Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.819
Reaction score
10.697
Γιατί τα βενζινοπετρέλαια με απλή απόδειξη δεν τα περνούσε στα έξοδα;
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.643
Reaction score
27.531
Και βάθος 500 μέτρα. Είναι τεράστια τα μεγέθη. Για σύγκριση η Ακρόπολη είναι στα 160 μέτρα από τη θάλασσα. Η έκταση της είναι πάνω από 1 τετραγωνικό χιλιόμετρο. Όλη η Αθήνα είναι 39. Βάλε να κατάλαβεις το ποσό μεγάλη είναι.
Τι σχέση έχουν όλα αυτά με το no fly zone ? που λέω ότι δεν στέκει ?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.827
Reaction score
136.799
Δεν αξίζει τον κόπο για τιμολόγιο που λες, είναι πολύ μικρά ποσά.

Δεν έχω ασχοληθεί.
 

Μηνύματα
8
Reaction score
16
Καλοτάξιδο!!
1. Δεν σου έδωσαν με το αυτοκίνητο;
2. Έχεις τριφασικό;
3. Όταν θα ταξιδέψεις εκτός πόλης θα προγραμματίσεις που θα φορτίσεις με το plugshare. Αν δεν έχεις την εφαρμογή, την κατεβάζεις
4. Δεν ξέρω, αλλά θέλω να μάθω
1) Μου έδωσαν που είναι οικιακός φορτιστής type 2 σε schuko.
Εγώ αναφέρομαι στο καλώδιο που θέλουν οι φορτιστές πχ της NRG ή της ΔΕΗ
2) Ναι με ΦΒ απλά ακόμη δεν είναι έτοιμο.
3) Την έχω. Έλεγα μήπως υπάρχει κάποια άλλη .
4) Την απλή απόδειξη σου την κάνει τιμολόγιο βάζοντας μια σφραγίδα στο πίσω μέρος της. Αν είναι κάτω τον 100€
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.546
Reaction score
84.036
Εμένα μου έδωσαν και καλώδιο για σύνδεση με φορτιστές. Νόμιζα πως είναι στάνταρ παροχή. Για ρώτα την αντιπροσωπεία.
Μέχρι να βάλεις τριφασικό, βάλτο να δίνει 2-3
 


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.819
Reaction score
10.697
4) Την απλή απόδειξη σου την κάνει τιμολόγιο βάζοντας μια σφραγίδα στο πίσω μέρος της. Αν είναι κάτω τον 100€
Γιατί υπάρχει περίπτωση να φορτίσεις με πάνω από 100€ ;
 

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.074
Reaction score
14.059
4) Την απλή απόδειξη σου την κάνει τιμολόγιο βάζοντας μια σφραγίδα στο πίσω μέρος της. Αν είναι κάτω τον 100€

δεν χρειαζεται σφραγιδα εδω και κατι χρονια που εφαρμοστηκαν τα ελπ.
Αρκει να ειναι μικροτερη των 100 ευρω.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.827
Reaction score
136.799
Απίστευτο, κι όμως αληθινό:


FB_IMG_1665439196758.jpg



Και πάμε άλλη μια φορά να σβήσουμε από το χάρτη τις χαζομάρες για την ενέργεια που χρειάζονται τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα:

“Global electricity demand will be somewhere around 28,000 TWh this year—EVs will add around 0.2 per cent to the total”

Αυτό και άλλα ενδιαφέροντα συμπεράσματα περιλαμβάνονται στην πρόσφατη έρευνα του Bloomberg… Τελικά η φόρτιση των EV αποτελεί «σταγόνα στον ωκεανό» της συνολικής ζήτησης / κατανάλωσης όπως εύγλωττα αναφέρεται στο άρθρο.

 

TGD

Μηνύματα
8.600
Reaction score
8.619
Εννοεί τα υπάρχοντα ηλεκτρικά, ή και όσα θα υπάρχουν όταν αντικατασταθεί ο στόλος;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.577
Reaction score
30.477
Εννοεί τα υπάρχοντα ηλεκτρικά, ή και όσα θα υπάρχουν όταν αντικατασταθεί ο στόλος;
Τα υπάρχοντα, τα οποία λένε ότι είναι 27 εκατομμύρια, μαζί με τα plug in. Αν βέβαια διαβάσεις μέχρι το τέλος, η ίδια μελέτη λέει πως το 2050 που θεωρητικά τα πάντα όλα θα είναι ηλεκτρικά, θα χρειάζονται το 27% της παγκόσμιας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ λίγο πίσω στο 2040 η ζήτηση θα είναι στο 9%.

Οπότε το 0.2% γίνεται 27%.

Βέβαια, δεν είναι καθόλου ξεκάθαρο αν τα ποσοστά αυτά περιλαμβάνουν αεροπλάνα και πλοία. Σίγουρα πάντως έχουν μεταφορές εμπορευμάτων με ηλεκτρικά φορτηγά.

