Ηχεία...άσωτα

Μηνύματα
1.351
Reaction score
2.721
Πολλά λέγονται για τις λάμπες και τα χάλια εντ ηχεία.
Τεκμηριωμένα και βάση μετρήσεων το καταλαβαίνω ότι τρώγαμε σανό μέχρι το πρόσφατο παρελθόν.
Έλα μου ντε που μέσα στο μυαλό μου έχει παραμείνει ένας ενθουσιασμός όταν άκουσα το παρακάτω χαλί εντ σετ
Οι περισσότεροι τα ακούσατε στην τελευταία έκθεση στο ξενοδοχείο
Λάμπες και ψιλόλιγνα που δεν ξέρω ούτε πως τα λένε.
Πολύ θα ήθελα να δω μετρήσεις για αυτά

7E8C45E4-CFA1-4CC3-84D1-5CEF994878A1.jpeg
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.441
Reaction score
57.227
Πολλά λέγονται για τις λάμπες και τα χάλια εντ ηχεία.
Τεκμηριωμένα και βάση μετρήσεων το καταλαβαίνω ότι τρώγαμε σανό μέχρι το πρόσφατο παρελθόν.
Έλα μου ντε που μέσα στο μυαλό μου έχει παραμείνει ένας ενθουσιασμός όταν άκουσα το παρακάτω χαλί εντ σετ
Οι περισσότεροι τα ακούσατε στην τελευταία έκθεση στο ξενοδοχείο
Λάμπες και ψιλόλιγνα που δεν ξέρω ούτε πως τα λένε.
Πολύ θα ήθελα να δω μετρήσεις για αυτά

View attachment 244220
Lamm ML 2.2 μονοτελικοί και Horning Euphrodite Ellipse PM65....Διόλου άσχημο....Ιδίως από τη στιγμή που δεν θα είχαμε διαθέσιμα τα συνήθη μετρητικά δεδομένα πάνω στις επιδόσεις του ηχείου υπό ανηχοϊκές συνθήκες...

Η κατασκευή του ηχείου περιλαμβάνει tweeter με κόρνα κι ένα σκέτο πυκνωτή για το φιλτράρισμα (6dB ανά οκτάβα) με το Lowther mid από το οποίο έχει αφαιρεθεί το χαρακτηριστικό από τις κλασσικές μονόδρομες υλοποιήσεις κωνάκι ,ενώ μπορεί να έχει και ειδική επίστρωση για να μειώνονταν τα σπασίματα του κώνου στις μεσοϋψηλές.Κανένα άλλο ηλεκτρονικό κρος δεν έχει εφαρμοστεί με την τετράδα των 8ιντσων Beyma στην πλάτη.Έχουμε φόρτιση κόρνας σε μεσαίες-υψηλές με γραμμή μεταφοράς στις πρώτες οκτάβες.

Μια ξεκάθαρη προσπάθεια για πλήρες φάσμα από ένα δικαναλικό setup οδηγούμενο από τελικούς με χαμηλή ισχύ,με ερώτημα όμως ως προς την ευκολία ως συνδεδεμένο φορτίο αφού τα πολλαπλά woofer αν είναι παραλληλισμένα θα κατεβάζουν την τιμή στην εμπέδηση...Δεν θα περίμενα υπερφυσικά φαινόμενα ως προς τη διασπορά στις ανώτερες οκτάβες,ενώ στις χαμηλές ο βαθμός στην αντιλαμβανόμενη συνοχή με τις πρώτες θα εξαρτάται από το δωμάτιο και την τοποθέτηση....
Σωστός!!
Για κάποιο διάστημα, ασχολήθηκε εμπορικά μαζί τους ο παληός ρηβιούερ του Ήχου Β. Λαζάρου.
Σε χάι εντ έκθεση λοιπόν της Αθήνας πιάσαμε κουβεντούλα και αναφερόμενος στο θέμα της οδήγησης μεσαίων-υψηλών του Duo, αν θυμάμαι καλά, έλεγε ότι με το σωστό ταίριασμα το ηχείο έπαιζε το πλέον αληθοφανές πιάνο που είχε ακούσει ποτέ.
Όντως, βάζοντας υλικό αντίστοιχο, το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό, αλλά...οι χαμηλές ήταν απίστευτα αργές και θαμπές.
Εντυπωσιακή ανακολουθία στο φάσμα η ενεργή μονάδα χαμηλών και μεγάλο γκαπ στη μετάβαση από χαμηλομεσαίες σε μεσαίες.
Δεν γνωρίζω τα περιθώρια βελτίωσης που πιθανό να υπήρχαν.
Καλύτερη σχεδίαση καi DSP αποτελούν πρόκληση για τέτοιες σχεδιάσεις.
Παρεμφερή ζητήματα από τα μινιμαλιστικά κρος,ανεξέλεγκτη διασπορά στις ανώτερες οκτάβες και τις ξεχωριστές μονάδες χαμηλών που δεν γίνεται ελέω διαστάσεων ν'ακολουθήσουν την αρχιτεκτονική χοάνης ώστε να υπάρχει τουλάχιστον ομοιογένεια στην ολική ηλεκτρομηχανική συμπεριφορά του ηχειακού συστήματος προκύπτουν και στις κλασσικές υλοποιήσεις της Avantgarde...
 
Last edited:

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.347
Reaction score
7.976
Πολλά λέγονται για τις λάμπες και τα χάλια εντ ηχεία.
Τεκμηριωμένα και βάση μετρήσεων το καταλαβαίνω ότι τρώγαμε σανό μέχρι το πρόσφατο παρελθόν.
Έλα μου ντε που μέσα στο μυαλό μου έχει παραμείνει ένας ενθουσιασμός όταν άκουσα το παρακάτω χαλί εντ σετ
Οι περισσότεροι τα ακούσατε στην τελευταία έκθεση στο ξενοδοχείο
Λάμπες και ψιλόλιγνα που δεν ξέρω ούτε πως τα λένε.
Πολύ θα ήθελα να δω μετρήσεις για αυτά
Πραγματι, θα ειχε πολυ ενδιαφερον να κυκλοφορει καποιος σε μια εκθεση με ενα λαπτοπ και ενα γιουμικ και αντι να λεει στους εκθετες «να βαλω ενα κομματι να ακουσω?» να λεει «να κανω ενα σουϊπάκι να δω τι παιζει?».
Σε κανονικες συνθηκες εκθεσης με τον κοσμο να μπαινοβγαινει, να συζηταει, να ακουγονται τα διπλανα δωματια κλπ.
Θα ειχαν μεγαλο ενδιαφερον τα αποτελεσματα των μετρησεων και ο συσχετιμος τους με τις προτιμησεις των επισκεπτων.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.441
Reaction score
57.227
Πραγματι, θα ειχε πολυ ενδιαφερον να κυκλοφορει καποιος σε μια εκθεση με ενα λαπτοπ και ενα γιουμικ και αντι να λεει στους εκθετες «να βαλω ενα κομματι να ακουσω?» να λεει «να κανω ενα σουϊπάκι να δω τι παιζει?».
Σε κανονικες συνθηκες εκθεσης με τον κοσμο να μπαινοβγαινει, να συζηταει, να ακουγονται τα διπλανα δωματια κλπ.
Θα ειχαν μεγαλο ενδιαφερον τα αποτελεσματα των μετρησεων και ο συσχετιμος τους με τις προτιμησεις των επισκεπτων.
Δεν θα έφτανε το sweep,θα χρειαζόταν να γίνει και λήψη steady state με σήμα ροζ θορύβου.Για λόγους συντομίας θα έπρεπε επίσης οι λήψεις να γίνονταν στη ζώνη του MLP...Εκ των πραγμάτων λοιπόν θα ήταν προτιμότερο ν'αναλαμβάνονταν τέτοιες δράσεις από τον εκάστοτε αρμόδιο για το αντίστοιχο εκθεσιακό δωμάτιο πριν το ξεκίνημα των επιδείξεων...Όχι κατ'ανάγκη για να εφάρμοζε EQ,αλλά για να διερευνούσε βέλτιστη τοποθέτηση...Δεδομένου ότι θα ήταν ήδη εξοικειωμένος με τις ηχειακές μονάδες,μετρητικά πρωτόκολλα και χειρισμό REW-UMIK,μια στοιχειώδης εγκατάσταση - τουλάχιστον για βέλτιστες steady state αποκρίσεις - σε δωμάτιο ανοίκειο δεν θα έπρεπε να παίρνει πάνω από δίωρο...
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.441
Reaction score
57.227
Θα εμενα κανενα δωματιο προβλεπομενο ετσι για να παιξει? χλωμο...
Δεν θα πηγαίναμε για καμπύλες ΄΄αναφοράς΄΄ σε καθένα δωμάτιο,αλλά για τις μικρότερες ανωμαλίες,ιδίως στις πρώτες οκτάβες,οι οποίες δημιουργούν και τις χειρότερες εντυπώσεις.Είναι πιο εύκολο απ'όσο θα νόμιζαν οι περισσότεροι αρκεί να υπάρχει εξοικείωση με REW-UMIK και γίνεται να το επιδείξω από δικό μου τυπικό οικιακό δωμάτιο...
 


Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.347
Reaction score
7.976
Κουνιστο μικρόφωνο θέλει ρε, με σουιπακι δε τη βγάζεις καθαρή.
Ναι αλλα το κουνιστο παιρνει μονο αποκριση συχνοτητας.
Θελουμε να δουμε και σπεκτρο, παραμορφωση, σταθμη θορυβου:gotcha:
Δεν πειραζει, ενα σουϊπάκι στην mlp, με τα δυο ηχεια, δε βαριεσαι.
Ενα λεπτο δουλειά.
Ρεαλιστικη δοκιμη.
Με το χερι θα το κρατας το μικ, ουτε τριποδα ουτε τιποτα.
Ετσι ενδεικτικα.
Τον νταποστ θα στειλουμε να το κανει στην επομενη, αν και οταν γινει, μαζι με τον κοτσιδη για φωτο, που τους ξερουν ολους. (Νταξει, θα ειμαι κι εγω μαζι, αρκει να μη χρειαστει να μιλησω με καποιον :smile:)
Και πρωτα θα ακουσουμε εντυπωσεις απο τους επισκεπτες και μετα θα ανεβασουμε τις μετρησεις.
Τι ακουνε οι επισκεπτες θελουμε να δουμε, οχι τι μπορουν να παιξουν τα συστηματα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.441
Reaction score
57.227
Ναι αλλα το κουνιστο παιρνει μονο αποκριση συχνοτητας.
Θελουμε να δουμε και σπεκτρο, παραμορφωση, σταθμη θορυβου:gotcha:
Δεν πειραζει, ενα σουϊπάκι στην mlp, με τα δυο ηχεια, δε βαριεσαι.
Ενα λεπτο δουλειά.
Ρεαλιστικη δοκιμη.
Με το χερι θα το κρατας το μικ, ουτε τριποδα ουτε τιποτα.
Ετσι ενδεικτικα.
Τον νταποστ θα στειλουμε να το κανει στην επομενη, αν και οταν γινει, μαζι με τον κοτσιδη για φωτο, που τους ξερουν ολους. (Νταξει, θα ειμαι κι εγω μαζι, αρκει να μη χρειαστει να μιλησω με καποιον :smile:)
Και πρωτα θα ακουσουμε εντυπωσεις απο τους επισκεπτες και μετα θα ανεβασουμε τις μετρησεις.
Τι ακουνε οι επισκεπτες θελουμε να δουμε, οχι τι μπορουν να παιξουν τα συστηματα.
Άμα το μικρόφωνο δεν είναι πλήρως ακινητοποιημένο,η αξιοπιστία των αποτελεσμάτων θα μειώνεται καθώς ανέρχονται οι οκτάβες και μικραίνουν τα εμπλεκόμενα μήκη κύματος.Υπό τέτοιες συνθήκες μπορούν να ληφθούν αξιοποιήσιμα αποτελέσματα χονδρικά μέχρι τα 200 Hz.Επίσης το sweep διασαλεύεται ευκολότερα από την ταυτόχρονη παρουσία αρκετών επισκεπτών στο ίδιο δωμάτιο.Οπότε χρησιμότερη για τις πραγματικές συνθήκες επίσκεψης θα ήταν η steady state απόκριση με το μικρόφωνο εκ των πραγμάτων μετακινούμενο...
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.347
Reaction score
7.976
Άμα το μικρόφωνο δεν είναι πλήρως ακινητοποιημένο,η αξιοπιστία των αποτελεσμάτων θα μειώνεται καθώς ανέρχονται οι οκτάβες και μικραίνουν τα εμπλεκόμενα μήκη κύματος.Υπό τέτοιες συνθήκες μπορούν να ληφθούν αξιοποιήσιμα αποτελέσματα χονδρικά μέχρι τα 200 Hz.Επίσης το sweep διασαλεύεται ευκολότερα από την ταυτόχρονη παρουσία αρκετών επισκεπτών στο ίδιο δωμάτιο.Οπότε χρησιμότερη για τις πραγματικές συνθήκες επίσκεψης θα ήταν η steady state απόκριση με το μικρόφωνο εκ των πραγμάτων μετακινούμενο...
Ε φαγωθηκατε.
Α, πάτε εσεις, μπουτιας,έαρ και ντιμιφουτ, να λετε στους εκθετες μια στιγμη να παρω μια στέντι στέιτ.
Μην τσακωθειτε ομως με κανεναν.

