Καλώδια και θύματα

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.709
Reaction score
58.412
Πάντως είσαστε σατανάδες. Με κάνατε να ανοίξω σύστημα μετά από σχεδόν τρεις μήνες αντί να κάτσω βεράντα😀
Έστω και usb😜 View attachment 261131
Πρόσεχε τις ΄΄κακές΄΄ συναναστροφές,σε παρασύρουν για να πέσεις στο βούρκο. :biggrin:

Δεν ξέρω πάντως για σπαθιά,κομάντα και δράκους,σίγουρα όμως αυτό το αμπάρωμα της πόρτας με την ακουστική φροντίδα πίσω από το ικρίωμα παραπέμπει σε επιδράσεις από...΄΄μυρωδιάδες΄΄. :sneaky:
...
Λοιπόν ας το λήξουμε εδω και να μη απευθύνεσαι σε εμένα. Εαν όχι θα με αναγκάσεις να εκφράσω άποψη για αυτά που λες και το παράδειγμα που έδωσες για το φακό-γυαλί αλλά και στην συμφωνία σου με αυτά που λέει ο Dimifoot όσσν αφορά την "λογική" του προσέγγιση στο θέμα της αλλοίωσης της ηχητικής αλυσίδας και ποιός ο ρόλος και σκοπός του εκάστοτε καλώδιου (εαν θεωρήσουμε ότι έχει). Είναι σαν τους παράγοντες (και μεθοδολογία) που πρέπει να σχεδιασθούν σωστά , όταν πάμε να αποδείξουμε κάτι (άσχετα εαν αυτό υφίσταται ή όχι ή τι θα αποδειχθεί ή και κάτι εντελώς έξω απο την πρόβλεψή μας). Καλή η γνώση που δίνει το απλό πτυχίο για να διδάσκεις σε κανά σχολείο, ή να είσαι φωτογραφικής μνήμης ιατρός με απο λίγη συνθετική ικανότητα πασπαλισμένη, αλλά θέλει και λογική κριτική επιλογή και μυαλό η επιστήμη αλλά και η ερμηνεία, βαρύτητα και ανάλυση των αποτελεσμάτων της.
Χωρίς να εμπλέκομαι σε αψιμαχίες επί προσωπικού,επανέρχομαι δίδοντας μιαν ακόμα προέκταση στο συλλογισμό του Dimi...
Εφόσον ο Δεύτερος Νόμος της Θερμοδυναμικής προβλέπει ότι δεν θα γινόταν κατά την αναπαραγωγή από setup αναγέννηση όσης αυθεντικής πληροφορίας θα είχε ήδη απωλεσθεί κατά την αρχική διαδικασία παραγωγής,κάνω την εξής υπόθεση εργασίας : Οι σύγχρονες διαδικασίες μουσικής παραγωγής στην τυπική τους πλειοψηφία περιλαμβάνουν εξοπλισμό ο οποίος όχι μόνο ψηφιοποιεί το καταγεγραμμένο σήμα για την περαιτέρω επεξεργασία του,αλλα το περνάει κατά τη διαδρομή της αλυσίδας και από πληθώρα συμπαθών σε σένα τελεστικών ενισχυτών...

