christos77
Master of Diffusion
- Μηνύματα
- 7.018
- Reaction score
- 14.875
Η Διαχυση ειναι ΚΑΙ αποροφηση αν ειναι ξυλινη ακομα καλυτερα
Εσυ έχιες διάχυση όχι λαλά ... χα χα. Μην κρίνεις απο τα δικά σου, πόσο κατεβάινουν ? άσε τους άλλους να λένε χα χαΗ Διαχυση ειναι ΚΑΙ αποροφηση αν ειναι ξυλινη ακομα καλυτερα
H διάχυση είναι αυτό που λέει η λέξη. Διαχέει την ενέργεια στο χώρο, χωρίς να απορροφά τίποτα. Μοιράζει την ενέργεια σε διάφορες κατευθύνσεις με αποτέλεσμα ο ήχος να έρχεται μεν στα αυτιά μας, με χρονοκαθυστέρηση ικανή ώστε ο εγκέφαλος να τον εκλάβει σαν χωρική πληροφορία και όχι μέρος της αρχικής πληροφορίας. Απο όσο διάβασα μάλιστα, διάχυση ( καθαρή διάχυση, χωρίς απορρόφηση ) χρησιμοποιείται σε σημεία που απέχουν απο τη θέση ακρόασης τουλάχιστον 1.4 μέτρα.Η διάχυση είναι απορρόφηση, επισης δεν σταματα την απορρόφηση, έχει άλλο σκοπό αυτο που κάνει ο Κώτσας. Αυτό έχω κάνει και εγω. βεβαια πάντα μιλάμε για αυτα τα απλά "διαχυτικά" που χρησιμοποιεί και αυτός και όλοις μας.
Κι όμως. Αν έχεις το απόλυτο κεντράρισμα, έχεις και καλύτερη στερεοφωνική εικόνα γενικότερα. Μη ξεχνάς ότι στα δικάναλά μας, η πληροφορία μοιράζεται στα δύο ηχεία. Δεν έχουμε δεξί ή αριστερό κανάλι ( δικαναλικό ), αλλά δεξί, αριστερό και τον συνδυασμό αυτών των δύο ( στερεοφωνία ). Άρα, για να ακούσεις κάτι που έχει υπολογιστεί να ακούγεται "κέντρο" πρέπει τα κανάλια να εκπέμπουν συμμετρικά. Για να ακούσεις κάτι που έχει υπολογιστεί να ακούγεται "30% αριστερά, χ βάθος", πρέπει τα ηχεία να παίζουν συμμετρικά, ώστε να μην ακούγεται νωρίτερα ( ή δυνατότερα ) η μια πλευρά.Είκονα δεν είναι μόνο το κεντράρισμα. Το απάντησα αραπανω ότι έχει δίκιο. Στον @Astronaut Jr. να τα πείτε που έκανε το σχόλιο χα χα . Εγω δεν είδα κάποια σοβαρή (μη πω καθόλου) χρήση διαχυτικών ή απορροφητικών στα πλαιανα του Κανιακανι, οπότε τι να αφαιρέσει και να εηρρεαστεί το κεντράρισμα χα χα. Το θεμα είναι ότι έχει ίδια αποσταση.
Α, εχω ακούσει (πραγματικά , δεν εννοω διβάσει ή ακούσει να λένε ιστορίες) και πιο απίστευτα. Εμένα δεν κάνει και τόσο απίστευτα το δικό μου. Που δεν μπορώ να τα εξηγήσω και με αυτά που ξέρω για σωστά και έχω διαβάσει.. Για αυτό και κρατάω μια πιο μαλακή στάση στο μη "τεχνικό" κομμάτι. Την αδυναμία μου να τα εξηγήσω δεν την κάνω σημαία κάποιας μη επιστήμοννικης εξηγησης. Για άλλους, όλα έχουν εξερευνηθεί στο έπακρο.Μάλιστα, το άκρως εντυπωσιακό με το συγκεκριμένο χώρο είναι ότι οπουδήποτε κι αν βρισκόμασταν στο χώρο ( προφανώς μπροστά απο τα ηχεία ), η εικόνα ήταν σταθερή. Απίστευτο.
