- Μηνύματα
- 17.706
- Reaction score
- 58.402
Πρόσεχε τις ΄΄κακές΄΄ συναναστροφές,σε παρασύρουν για να πέσεις στο βούρκο.Πάντως είσαστε σατανάδες. Με κάνατε να ανοίξω σύστημα μετά από σχεδόν τρεις μήνες αντί να κάτσω βεράντα
Έστω και usb View attachment 261131
Δεν ξέρω πάντως για σπαθιά,κομάντα και δράκους,σίγουρα όμως αυτό το αμπάρωμα της πόρτας με την ακουστική φροντίδα πίσω από το ικρίωμα παραπέμπει σε επιδράσεις από...΄΄μυρωδιάδες΄΄.
Χωρίς να εμπλέκομαι σε αψιμαχίες επί προσωπικού,επανέρχομαι δίδοντας μιαν ακόμα προέκταση στο συλλογισμό του Dimi......
Λοιπόν ας το λήξουμε εδω και να μη απευθύνεσαι σε εμένα. Εαν όχι θα με αναγκάσεις να εκφράσω άποψη για αυτά που λες και το παράδειγμα που έδωσες για το φακό-γυαλί αλλά και στην συμφωνία σου με αυτά που λέει ο Dimifoot όσσν αφορά την "λογική" του προσέγγιση στο θέμα της αλλοίωσης της ηχητικής αλυσίδας και ποιός ο ρόλος και σκοπός του εκάστοτε καλώδιου (εαν θεωρήσουμε ότι έχει). Είναι σαν τους παράγοντες (και μεθοδολογία) που πρέπει να σχεδιασθούν σωστά , όταν πάμε να αποδείξουμε κάτι (άσχετα εαν αυτό υφίσταται ή όχι ή τι θα αποδειχθεί ή και κάτι εντελώς έξω απο την πρόβλεψή μας). Καλή η γνώση που δίνει το απλό πτυχίο για να διδάσκεις σε κανά σχολείο, ή να είσαι φωτογραφικής μνήμης ιατρός με απο λίγη συνθετική ικανότητα πασπαλισμένη, αλλά θέλει και λογική κριτική επιλογή και μυαλό η επιστήμη αλλά και η ερμηνεία, βαρύτητα και ανάλυση των αποτελεσμάτων της.
Εφόσον ο Δεύτερος Νόμος της Θερμοδυναμικής προβλέπει ότι δεν θα γινόταν κατά την αναπαραγωγή από setup αναγέννηση όσης αυθεντικής πληροφορίας θα είχε ήδη απωλεσθεί κατά την αρχική διαδικασία παραγωγής,κάνω την εξής υπόθεση εργασίας : Οι σύγχρονες διαδικασίες μουσικής παραγωγής στην τυπική τους πλειοψηφία περιλαμβάνουν εξοπλισμό ο οποίος όχι μόνο ψηφιοποιεί το καταγεγραμμένο σήμα για την περαιτέρω επεξεργασία του,αλλα το περνάει κατά τη διαδρομή της αλυσίδας και από πληθώρα συμπαθών σε σένα τελεστικών ενισχυτών...
Ας δεχθούμε για χάρη της υποθέσεως ότι οι τελεστικοί από τους οποίους θα διέρχεται το σήμα κατά την αρχική παραγωγή θα εισαγάγουν συσσωρεύονταν με καθέναν σχετικό κρίκο στην αλυσίδα επεξεργασίας αισθητά ποσά λ.χ. Trans-Intermodulation παραμόρφωσης.Επίσης λόγω κβαντισμού στο σήμα δεν πρόκειται να έχει ενσωματωθεί σ'εκείνο αρμονική ή χωρική πληροφορία με στάθμη κατώτερη από τον επίπεδο του θορύβου κβάντισης που θα έχει υποστεί ανάλογα με το μήκος ψηφιακής λέξης.
Στην πραγματικότητα βεβαίως ο περιοριστικός θόρυβος ως προς την ανάλυση στα σύγχρονα μέσα δεν θα είναι εκείνος της κβάντισης,αλλά ο λεγόμενος θερμικός θόρυβος από τα εξαρτήματα στα κυκλώματα που επιδρά τόσο σε αναλογικό όσο και σε ψηφιακό πεδίο.Εξαιτίας αυτού του θορύβου η ανώτερη ευκρίνεια σε ισοδύναμο μήκος bit που θα μπορούσε να επιτευχθεί υπό οποιαδήποτε συνθήκη δεν θα υπερέβαινε στην πράξη τα 22bit...Αλλά ας παραβλέψουμε για λίγο την όποια άπονη πραγματικότητα.
Δηλαδή εάν το σήμα υφίσταται κάποια ΄΄ζημιά΄΄ με όλες αυτές τις επεξεργασίες και τον σχετικό προς εκείνες εξοπλισμό,πώς στο καλό αποκαθίσταται αυτή στην αυθεντική πιστότητα από το τελικό τμήμα που θ'αφορά στο ίδιο το setup αναπαραγωγής;
Πώς θα γινόταν να υπάρχουν μαγικά παρελκόμενα και συσκευές που θ'ανέβαζαν στη δική τους έξοδο την πιστότητα σε σχέση με το σήμα που θα δέχονταν στην είσοδο;
Μήπως θα ήταν αδύνατον οι αντιληπτές ακροαματικές εντυπώσεις από την εμπλοκή διάφορων αβανταδόρικων συσκευών και παρελκομένων ν'ακολουθούν με υψηλή πιστότητα την εκ προοιμίου απωλεσθείσα πληροφορία - επαναλαμβάνεται εάν κι εφόσον θα μπορούσε αυτή να γινόταν αισθητή από τους συνηθισμένους χομπίστες ;
Last edited: