Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.227
Reaction score
139.783
Η επιλογή που μάλλον οριστικά έκανε ο ΦτΦΜΔΠ θα κινείται 90% ηλεκτρικά στις καθημερινές μεσαίες εκτός πόλης κυρίως διαδρομές με θαυμάσιες επιδόσεις και θα ταξιδεύει ταχύτατα με συνδυασμένη ισχύ ή και μόνο κινητήρα εσωτερικής καύσης με την προσθήκη απλού προγράμματος.
Θα τραβάει και βάρκα. :p
Ο ΦτΦΜΔΠ ξέρει καλύτερα για τον εαυτό του. 😎

Πλάκα πλάκα τι χαρακτηριστικά έχει αυτό; τι μπαταρία; με τι ισχύ φόρτισης και πόσο χρόνο; με τι προδιαγραφή αυτονομίας;

Τι ισχύ ο ηλεκτροκινητήρας και τι η βενζίνα; μπρος κίνηση και πίσω; ποιος μπρος ποιος πίσω πως πάει;

Α, να κι ένα μοντελ Υ με βάρκα.

mqdefault.jpg


Αυτά κι αν σέρνουν, με τα πεντακοσχιαφεύγα αλόγατά τους..

Είναι μέχρι ο ΦτΦΜΔΠΔΔΤΛΤ να οδηγήσει ένα μοντελ Υ και χωρίς ηλεκτρικά βοηθήματα, να δει εκεί τι εστί κωλικι φορέβε. 🤣😂😜

Άσε που το 0-100 σε 3,5 είναι ασύλληπτο..


Ξέρουμε πόσα χιλιόμετρα βγάζει ένα plug in hybrid με συνδυαστική χρήση, σε ταξίδι, ώστε να έχει και οικονομία και επιδόσεις;
Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική, θέλει ψάξιμο για κάθε μοντέλο ξεχωριστά, και μη πιστεύεις επακριβώς τις δημοσιευμενες προδιαγραφές, είναι υπό ιδανικές συνθήκες, σα τα wltp των ev, στην πράξη πάντα βγάζουν λιγότερα.

Άκου κει ΦτΦΜΔΠ..😂🤣😜

291103655_5176461852409641_2960748222567320371_n.jpg
 
Last edited:

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.647
Reaction score
93.599
Το βάζω εδώ γιατί θα το διαβάσουν περισσότεροι. Σχετικά με τις συνδρομές στα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου που αγοράζουμε:


Στη δική μου Mercedes που αγοράστηκε με το ακριβό πακέτο πλοήγησης με έξτρα σκληρό δίσκο, απαιτείται έξτρα ετήσια συνδρομή για να εμφανίζει στην οθόνη τα POIs και τον καιρό...
 


Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.083
Reaction score
77.095
Πλάκα πλάκα τι χαρακτηριστικά έχει αυτό; τι μπαταρία; με τι ισχύ φόρτισης και πόσο χρόνο; με τι προδιαγραφή αυτονομίας;

Τι ισχύ ο ηλεκτροκινητήρας και τι η βενζίνα; μπρος κίνηση και πίσω; ποιος μπρος ποιος πίσω πως πάει;
Τετρακίνητο, 110ps ελέκτρικ με 12kWh μπαταρία και μαμά αυτόματη κοτσαδούρα.
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.083
Reaction score
77.095
Το βάζω εδώ γιατί θα το διαβάσουν περισσότεροι. Σχετικά με τις συνδρομές στα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου που αγοράζουμε:


Στη δική μου Mercedes που αγοράστηκε με το ακριβό πακέτο πλοήγησης με έξτρα σκληρό δίσκο, απαιτείται έξτρα ετήσια συνδρομή για να εμφανίζει στην οθόνη τα POIs και τον καιρό...
Μάπα το καρπούζι, αφορά την Νότια Κορέα και μόνο. :p
Και επειδή αυτά δεν πιάνουν στη Δύση όπως μάθαμε πρόπερσι, όταν αποτύχει κι εκεί θα σταματήσει μέχρι την επόμενη φορά που θα το θυμηθούν.
Απ' την άλλη, αν κάτι είναι απαραίτητο το αγοράζεις εξαρχής και τελειώνει.
Στα configurators της Mercedes για παράδειγμα, υπάρχει η επιλογή να μπουν έξτρα φθηνά χωρίς ενεργοποίηση με τη δυνατότητα αγοράς/συνδρομής αργότερα, ή πλήρους ενεργοποίησης απ' την αρχή.
Ειδικά στα ηλεκτρονικά, ακόμη κι αν δεν επιλέξεις τίποτα κάποια τοποθετούνται αυτόματα γιατί έχουν ελάχιστο κόστος (smartphone integration πχ).