Αυτα είναι σωστά στη θεωρία. Εδω μιλάμε για τα δικά μας τα διαχυτικά όχι τα πρέποντα. Πρέποντα δεν έχω δει να έχει κάποιος, (δε λέω για στουντιο). Πες μας τι ειχε ο φίλος σου να σου πω. Γενικά θα μιλάμε ?H διάχυση είναι αυτό που λέει η λέξη. Διαχέει την ενέργεια στο χώρο, χωρίς να απορροφά τίποτα. Μοιράζει την ενέργεια σε διάφορες κατευθύνσεις με αποτέλεσμα ο ήχος να έρχεται μεν στα αυτιά μας, με χρονοκαθυστέρηση ικανή ώστε ο εγκέφαλος να τον εκλάβει σαν χωρική πληροφορία και όχι μέρος της αρχικής πληροφορίας. Απο όσο διάβασα μάλιστα, διάχυση ( καθαρή διάχυση, χωρίς απορρόφηση ) χρησιμοποιείται σε σημεία που απέχουν απο τη θέση ακρόασης τουλάχιστον 1.4 μέτρα.
Κι όμως. Αν έχεις το απόλυτο κεντράρισμα, έχεις και καλύτερη στερεοφωνική εικόνα γενικότερα. Μη ξεχνάς ότι στα δικάναλά μας, η πληροφορία μοιράζεται στα δύο ηχεία. Δεν έχουμε δεξί ή αριστερό κανάλι ( δικαναλικό ), αλλά δεξί, αριστερό και τον συνδυασμό αυτών των δύο ( στερεοφωνία ). Άρα, για να ακούσεις κάτι που έχει υπολογιστεί να ακούγεται "κέντρο" πρέπει τα κανάλια να εκπέμπουν συμμετρικά. Για να ακούσεις κάτι που έχει υπολογιστεί να ακούγεται "30% αριστερά, χ βάθος", πρέπει τα ηχεία να παίζουν συμμετρικά, ώστε να μην ακούγεται νωρίτερα ( ή δυνατότερα ) η μια πλευρά.
Aφ'ενός δεν γνωρίζω λεπτομέρειες, αφ'ετέρου δεσμεύομαι απο το απόρρητο ( ο ιδιοκτήτης δεν ήθελε να μπω σε λεπτομέρειες για τον χώρο και το σύστημά του ) οικοδεσπότη - επισκέπτη, οπότε και να γνώριζα, δεν θα έλεγα κάτι παραπάνω. Ήταν πραγματικά όμως το κάτι άλλο. Εκεί πραγματικά μου έπεσαν τα σαγόνια.Αυτα είναι σωστά στη θεωρία. Εδω μιλάμε για τα δικά μας τα διαχυτικά όχι τα πρέποντα. Πρέποντα δεν έχω δει να έχει κάποιος, (δε λέω για στουντιο). Πες μας τι ειχε ο φίλος σου να σου πω. Γενικά θα μιλάμε ?
ΔΕΝ μιλάμε γενικά. Μιλάμε με στοιχεία και μετρήσεις. Δες το post #691- μάλλον σου ξέφυγε.Αυτα είναι σωστά στη θεωρία. Εδω μιλάμε για τα δικά μας τα διαχυτικά όχι τα πρέποντα. Πρέποντα δεν έχω δει να έχει κάποιος, (δε λέω για στουντιο). Πες μας τι ειχε ο φίλος σου να σου πω. Γενικά θα μιλάμε ?
μπαα;;;;; άλλα υλικά δεν κάνουν;;;;Η Διαχυση ειναι ΚΑΙ αποροφηση αν ειναι ξυλινη ακομα καλυτερα
Καλά, από αυτά, όλοι θέλουν (θέλετε, εκτός από εμένα), αλλά ακόμα να το συνειδητοποιήσουν.μπαα;;;;; άλλα υλικά δεν κάνουν;;;;
Τώρα που τελειώνω το καλούπι και θα φτιάχνω sky(line) diffusers από αφρό ! θα θες και συ
Καλά μανέστρο μας, εσύ το τερμάτισες..!! χαχαχαχαχα!!!
βασανιστήρια σε χεβυμεταλάδες κάνεις εκει;;;;
Ναι μου ξέφυγε. Θα τα δω, όταν μπορέσω (φίλε αυτό είναι 106 σελίδες χα χα Θα αργήσω χα χα). Αλλά δεν υπάρχει μικρός ή μεγάλος χώρος σε αυτό που μιλάμε. Βέβαια ναι ενδιαφέρον, γιατί ό δικός σου είναι αρκετά μικρός. Ποιός σου είπε όμως ότι αυτό που βγήκε απο τις μετρήσεις είναι το πραγματικό ? Σου είπε τέτοιο πράγμα ο μηχανικός ακουστικής ? ή δεν είπε τίποτε (εαν τον ρώτησες που δεν θα τον ρώτησες) και εσυ το θεώρησες δεδομένο ? Όχι ότι έχει σημασία στην περίπτωση σου νομίζω ή αυτό που λέω ισχύει σαν πρόβλημα σε όλες τις περιπτώσεις, και επίσης δεν θυμαμαι να έχω διαβάσει τι έχεις κάνει αλλά κυρίως ΠΩΣ το έχεις κάνει .... νομίζω ότι το έχεις κάνει σωστά εσυ το κόλπο. Αλλά ισχύει για τους περισσότερους.Παρών.