(πειτε τι ωρα θα πατε, να ερθω να τραβαω βιντεο και να ανεβαζω κατευθειαν. Αν καταφερω να κρατηθω απ´τα γελια)
 


wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.667
Reaction score
21.478
Προσφέρεσαι; Σε έχω δει σε φωτογραφίες, καλός είσαι, αντέχεις! :biggrin:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.766
Ε φαγωθηκατε.
Α, πάτε εσεις, μπουτιας,έαρ και ντιμιφουτ, να λετε στους εκθετες μια στιγμη να παρω μια στέντι στέιτ.
Μην τσακωθειτε ομως με κανεναν.

(πειτε τι ωρα θα πατε, να ερθω να τραβαω βιντεο και να ανεβαζω κατευθειαν. Αν καταφερω να κρατηθω απ´τα γελια)
Άμα γελάς θα χαλάσεις την καμπύλη, θα πρέπει να το ξανακάνουμε.

Ήσυχα να κάθεσαι σε μια γωνιά, κι όλα θα γίνουν σε μισό λεπτο.
Κατά βάση μόνο η στεντι στεϊτ έχει νόημα, διότι αυτή ακριβώς δείχνει τις τονικες αλλοιώσεις, και μπορεί να είναι τέτοια που να "αρέσει", δηλαδή όντως όλα εξηγούνται εύκολα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.441
Reaction score
57.227
Να πάνε και 3-4 γεροδεμένα μέλη μαζί τους να τρώνε το ξύλο μετά.
Σιγά τα...αίματα.Υπάρχουν αναίμακτες μέθοδοι να παίρνουμε μυρωδιά ΄΄τι παίζει΄΄ από συγκεκριμένο setup χωρίς καν να το μετρούσαμε...
Άμα γελάς θα χαλάσεις την καμπύλη, θα πρέπει να το ξανακάνουμε.

