,με σκοπό να μην καταπνίγονταν κατά την αναπαραγωγή οι εγγενείς εξάρσεις στις μουσικές εκτελέσεις.Ζητούσε επίσης επανάληψη της δοκιμής με άλλο ζεύγος του ίδιου μοντέλου...

Ο δοκιμαστής που διεξήγε τη δεύτερη ανέφερε ότι το νέο ζεύγος ακουγόταν διαφορετικά επειδή είχε προστεθεί τελικώς αποσβεστικό υλικό στη διάταξη ενίσχυσης χαμηλών,με την απόδοση όμως να υστερεί σε κάποιους τομείς σε σύγκριση με το προηγούμενο δοκίμιο εξαιτίας των μετατροπών...Λόλα,να ένας...΄΄μύλος΄΄.

Παίρνουν οι χρήστες γενικώς τον...Pollock,αφού είναι απορίας άξιον πόση αδιαφορία απαιτείται για να βγει ένα ηχείο χωρίς συνοχή στην κατευθυντικότητα ακόμα και στις 0 μοίρες,δηλαδή καρφωτά on-axis,τόσο οριζόντια όσο και κατακόρυφα.

Η επόμενη ΄΄τιμητική΄΄ επιλογή ανήκει σ'ένα μοντέλο που δείχνει πόσο σακάτικα μπορεί να ενεργούσαν κάποιες εταιρείες ενόσω προωθούσαν αύρα ΄΄ηχητικής σχολής΄΄ με τη σύσταση ηχοσυστημάτων αποτελούμενων από ομόσταυλες επιμέρους συσκευές...Ένα ηχείο του οποίου η βέλτιστη τοποθέτηση θα ήταν όσο πιο κοντά...στο τζάκι γίνεται,κατά προτίμηση...εντός αυτού.

Με ποιο ηχείο λοιπόν θα μπορούσε να πλαισιώσει ο ευτυχής κάτοχος το πικάπ LP12 την ανέμελη δεκαετία του 80 (πρώτη κυκλοφορία 1979)...

Linn Kan...
View attachment 243063
View attachment 243059
View attachment 243060
View attachment 243061

Δεν μένει παρά να διαβάσουμε τα σχόλια από τον ειδικό τύπο της εποχής...
Όντως μύλος, εαν και εγω ανίκανος να κρίνω καλά, είπα να το διαβάσω μετά το σχολιό σου χα χα.
Πρώτα απο όλα καλή συμπεριφορά καμπίνας ο κούκος, κακώς ειρωνεύτηκα το σχήμα του ... αλλά εντάξει πλάκα έκανα (για δες ο κούκος) :)

Ενδιαφέρον θα είχε να κάνεις εσύ κάποια σχόλια για το μπέρδεμα.

Ο δεύτερος τα βρήκε όλα "καλά". Αυτός ο Herb τα ξεκίνησε όλα (μάλλον θα είδε τις μετρήσεις και ας λένε οτι δε τις βλέπουν) και είπε δήθεν κάτι για ασάφεια και για τις ανδρικές φωνές. Μετα ο JA το δικαιολόγησε δήθεν οτι μπορεί να είναι απο τα peaks και resonaces που είδε στην καμπύλη των ports και μάλιστα απο ότι φάινεται είναι και υψηλές. Βάζοντας το μικρόφωνο κοντά στο port (για να αφαιρέσουν το "δωμάτιο" λες ΟΚ) τι προσπαθούσαν να ανακαλύψουν όμως ? ... εαν επηρρεάζεται απο το ενδεχόμενο σχεδιασμό του port ή πόσο ψηλά κροσάρουν και το γούφερ ή απο την έλλειψη αποσβεστικού υλικού , ...εαν υπάρχει υψηλό decay στις χαμηλές (και τους βγήκαν άλλα ντάλον resonances και έχει δίκιο ο κατασκευαστής ?) . Και πως αυτό θα μετρηθεί αφου είναι πάντα μικρότερο απο τα modes του δωματιου. Γενικά είναι δύσκολο να μετρηθεί κάτι τέτοιο, ούτε κάν με τα προγράμματα απο ότι ξέρω και όμως (χώρίς μετρήσεις) μια χαρά όλοι ακούνε υποκειμενικά, τη διαφορά που κάνει το port δήθεν (δεν εννοω διαφορά απο ενέργεια).