Επίσης, μιας κι άνοιξες κουβέντα για μικρούς χώρους, ο χώρος μου είναι μικρός. Περίπου 15μ^2 εμβαδόν και 44μ^3 όγκος. Ψάξε να βρεις στο thread για το σύστημά μου (σελ 85), δημοσιευμένες μετρήσεις RT20, RT30 και RT60 για να έχεις μια εικόνα του τι λέει ο @costas EAR. Ως επιστέγασμα του αναλυτικού του post του, να αναφέρω ότι στη μελέτη που έκανε για το χώρο μου ο μηχανικός ακουστικής που προσέλαβα για αυτή τη δουλειά, οι μετρήσεις που προέβλεπαν το αποτέλεσμα ήταν σε RT20 και RT30.
Μετά από όλες τις εκτενείς αναλύσεις του μπούτια σε παραδείγματα χρήσης dsp σε δικαναλικα σεταπ με φουλ διόρθωση μετρητικά με συνοδεία εκτιμήσεων υποκειμενικών ακροάσεων, νομίζω πως είναι εκπληκτικά αποδεδειγμένη γνώση, χωρίς περιθώρια αμφιβολίας.Δεν μιλάω για Ντιράκ και dsp. Δεν μιλάω για πράγματα που δεν γνωρίζω σε βάθος την λειτουργία τους. Βέβαια αμφιβάλλω εαν γίνεται "σωστη" δουλειά κάθως και αυτά βασίζονται στος αρχές που λέω. Εκτός εαν φτιάχνουν και ανακλάσεις.
Ναι, για αυτό σου είπα να πας στη σελίδα 85.Θα τα δω, όταν μπορέσω (φίλε αυτό είναι 106 σελίδες χα χα Θα αργήσω χα χα).
Οι μετρήσεις που θα βρεις στη σελίδα που σου υπέδειξα, είναι μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής. Άρα είναι πραγματικές. Το θετικότερο όλων, δε, είναι το γεγονός ότι οι μετρήσεις μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής συμφωνούν με τις μετρήσεις στη μελέτη, που προέβλεπαν το αποτέλεσμα.Ποιός σου είπε όμως ότι αυτό που βγήκε απο τις μετρήσεις είναι το πραγματικό ?
Αυτό που έκανα σωστά ήταν να αναθέσω τη δουλειά σε επαγγελματίες του χώρου. Μηχανικός ακουστικής & συνεργείο που συνεργάζεται μαζί του για κατασκευή studios ραδιοφωνικών σταθμών, ηχογραφήσεων κτλ. Οι λεπτομέρειες της κατασκευής υπάρχουν με φωτογραφίες στο thread, εάν ενδιαφέρεσαι μπορώ να σου υποδείξω τις σελίδες.επίσης δεν θυμαμαι να έχω διαβάσει τι έχεις κάνει αλλά κυρίως ΠΩΣ το έχεις κάνει .... νομίζω ότι το έχεις κάνει σωστά εσυ το κόλπο
Στο πρώτο σκέλος του ΄΄λάθους΄΄ RT,όπως ακριβώς ανέφερες στη συνέχεια και ο ίδιος,θα έπρεπε να τεθεί...reference ως προς το σωστό και λάθος.Εφόσον δεν τίθεται το ρημάδι το reference ,είναι άτοπο ν'αποφαίνεσαι κατηγορηματικά πάνω στα δεδομένα RT από λήψεις πριν και μετά.Δεν είπα "άλλαζαν" είπα είναι λάθος.
