Ποδήλατο

Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
Εννοούσα την στολή του Α. Διάκου και αυτή όμως την ξέρω δεν ήξερα ότι ήταν σχέδιο του Γιάννη. Έχει σχεδιάσει και για άλλους όπως για την Ακτίνα και έχει βάψει και διαφορά σκελετό-πυρουνα. Δυο μόνο έχω εγώ φαντάσου τι γίνεται όταν 2 γραφίστες με άποψη ασχολούνται με το ίδιο πράγμα. Γελούσαν μέχρι και τα ντεραγιε!
20220405_143048.jpg
 



bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.458
Reaction score
50.155
Ορίστε, όνομα για cafe "προσανατολισμένο" σε ποδηλάτες: "Το γελαστό ντεραγιέ"! :biggrin:
Ωραία ιδέα!!
Άμα δεν μας κάτσει το καφέ, θα μπορούσαμε ως ξενυχτάδικο να το ονομάσουμε "Facarola Sunrise" :biggrin:
 


wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.880
Reaction score
21.787
Θυμίζει Αστερίξ, ταβέρνα "ο μετανιωμένος βάρβαρος"
Από τον τρόπο που ονομάζονταν ταβέρνες στο Αστερίξ και Οβελίξ εμπνεύστηκα!

Σε εκδοχή ταβέρνας, θα την ονομάζαμε "Η γελαστή μπάμια"! :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao:
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.458
Reaction score
50.155
Ρε τους κερατάδες, όσες φορές και να το δω, δεν το χωράει η κούτραμ...
IMG_20220405_200814.jpg


Ένα έτοιμο ποδήλατο με το καινούριο group ξεκινά από τα 9.000€:geek:
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.458
Reaction score
50.155
Ξεκίνα από το πίσω ντεραγιέ που το έχει...
IMG_20220405_201948.jpg


Κοίτα εδώ πόσο κάνει ένα ντεραγιέ... :roflmao:
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.458
Reaction score
50.155
Από τον τρόπο που ονομάζονταν ταβέρνες στο Αστερίξ και Οβελίξ εμπνεύστηκα!

Σε εκδοχή ταβέρνας, θα την ονομάζαμε "Η γελαστή μπάμια"! :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao:
Σε εκδοχή αισθησιακής ταινίας (με βίτσια) θα τη ονομάζαμε " Η φονική μπάμια" :roflmao:
 


Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
Έχω την εντύπωση πως οι τιμές των νέων μεταδόσεων δεν πρόκειται να πέσουν δραματικά σε βάθος χρόνου για τον λόγο αυτό επένδυσα άλλωστε σε προηγούμενη σειρά, μακάρι να μην είναι έτσι...
 

Μηνύματα
16.947
Reaction score
24.118
ναι γιατί με μια παλιά di2 ultegra έχεις πολλά να χάσεις σε σχέση με τις καινούριες
μεταξύ μας σκέφτομαι και εγώ την μετάβαση σιγούλια σιγούλια αλλά επίσης σκέφτηκα οτι θα πρέπει πρώτα να πέσω σε γρανάζι πίσω γιατί με το 32 δεν είναι σωστό και πρόστυχο να βάλω di2
θα με κοροϊδεύει (ακόμα περισσότερο) ο @bretsos για τα παλτοβατ μου που θένε και ηλεκτρονική

Σάκ πήρα τα doltcini που με είπες , έρχονται άυριο/μεθαύριο θα αναφερθώ εκτενώς.

να ξέτε γενικά ο @AthanasiosL έχει πολύ σοβαρή και δουλεμένη άποψη στην ένδυση οτι έχει γράψει είναι σωστό και φαίνεται σε βάθος χρόνου
 

Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
θα πρέπει πρώτα να πέσω σε γρανάζι πίσω γιατί με το 32 δεν είναι σωστό και πρόστυχο να βάλω di2
θα με κοροϊδεύει (ακόμα περισσότερο) ο @bretsos για τα παλτοβατ μου που θένε και ηλεκτρονική
Μπερδεύεις το πάτημα με την ποδηλατική εξέλιξη σου που από την (μικρή) εμπειρία μου και έχοντας φορέσει έως τώρα 11-32, 11-30, 11-28, 12-28 με 50-32 και 52-36 μέχρι στιγμής θεωρώ πως το σωστό γρανάζι κατά περίπτωση πρέπει να σου επιτρέπει να βγάζεις την δύναμη που μπορείς με ικανοποιητικό στροφάρισμα για όλες τις πιθανές κλίσεις που θα πας, όλα τα άλλα περί αντρισμού κλπ τα ακούω βερεσέ... Και με το βατόμετρο πλέον (πολύ σημαντική αγορά τελικά και κάτι που πλήρωσα στην θυσία όπου με άφησε λόγω μπαταρίας) είναι εύκολο να ξέρεις να επιλέγεις το σωστό γρανάζι για κάθε κατάσταση οπότε μικρή σημασία έχει το αν κουβαλάς και κάποια παραπανίσια που πιθανά δεν θα εμπλέξεις και ποτέ. Τώρα θα πεταχτεί ο Χρήστος να πει για κλιμακώσεις κλπ αλλά και πάλι με τα βατ που βγάζουμε βερεσέ τα ακούω δεν μας χρειάζονται πάνω από 6-7 γρανάζια στο επίπεδο μας. Όταν δυναμώσουμε αρκετά για να μπορούμε να εκμεταλευτούμε μια πυκνή κλιμάκωση και να κερδίσουμε το κάθε χαμένο βατ το ξαναβλέπουμε το ζήτημα. Προτιμώ να είμαι άνετος βασικά και ξεάγχωτος σε κάθε πιθανή και απίθανη κλίση παρά να σπάσω τα πόδια μου και το garmin να μου λέει και unproductive στο τέλος...
Τώρα βέβαια εσύ με την διαδρομή που κάνεις δεν χρειάζεσαι πιστεύω κάτι μεγαλύτερο από 25 οπότε... καθένας με τον πόνο του...
Κάνε ριβιού για doltcini έχει βελτιώσει πολύ και τη ταχύτητα που στέλνει πλέον ενώ όπως έχω ξαναπεί θεωρώ τα βιβ του κορυφαία ανεξαρτήτως χρημάτων
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.458
Reaction score
50.155
Έχω την εντύπωση πως οι τιμές των νέων μεταδόσεων δεν πρόκειται να πέσουν δραματικά σε βάθος χρόνου για τον λόγο αυτό επένδυσα άλλωστε σε προηγούμενη σειρά, μακάρι να μην είναι έτσι...
Έτσι είναι Σάκη, μη τρέφεις αυταπάτες, μην ανέβουν κιόλας οι τιμές....
Μηχανική ultegra τέλος άλλωστε, όλα οδηγούν στη ηλεκτρονική.
Πιστεύω πως πολύ σύντομα θα βγει και η 105 Di2 για όλους με τη τεχνολογία της 8050 σειράς.
Πάντως μεταξύ μας, η 8100\9200 δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα το τεχνολογικά καινούριο ώστε να δικαιολογούν το υπερδιπλάσιο στις τιμές.
Η αυτονομία μπαταρίας μειώθηκε, μεγάλο μειονέκτημα η ενσωμάτωση του junction box στο πίσω ντεραγιέ, αν θέλει ο αναβάτης να κάνει ρυθμίσεις πρέπει να κατέβει από το ποδήλατο.
Εργονομικά οι μανέτες παραμένουν στα ίδια επίπεδα, μόνο τα πλήκτρα μεγάλωσαν.
Οι χρόνοι συντήρησης μειώθηκαν επιπλέον με τα στενότερα περιθώρια σε κασέτα και αλυσίδα.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
Και για να μην αποθεώνουμε βουλγάρους και γερμανούς όλη την ώρα ο Κοβάνης έχει επίσης πολύ καλά ρούχα ενώ στα βιβ του βάζει το carbon race pro pad που έχω στην στολή της agu του συλλόγου και το οποίο αν και δεν μου γέμισε αρχικά το μάτι είναι πολύ καλό σε απόδοση
Πάντως μεταξύ μας, η 8100\9200 δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα το τεχνολογικά καινούριο ώστε να δικαιολογούν το υπερδιπλάσιο στις τιμές.
Χρήστο δεν το περίμενα να πω τη αλήθεια αλλά στο θέμα μετάδοση απ τα πρώτα που κοιτάζω είναι το κόστος συντήρησης σε αναλώσιμα, πιθανή πτώση κλπ και οι καινούριες σειρές είναι απαγορευτικές... και δεν πρόκειται να ηρεμήσουν διότι τον χορό σέρνει η sram που στο usa ότι θέλει ζητάει
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.458
Reaction score
50.155
μεταξύ μας σκέφτομαι και εγώ την μετάβαση σιγούλια σιγούλια αλλά επίσης σκέφτηκα οτι θα πρέπει πρώτα να πέσω σε γρανάζι πίσω γιατί με το 32 δεν είναι σωστό και πρόστυχο να βάλω di2
θα με κοροϊδεύει (ακόμα περισσότερο) ο @bretsos για τα παλτοβατ μου που θένε και ηλεκτρονική
Πιστεύω πως είσαι έτοιμος για 54\40 με 11—28 κασέτα :lolsign:
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.458
Reaction score
50.155
Χρήστο δεν το περίμενα να πω τη αλήθεια αλλά στο θέμα μετάδοση απ τα πρώτα που κοιτάζω είναι το κόστος συντήρησης σε αναλώσιμα, πιθανή πτώση κλπ και οι καινούριες σειρές είναι απαγορευτικές... και δεν πρόκειται να ηρεμήσουν διότι τον χορό σέρνει η sram που στο usa ότι θέλει ζητάει
Πολύ σωστά, με τα νέα δεδομένα της shimano μια πιθανή πτώση σε αγώνα με ζημιά στο πίσω ντεραγιέ σου μειώνει κατευθείαν 800€ το τραπεζικό λογαριασμό.
Το μεγάλο φάουλ της shimano ήταν που όλο το διάστημα εξέλιξης της καινούριας σειράς, με καθυστερήσεις στη παραγωγή λόγο καραντίνας και μείωσης προσωπικού, άφησε τη πόρτα ανοιχτή στη sram να κάνει παιχνίδι, ότι ποδήλατο υπήρχε στη αγορά ήταν με sram group, προσωπικά δεν θεωρώ καλύτερη τη sram, είναι όμως το group χωρίς καλώδια, ένα καθαρό σύνολο αρέσει γενικώς στο μάτι του υποψήφιου αγοραστή, με αποσπώμενες μπαταρίες που κάνουν το σύνολο ακόμα πιο λειτουργικό.
58-42 με 11-25 άνετα και θα μπαίνει και ττ στο κωπηλατοδρόμιο κάθε χρόνο... Έχεις δει το εφτιπί του ε? έχεις? το βουμάξ μόνο θέλει λίγη δλειά...
Λες αρέ?
Και στο Υμηττούλη μετά πως θα σκαρφαλώνει το μανάριμ? :roflmao:
Καλύτερη η θκιάμ πρόταση :lolsign:
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.278
Μηνύματα
2.970.028
Members
38.295
Νεότερο μέλος
Μάρη Τ.
Top