Ε μα για αυτό ακριβώς έγραψα αυτό που έγραψα....Τα PA κατά κανόνα χρησιμοποιούν πολύ μεγαλύτερους , από 200watts .
Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Ε μα για αυτό ακριβώς έγραψα αυτό που έγραψα....Τα PA κατά κανόνα χρησιμοποιούν πολύ μεγαλύτερους , από 200watts .
Γιατί πρέπει ΟΛΟΙ να πάρουμε HYPEX ? Επειδή αρέσουν του Ear ?ΟΚ, το ότι ο ΟΡ προτιμάει vintage ενισχυτές μου είχε διαφύγει.
Εκεί που ήθελα να σταθώ είναι στο ότι όταν σήμερα, με τα modules της Hypex (π.χ.), τα Watts υπάρχουν σε αφθονία και σε πολύ λογικές τιμές, ο όρος "μεγάλος ενισχυτής" δεν ταιριάζει σε ενισχυτές των 200W - εκτός κι αν μιλάμε για το μέγεθός τους κι όχι για την ισχύ τους!
Οχι ρε , δεν παίρνουμε class d
Γιάννη για να στήσεις μια μικρή κινηματογραφική αίθουσα με πολλά ηχεία σε συνδυασμό με δύο σαμπ είναι η καλύτερη λύση ένας ολοκληρωμένος με 11 κανάλια class d . Η πιο τίμια λύση είναι.Γιατί πρέπει ΟΛΟΙ να πάρουμε HYPEX ? Επειδή αρέσουν του Ear ?
Οχι ρε , δεν παίρνουμε ούτε class d ούτε πλάτες.
Ακόμα και αν δεν είχα ενισχυτικά , class d δεν θα έπαιρνα στον αιώνα τον άπαντα.
Χάθηκαν τα ΑΒ ?
Βρίσκεις ότι ενισχυτικό θέλεις σε ΑΒ .
Και με γκάζια . Και όχι μόνο στα 4ohms .
Ναι ξέρω , ο γνωστός κολλημένος.
Υπάρχει ενισχυτικό watt?...που μπορεί να.μετατρεψει τον 18 watt ανά κανάλι σε κάτι περισσότερο...και αξιόπιστα? |
Έχεις κάποια ιδέα γιατί το sub δούλεψε μόνο από τη θύρα phones..όπως έγραψα πιο επάνω?Από την στιγμή που έχει pre outs ο δικός σου και τον θέλεις σώνει και καλά για προενισχυτή υπάρχουν πολλά μηχανήματα να κάνεις ότι δουλειά θέλεις .
Αν θέλεις μπορώ να σου δανείσω μηχάνημα , ή μηχανήματα , να δοκιμάσεις .
Βρε John δεν γελάω για τα Hypex, ή τα class D, ή επειδή δεν τα γουστάρεις..Γελάς εσύ , αλλά εγώ όπως και πολλοί άλλοι θεωρώ ότι τα class d ενισχυτικά κάνουν , μόνο για subs .
Δεν θα έβαζα ποτέ αυτά τα ποταπά ηλεκτρονικά να οδηγήσουν τα ηχεία μου.
Βασικά το έκανα και εισέπραξα την διαμαρτυρία των μεγαφώνων μου.
Μπορεί να φταίει που είναι αρχαιολογίες και δεν τα παν καλά με τα class d .
Ομως στους ΑΥΛΟΥΣ όταν έβαλα class d τελικά στάδια που μου έδωσε κάποιος από εδώ , το ηχείο τσίριζε .
Είχε αρκετή ισχύ να το κάψει , απεναντίας το ηχείο ήθελε κι άλλο ρεύμα , χωρίς να είναι δύσκολο φορτίο . 6ω στους 130 κύκλους .
Σε άμεση αντιπαράθεση , στα ίδια ηχεία ο δικός μου SANSUI τα πήγαινε μία χαρά , χωρίς ίχνος συμπίεσης .
Ο δικός μου είναι πιο μικρός σε ισχύ , 300w έναντι του class d που είναι 500w.
Ναι ξέρω η διαφορά είναι μόλις 2 db . Θεωρητικά .
Οπως και να έχει class d δεν πρόκειται να βάλω ποτέ , όσο υπάρχουν class AB .
Για τις δε πλάτες ξέρετε ότι έχω τις χειρότερες των απόψεων . Δεν .
Οχι , δεν ήμουν παρών , άρα δεν γνωρίζω τι έχεις κάνει .
Αυτό το έχω κάνει και εγώ με ένα sanyo που είχα βρει στα 17 μου 2Χ20 και του κούμπωσα ενα κικερ αυτοκινήτου στην είσοδο του πικάπ, όσο τον είχα στο δύο όλα τέλεια. Μια φορά στο τσακίρ κέφι που τον πήγα στο 5 ξεκίνησε το κάπνισμα.Έχεις κάποια ιδέα γιατί το sub δούλεψε μόνο από τη θύρα phones..όπως έγραψα πιο επάνω?
Οκ.. αν θυμηθείς πες μου το πρωί..διότι στα βίντεο δε βγάζω άκρη.Το phones δεν είναι είσοδος άλλά έξοδος , περιορισμένη .
Δςν ξέρεις τι πρέπει να κάνεις οπότε άστο γιατί μπορεί να γίνει ζημιά .
Το σαμπ για να συνδεθεί θέλει δύο τρόπους .
Μιλάμε το πρωί .
Ευχαριστώ.Ναι λοιπόν άκου και δώσε βάση .
Το σαμπ αναλόγως του τι είναι , μπορεί να έχει και high inputs και low inputs
Τα high είναι επίπεδο ενισχυμένου σήματος από ενισχυτή .
Τα Low είναι το κλασσικό Low level rca input .
ΚΑΝΈΝΑ δεν είναι εναλλάξιμο με το άλλο.
Αν έχει high level το σαμπ μάλλον θα έχει και xover , άρα θα κόβει τα μπάσσα από τους δορυφόρους .
Αν δεν έχει σου είναι πρακτικά άχρηστο γιατί δεν μπορείς να κροσσάρεις τους δορυφόρους.
Τώρα όσον αφορά στην έξοδο των ακουστικών από όπου πήρες σήμα είναι εντελώς λάθος .
Παίρνεις λάθος σήμα για να αδηγήσεις λάθος βαθμίδα.
Ψάξε καλύτερα.
Για ότι άλλο χρειαστείς εδώ είμαστε .