Ποδήλατο

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.267
Reaction score
92.261
Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι αυτός που το είπε αυτό ήταν αναβάτης από αυτούς που έπεσαν και μάλλον απευθυνόταν στους δύο πρώτους που πέσανε
Σε τέτοιες καταστάσεις, οι αναβάτες λόγω κούρασης και υπερδιέγερσης έχουν αυθόρμητο εκνευρισμό και τους φταίνε όλοι, πριν ακόμα συνειδητοποιήσουν τι έχει συμβεί.

Είναι απαίσιο να έχεις τρέξει 150+ χιλιόμετρα, να είσαι στο πρώτο γκρουπ διεκδικώντας βάθρο και μια πτώση στα τελευταία 100 μέτρα να τα τελειώνει όλα άδοξα.
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.981
Reaction score
12.764
Πχωωω με αυτό το τελευταίο μου θύμισες μια φορά - στα πιο νιάτα μου - που είχα φέρει κορίτσι στο σπίτι και μπήκε η μάνα μου μέσα στο χώρο χωρίς να χτυπήσει την πόρτα...
 



Μηνύματα
304
Reaction score
562
Πάνε για να αποσύρουν εντελώς τα rim brake frames?
Ή θα κρατήσουν όσο πουλάνε? Παρά-ανεβαίνει το κόστος και δεν βλέπω στις περισσότερες εταιρείες να πουλάνε rim :(
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.191
Reaction score
49.530
Κωστάκη έχει ξεκινήσει χρόνια πριν το φαινόμενο αυτό, δεν πιστεύω πως θα καταργηθούν, εκτός από τους επώνυμους κατασκευαστές υπάρχουν εταιρίες που συνεχίζουν να επενδύουν σε frame με rim brakes και περιφερειακά.
Οι επώνυμοι κατασκευαστές μυρίσαν φρέσκο αίμα, διεύρυναν τη γκάμα των εξαρτημάτων και γίνεται άρμεγμα...
Ένας φίλος γύρισε στα rim brake, όταν τον ρώτησα το γιατί, γιατί είναι πολύ ακριβή η συντήρηση και γιατί είναι πολύ δυνατά ώστε να μπορέσει το σύνολο και τα ελαστικά να διαχειριστουν όλη αυτή τη δύναμη.
Το αστείο είναι πως όλοι προσπαθούν να μας πείσουν πως τα φαρδιά ελαστικά με τις φαρδιές ζάντες δεν έχουν αντίσταση γιατί στη πραγματικότητα προσπαθούν να κάνουν πιο ασφαλή όλη αυτή τη πέδηση.
 
Last edited:




bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.191
Reaction score
49.530
Από καλαμιές είναι φτιαγμένα τα γαμήδια...;;;
Υπάρχει μια θεωρία που θέλει τους σκελετούς των αθλητών να είναι πιο ισχυροί σε σχέση με αυτούς των κοινών θνητών, τουλάχιστον στο κούτελο και στη μεσαία τριβή.
Ως τόσο οι σκελετοί μπορούν να δεχτούν τρελές κάθετες δυνάμεις χωρίς κανένα πρόβλημα, αν τώρα δεχτούν πλάγιες δυνάμεις πχ. Πέφτοντας το βάρος του αναβάτη πέσει πάνω στο σκελετό... Κόβονται σαν φρυγανιές όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε πχιο πάν.
 


Μηνύματα
22.598
Reaction score
16.665
Αυτό είναι, να έχεις ένα drone να σε παίρνει αυτόματα από πίσω (έχουν τη δυνατότητα, αλλά τέτοια δουλειά όπως στο βίντεο δεν κάνουν μέχρι τώρα από μόνα τους), οι καλύτερες λήψεις, και σταθερές! 8-) :drinks: :dance2:
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.267
Reaction score
92.261
Υπάρχει μια θεωρία που θέλει τους σκελετούς των αθλητών να είναι πιο ισχυροί σε σχέση με αυτούς των κοινών θνητών, τουλάχιστον στο κούτελο και στη μεσαία τριβή.
Ως τόσο οι σκελετοί μπορούν να δεχτούν τρελές κάθετες δυνάμεις χωρίς κανένα πρόβλημα, αν τώρα δεχτούν πλάγιες δυνάμεις πχ. Πέφτοντας το βάρος του αναβάτη πέσει πάνω στο σκελετό... Κόβονται σαν φρυγανιές όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε πχιο πάν.
Γενικότερα, οι carbon σκελετοί έχουν απίστευτη αντοχή (για το βάρος τους) σε εφελκυσμό και στρέψη, αλλά στην κρούση είναι υπερευαίσθητοι.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.191
Reaction score
49.530
Γενικότερα, οι carbon σκελετοί έχουν απίστευτη αντοχή (για το βάρος τους) σε εφελκυσμό και στρέψη, αλλά στην κρούση είναι υπερευαίσθητοι.
Πολυ σωστά, παρόλο που υπάρχει ελαστικότητα στη κρούση σπάει η ρητίνη.
Όταν έπιασα το σκελετό του vertigine στο χέρι, χωρίς πιρούνι κλπ, τρόμαξα!
Δεν είχα ξανά πιάσει τόσο ελαφρύ πράμα, αμέσως σκέφτηκα, μ@λακια έγινε... Θα το σπάσω στη πρώτη προπόνηση.
Στη πρώτη προπόνηση φαντάσου δεν το πατούσα, φοβόμουν :biggrin:
Με το καιρό κατάλαβα πως δεν θα γίνει κάτι και άρχισα το μαστίγιο :roflmao:
 
Last edited:

Μηνύματα
577
Reaction score
1.556
Μόνο πολύ μεγάλες ομάδες και αντίστοιχοι αθλητές έχουν πρόσβαση σε custom frames. Ακόμα και επαγγελματικά οι περισσότερες ομάδες περνούν ναι με από το πάνω ράφι κάθε εταιρείας κορυφαία πλαίσια αλλά το ίδιο μπορεί να βρει και οποίος ερασιτέχνης θέλει αρκεί να έχει το κεφάλαιο. Όσο αφορά τα δισκόφρενα έχω ακριβώς τις ίδιες και παραπάνω ενστάσεις με τον αγγλόφωνο του video που επισύναψε ο bretsos.

Γενικά σε pro επίπεδο μπορούν να κάνουν όσα πειράματα θέλουν και να εισάγουν όσες τεχνολογίες γουστάρουν μέσα και εγώ. Η εφαρμογή τους όμως σε επίπεδο μαζικής κατανάλωσης δεν είναι πανακια. Εντάξει θέλουν και οι εταιρείες να έχουν κερδοφορία το καταλαβαίνω με το εύκολο marketing όμως έχω πρόβλημα. Το να διατηρούν κλασσικά frameset για rim brakes δεν έχει τόσο τραγικό κόστος όπως και να φτιάχνουν ποιο ανθεκτικά και άνετα σκελετοπυρουνα έστω με πέναλτι στο βάρος σιγά τα αυγά αν είναι βαρύτερο (άραγε ποσό πιο βαρύ που να αποτελεί πρόβλημα ;) αλλά ποιο ασφαλές και ευχάριστο στην καβάλα του.
 

Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
Ολοκληρώθηκε λοιπόν ένας επιτυχημένος ποδηλατικός γύρος Ελλάδας κατά την γνώμη μου (αφού τράβηξε το ενδιαφέρον πολλών άσχετων με την ποδηλασία) οπότε ας βάλουμε τις 2 πτώσεις που πούλησαν περισσότερο και από τον ίδιο τον αγώνα: Στην πρώτη φέρει μεγάλη ευθύνη η μηχανή τησ ΕΡΤ και στην 2η η διοργάνωση που στένεψε όσο πήγαινε την τελική ευθεία σε ένα σχεδόν βέβαιο ομαδικό σπρίντ τερματισμού:

Η πτώση στην Καρδίτσα

Η πτώση στην Λάρισα

Και πάμε παρακάτω... Η σέλα μου άρχισε να τρίζει σαν την παλιά πολυθρόνα της γιαγιάς οπότε αποφάσισα να επενδύσω στην κάτωθι:


στα 113 έψιλον προκειμένου να την τοποθετήσω στο 2ο ποδήλατο που στήνω (θα υπάρξει ανάλυση το επόμενο διάστημα) και στο βίλιερ να μπει η pro vibe η προηγούμενης γενιάς. Κατέληξα στην πριμαβέρα διότι κωλοτρίβομαι (κυριολεκτικά και μεταφορικά) να δοκιμάσω carbon rails και θέλω να έχω άποψη πάνω στην νέα μόδα των κοντών σελών (240χιλ έναντι 275 που έχω τώρα 1εκ κάτω από τον ανταγωνισμό που παίζει στα 250εκ). Η παραγγελία μπήκε και την περιμένω από wiggle...
 

Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
Το κάτω μέρος της σέλας είναι αυτό που με έπεισε για τη αγορά: Carbon κέλυφος και όχι συνδυασμός με υαλόνημα κλπ για μείωση του κόστους, οι ράγες στο μπροστινό μέρος είναι κολλημένες στο κέλυφος και μόνο πίσω θυληκωτές για ελαστικότητα, συμπαγής κατασκευή με το pad να επεκτείνεται μέχρι τα πλαινά ώστε να μην υπάρχουν τριβές του bib με το κέλυβοε της σέλας. Η prime είναι ουσαστικά η προσπάθεια της wiggle να βάλει κινέζικο carbon στην Ευρώπη με τιμόνια, τροχούς κλπ ενώ για λογαριασμό της ποδηλατικής τους ομάδας continental (λένε) αναπτύξαν και την σέλα αυτή. Σίγουρα αγορά από εταιρεία χωρίς καθόλου εμπειρία στον χώρο, αν το κέλυφος όμως είναι καλοκατασκευασμένο δεν βλέπω τον λόγο να με πουλήσει το pad ή τα rails θα δείξει...

2022-prime-primavera-breve-carbon-saddle-underside (1).jpg
 


Μηνύματα
304
Reaction score
562
Ολοκληρώθηκε λοιπόν ένας επιτυχημένος ποδηλατικός γύρος Ελλάδας κατά την γνώμη μου (αφού τράβηξε το ενδιαφέρον πολλών άσχετων με την ποδηλασία) οπότε ας βάλουμε τις 2 πτώσεις που πούλησαν περισσότερο και από τον ίδιο τον αγώνα: Στην πρώτη φέρει μεγάλη ευθύνη η μηχανή τησ ΕΡΤ και στην 2η η διοργάνωση που στένεψε όσο πήγαινε την τελική ευθεία σε ένα σχεδόν βέβαιο ομαδικό σπρίντ τερματισμού:

Η πτώση στην Καρδίτσα

Η πτώση στην Λάρισα

Και πάμε παρακάτω... Η σέλα μου άρχισε να τρίζει σαν την παλιά πολυθρόνα της γιαγιάς οπότε αποφάσισα να επενδύσω στην κάτωθι:


στα 113 έψιλον προκειμένου να την τοποθετήσω στο 2ο ποδήλατο που στήνω (θα υπάρξει ανάλυση το επόμενο διάστημα) και στο βίλιερ να μπει η pro vibe η προηγούμενης γενιάς. Κατέληξα στην πριμαβέρα διότι κωλοτρίβομαι (κυριολεκτικά και μεταφορικά) να δοκιμάσω carbon rails και θέλω να έχω άποψη πάνω στην νέα μόδα των κοντών σελών (240χιλ έναντι 275 που έχω τώρα 1εκ κάτω από τον ανταγωνισμό που παίζει στα 250εκ). Η παραγγελία μπήκε και την περιμένω από wiggle...
Μου κάνει φτιστή η Bontrager verse στο design. Πολύ ευχαρίστημενος προσωπικά αν μοιάζουν.
Κούρσα το νέο που στήνεις? 😯

 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.032
Μηνύματα
2.959.727
Members
38.280
Νεότερο μέλος
Akrapovic
Top