Ας δεχθούμε για χάρη της υποθέσεως ότι οι τελεστικοί από τους οποίους θα διέρχεται το σήμα κατά την αρχική παραγωγή θα εισαγάγουν συσσωρεύονταν με καθέναν σχετικό κρίκο στην αλυσίδα επεξεργασίας αισθητά ποσά λ.χ. Trans-Intermodulation παραμόρφωσης.Επίσης λόγω κβαντισμού στο σήμα δεν πρόκειται να έχει ενσωματωθεί σ'εκείνο αρμονική ή χωρική πληροφορία με στάθμη κατώτερη από τον επίπεδο του θορύβου κβάντισης που θα έχει υποστεί ανάλογα με το μήκος ψηφιακής λέξης.
Στην πραγματικότητα βεβαίως ο περιοριστικός θόρυβος ως προς την ανάλυση στα σύγχρονα μέσα δεν θα είναι εκείνος της κβάντισης,αλλά ο λεγόμενος θερμικός θόρυβος από τα εξαρτήματα στα κυκλώματα που επιδρά τόσο σε αναλογικό όσο και σε ψηφιακό πεδίο.Εξαιτίας αυτού του θορύβου η ανώτερη ευκρίνεια σε ισοδύναμο μήκος bit που θα μπορούσε να επιτευχθεί υπό οποιαδήποτε συνθήκη δεν θα υπερέβαινε στην πράξη τα 22bit...Αλλά ας παραβλέψουμε για λίγο την όποια άπονη πραγματικότητα.
Ζητούμενο λοιπόν είναι να μας εξηγήσει όποιος υποστηρίζει την κατωτερότητα των σύγχρονων μέσων έναντι διάφορων παραδοσιακών με ποιο μηχανισμό κάποιες ήδη απωλεσθείσες εκ των πραγμάτων πληροφορίες - εφόσον θα δεχόμασταν ότι θα γίνονταν εκείνες οπωσδήποτε αντιληπτές από δεδομένο ακροατή - θ'αποκαθίσταντο είτε χάρη στο mastering σε βινυλιακό δίσκο - σε ό,τι θ'αφορά στο σηματοθορυβικό λόγο και τη μετάδοση πληροφοριών με στάθμη κατώτερη από το επίπεδο που θα όριζε η συσκευή με το χαμηλότερο SINAD στην αλυσίδα - είτε χάρη σε χρήση παραδοσιακών τοπολογιών με διακριτά εξαρτήματα - σε επίπεδο παραμορφώσεων στο πεδίο του χρόνου - κι επιπρόσθετα αβανταδόρικης καλωδίωσης κατά τις διασυνδέσεις των συσκευών στο setup αναπαραγωγής.

Δηλαδή εάν το σήμα υφίσταται κάποια ΄΄ζημιά΄΄ με όλες αυτές τις επεξεργασίες και τον σχετικό προς εκείνες εξοπλισμό,πώς στο καλό αποκαθίσταται αυτή στην αυθεντική πιστότητα από το τελικό τμήμα που θ'αφορά στο ίδιο το setup αναπαραγωγής;
Πώς θα γινόταν να υπάρχουν μαγικά παρελκόμενα και συσκευές που θ'ανέβαζαν στη δική τους έξοδο την πιστότητα σε σχέση με το σήμα που θα δέχονταν στην είσοδο;

Μήπως θα ήταν αδύνατον οι αντιληπτές ακροαματικές εντυπώσεις από την εμπλοκή διάφορων αβανταδόρικων συσκευών και παρελκομένων ν'ακολουθούν με υψηλή πιστότητα την εκ προοιμίου απωλεσθείσα πληροφορία - επαναλαμβάνεται εάν κι εφόσον θα μπορούσε αυτή να γινόταν αισθητή από τους συνηθισμένους χομπίστες ;
 
Last edited:




christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.974
Reaction score
14.795
kai ενα μουσικον τεμαχιον για την Μαιμουμου
Για ρεύμα θα βρεις καλώδια μια χαρά στα ηλεκτρολογάδικα.
εχω μρε Κωστα σιαξει και τετοια ;) πολυκλωνα μονοκλωνα οτι θες απ ολα εχει ο μπαξες:drinks:
 





wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.812
Reaction score
16.616
κι αυτα καλα ειναι μρε Αρχιτρανςμεταλοφρικουλα:drinks:και κανουν τελεια για την'' Μουσικη'' που ακους εσυ λεγεται τρανμεταλοφρικουκιαση:party:
ενώ το Κουαρτέτο με φλάουτο αρ.1 σε ρε μείζονα, KV 285 (Μότσαρτ) που θα βάλεις εσύ, δεν το παίζει καλά;;; :p
 

Μηνύματα
16.612
Reaction score
19.560
Πρόσεχε τις ΄΄κακές΄΄ συναναστροφές,σε παρασύρουν για να πέσεις στο βούρκο. :biggrin:

Δεν ξέρω πάντως για σπαθιά,κομάντα και δράκους,σίγουρα όμως αυτό το αμπάρωμα της πόρτας με την ακουστική φροντίδα πίσω από το ικρίωμα παραπέμπει σε επιδράσεις από...΄΄μυρωδιάδες΄΄. :sneaky:

Χωρίς να εμπλέκομαι σε αψιμαχίες επί προσωπικού,επανέρχομαι δίδοντας μιαν ακόμα προέκταση στο συλλογισμό του Dimi...
Εφόσον ο Δεύτερος Νόμος της Θερμοδυναμικής προβλέπει ότι δεν θα γινόταν κατά την αναπαραγωγή από setup αναγέννηση όσης αυθεντικής πληροφορίας θα είχε ήδη απωλεσθεί κατά την αρχική διαδικασία παραγωγής,κάνω την εξής υπόθεση εργασίας : Οι σύγχρονες διαδικασίες μουσικής παραγωγής στην τυπική τους πλειοψηφία περιλαμβάνουν εξοπλισμό ο οποίος όχι μόνο ψηφιοποιεί το καταγεγραμμένο σήμα για την περαιτέρω επεξεργασία του,αλλα το περνάει κατά τη διαδρομή της αλυσίδας και από πληθώρα συμπαθών σε σένα τελεστικών ενισχυτών...

Ας δεχθούμε για χάρη της υποθέσεως ότι οι τελεστικοί από τους οποίους θα διέρχεται το σήμα κατά την αρχική παραγωγή θα εισαγάγουν αισθητά ποσά λ.χ. Trans-Intermodulation παραμόρφωσης.Επίσης λόγω κβαντισμού στο σήμα δεν πρόκειται να έχει ενσωματωθεί σ'εκείνο αρμονική ή χωρική πληροφορία με στάθμη κατώτερη από τον επίπεδο του θορύβου κβάντισης που θα έχει υποστεί ανάλογα με το μήκος ψηφιακής λέξης.
Στην πραγματικότητα βεβαίως ο περιοριστικός θόρυβος ως προς την ανάλυση στα σύγχρονα μέσα δεν θα είναι εκείνος της κβάντισης,αλλά ο λεγόμενος θερμικός θόρυβος που αφορά τόσο σε αναλογικό όσο και ψηφιακό πεδίο.Εξαιτίας αυτού του θορύβου η ανώτερη ευκρίνεια σε ισοδύναμο μήκος bit που θα μπορούσε να επιτευχθεί υπό οποιαδήποτε συνθήκη δεν θα υπερέβαινε στην πράξη τα 22bit...Αλλά ας παραβλέψουμε για λίγο την όποια άπονη πραγματικότητα.
Ζητούμενο λοιπόν είναι να μας εξηγήσει όποιος υποστηρίζει την κατωτερότητα των σύγχρονων μέσων έναντι διάφορων παραδοσιακών με ποιο μηχανισμό κάποιες ήδη απωλεσθείσες εκ των πραγμάτων πληροφορίες - εφόσον θα δεχόμασταν ότι θα γίνονταν εκείνες οπωσδήποτε αντιληπτές από δεδομένο ακροατή - θ'αποκαθίσταντο είτε χάρη στο mastering σε βινυλιακό δίσκο - σε ό,τι θ'αφορά στο σηματοθορυβικό λόγο και τη μετάδοση πληροφοριών με στάθμη κατώτερη από το επίπεδο που θα όριζε η συσκευή με το χαμηλότερο SINAD στην αλυσίδα - είτε χάρη σε χρήση παραδοσιακών τοπολογιών με διακριτά εξαρτήματα - σε επίπεδο παραμορφώσεων στο πεδίο του χρόνου - κι επιπρόσθετα αβανταδόρικης καλωδίωσης κατά τις διασυνδέσεις των συσκευών στο setup αναπαραγωγής.

Μήπως θα ήταν αδύνατον οι αντιληπτές ακροαματικές εντυπώσεις από την εμπλοκή όσων αβανταδόρικων συσκευών και παρελκομένων ν'ακολουθούν με υψηλή πιστότητα την εκ προοιμίου απωλεσθείσα πληροφορία - επαναλαμβάνεται εάν κι εφόσον θα μπορούσε αυτή να γινόταν αισθητή από τους συνηθισμένους χομπίστες ;
Buthia δεν χρειαζόταν να μπείς σε τόσο κόπο να εξηγείς. Εξάλλου σου έβαλα Like (και όχι "μπλόφα" γελάκι ή "ματάκι") στο πόστ σου για την αλυσίδα της παραγωγής και όχι της αναπαραγωγής.

Το πόστ σου το είδα αλλά επιεδή έχει πολλά που χρήζουν απάντησης (μέσα και αυτό το θέμα) επιφυλλάσομαι να σου απάντήσω εν συνόλω, κα΄θως δεν έχβ όρεξη για σοβαρή αντιπαράθεση και αρκετά έχω κουραστεί , αυτή τη στιγμή, απο ανόητες παρεμβάσεις ώστε να περάσω ενα κύκλο απο τα ... ίδια, προσπαθώντας να εξηγήσω και να μαθαίνω στον κόμσο "λογική" και ορθή σκέψη και όχι να μαθάινω στον κόσμο μόνο "πληροφορία" και αυτή μισή. (και γιατί δε τα γνωρίζω καλά αλλά και γιατί δεν είναι ο τρόπος που έχω μάθει να λειτουργω). Οπότε θα κάνεις υπομονή μέχρι να σου απαντήσω σε διάφορα που είπες στο πόστ σου και με ενδιαφέρουν πιο πολύ απο αυτό το "θεματάκι" που ασχολείσαι (πάντα φυσικά μη ανακατευόμενος αλλά ανακατευόμενος χα χα απο παλιά μου εμεπιρία με εσένα).

Αλλά έτσι στα γρήγορα, α) δεν υπάρχουν μόνο εγγραφές συγχρονες αλλά και παλιές με άλλες εντελώς διαφορετικές τεχνικές, κονσόλες, μικρόφωνα, τοποθετηση αυτών κλπ που θα ήταν χρήσιμο κάποιος να εντάξει όχι μόνο , όπως ανέφερα (εσυ δεν με διαβάζεις καθόλου) για την αύξηση της αντικειμενικότητας στην "υποκειμενική" ακρόαση αλλά γιατί κάποιοι έχουν και ακούνε τέτοιες εγγραφές β) δεν υπάρχουν μόνο digital εγγραφές ΄πως τις παρουσιάζεις και μέχρι μια προχωρημένη ημερομηνία υπήρχαν και digital εγγραφές που περνιύσαν απο άλλες κονσόλες γ) το καλώδιο αλλοιώνει φυσικά, ότι είναι να αλλοιώνει αλλά η λογική σας (του Dimi τουλάχιστον, πριν δεχθεί το ρετουσάρισμα το δικό σου και αποτυχημένο κιόλας in that) είναι λανθασμένη καθώς διαλέγουμε καλώδιο που κάνει το λιγότερο κακό (όχι που κάνει καλό και ποιο είναι το καλό). δ) και ένα αμφιλεγόμενο επιχείρημα που πολλοι πιστεύουν ανεκδοτολογικά αλλά εγω δεν συμφωνώ μαζί τους αλά μαζί σου (εξου και το Like) .... ε, νεταξει ότι καταφέρουμε και να περισσώσουμε ο θεός είναι μεγάλος χα χα

Κάνε υπομονή, κάποια στιγμή θα σου απαντήσω στο πόστ σου, δεν είμαι για σοβαρά σήμερα , έχω δουλειά ... μάλιστα θα σου απαντήσω σε άλλα πιο ενδιαφέροντα λάθη λογικής που κάνεις (όχι πληροφορίας, δεν το έχει καταλάβει ακόμη που κυρίως διαφωνώ μαζί σου, όταν διαφωνώ).

Πάντως για άνθρωοπος που λέει ότι δεν έχει φιλοσοφική ¨ματιά" στο θέμα , μια χαρά απόλαυσα την φιλοσοφική σου προσπάθεια να ρετουσάρεις και εξηγήσεις τι μπορεί να εννοεί ο Dimifoot, θα πείσθηκε πολυ κόσμος, δεν είδα και τα like που σου βάλανε σε αυτό το πόστ χα χα, φαντάζομαι άπειρα χα χα. Δεν είναι ανάγκη τώρα να το κάνεις και για το "πνευματικό" παιδί σου τον head stef. xa xa.

Δεν διάβασα και καλά αλλά στα πεταχτά, τα εν λόγω πόστ σου , στα οποία απαντώ , αλλά δεν νομίζω να κατάλαβα λάθος , και σε κρίνω αυστηρά, αλλά σε περίπτωση που ισχύει ... ε γραψε λάθος. ¨οταν θα ξαναπαντήσω στα άλλα που με ενδιαφέρουν πιο πολύ θα εντάξω τυχόν διορθώσες, ατέλειες ή παιρετέρω εξηγήσεις.

Sorry, really got to go.

See you when i see you. καλή μέρα.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.709
Reaction score
58.412
Buthia δεν χρειαζόταν να μπείς σε τόσο κόπο να εξηγείς. Εξάλλου σου έβαλα Like (και όχι "μολόφα" γελάκι) στο πόστ σου για την αλυσίδα της παραγωγής και όχι της αναπαραγωγής.

Το πόστ σου τι είδα αλλά επιεδή έχει πολλά που χρήζουν απάντησης (μέσα και αυτό το θέμα) επιφυλλάσομαι να σου απάντήσω εν συνόλω, κα΄θως δεν έχβ όρεξη για σοβαρή αντιπαράθεση και αρκετά έχω κουραστεί , αυτή τη στιγμή, απο ανόητες παρεμβάσεις ώστε να περάσω ενα κύκλο απο τα ... ίδια, προσπαθώντας να εξηγήσω και να μαθαίνω στον κόμσο "λογική" και ορθή σκέψη και όχι να μαθάινω στον κόσμο μόνο "πληροφορία" και αυτή μισή. (και γιατί δε τα γνωρίζω καλά αλλά και γιατί δεν είναι ο τρόπος που έχω μάθει να λειτουργω). Οπότε θα κάνεις υπομονή μέχρι να σου απαντήσω σε διάφορα που είπες στο πόστ σου και με ενδιαφέρουν πιο πολύ απο αυτό το "θεματάκι" που ασχολείσαι (πάντα φυσικά μη ανακατευόμενος αλλά ανακατευόμενος χα χα απο παλιά μου εμεπιρία με εσένα).

Αλλά έτσι στα γρήγορα, α) δεν υπάρχουν μόνο εγγραφές συγχρονες αλλά και παλιές με άλλες εντελώς διαφορετικές τεχνικές, κονσόλες, μικρόφωνα, τοποθετηση αυτών κλπ που θα ήταν χρήσιμο κάποιος να εντάξει όχι μόνο , όπως ανέφερα (εσυ δεν με διαβάζεις καθόλου) για την αύξηση της αντικειμενικότητας στην "υποκειμενική" ακρόαση αλλά γιατί β) δεν υπάρχουν μόνο digital εγγραφές ΄πως τις παρουσιάζεις και μέχρι μια προχωρημένη ημερομηνία υπήρχαν και digital εγγραφές που περνιύσαν απο άλλες κονσόλες γ) το καλώδιο αλλοιώνει φυσικά, ότι είναι να αλλοιώνει αλλά η λογική σας (του Dimi τουλάχιστον, πριν δεχθεί το ρετουσάρισμα το δικό σου και αποτυχημένο κιόλας in that) είναι λανθασμένη καθώς διαλέγουμε καλώδιο που κάνει το λιγότερο κακό (όχι που κάνει καλό και ποιο είναι το καλό). δ) και ένα αμφιλεγόμενο επιχείρημα που πολλοι πιστεύουν ανεκδοτολογικά αλλά εγω δεν συμφωνώ μαζί τους αλά μαζί σου (εξου και το Like) .... ε, νεταξει ότι καταφέρουμε και να περισσώσουμε ο θεός είναι μεγάλος χα χα

Κάνε υπομονή, κάποια στιγμή θα σου απαντήσω στο πόστ σου, δεν είμαι για σοβαρά σήμερα , έχω δουλειά ... μάλιστα θα σου απαντήσω σε άλλα πιο ενδιαφέροντα λάθη λογικής που κάνεις (όχι πληροφορίας, δεν το έχει καταλάβει ακόμη που kyr;ivw διαφωνώ μαζί σου).

Πάντως για άνθρωοπος που λέει ότι δεν έχει φιλοσοφική ¨ματιά" στο θέμα , μια χαρά απόλαυσα την φιλοσοφική σου προσπάθεια να ρετουσάρεις και εξηγήσεις τι μπορεί να εννοεί ο Dimifoot, θα πείσθηκε πολυ κόσμος, δεν είδα και τα like που σου βάλανε σε αυτό το πόστ χα χα, φαντάζομαι άπειρα χα χα. Δεν είναι ανάγκη τώρα να το κάνεις και για το "πνευματικό" παιδί σου τον head stef. xa xa.

Sorry, really got to go.

See you when i see you. καλή μέρα.
Από εμένα έχεις ευχέρεια ν'απαντήσεις όσο εκτενώς και στο χρόνο που θα ήταν βολικός - μόνο για τη συγκεκριμένη περίπτωση εννοείται. :biggrin:

Εννοείται επίσης ότι έχω υπ'όψιν διάφορες εξειδικευμένες και αβανταδόρικες διαδικασίες παραγωγής οι οποίες απευθύνονται σε audiophiles,μόνο που εδώ θα έπρεπε να μας απασχολεί η τυπική πλειοψηφία των παραγωγών αντί για τις ΄΄λίγες κι εκλεκτές΄΄.

