Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.830
Reaction score
136.853
Είναι χωρίς όριο ΛΤΠΦ το νέο κινούμαι ηλεκτρικά.

Έτσι λένε τουλάχιστον.
 


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.493
Reaction score
7.877
ICE Cars More Reliable Than Electric Cars, Study Shows :oops:
Ωχ μωρέ, δεν βαριέστε, τα ίδια και τα ίδια; :)

Αντιγράφω από το άρθρο:
"The most common problems occurred with the software"

Από πότε το software είναι εγγενές χαρακτηριστικό των EVs;

Τότε θα πει κανείς γιατί να έχουν περισσότερα προβλήματα; Απλώς επειδή τα περισσότερα EVs σήμερα είναι πιο τεχνολογικά προχωρημένα και κατά μέσο όρο πολύ πιο ακριβά με περισσότερα τεχνολογικά "καλούδια" από τον μέσο όρο των ICEs.

Επίσης:
"The least reliable of all the electric vehicle brands was Tesla, with 39 percent of owners recording at least one fault within 4 years of ownership"

Επειδή η Tesla δεν ξέρει να φτιάχνει αυτοκίνητα αυτό σημαίνει πως τα EVs είναι λιγότερο αξιόπιστα από τα ICEs; 😝

Ή μήπως αν έφτιαχνε ICEs πιστεύετε θα ήταν καλύτερα;

Όμως, παρόλα αυτά:
"5 percent of problems included breakdowns or failures to start"

Δηλαδή μόνο το 5% των προβλημάτων αφορούσε βλάβες ή αυτοκίνητα που "έμειναν".

Οπότε ναι, αν σας φοβίζει να έχετε ένα αυτοκίνητο που μπορεί να βγάλει κάποιο bug στο software (αν και όχι αρκετά σοβαρό για να μην μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε) τότε ναι, μην πάρετε ηλεκτρικό.

Βασικά όχι, μην πάρετε Tesla, γιατί άλλοι τα καταφέρνουν μια χαρά:
"On the other end of the scale was Kia with its e-Niro, with only 6 percent of owners reporting a fault, and only 1 percent of owners reporting breakdowns or failures to start".

Βασικά όμως, μην πάρετε κανένα αυτοκίνητο που να είναι τόσο τεχνολογικά προχωρημένο. Ειδικά ICE, γιατί εκεί εκτός από όλα τα software issues θα έχετε να αντιμετωπίσετε και όλα τα υπόλοιπα!

Ένα Fiat panda λοιπόν είναι μια χαρά για όποιον δεν θέλει bugs στο αυτοκίνητο του. 🙄
 

minas

Πισιά
Μηνύματα
4.059
Reaction score
3.939
Σίγουρο αυτό;
Μήπως είναι 50Κ το όριο;
Μέχρι 8.000€ η επιδότηση, όχι η αξία του οχήματος. Όσο σίγουρο μπορεί να είναι από τις τρέχουσες ανακοινώσεις.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.830
Reaction score
136.853
Προφανώς αυτά τα "άρθρα" είναι κλικοθηρικά.
Στο εν λόγω "άρθρο" αναφέρεται ότι οι βλάβες αφορούσαν κυρίως σοφτγουερ και κυρίως Τεσλα, ενώ το KIA e-Niro είχε τα λιγότερα ποσοστά όλων γενικά (6%).

James Gibson, the motoring organisation's head of technical, said: 'There is no question there are fewer moving parts with electric cars which makes them more reliable than a petrol or diesel car in the long run, but it's also the case that the software running them is more complex which has the potential to cause some issues.

'But it's very important to realise that most software problems can be solved easily, either by wireless updates or 'restarts' in the same way as a desktop computer simply by disconnecting the 12v auxiliary battery and 'rebooting' the system, something our expert patrols routinely do for our members in these situations.

Many manufacturers are also able to help drivers sort issues out over the phone by getting them to carry out certain functions to reboot systems.



'While taking a new electric car back to the dealership is clearly frustrating it can be the case with any new car, regardless of how it's powered.'