Ήσυχα να κάθεσαι σε μια γωνιά, κι όλα θα γίνουν σε μισό λεπτο.
Κατά βάση μόνο η στεντι στεϊτ έχει νόημα, διότι αυτή ακριβώς δείχνει τις τονικες αλλοιώσεις, και μπορεί να είναι τέτοια που να "αρέσει", δηλαδή όντως όλα εξηγούνται εύκολα.
Καταρχάς ακόμα και ο πιο άπειρος ακροατής είναι σε θέση ν'αντιλαμβάνεται τονώσεις από ιδιορρυθμούς στη ζώνη των χαμηλών...Μικρές τονώσεις απόκρισης με επίκεντρο το μέσον της τέταρτης οκτάβας θα παρέχουν την οικεία αίσθηση ΄΄αναλογικής θαλπωρής΄΄...Προβολικότητα στην ηχητική σκηνή θα σημαίνει εκτεταμένη τόνωση στις μεσοϋψηλές.
Αντιθέτως η οπισθοχώρηση στην ηχητική σκηνή θα είναι δείγμα εκτεταμένης υποχώρησης σε αυτή τη ζώνη...Αυξημένη αίσθηση λεπτομερειών σημαίνει τόνωση στις ανώτερες υψηλές,ενώ ενισχυμένος ΄΄αεράτος΄΄ και αναλυτικός χαρακτήρας εκτεταμένη τόνωση στην τελευταία οκτάβα.Τελευταίο και ΄΄καλύτερο΄΄ η χαρακτηριστική αίσθηση διαφάνειας που συνοδεύει υλοποιήσεις της B&W,με συνδυασμένη υποχώρηση σε μεσοϋψηλές και τόνωση στις αμέσως επόμενες οκτάβες.

Για την εκτίμηση στο εύρος διασποράς αρκεί να εξετάζεται ο βαθμός μεταβολής στη σύσταση κι εστίαση της σχηματιζόμενης ηχητικής σκηνής καθώς η κεφαλή θα μετακινείται προοδευτικά εκτός sweet spot...Εννοείται ότι άμα η στερεοφωνική απεικόνιση επί του sweet spot είναι εκ προοιμίου ασαφής,τότε θα πρέπει να υφίστανται σοβαρές τονικές ανισορροπίες σε μεσαίες και μεσοϋψηλές οκτάβες,είτε από ανώμαλη ανηχοϊκή απόκριση στο ίδιο το ηχείο,είτε εξαιτίας κακής τοποθέτησης που θα φέρνει έκτοπες πρώιμες ανακλάσεις με σημαντική ενέργεια ως προς τον άμεσο ήχο πάνω στη θέση ακρόασης.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.766
Καταρχάς ακόμα και ο πιο άπειρος ακροατής είναι σε θέση ν'αντιλαμβάνεται τονώσεις από ιδιορρυθμούς στη ζώνη των χαμηλών...Μικρές τονώσεις απόκρισης με επίκεντρο το μέσον της τέταρτης οκτάβας θα παρέχουν την οικεία αίσθηση ΄΄αναλογικής θαλπωρής΄΄...Προβολικότητα στην ηχητική σκηνή θα σημαίνει εκτεταμένη τόνωση στις μεσοϋψηλές.
Αντιθέτως η οπισθοχώρηση στην ηχητική σκηνή θα είναι δείγμα εκτεταμένης υποχώρησης σε αυτή τη ζώνη...Αυξημένη αίσθηση λεπτομερειών σημαίνει τόνωση στις ανώτερες υψηλές,ενώ ενισχυμένος ΄΄αεράτος΄΄ και αναλυτικός χαρακτήρας εκτεταμένη τόνωση στην τελευταία οκτάβα.Τελευταίο και ΄΄καλύτερο΄΄ η χαρακτηριστική αίσθηση διαφάνειας που συνοδεύει υλοποιήσεις της B&W,με συνδυασμένη υποχώρηση σε μεσοϋψηλές και τόνωση στις αμέσως επόμενες οκτάβες.

