- Μηνύματα
- 2.182
- Reaction score
- 3.316
Ποιες σχεδιαστικές υλοποιήσεις ηχείων έχουν τα "φόντα" για ομοιογενή κατευθυντικότητα; Ή ανάποδα, ποιες πρέπει να αποφεύγονται; και τι κάνουμε αν έχουμε ήδη τέτοια ηχεία αγαπητέ Bhutia;
Ναι βάλε και κανένα τραγουδάκι όμως. Όχι άιντε έτσι πετάμε μόνο ερωτήσεις.Ποιες σχεδιαστικές υλοποιήσεις ηχείων έχουν τα "φόντα" για ομοιογενή κατευθυντικότητα; Ή ανάποδα, ποιες πρέπει να αποφεύγονται; και τι κάνουμε αν έχουμε ήδη τέτοια ηχεία αγαπητέ Bhutia;
Blind ( ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ) test, αγαπητέ. Τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια ν'αγαπιόμαστε.Και κάποια στιγμή να σταματήσει το placebo των μη διαφορών στα καλώδια. Αλλάζεις κάτι, κάνει διαφορά. Ακουστή ή οχι, μετρήσιμη ή όχι ιφίσταται. Ψάξε και βρέστη αν θες και πλήρωσε τη αν την θες.
Ξαφνικά γεμίσαμε με τέλεια συστήματα των -5000 ευρώ. Καλά θα ήταν αλλά δεν γίνεται.
Εδώ έδωσες ρέστα.Δεν υπάρχει καμία απόλυτη τεκμηρίωση.
Να δούμε ποιος γελάει καλύτερα βρε..!!Blind ( ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ) test, αγαπητέ. Τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια ν'αγαπιόμαστε.
Άσχετο.Βενζίνη που βάζετε να μας πείτε παιδιά, γιατί σίγουρα κάνει τουλάχιστον ίδια διαφορά με τα καλά καλώδια στον ήχο.
Μέσα. Το θέμα είναι αν έρθεις εσύ.Blind ( ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ) test, αγαπητέ. Τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια ν'αγαπιόμαστε.
Ότι νά' ναι διαβάζεις. Το ότι μπορεί να είναι καλό το φθηνά dac δεν σημαίνει ότι είναι καλύτερο από το ακριβό. Ούτε το αντίθετο. Κατάπιν δοκιμών θα φανεί.Εδώ έδωσες ρέστα.
Να έλεγες κάτι άλλο, να πω ναι. Αλλά ότι το DAC που μετράει τέλεια ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ότι είναι καλό;
Ενώ το ακριβό είναι τεκμηριωμένα καλό επειδή είναι ακριβό ας πούμε; Ή επειδή το άκουσε ένας χρυσαυτιάς με τρελό conflict of interest και μας είπε ότι είναι καλό;
Αν είναι η τεκμηρίωση που σας λείπει λοιπόν (αλλά οι μετρήσεις δεν αρκούν) τότε ό,τι είπε ο Αστροναύτης από πάνω.
ΌλαΚαι ποιά είναι η καλύτερη σύγκριση;
Μικρόφωνα αναφοράς, παλμογράφος αναφοράς, analyzer ή... το αυτί του "high-endά";
Εδώ τι κάνουμε; Έρχεται ο κατασκευαστής και το βάζει με τον δικό του ειδικό τρόπο ώστε να πάρουμε το αποτέλεσμα;Δεν χρειάζεται να αλλάξεις καλώδια για να ακούσεις διαφορά.
Ακόμα και να βγάλεις τα καλώδια από το σύστημα και να τα ξανά βάλεις στις ίδιες θέσεις, πιθανόν πάλι να ακούσεις διαφορά. Αλλά τι σας λέω τώρα. Ψιλά γράμματα.
Τι καλωδια της φορας?????
τελικα τα καλωδια ειναι μεγαλη -ΚΑΥΛΑΝΤΑ-
Μας φερνουν ποιο κοντα ρε χαζουλιδες.....
Εδώ ακριβώς έγκειται μια λεπτή απόχρωση του θέματος... Η διανοητική μας λειτουργία είναι προγραμματισμένη ν'αποζητά ευχάριστες για καθέναν ανακαλύψεις κατά το δειγματισμό πραγμάτων που θα τον ενδιέφεραν.Ολόκληρες τακτικές marketing και ανθρώπινες σχέσεις βασίζονται σε αυτήν ακριβώς την ιδιότητα... Γι αυτό και ο ίδιος αναρωτιέμαι μήπως είναι βάναυσο το να στερούσαμε ή να υποβαθμίζαμε με διάφορα επιχειρήματα - όσο εύλογα και να ήταν εκείνα - μια τέτοια αίσθηση σε συνανθρώπους μας που δεν θα έβλαπταν εξαιτίας της άλλα άτομα.Ίσως θα ήταν προτιμότερο να επιτρέπεται ν'απολαμβάνουμε την ιδιαίτερη για καθέναν μας αίσθηση ευχάριστων εκπλήξεων πάνω σε μια χομπίστικη ενασχόληση.Τίποτα, η ότι μπορεί ο καθένας.