Εδω ο άλλος δεν το άκουγε σε μεγαλύτερο δωμάτιο, που είχε μεγαλύτερη ελπίδα με ομαλότερα modes και decays. Δηλαδη τι ψάχνανε , τα resonances στην καμπύλη του port είναι που θα κάνανε τις ανδρικές φωνές χρωματίσμενες ή τονισμένες ψάχνανε ? Άλλο η "ασαφεια¨που περιγράφει ο ενας (Χερμπ) που γίνεται απο τα decays και άλλο ο "χρωματισμός" στις ανδρικές φωνές που λέει ο άλλος (JA) που γίνεται απο τα resonances ? ή τα resonances είναι αυτά που οδηγούν σε μεγαλύτερο decay (θεωρητικά) και άρα τα εφεύραμε λίγο για να δικαιολογήσουμε το υποκειμενικό άκουσμα (που όμως δε το ακούμε τελικά) χα χα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.441
Reaction score
57.232
Όντως μύλος, εαν και εγω ανίκανος να κρίνω καλά, είπα να το διαβάσω μετά το σχολιό σου χα χα.
Πρώτα απο όλα καλή συμπεριφορά καμπίνας ο κούκος, κακώς ειρωνεύτηκα το σχήμα του ... αλλά εντάξει πλάκα έκανα (για δες ο κούκος) :)

Ενδιαφέρον θα είχε να κάνεις εσύ κάποια σχόλια για το μπέρδεμα.

Ο δεύτερος τα βρήκε όλα "καλά". Αυτός ο Herb τα ξεκίνησε όλα (μάλλον θα είδε τις μετρήσεις και ας λένε οτι δε τις βλέπουν) και είπε δήθεν κάτι για ασάφεια και για τις ανδρικές φωνές. Μετα ο JA το δικαιολόγησε δήθεν οτι μπορεί να είναι απο τα peaks και resonaces που είδε στην καμπύλη των ports και μάλιστα απο ότι φάινεται είναι και υψηλές. Βάζοντας το μικρόφωνο κοντά στο port (για να αφαιρέσουν το "δωμάτιο" λες ΟΚ) τι προσπαθούσαν να ανακαλύψουν όμως ? ... εαν επηρρεάζεται απο το ενδεχόμενο σχεδιασμό του port ή πόσο ψηλά κροσάρουν και το γούφερ ή απο την έλλειψη αποσβεστικού υλικού , ...εαν υπάρχει υψηλό decay στις χαμηλές (και τους βγήκαν άλλα ντάλον resonances και έχει δίκιο ο κατασκευαστής ?) . Και πως αυτό θα μετρηθεί αφου είναι πάντα μικρότερο απο τα modes του δωματιου. Γενικά είναι δύσκολο να μετρηθεί κάτι τέτοιο, ούτε κάν με τα προγράμματα απο ότι ξέρω και όμως (χώρίς μετρήσεις) μια χαρά όλοι ακούνε υποκειμενικά, τη διαφορά που κάνει το port δήθεν (δεν εννοω διαφορά απο ενέργεια).

Εδω ο άλλος δεν το άκουγε σε μεγαλύτερο δωμάτιο, που είχε μεγαλύτερη ελπίδα με ομαλότερα modes και decays. Δηλαδη τι ψάχνανε , τα resonances στην καμπύλη του port είναι που θα κάνανε τις ανδρικές φωνές χρωματίσμενες ή τονισμένες ψάχνανε ? Άλλο η "ασαφεια¨που περιγράφει ο ενας (Χερμπ) που γίνεται απο τα decays και άλλο ο "χρωματισμός" στις ανδρικές φωνές που λέει ο άλλος (JA) που γίνεται απο τα resonances ? ή τα resonances είναι αυτά που οδηγούν σε μεγαλύτερο decay (θεωρητικά) και άρα τα εφεύραμε λίγο για να δικαιολογήσουμε το υποκειμενικό άκουσμα (που όμως δε το ακούμε τελικά) χα χα.
Αναφερόμουν στην τηλεοπτική μεταφορά του Jack Reacher...Δεν προτίθεμαι ν'αναλύσω ακροαματικές εντυπώσεις άλλων ως προς όσες...φωνές θα άκουγαν.Το βασικό στοιχείο είναι ότι οι κυματισμοί στη Βηματική απόκριση καταγράφονται με το μικρόφωνο στη μπροστινή πλευρά του ηχείου και όχι δίπλα στην έξοδο του port,ενώ οι παρασιτικοί συντονισμοί με την αύξηση του group delay στις ανώτερες χαμηλές και κατώτερες μεσαίες αναμένονται γενικώς να θολώνουν την αντιλαμβανόμενη ευκρίνεια στις ανώτερες ζώνες.

Η δε προσθήκη αποσβεστικών υλικών στη μετέπειτα εκδοχή μάλλον έκανε πιο γρήγορη τη μεταβατική συμπεριφορά του ηχείου,αλλά αναμένεται ν'αύξησε το ρυθμό υποχώρησης στις χαμηλές,αφαιρώντας κιόλας τίποτα αντιληπτές πληθωρικότητες και ηχητικές ΄΄περιελίξεις΄΄ από τις μεσοχαμηλές οκτάβες.Η έννοια του ΄΄ασώτου΄΄ έγκειται εδώ ότι άλλαζαν θεμελιώδη χαρακτηριστικά στην ηλεκτρομηχανική συμπεριφορά ΄΄στου κασίδη το κεφάλι΄΄.
 