Για την εκτίμηση στο εύρος διασποράς αρκεί να εξετάζεται ο βαθμός μεταβολής στη σύσταση κι εστίαση στη σχηματιζόμενη ηχητική σκηνή καθώς η κεφαλή θα μετακινείται προοδευτικά εκτός sweet spot...Εννοείται ότι άμα η στερεοφωνική απεικόνιση επί του sweet spot είναι εκ προοιμίου ασαφής,τότε θα πρέπει να υφίστανται σοβαρές τονικές ανισορροπίες σε μεσαίες και μεσοϋψηλές οκτάβες.
Πολύ ωραία όσα λες για τις υποχωρήσεις και τονώσεις, αλλά αυτά ισχύουν μόνο σε απλή φυσιολογική μουσική (μομπι και λοιπά νορμάλ πράματα).

Στις εκθέσεις με τα ντεμο κομμάτια, τα σκέτα καμπανάκια και τα θροΐσματα σε στάθμες φύλλων της άνοιξης, αυτά δε γίνονται διακριτά.

Άρα, μικρόφωνο κουνιστο, και Μ'ενα ζευγάρι καλά γυαλιά, όλα γίνονται διακριτά.
 
Last edited:

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.776
Reaction score
14.382
Στις εκθέσεις με τα ντεμο κομμάτια, τα σκέτα καμπανάκι και τα θροΐσματα σε στάθμες φύλλων της άνοιξης, αυτά δε γίνονται διακριτά.
:lol: Και με τι Μουσικη πρεπει να εκτιμουμε τα σεταπια ;; χερ ντοκτορ
Γραψε λεπτομερειες μρε:sneaky:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.766
:lol: Και με τι Μουσικη πρεπει να εκτιμουμε τα σεταπια ;; χερ ντοκτορ
Γραψε λεπτομερειες μρε:sneaky:
Με φυσιολογική μουσική, όχι αυτά τα χαιενταδικα τα καμπανάκια.
Απλά νορμάλ πράματα, στις μέγιστες στάθμες που επιθυμούμε.
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.538
Reaction score
2.109
. . .
Έλα μου ντε που μέσα στο μυαλό μου έχει παραμείνει ένας ενθουσιασμός όταν άκουσα το παρακάτω χαλί εντ σετ
Οι περισσότεροι τα ακούσατε στην τελευταία έκθεση στο ξενοδοχείο
. . .

View attachment 244220
Οταν κάποια στιγμή έπαιξαν - για λίγο - πιο σύνθετα πράγματα (ενθουσιώδη συμφωνική ορχήστρα), . . . δεν.
 

Μηνύματα
16.124
Reaction score
18.825
Πολλά λέγονται για τις λάμπες και τα χάλια εντ ηχεία.
Τεκμηριωμένα και βάση μετρήσεων το καταλαβαίνω ότι τρώγαμε σανό μέχρι το πρόσφατο παρελθόν.
Έλα μου ντε που μέσα στο μυαλό μου έχει παραμείνει ένας ενθουσιασμός όταν άκουσα το παρακάτω χαλί εντ σετ
Οι περισσότεροι τα ακούσατε στην τελευταία έκθεση στο ξενοδοχείο
Λάμπες και ψιλόλιγνα που δεν ξέρω ούτε πως τα λένε.
Πολύ θα ήθελα να δω μετρήσεις για αυτά

View attachment 244220
++ Έλα μου ντε που μέσα στο μυαλό μου έχει παραμείνει ένας ενθουσιασμός ++
Πρεπει να τους καταπνίγεις τέτοιους ενθουσιαμούς εν τη γενέσει τους. :D Εξάλλου δες τι λέει αυτός ο ριβιούερ :
Definitely not the classic mellow warm sound .... εδω : https://parttimeaudiophile.com/2013/10/13/athen-2013-horning-and-lamm/

Βέβαια αντίθετα με τον @toulou αυτού του άρεσε και μάλιστα ιδιαίτερα στην κλασική, λέει.

Για να είσαι σίγουρος όμως πάρε αυτά (εδω θα ήθελα εγω να δω μετρήσεις) που είναι, όχι μόνο πραγματικά κάπως κόρνες, αλλά δείχνουν (σπάνιο πράγμα) και καλή υλοποίηση αυτών.

 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.559
Μηνύματα
2.944.246
Members
38.197
Νεότερο μέλος
YiorgosM
Top