Εαν εκλάβουμε, (όπως έκανα εγω καθώς κάθε άλλη ερμηνεία θα θεωρούνταν γενική και ατυχής μόνο για εντυπωσιασμό ειπωμένη ) , την έκφραση του @Astronaut Jr. "που θα πάει η στερεοφωνική εικόνα" κυριολεκτικά με την έννοια εαν θα μετακινηθεί απο το κέντρο, τότε :
Η στερεοφωνική απεικόνιση με την έννοια αυτή και απο τις συχνότητες απο τις οποίες κυρίως εξαρτάται, δεν είναι δύσκολο να επιτευχθεί σε εναν συμμετρικό χώρο (απο ότι θυμαμαι μπορεί να κάνω και λάθος , βαριέμαι να ψάξω ξανά για φωτό) και με την απόσταση που έχει απο τον πίσω τοίχο (όχι τον πλαινό, άλλο θέμα), ο @kanakiani
Μικρές αποκλίσεις (ή και μεσαίες) μπορούν να διορθωθούν και με απλή μετακίνηση ενός ηχείου πιο πίσω ή πιο μπροστά. Εξάλλου δεν ξέρω κανέναν που να κεντράρει στερεοφωνική εικόνα με μετρήσεις (ούτε εσυ) και όχι με πρακτικό τρόπο ή με το "αυτί" (το καταραμένο), καθώς δεν έχει νόημα και είναι τόσο χρονοβόρο και τόσο αναποτελεσματικό στις απολάβές του επιθυμητού αποτελέσματος (με μετρήσεις) , αφού θα βλέπεις καμπύλες αλλά δεν θα έχεις ενα reference διόρθωσης τους και δεν μπορείς χωρίς αυτό το reference να κάνεις το συμβιβασμό για το που ακριβώς και σε ποιές συχνότητες θα είναι ο καλύτερος που θα επιλέξεις. Αρα αναγκαστικά γίνεται με το αυτί καθώς οι ανακλάσεις είναι πολλές και περίπλοκες. Αυτό που θα βλέπεις στις καμπύλες έτσι και αλλιώς δεν μπορεί να "μεταφραστεί" σε ακουστική εντύπωση, ώστε να καταλήξεις στον εν λόγω συμβιβασμό.
Παραπέρα αναλύσεις μη μου ζητάς, δεν είμαι άξιος εγω, να τις συζητήσεις με τους είρωνες παραπάνω άξιους γνώστες που τους βάζεις και like ως επιβράβευση (και σου βάζουν) ή με τα νέα μέλη που με το δεύτερο πόστ τους προσβάλλουν ανθρώπους (εαν και εγω δεν προσβλήθηκα, αλλά απάνταω σαν Ρομπέν των Δασών αξιακά για άλλους σε περίπτωση που προσβλήθηκαν) που δεν τους ξέρουν με ένα συβιλλικό "τα τσούζουν". Οι μεγάλοι δάσκαλοι την τελευταία φορά που κοίταξα διαλέγουν τους ακολουθους τους, όχι το αντίθετο. Εσυ φαίνεται να έχεις διαλέξει.
Δεν έχω πρόβλημα με την αγένεια, το αντίθετο μάλιστα.ευγενής ποτέ δεν ήμουν σα τον μπούτχια, και δε πρόκειται κιόλας
Αν έχεις κι εσύ καλάμια, μίλα για τα δικά σου διαχυτικά.Αυτα είναι σωστά στη θεωρία. Εδω μιλάμε για τα δικά μας τα διαχυτικά όχι τα πρέποντα. Πρέποντα δεν έχω δει να έχει κάποιος, (δε λέω για στουντιο). Πες μας τι ειχε ο φίλος σου να σου πω. Γενικά θα μιλάμε ?
Ναι σε παρακαλώ να μου τις υποδείξεις. Με ενδιάφερει και θα με βοηθήσει γιατι φίλε 106 σελίδες είναι πολλές.Ναι, για αυτό σου είπα να πας στη σελίδα 85.
Οι μετρήσεις που θα βρεις στη σελίδα που σου υπέδειξα, είναι μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής. Άρα είναι πραγματικές. Το θετικότερο όλων, δε, είναι το γεγονός ότι οι μετρήσεις μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής συμφωνούν με τις μετρήσεις στη μελέτη, που προέβλεπαν το αποτέλεσμα.
Αυτό που έκανα σωστά ήταν να αναθέσω τη δουλειά σε επαγγελματίες του χώρου. Μηχανικός ακουστικής & συνεργείο που συνεργάζεται μαζί του για κατασκευή studios ραδιοφωνικών σταθμών, ηχογραφήσεων κτλ. Οι λεπτομέρειες της κατασκευής υπάρχουν με φωτογραφίες στο thread, εάν ενδιαφέρεσαι μπορώ να σου υποδείξω τις σελίδες.
Αυτό είναι απελπιστικά λάθος.H διάχυση είναι αυτό που λέει η λέξη. Διαχέει την ενέργεια στο χώρο, χωρίς να απορροφά τίποτα