- Μηνύματα
- 17.712
- Reaction score
- 58.436
Οι λήψεις για καθένα κανάλι ξεχωριστά πρέπει να γίνονται με το μικρόφωνο στην ίδια θέση...Ευτυχώς, συνεργάζονται rew και minidsp, εξάγει το rew αρχείο κειμένου με τις απαραίτητες παραμέτρους. Εκεί που μπερδεύτηκα είναι αν ο άξονας περιστροφής θα είναι η mlp, κοινός και για τις δύο μετρήσεις ή αν θα είναι ένα σημείο έξω απο αυτή προς τη πλευρά του κάθε ηχείου που θα παίζει.
Ως προς τη "σοβαρή" διόρθωση με το rephase, θα το μπουμπουνήσω με κάθετο μικρόφωνο και ό,τι βγει.
Όταν εφαρμόζεις περιστρεφόμενο μικρόφωνο με σήμα ροζ θορύβου ενδείκνυται να το κρατάς οριζοντιωμένο περιστρέφοντας σε νοητή ακτίνα 30-40 cm πάνω σε κατακόρυφο επίπεδο.Η κάψα του μικροφώνου όπως και η πρόσοψη του χρήστη πρέπει να είναι στραμμένα προς τα αριστερά για το αριστερό ηχείο και προς τα δεξιά για το δεξί ηχείο.Μπορείς επίσης να κάνεις λήψη και για τα δύο κανάλια εκπέμποντα μαζί περιστρέφοντας τότε το μικρόφρωνο σε οριζόντιο επίπεδο με τον κορμό σου στραμμένο προς το τοίχωμα όπισθεν των ηχείων και την κάψα του μικροφώνου στραμμένη προς την οροφή.Οι λήψεις με τα επιμέρους κανάλια μαζί είναι χρήσιμες για ν'ανιχνεύονταν τυχόν ανισορροπίες από φασική ασυμβατότητα μεταξύ των καναλιών.
Άμα σκοπεύεις να προχωρήσεις σε φασική διόρθωση,τότε το μικρόφωνο πρέπει να είναι σταθεροποιημένο σε εναλλακτικές θέσεις λήψης όπως έχει παρουσιαστεί στην εκκίνηση του νήματος.Για την εξαγωγή Vector Averaged να οριστεί FDW ίσο προς 6.Μην ξεχάσεις να δημοσιεύσεις την παράσταση Vector Averaged για καθένα κανάλι όπως θα εμφανίζεται στο αντίστοιχο παράθυρο από το rePhase και τότε μπορώ να σχολιάσω πάνω στο τι θα ήταν ωφέλιμο να διορθώσεις με φασικά φίλτρα και τι να έμενε ως έχει.
Αν κάτι διδάχθηκα ο ίδιος γράφοντας το παρόν νήμα είναι το πώς να διευθετώ το εκάστοτε setup κατά τρόπον ώστε να ήθελε τις ελάχιστες δυνατές έως καθόλου διορθώσεις.Τα τρέχοντα προφίλ μου διόρθωσης έχουν γίνει τόσο λιτά ,ώστε ν'αμφιβάλλω ότι το Dirac θα μπορούσε να συμμορφωθεί προς αυτήν την εξειδίκευση.Ρε παιδιά, για όνομα, πάρτε έναν av pro με Ντιράκ, αμάν πια, δε κουραστηκατε ακομα;