Το point του post είναι ότι οποιαδήποτε αλλαγή ακούγεται, το οποίο φυσικά είναι ευχή και κατάρα.
Ομοαξονικές αρχιτεκτονικές μεσαίων/υψηλών,ορθά υλοποιημένοι κυματοδηγοί,κόρνες ελεγχόμενης κατευθυντικότητας,...Εάν διαθέτουμε ηχεία με ομοιογενή κατευθυντικότητα χωρίς παράλληλα αξιόλογες ανισορροπίες στην on-axis απόκριση ,τότε αντί να τα ξεφορτωνόμασταν όταν θα βαριόμασταν,προτιμότερο να τα κρατούσαμε ανανεώνοντας τα υλικά σε παθητικό κρος,μετατρέποντάς τα σε ενεργά,να τα ανακατασκευάζαμε άμα πάλιωναν , ν'αποκτούσαμε μεγαλύτερο πλήθος για πολυκαναλικό setup , κ.ο.κ.Ποιες σχεδιαστικές υλοποιήσεις ηχείων έχουν τα "φόντα" για ομοιογενή κατευθυντικότητα; Ή ανάποδα, ποιες πρέπει να αποφεύγονται; και τι κάνουμε αν έχουμε ήδη τέτοια ηχεία αγαπητέ Bhutia;
Μπορούμε να βοηθήσουμε τα ηχεία ως προς την κατευθυντικότητα με "ιδιαίτερη" τοποθέτηση και με παθητική φροντίδα χώρου χωρίς να τα χειριάσουμε. Νταξ, ένα φρεσκάρισμα υλικών απαιτείται στα παλιά.Εδώ ακριβώς έγκειται μια λεπτή απόχρωση του θέματος... Η διανοητική μας λειτουργία είναι προγραμματισμένη ν'αποζητά ευχάριστες για καθέναν ανακαλύψεις κατά το δειγματισμό πραγμάτων που θα τον ενδιέφεραν.Ολόκληρες τακτικές marketing και ανθρώπινες σχέσεις βασίζονται σε αυτήν ακριβώς την ιδιότητα... Γι αυτό και ο ίδιος αναρωτιέμαι μήπως είναι βάναυσο το να στερούσαμε ή να υποβαθμίζαμε με διάφορα επιχειρήματα - όσο εύλογα και να ήταν εκείνα - μια τέτοια αίσθηση σε συνανθρώπους μας που δεν θα έβλαπταν εξαιτίας της άλλα άτομα.Ίσως θα ήταν προτιμότερο να επιτρέπεται σε καθέναν μας ν'απολαμβάνει την αίσθηση ευχάριστων εκπλήξεων πάνω σε μια χομπίστικη ενασχόληση.
Ομοαξονικές αρχιτεκτονικές μεσαίων/υψηλών,ορθά υλοποιημένοι κυματοδηγοί,κόρνες ελεγχόμενης κατευθυντικότητας,...Εάν διαθέτουμε ηχεία με ομοιογενή κατευθυντικότητα χωρίς παράλληλα αξιόλογες ανισορροπίες στην on-axis απόκριση ,τότε αντί να τα ξεφορτωνόμασταν όταν θα βαριόμασταν,προτιμότερο να τα κρατούσαμε ανανεώνοντας τα υλικά σε παθητικό κρος,μετατρέποντάς τα σε ενεργά,να τα ανακατασκευάζαμε άμα πάλιωναν , ν'αποκτούσαμε μεγαλύτερο πλήθος για πολυκαναλικό setup , κ.ο.κ.
Ακόμα και ο περίφημος εντοιχισμός δεν θα έλυνε ανισόρροπη κατευθυντικότητα από μεσοϋψηλές οκτάβες και άνω...Άμα θα μπορούσε κάποιος να επιτύχει στο χώρο του διάγραμμα RT με κατανομή ανά οκτάβα αντικατοπτρική προς την απόκριση δεδομένου ηχείου σε μεγάλες γωνίες off-axis,έστω και αν θ'αντιστάθμιζε εν μέρει την όλη τονική συμπεριφορά,δεν θα γινόταν αποκατάσταση σε ανωμαλίες κατά τη στερεοφωνική απεικόνιση.Προτιμότερο να προλαμβάνουμε αντί να προσπαθούσαμε να θεραπεύσουμε.Μπορούμε να βοηθήσουμε τα ηχεία ως προς την κατευθυντικότητα με "ιδιαίτερη" τοποθέτηση και με παθητική φροντίδα χώρου χωρίς να τα χειριάσουμε. Νταξ, ένα φρεσκάρισμα υλικών απαιτείται στα παλιά.