Η ετήσια συνδρομή για υπηρεσίες 2-3 χρόνια μετά την αγορά έχει κάποια λογική γιατί υπάρχει SIM με κόστος για τον κατασκευαστή. Στο Μινάκι υποτίθεται οτι στα 3 χρόνια λήγει η παροχή συνθηκών κίνησης σε πραγματικό χρόνο (έτσι λέγεται ελληνικά το live; ) αλλά απ' ό,τι ακούω στην Ελλάδα δεν έχει διακοπεί σε κανέναν.
 


xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.647
Reaction score
93.599
Μάπα το καρπούζι, αφορά την Νότια Κορέα και μόνο. :p
Και επειδή αυτά δεν πιάνουν στη Δύση όπως μάθαμε πρόπερσι, όταν αποτύχει κι εκεί θα σταματήσει μέχρι την επόμενη φορά που θα το θυμηθούν.


Η ετήσια συνδρομή για υπηρεσίες 2-3 χρόνια μετά την αγορά έχει κάποια λογική γιατί υπάρχει SIM με κόστος για τον κατασκευαστή. Στο Μινάκι υποτίθεται οτι στα 3 χρόνια λήγει η παροχή συνθηκών κίνησης σε πραγματικό χρόνο (έτσι λέγεται ελληνικά το live; ) αλλά απ' ό,τι ακούω στην Ελλάδα δεν έχει διακοπεί σε κανέναν.
Ναι, το έψαξα λίγο χθες και είδα ότι δεν αφορά την Ευρώπη (ακόμα; ).

Και μόνο που υπάρχει ως σκέψη μου τη δίνει. Θεωρώ γελοίο να υπάρχει το hardware και να μη σε αφήνουν να το χρησιμοποιήσεις χωρίς subscription.

Είμαι σίγουρος πως όσο μπορούν οι κατασκευαστές να επεμβαίνουν εξ αποστάσεως στο αυτοκίνητο, θα δοκιμάζουν να περάσουν όλο και περισσότερες υπηρεσίες με συνδρομή. Από αυτές που θεωρούνταν στάνταρ στην αγορά.
 

TGD

Μηνύματα
9.098
Reaction score
9.119
Δεν είναι νέα γενιά, το Chevy Volt και η BMW i3 έτσι λειτουργούσαν πριν πολλά χρόνια.
H i3 ναι, φόρτιζε τις μπαταρίες. Το Opel Ampera όμως "έκλεβε": όταν περνούσε τα 100km/h η ενέργεια από τη γεννήτρια πήγαινε κατ' ευθείαν στον ηλεκτροκινητήρα. Μάλλον αυτό κάνει και το Nissan. Στο κάτω-κάτω έτσι δουλεύουν οι περισσότερες ντηζελομηχανές στα γρήγορα τρένα!
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.089
Reaction score
28.399
Στο κάτω-κάτω έτσι δουλεύουν οι περισσότερες ντηζελομηχανές στα γρήγορα τρένα!
Και στα αργά το ίδιο ισχύει.
Καλά στα τρένα η γεννήτρια παίρνει κίνηση από τον ντιζελοκινητήρα συνεχώς.
Prime mover diesel, secondary electric motors.
 
Last edited:

Μηνύματα
865
Reaction score
1.064
Πάνω που είχα πειστεί το επόμενο μου αυτοκίνητο να είναι ηλεκτρικό βρήκα την κάτωθι έρευνα.... Φαντάζομαι ότι δεν ισχύει στην Ελλάδα καθότι δεν μετράμε σε γαλόνιa, σωστά;;;;; Κάποιος να απαντήσει υπεύθυνα παρακαλώ.

1657698279673.png
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.083
Reaction score
77.095
Πάνω που είχα πειστεί το επόμενο μου αυτοκίνητο να είναι ηλεκτρικό βρήκα την κάτωθι έρευνα.... Φαντάζομαι ότι δεν ισχύει στην Ελλάδα καθότι δεν μετράμε σε γαλόνιa, σωστά;;;;; Κάποιος να απαντήσει υπεύθυνα παρακαλώ.

View attachment 257555
Ποιός ηλίθιος χρησιμοποιεί γεννήτρια για να φορτίσει αυτοκίνητο; :rolleyes: Στην Αλάσκα είναι;

Αλλά ας πιάσουμε τα "στοιχεία". 12 γαλόνια είναι 45,6 λίτρα και με τα 350kW φορτίζει συγχρόνως ας πούμε 3 οχήματα με 100 το καθένα. Αυτά αν έχουν 70-80kWh μπαταρίες χρειάζονται λιγότερη απο 1 ώρα για να φορτίσουν.