Όσον αφορά την Τεσλα, είναι γνωστά τα θέματα που είχαν τα τελευταία 4 χρόνια (βαφής και συναρμολογησης).

Αναφέρουν:



Tesla the least reliable EV brand
Which?'s survey also found that Tesla is the least reliable of all EV brands, despite its cars having premium price tags. However, Tesla is one of less than a handful of EV-only car makers alongside Polestar.

The research highlighted a raft of build quality complaints raised by owners in the US and UK in recent years and comes after a string of problems faced by Elon Musk's car firm, which issued four different recalls on vehicles in two weeks in February.

In cars up to four years old, two fifths (39 per cent) of Teslas had at least one fault and one in 20 (5 per cent) had a breakdown or failed to start.

Which? has previously called for the Tesla Model S saloon (2013- present), which starts from £79,980, to be recalled over issues with its door handles and locks for two years running.

One piece of positive news for Tesla and owners of its cars is that they are only off the road for just under three and a half days on average when they needed repair work.



Και μερικά καλά λόγια για κια:

Which?: 'Manufacturers should follow Kia's example'
While it was bad news for Tesla, the poll of UK drivers found that some EV examples have been almost entirely fault free in the previous 12 months of use.

One of these is Kia's e-Niro (2019- present), which is one of the more affordable family EVs, starting from £32,895. It even qualifies for the Government's Plug-in Car Grant to save buyers £1,500 on the purchase price.

It was not only the most reliable of all EVs but also the most dependable compact SUV across all fuel types, gazumping all petrol, diesel and hybrid-powered rivals.

Just one in every 17 (6 per cent) e-Niro owners reported any kind of fault with their car and only just in 100 said their car had failed to start or broke down.


Εδώ περισσότερα

 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Δεπαναλεν ότι θέλουν οι έρευνες ικανοποίησης πελατών; Αγοράζουμε μόνο από σοβαρές αντιπροσωπείες που δίνουν ολική και εργοστασιακή εγγύηση πολλών ετών. EV και ICE, δε κάνει διαφορά, θέλουμε εγγύηση.

Μποϊκοτάζ σε όσες αντιπροσωπείες δε δίνουν μεγάλη εργοσταστιακή εγγύηση.

Επίσης, προσοχή στους όρους των επεκτάσεων εγγύησης.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.830
Reaction score
136.853
Αποκλειστικα για την ομάδα μας οι επίσημες πλέον πληροφορίες για τις επερχόμενες αναβαθμίσεις του id3:

Αλλαγές στην 2.4 έκδοση:
- η αναβάθμιση στην 2.4 θα γίνει από το τοπικό μας σέρβις. Θα ειδοποιηθουμε για να αφήσουμε το αμάξι.
- θα αναβαθμίστει μια ecu μονάδα
- Θα αλλάξει το preaheating της μπαταρίας άνα βήματα. Δηλαδή δεν θα ξεκινάει από τους 7C με 6kw θέρμανσης
- η 12v μπαταρία δεν θα αλλάξει για ολους. Θα έχει να κάνει με το production date του αμαξιού
- θα δουλεύει επιτέλους ο scheduler για τη φόρτιση
- όσοι δεν έχουν περάσει στην 2.3 θα μπορούσαν να πάνε από την 2.1 στη 2.4 απευθείας, πάντα μέσω του σέρβις
- η ταχύτητα φόρτισης για τις εκδόσεις των 58kwh θα αυξηθεί σε μέγιστο 120kw
- η αναβαθμιση θα πράγματοποιηθει μεταξύ Απρίλιο - Ιούνιο