Ο ίδιος πάντως εφαρμόζω κοινή λογική παρά φιλοσοφία στα επιχειρήματα. :wink:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.076
Reaction score
85.510
Πρόσεχε τις ΄΄κακές΄΄ συναναστροφές,σε παρασύρουν για να πέσεις στο βούρκο. :biggrin:

Δεν ξέρω πάντως για σπαθιά,κομάντα και δράκους,σίγουρα όμως αυτό το αμπάρωμα της πόρτας με την ακουστική φροντίδα πίσω από το ικρίωμα παραπέμπει σε επιδράσεις από...΄΄μυρωδιάδες΄΄. :sneaky:

Χωρίς να εμπλέκομαι σε αψιμαχίες επί προσωπικού,επανέρχομαι δίδοντας μιαν ακόμα προέκταση στο συλλογισμό του Dimi...
Εφόσον ο Δεύτερος Νόμος της Θερμοδυναμικής προβλέπει ότι δεν θα γινόταν κατά την αναπαραγωγή από setup αναγέννηση όσης αυθεντικής πληροφορίας θα είχε ήδη απωλεσθεί κατά την αρχική διαδικασία παραγωγής,κάνω την εξής υπόθεση εργασίας : Οι σύγχρονες διαδικασίες μουσικής παραγωγής στην τυπική τους πλειοψηφία περιλαμβάνουν εξοπλισμό ο οποίος όχι μόνο ψηφιοποιεί το καταγεγραμμένο σήμα για την περαιτέρω επεξεργασία του,αλλα το περνάει κατά τη διαδρομή της αλυσίδας και από πληθώρα συμπαθών σε σένα τελεστικών ενισχυτών...

Ας δεχθούμε για χάρη της υποθέσεως ότι οι τελεστικοί από τους οποίους θα διέρχεται το σήμα κατά την αρχική παραγωγή θα εισαγάγουν συσσωρεύονταν με καθέναν σχετικό κρίκο στην αλυσίδα επεξεργασίας αισθητά ποσά λ.χ. Trans-Intermodulation παραμόρφωσης.Επίσης λόγω κβαντισμού στο σήμα δεν πρόκειται να έχει ενσωματωθεί σ'εκείνο αρμονική ή χωρική πληροφορία με στάθμη κατώτερη από τον επίπεδο του θορύβου κβάντισης που θα έχει υποστεί ανάλογα με το μήκος ψηφιακής λέξης.
Στην πραγματικότητα βεβαίως ο περιοριστικός θόρυβος ως προς την ανάλυση στα σύγχρονα μέσα δεν θα είναι εκείνος της κβάντισης,αλλά ο λεγόμενος θερμικός θόρυβος από τα εξαρτήματα στα κυκλώματα που επιδρά τόσο σε αναλογικό όσο και σε ψηφιακό πεδίο.Εξαιτίας αυτού του θορύβου η ανώτερη ευκρίνεια σε ισοδύναμο μήκος bit που θα μπορούσε να επιτευχθεί υπό οποιαδήποτε συνθήκη δεν θα υπερέβαινε στην πράξη τα 22bit...Αλλά ας παραβλέψουμε για λίγο την όποια άπονη πραγματικότητα.
Ζητούμενο λοιπόν είναι να μας εξηγήσει όποιος υποστηρίζει την κατωτερότητα των σύγχρονων μέσων έναντι διάφορων παραδοσιακών με ποιο μηχανισμό κάποιες ήδη απωλεσθείσες εκ των πραγμάτων πληροφορίες - εφόσον θα δεχόμασταν ότι θα γίνονταν εκείνες οπωσδήποτε αντιληπτές από δεδομένο ακροατή - θ'αποκαθίσταντο είτε χάρη στο mastering σε βινυλιακό δίσκο - σε ό,τι θ'αφορά στο σηματοθορυβικό λόγο και τη μετάδοση πληροφοριών με στάθμη κατώτερη από το επίπεδο που θα όριζε η συσκευή με το χαμηλότερο SINAD στην αλυσίδα - είτε χάρη σε χρήση παραδοσιακών τοπολογιών με διακριτά εξαρτήματα - σε επίπεδο παραμορφώσεων στο πεδίο του χρόνου - κι επιπρόσθετα αβανταδόρικης καλωδίωσης κατά τις διασυνδέσεις των συσκευών στο setup αναπαραγωγής.

Δηλαδή εάν το σήμα υφίσταται κάποια ΄΄ζημιά΄΄ με όλες αυτές τις επεξεργασίες και τον σχετικό προς εκείνες εξοπλισμό,πώς στο καλό αποκαθίσταται αυτή στην αυθεντική πιστότητα από το τελικό τμήμα που θ'αφορά στο ίδιο το setup αναπαραγωγής;
Πώς θα γινόταν να υπάρχουν μαγικά παρελκόμενα και συσκευές που θ'ανέβαζαν στη δική τους έξοδο την πιστότητα σε σχέση με το σήμα που θα δέχονταν στην είσοδο;

Μήπως θα ήταν αδύνατον οι αντιληπτές ακροαματικές εντυπώσεις από την εμπλοκή διάφορων αβανταδόρικων συσκευών και παρελκομένων ν'ακολουθούν με υψηλή πιστότητα την εκ προοιμίου απωλεσθείσα πληροφορία - επαναλαμβάνεται εάν κι εφόσον θα μπορούσε αυτή να γινόταν αισθητή από τους συνηθισμένους χομπίστες ;
Δεν κατάλαβαν, τζάμπα γράφεις.
 

Μηνύματα
16.612
Reaction score
19.560
Από εμένα έχεις ευχέρεια ν'απαντήσεις όσο εκτενώς και στο χρόνο που θα ήταν βολικός - μόνο για τη συγκεκριμένη περίπτωση εννοείται. :biggrin:

Εννοείται επίσης ότι έχω υπ'όψιν διάφορες εξειδικευμένες και αβανταδόρικες διαδικασίες παραγωγής οι οποίες απευθύνονται σε audiophiles,μόνο που εδώ θα έπρεπε να μας απασχολεί η τυπική πλειοψηφία των παραγωγών αντί για τις ΄΄λίγες κι εκλεκτές΄΄.
Δεν μιλάω για οντιοφίλ παραγωγές. Μιλάω για παλιές. Το τι "πρεπει" ή δεν "πρέπει" να μας απσχολεί εδω, δεν το γνωρίζω και δεν είμαι αυτός που θα το θέσει. Επίσης δεν θα έπρεπε να επηρεάζει το πρός εξέτασην θέμα , ο περιορισμός των εργαλείων για να καταλήξουμε σε μια άκρη. Ο περιορισμός που θέτεις είναι πρακτικός -εμπορικός - προωρινός στην φύση του και όχι επιστημονικού εργαλείου. Κανένας επιστήμονας δεν θα τον έθετε.

Εαν όμως δεχθώ αυτό που λές που είναι όχι η τυπική πλειοψηφία που λες αλλά η σύγχρονη πλειοψηφία..... ναι συμφωνώ με αυτά που λες και ...τέλος. Το ότι συμφωνώ όμως και πάλι με τον όρο και περιορισμός που θέτεις και μου βάζεις (και δεν είναι απαραίτητα αναγκαίος ή βοηθητικός στο θέμα που καλούμαστε να καταλήξουμε ή να διερευνήσουμε ... μην χαίρεσαι χα χα ... δεν σημαίνει ότι ήμουν λάθος στα όσα έχω πει μέχρι τώρα και άλλου και στον head stef. Απλώς μπορεί να σημαίνει ότι εσυ δεν κατάλαβες τι λέω (έλεγα) ή το παρερμηνεύεις. Το πρώτο , όσο περνάει ο καιρός αρχίζει να εξασθενίζει στη συνείδησή μου , γιατί οι γνώσεις σου είναι πολλές και αρχίζει να κυριαρχεί το δεύτερο. Σε περίπτωση τέτοια δυστυχώς (δεν θα ήθελα να καταλήξω σε αυτήν, συναθροιστικά απο εμπειρία παρελθόντων ανταλλαγών πόστ μεταξυ μας και απαντήσεις που έδινες ή βλέπω να δίνεις σε άλλους κατα καιρούς) ... κατλαβαίνεις ότι θα έχεις την χαρά χα χα να απαλλαγείς απο τις παρατηρήσεις μου, οι άλλοι όλοι ακόμη μεγάλυτερη χαρά, μπίζνες ας γιουζουάλ, και όλοι θα είμαιστε καλά , να μπορέσουμε να συνεχίζουμε την πλάκα μας. Δρόμςο ου τείνω να προτιμήσω , όπως καταλαβαίνεις, και εσυ να αποδειχθείς ειλικρινής στην επικοινωνία σου, λόγω όλων των άλλων όμως που δεν μπορώ να ασχοληθώ με την σούπερ λογική τους.