Ποιός ηλίθiος το έγραψε, ποιός ηλίθιος το μετέφρασε; Και σχολιάζει...
 

Μηνύματα
16.967
Reaction score
24.173
Μαλακίες λέει κάργα
Ακόμα και με γεννήτρια να φορτίσεις ένα όχημα καις πολύ λιγότερο καύσιμο άμα κιλοβατώρα από ότι αν χρησιμοποιήσεις το καύσιμο αυτό απευθείας στην κίνηση .
Οι λόγοι έχουν εξηγηθεί πολλάκις όποιος θέλει διαβάζει οι υπόλοιποι πάρτε θερμικά δεν φτάνουν τα ηλεκτρικά για όλους
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.378
Reaction score
31.356
Μπαρμπούτσαλα. Petrolhead?? :biggrin:

Από προσωπική εμπειρία, με 5lt βενζίνη (λίγο παραπάνω από γαλόνι), σε γεννήτρια 6kw Mitsubishi σήκωνα όλο το σπίτι για 18 ώρες. Δούλεβαν ψυγεία, τηλεοράσεις, φώτα, AC. Ότι ήθελες. Η μηχανή ήταν αυτόματη και ότι έβαζες ανέβαζε στροφές. Ποτέ δεν έκαψα πάνω από 5lt.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.227
Reaction score
139.783
Ή έστω, πάρτε πλαγκ ιν.

 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.378
Reaction score
31.356
Δεν ήξερα τίποτα. Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, αν αδειάσει η μπαταρία πρακτικά η κατανάλωση σου είναι μεγαλύτερη από ένα ICE και με λιγότερα χλμ αυτονομία.
Οπότε, πάλι αν κατάλαβα καλά, ακόμα και σε ταξίδι, για μέγιστα αποτελέσματα η μπαταρία πρέπει να είναι πάντα φορτισμένη.
Αν ισχύουν τα παραπάνω, υπάρχει όφελος στην αγορά PHEV; Αν υπάρχει κάτι αυτό που βλέπω είναι μόνο για εντός εμβέλειας μπαταρίας, με επαναφορτίσεις.

Και πάλι, αν κατάλαβα.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.901
Reaction score
10.847
Για να καταλάβω καλά. Το σασί θεωρητικά είναι ίδιο και στις 2 περιπτώσεις. Όπως και τα περισσότερα άλλα μέρη. Πχ καθίσματα, κλιματισμός και ηλεκτρονικά.

Οπότε μένει ο ηλεκτροκινητήρας και οι μπαταρίες. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι ένα "σκατό" το οποίο αποτελείτε από χαλκό και αλουμίνιο. Πόσο παραπάνω μπορεί να έχει από το δυναμό που ήδη υπάρχει στα συμβατικά; Να μη μιλήσω για τα παντός είδους ηλεκτρονικά που έχουμε σπίτια μας και έχουν μετασχηματιστές. Οι μπαταρίες και αυτές έχουν περίβλημα από αλουμίνιο και ότι άλλα στοιχεία έχουν μέσα.

Δηλαδή το άρθρο προσπαθεί να μας πείσει ότι η κατασκευή ενός μπλοκ κινητήρα με όλα τα μπιμπλίκια είναι λιγότερο ενεργοβόρα από την κατασκευή της μπαταρίας; ΟΚ μας έπεισε.
Η Volvo είχε ανακοινώσει κατα μεσο όρο 120.000 χλμ για να ισοφαρίσει το ηλεκτρικό το θερμικό.
 


TGD

Μηνύματα
9.098
Reaction score
9.119
Είδα ένα e-tron στον δρόμο. Είναι κουκλί, ακόμα πιο όμορφο όταν κινείται απ' ότι όταν είναι ακίνητο. Παρεπιπτώντως είδα και ένα i8 παρέα με μια Ferrari. Νομίζω ότι το i8 ήταν πιο όμορφο από τη Ferrari και δεν έκανε θόρυβο. Αλλά το e-tron είναι ακόμα πιο όμορφο.

Αλλά να ξαναγυρίσω στο συγκεκριμένο e-tron. Ήταν πίσω από ένα φορτηγό, σαν να έκανε hypermiling. Τώρα βέβαια με τα σούπερ σκούρα φιμέ τζάμια μπορεί απλά η οδηγός να την έπαιζε στον συνοδηγο και να το είχε στο cruise control. Αλλά ρε παιδί μου, με e-tron πρέπει να το γκαζώνεις κι ας πρέπει να ξαναγεμίσεις στην Αταλάντη!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.326
Μηνύματα
2.971.814
Members
38.301
Νεότερο μέλος
antavent
Top