Αλλαγές στη 3.0 έκδοση
- θα βλέπουμε state of charge (ποσοστό %) στη οθόνη πλέον, μπροστά από το τιμόνι
- το αμάξι θα μπορεί να ελέγχει πιο σωστά (όπως κάνει και τώρα) μια φορά την εβδομάδα εάν υπάρχει νέα έκδοση λογισμικού. Στην τωρινή φάση πολλές φορές αυτό δεν γινοταν σωστά κάποιες φορές.
- μέσω της mobile εφαρμογής θα βλέπουμε εάν οι πόρτες είναι κλειστές η εάν το αμάξι είναι κλειδωμένο η όχι
- ο χάρτης πλοήγησης θα πλησιάσει περισσότερο τη λογική του a better route planner όπου θα βλέπουμε state of charge όταν θα φτάνουμε στον Χ φορτιστη, κτλ
- το lane assist, στη προσπαθεί του να σε κρατήσει εντός λωρίδας, θα δουλεύει πιο ομαλά
- η αναβάθμιση θα είναι τεράστια. Μεγαλύτερη σε μέγεθος από την έκδοση 2.3 και θα έρθει και αυτή σε 2 κομμάτια.
- η έκδοση 3.0 θα είναι διαθέσιμη κάποιο στιγμή στο τελευταίο εξάμηνο του έτους. Δεν θα χρειαστεί να γίνει αποδοχή κάποιο email
 

D

Deleted member 35

Guest
Εγώ θα σταθώ στο γεγονός της αύξησης ισχύος της φόρτισης. Και ναι θα βάλω κάτω πάλι τα ice. Πόσες φορές έχει γίνει κάτι ανάλογο σε αυτά; Με ένα κλικ σου βελτιώνουν κατά πολύ ένα τμήμα τους αυτοκινήτου. Δε θα μου κάνει καμία εντύπωση αν αύριο πρωί γίνει και κάτι αντίστοιχο με την ισχύ η την αυτονομία.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.830
Reaction score
136.853
Ακριβώς.

Γίνονται σαφείς βελτιώσεις όσο περνάει ο καιρός, βελτιώσεις στο αυτοκίνητο που ήδη έχω.

Αναμένεται νέο infotainment με ενσωματωμένα νέα app (πχ spotify). Πράγματα που τώρα δεν υπάρχουν.

Τώρα υπάρχουν app's που δεν υπήρχαν όταν το πήρα.

Θα αναβαθμιστεί και το Lane assist με δυνατότητα auto lane change, Δηλαδή Απλώς θα κάνεις κλικ στο φλας και θα αλλάζει μόνο του λωρίδα κυκλοφορίας, τσεκαροντας αν έρχεται αυτοκίνητο από πίσω στη λωρίδα που θες να πάει, μόλις βρει κενό θα αλλάξει λωρίδα.

Αυξάνεται η ταχύτητα φόρτισης, σε πρώτη φάση στα 124 kW (έχουμε ήδη δει τέτοια φόρτιση σε 58-αρι id3 με το νέο λογισμικό) και σε δεύτερο χρόνο στα 135 kW, μέχρι να πάει στα 150 κάποτε.

Η αναβάθμιση από 100kW που το πήρα στα 124kW είναι σημαντική αναβάθμιση της μέγιστης ισχύος φόρτισης, και θα οδηγήσει σε σαφέστατη μείωση του χρόνου φόρτισης. Καλά, όταν φτάσει στα 150kw θα είναι 50% πάνω από όσο ήταν όταν το αγόρασα! Φοβερό! 😎

Θα αλλάξουν δωρεάν την 12 βολτη μπαταρία μάλλον με μπαταρία λιθίου, αναφέρεται επί λέξη "με νέας τεχνολογίας 12-βολτη μπαταρία".

Θα αλλάξουν και μια cpu, ελέγχου, επίσης δωρεαν (ecu unit), δηλαδή μια πλακέτα ας πούμε.

Οι νέες αλλαγές στην θέρμανση της μπαταρίας, προφανώς οδηγούν σε αυξημένη αυτονομία.

Προστίθενται νέες λειτουργίες και δυνατότητες. Αυξάνεται η πραγματική αξία του αυτοκινήτου.

Πράγματα που δεν υπήρχαν ως τώρα, στα παλιά καλά ice που είχαμε όλοι μας, γιατί ice και δικάναλα είχαμε τόσα χρόνια, δε φυτρωσαμε με ev και immersive σεταπ.. 😜🤣😂

Τες πα, πάρτε ice, δε φτάνουν τα ev πλέον.
 






Μηνύματα
1.494
Reaction score
1.238




Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.579
Μηνύματα
2.944.905
Members
38.201
Νεότερο μέλος
danstefan
Top