Αντε τα λέμε , είπαμε χα χα , μην με "κρατάς" .... πρέπει να κάνω δουλειά χα χα. είπα ενα δεν κατάλαβα καλά, θα επανορθώσω. ¨ετσι και αλλιώς εμένα δεν μου δίνει σημασία κανείς.

Όλα αυτά που λέω κατα καιρούς να υπενθυμίσω .... είναι για δικάναλο. Το πολυκάναλο είναι άλλο animal απαιτεί αυτά που λέτε, σε πολυ μεγαλύτερο βαθμό, δεν έχει διέξοδο απο εκεί.
 
Last edited:



PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Δεν γνωρίζω από τεχνικές προδιαγραφές καλωδίων.
Χονδρικα και επι τροχαδην , λεγεται οτι το καλυτερο καλωδιο, ειναι το "no cable" . Μου φανηκε λογικο, και το δοκιμασα καποτε.
Δεν ακουγα τιποτα. Ισως να μην καταλαβα καλα ;
😄
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.565
Reaction score
138.547
Χονδρικα , λεγεται οτι το καλυτερο καλωδιο, ειναι το "no cable" . Μου φανηκε λογικο, και το δοκιμασα καποτε.
Δεν ακουγα τιποτα. Ισως να μην καταλαβα καλα ;
😄
Φυσικά.

Το no cable ας πούμε στα ηχεία, είναι απολύτως λογικό να είναι κλάσεις καλύτερο από οποιοδήποτε πλουμιστό καλώδιο ηχείων είτε 1 μέτρου είτε 4 και 8.

Πάρτε ενεργά λέμε. Δεν έχουν καλώδια ηχείων. Επίσης δεν έχουν καλώδια μεταξύ προ και τελικών.

(επίσης δεν έχουν παθητικά κρος, τα ενεργά κρος οδηγούν τα τελικά στάδια, έχουν ένα ενισχυτή για κάθε δρόμο, ενισχυτή συνδεμένο κατευθείαν στο μεγάφωνο, πράγμα που δεν μπορεί να φτάσει κανένα εξωτερικό κι εξωτικό καλώδιο ηχείων..)

Το πιο αστείο που βλέπω είναι σε κάποιο σεταπ να βλέπω 2 τελικούς στο ρακ, να φαίνονται, με 3+ μέτρα καλώδια ηχείων, αντί να τους κολλήσουν πίσω από τα ηχεία και να έχουν 20cm καλωδίωση, δηλαδή τίποτα.

Ε, τα θέλει ο κωλος τους. 😂🤣😜😁
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.899
Reaction score
28.064
Το πιο αστείο που βλέπω είναι σε κάποιο σεταπ να βλέπω 2 τελικούς στο ρακ, να φαίνονται, με 3+ μέτρα καλώδια ηχείων, αντί να τους κολλήσουν πίσω από τα ηχεία και να έχουν 20cm καλωδίωση, δηλαδή τίποτα.
Γιατί να τους κολλήσουν πίσω από τα ηχεία? για να φιάξουν Damping Factor? σιγά τις βούρτσες.
 

Μηνύματα
1.221
Reaction score
1.753
Τα είχα φυσικά.
Εννοείται.
Πἀλι καλἀ. Εγὠ εἰχα το 3T The Cloud Hybrid Limited Edition γαλἀζιο χρὠμα special order χωρἰς αυτἀ τα βαριἀ δαχτυλἰδια. 4200€ σε αλουμινἐνια βαλἰτσα, με το ὀνομἀ μου πἀνω σε χρυσὀ αυτοκὀλλητο. :rofl::lol::roflmao::laugh::eek::spiteful:
Δεν θέλω να πω άλλες λεπτομέρειες:mad:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.055
Μηνύματα
2.960.648
Members
38.287
Νεότερο μέλος
antonis123
Top