Το τελικό συμπέρασμα είναι πως ο νέος τρόπος μετακίνησης θα απαιτεί λίγο πάνω από το 1/4 της παγκόσμιας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, χωρίς να είναι βέβαιο τι θα "καίνε" αεροπλάνα και πλοία.

Τα παραπάνω θέλουν 7.560 TWh επιπλέον παραγωγή, τησίως.

7.560.000.000.000 kwh
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.577
Reaction score
30.477
Δεν είπα ότι καίνε λουλουδόσκονη. Τα σχεδόν 8 τρισεκατομμύρια παραπάνω κιλοβατώρες όμως δεν τα προσπερνάς τόσο εύκολα, όσο και να υποστηρίζεις τα EVs, και είμαι ένας από αυτούς. 😎
 

Μηνύματα
16.550
Reaction score
23.481
Πλοία δε θα ζούμε να τα δούμε ηλεκτρικά εκτός από αυτά που κάνουν δρομολόγια μια μέρας.

Για πρακτικούς λόγους , το ισοδύναμο πχ των 2000 τόνων πετρελαίου αντιστοιχεί στον άξονα της προπέλας σε περίπου 5000-5500kwh ανά τόνο δηλαδή 10-11GWh φόρτιση. Αν δεν βρεις τρόπο να φορτίσεις σε λιγότερο από μέρα δεν έχει νόημα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.577
Reaction score
30.477
Οπότε, θεωρητικά πάντα, τα 8 τρις kWh αφορούν καθαρά μετακίνηση ρόδας.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.827
Reaction score
136.799
Το τελικό συμπέρασμα είναι πως ο νέος τρόπος μετακίνησης θα απαιτεί λίγο πάνω από το 1/4 της παγκόσμιας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας
Σωστά.

Έχουν μπροστά τους άφθονο χρόνο μέχρι το 2050 (ή 2060 λέω γω), να αυξήσουν την παραγωγή κατά 27%.

Προς ώρας, και μέχρι το 2040, δηλαδή για την 20-ετια που έχουμε μπροστά μας, μηδέν θέμα.

Απορώ πόσοι σκέφτονται σοβαρά τι πιθανά προβλήματα θα προκύψουν σε 30-40 χρόνια από τώρα. 😁🤣😂
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.577
Reaction score
30.477
Σωστά.

Έχουν μπροστά τους άφθονο χρόνο μέχρι το 2050 (ή 2060 λέω γω), να αυξήσουν την παραγωγή κατά 27%.

Προς ώρας, και μέχρι το 2040, δηλαδή για την 20-ετια που έχουμε μπροστά μας, μηδέν θέμα.

Απορώ πόσοι σκέφτονται σοβαρά τι πιθανά προβλήματα θα προκύψουν σε 30-40 χρόνια από τώρα. 😁🤣😂
Είναι δεδομένο ότι θα αυξηθεί η παραγωγή, δεν είναι θέμα. Όχι μόνο για τα ηλεκτρικά οχήματα αλλά γενικά. Οι ανάγκες μόνο θα αυξάνονται.

Κουβέντα κάνουμε για την τεράστια ανάγκη παραπάνω παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας μόνο για τα EVs. Όπως και να το δείς, η θεωρεία πως το 1/4 της παγκόσμιας ζήτησης θα πηγαίνει στις μετακινήσεις με ρόδες είναι ένα εντυπωσιακό νούμερο. Και σίγουρα θα απαιτηθούν επενδύσεις και στα δίκτυα.
 

Μηνύματα
16.550
Reaction score
23.481
είναι πολύ σημαντικό οτι οι μπαταρίες είναι μικρής χωρητικότητας και μεγάλου βάρους/όγκου , καθώς εκπαιδεύονται χρήστες και κατασκευαστές στην αποδοτική χρήση της ενέργειας.

αν πχ ήδη από σήμερα υπήρχε 400Kwh μπαταρία στα 100 κιλά με όγκο 50 λίτρα θα ήταν όλοι ζεν και κλαιν μαιν, το 2040 δεν θα βρίσκαμε πρίζα να γεμίσουμε.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.577
Reaction score
30.477
Η παγκόσμια παραγωγή από το 1985 μέχρι σήμερα.

electricity-prod-source-stacked.png


Από τις 12TWh του 1991, μετά από 30 χρόνια (2021), πήγαμε στις 28TWh. Δεν ξέρω αν στα επόμενα 30 χρόνια (2052) θα πάμε στις 65TWh, και το ποσοστό αναγκών των EVs από 27% γίνει 12%. Τα 8 τρις kWh παραμένουν εντυπωσιακά.

Για την ιστορία, στην Ελλάδα, το 1991 είχαμε 36TWh, το 2007 χτυπήσαμε 63TWh, ενώ το 2021 πέσαμε στις 53ΤWh.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.570
Μηνύματα
2.944.724
Members
38.199
Νεότερο μέλος
Alex Nik
Top