Last edited:

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.997
Reaction score
30.128
Αναφερόμουν στην τηλεοπτική μεταφορά του Jack Reacher...Δεν προτίθεμαι ν'αναλύσω ακροαματικές εντυπώσεις άλλων ως προς όσες...φωνές θα άκουγαν.Το βασικό στοιχείο είναι ότι οι κυματισμοί στη Βηματική απόκριση καταγράφονται με το μικρόφωνο στη μπροστινή πλευρά του ηχείου και όχι δίπλα στην έξοδο του port,ενώ οι παρασιτικοί συντονισμοί με την αύξηση του group delay στις ανώτερες χαμηλές και κατώτερες μεσαίες αναμένονται γενικώς να θολώνουν την αντιλαμβανόμενη ευκρίνεια στις ανώτερες ζώνες.

Η δε προσθήκη αποσβεστικών υλικών στη μετέπειτα εκδοχή μάλλον έκανε πιο γρήγορη τη μεταβατική συμπεριφορά του ηχείου,αλλά αναμένεται ν'αύξησε το ρυθμό υποχώρησης στις χαμηλές,αφαιρώντας κιόλας τίποτα αντιληπτές πληθωρικότητες και ηχητικές ΄΄περιελίξεις΄΄ από τις μεσοχαμηλές οκτάβες.Η έννοια του ΄΄ασώτου΄΄ έγκειται εδώ ότι άλλαζαν θεμελιώδη χαρακτηριστικά στην ηλεκτρομηχανική συμπεριφορά ΄΄στου κασίδη το κεφάλι΄΄.
Ακούω φωνές. :headbang:
 

Μηνύματα
4.022
Reaction score
3.897
Μεσιε Μπουτια το ηχειο αυτο -linn kan-ετυχε να το ακουσω στην lyric
Πιο αχρηστο ηχειο δεν εχω ακουσει . Και ο ΗΧΟΣ ειχε εκθιαστικοτατη κριτικη
Τα σεβη μου:hi:
To άκουσα και γω τότε στα¨καλά χρόνια" του Κολωνακίου!!
Δεν ήταν ηχείο αυτό το πράγμα, τουίτερ σε συσκευασία κουτιού ήταν και μάλιστα θάλεγα ότι του ταιριάζει ο τίτλος "το μεγάλο τουίτερ".
ΥΓ. Πέρασαν 40 χρόνια γμτπτνμ και ακόμη με δαύτα ασχολούμαι 8-)
 

Μηνύματα
16.124
Reaction score
18.828
Αναφερόμουν στην τηλεοπτική μεταφορά του Jack Reacher...Δεν προτίθεμαι ν'αναλύσω ακροαματικές εντυπώσεις άλλων ως προς όσες...φωνές θα άκουγαν.Το βασικό στοιχείο είναι ότι οι κυματισμοί στη Βηματική απόκριση καταγράφονται με το μικρόφωνο στη μπροστινή πλευρά του ηχείου και όχι δίπλα στην έξοδο του port,ενώ οι παρασιτικοί συντονισμοί με την αύξηση του group delay στις ανώτερες χαμηλές και κατώτερες μεσαίες αναμένονται γενικώς να θολώνουν την αντιλαμβανόμενη ευκρίνεια στις ανώτερες ζώνες.

Η δε προσθήκη αποσβεστικών υλικών στη μετέπειτα εκδοχή μάλλον έκανε πιο γρήγορη τη μεταβατική συμπεριφορά του ηχείου,αλλά αναμένεται ν'αύξησε το ρυθμό υποχώρησης στις χαμηλές,αφαιρώντας κιόλας τίποτα αντιληπτές πληθωρικότητες και ηχητικές ΄΄περιελίξεις΄΄ από τις μεσοχαμηλές οκτάβες.Η έννοια του ΄΄ασώτου΄΄ έγκειται εδώ ότι άλλαζαν θεμελιώδη χαρακτηριστικά στην ηλεκτρομηχανική συμπεριφορά ΄΄στου κασίδη το κεφάλι΄΄.
Τηλεοπτική μεταφορά ? χα χα. Εγω δεν ήξερα καν για το έργο. :)

Ναι πήγαν και βάλανε αποσβεστικό υλικό και το ξαναστείλανε. Φαντάσου τώρα ψάρωμα. Περίεργο όμως.

Όσον αφορά τη δεύτερη παράγραφο, ο δεύτερος δεν παρατήρησε τίποτε απο αυτά που έγραφε ο πρώτος. Αντίθετα έβγαζε σταδιακά το υλικό και ο ήχος "καλυτέρευε".
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.563
Μηνύματα
2.944.339
Members
38.198
Νεότερο μέλος
Athena Papadopoulou
Top