Ποδήλατο

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.161
Reaction score
49.453
Δεν έχω πρόβλημα με το βάρος Σώτο, όσο για τα λάστιχα έχω καταλήξει στα pirelli scorpion, 2.20 διάσταση.
Καλά και αυτά που φορούσε από μαμά αλλά το πίσω που είναι πιο μαλακό με χαμηλά τακούνια έχουν κοπείτα τακούνια κυρίως από το πάτημα στη άσφαλτο.
Τι βάρος έχει το θκός?
Το θκόμ νομίζω είναι κοντά στα 11 κιλά
 

Μηνύματα
22.527
Reaction score
16.581
Δεν το μέτρησα σε ζυγαριά, h Cube το δίνει ονομαστικά στα 10,5 κιλά (χωρίς πετάλια, κλπ).


Απλά με τα χοντρά λάστιχα σε ασφάλτινη ανηφόρα, νιώθω κάποιες φορές σα να κολλάει, και σιγά σιγά θέλουν κι αυτά αλλαγή (τώρα από την άλλη, στο road έχω τα Pirelli από πέρυσι τον Σεπτέμβριο, έχουν κάνει σχεδόν 7000 χμ, κι ακόμα πάνε! Ούτε το περίμενα αυτό! )

Το Giant τρέκινγκ που έχω (είχα, γιατί το έδωσα στον ανηψιό, αν και δεν νομίζω να το χρησιμοποιεί), είναι αρκετά βαρύτερο, κάπου 14 κιλά, αλλά με τα στενά λάστιχα είχα την αίσθηση ότι πήγαινα αρκετά πιο γρήγορα, και στην ευθεια κρατούσε πιο εύκολα ταχύτητα (βέβαια αυτά είναι αίσθηση, αλλά νομίζω το διαπιστώνω και στα νούμερα, μέση ταχύτητα του ενός και του άλλου).
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.161
Reaction score
49.453
Είναι λογικό, με το μεγάλο προφίλ και τα τακούνια να είναι πιο αργό σε αίσθηση και νούμερα το cube Σώτο, τη ίδια αίσθηση έχω και από το scale.
Αν όμως βάλεις μικρότερο ελαστικό θα χάσει πολύ σε grip και αίσθηση στο χώμα.
Σίγουρα δεν θα μπορείς να κινηθείς με τη ίδια ταχύτητα και ασφάλεια.
Εγώ από 2.25 που φοράει τώρα θα πάω σε 2.20 διάσταση και αρκετά πιο ελαφρύ ελαστικό σε σχέση με τώρα.
Μη ξεχνάς ότι τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι χάλια σε ποιότητα και έχουν μπόλικο βάρος
 

Μηνύματα
22.527
Reaction score
16.581
Το σκέφτομαι ίσως και με δεύτερο ζευγάρι τροχών, ανάλογα με το που θέλω να κινηθώ, σίγουρα σε αρκετά ανώμαλο έδαφος και χώμα, θα ήταν καλύτερα και φαρδύτερα λάστιχα, όχι πιο στενά! Δεν έχω καταλήξει κάπου, είναι και ακριβά όλα αυτά (ρε που μπλέξαμε... :prankster:)
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.161
Reaction score
49.453
Το δεύτερο κομπλέ ζευγάρι τροχών είναι μια καλή λύση, θες όμως τροχούς, δίσκους, ελαστικά, κασέτα και το λουρί της μάνας...
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.594
Reaction score
8.139
Αν όμως βάλεις μικρότερο ελαστικό θα χάσει πολύ σε grip και αίσθηση στο χώμα.
Σίγουρα δεν θα μπορείς να κινηθείς με τη ίδια ταχύτητα και ασφάλεια.
Εγώ από 2.25 που φοράει τώρα θα πάω σε 2.20 διάσταση
Χρήστο δεν έχω δει τις διαδρομές που κάνεις εσύ, αλλά επειδή ο Σώτος ποστάρει τα βίντεο και τις βλέπω, είναι αρκετά παρόμοιες με τις δικές μου. Εμένα τα δικά μου λάστιχα είναι 40mm.

Αν μου λείπει κάτι στο χώμα (όχι extreme χώμα φυσικά) είναι πιο πολύ η άνεση και όχι το grip. Αλλά εμένα δεν έχει καθόλου ανάρτηση και είναι και αλουμίνιο, οπότε είναι πολύ διαφορετικό. Για το grip δεν λέω πως είναι απεριόριστο, αλλά ότι για τις διαδρομές που κάνω και με τον ρυθμό που τις κάνω, το ανέχομαι.

Οπότε αν οι διαδρομές έχουν και πολλή άσφαλτο, δεν θα ήταν κακός συμβιβασμός ένα μικρότερο λάστιχο (κι αν είναι σε δεύτερο σετ, ακόμα καλύτερα).

Γενικά όπως είχε γράψει και κάποιος σοφός για τα gravel:
Road bikes are great on paved roads, but really suck on dirt.
Mountain bikes are great on dirt, but really suck on paved roads.
Gravel bikes kind of suck on both. 😆


Το θέμα είναι πως αν οι διαδρομές είναι μικτές, ίσως αυτό το συνολικό "kind of sucks" ίσως είναι προτιμότερο από το "really sucks" στη μισή διαδρομή.
 

Μηνύματα
22.527
Reaction score
16.581
Το δεύτερο κομπλέ ζευγάρι τροχών είναι μια καλή λύση, θες όμως τροχούς, δίσκους, ελαστικά, κασέτα και το λουρί της μάνας...
Το ξέρω, για αυτό λέω... γμ τα! :roflmao:
 





Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.587
Ωραίο το βίντεο και το παρακολουθείς ευχάριστα αλλά δεν υπάρχει λόγος κάποιος ποδηλάτης να ακολουθήσει τη διαδρομή του λεωφορείου. Το δρομολόγιο για να μπορέσει να εξυπηρετήσει διάφορες περιοχές κάνει έναν ωραίο κύκλο. Ο ποδηλάτης από τη βεΐκου, ακολουθώντας τη σύντομη διαδρομή, θα φτάσει ζωγράφου πολύ πιο γρήγορα. Βέβαια χρειάζεται μία σχετική φυσική κατάσταση διότι η ανηφόρα είναι αρκετή.
 

Μηνύματα
22.527
Reaction score
16.581
Αυτό σκεφτόμουν κι εγώ, παίρνεις την πιο σύντομη διαδρομή, δεν χρειάζεται να ακολουθείς το λεωφορείο. Με αυτό τον τρόπο αναδεικνύεται ακόμα περισσότερο η διαφορά στον χρόνο που κάνεις για τον ίδιο προορισμό.

Στο τέλος της διαδρομής ο φίλος μας ο Λεωνίδας θα μπορούσε σε τέτοια περίπτωση (ακολουθώντας διαφορετική διαδρομή) να περιμένει το 608 πίνοντας και το καφεδάκι του! 8-) :dance2:
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.161
Reaction score
49.453
Εγω Θα σταθώ σε κάτι άλλο, δεν συνάντησε ο Λεωνίδας ούτε έναν ποδηλάτη σε όλη αυτή τη διαδρομή.
Αν το βίντεο γυριζόταν στη πόλη της Λάρισας σε μια τέτοια απόσταση θα συναντούσε τουλάχιστον 30-40 ποδηλάτες.
 

K

kimon

Guest
Και που να δεις στην Καρδίτσα, αλλά πρόκειται για πόλεις με έδαφος επίπεδο σαν ταψί!
 

Μηνύματα
16.799
Reaction score
23.845
Εγω Θα σταθώ σε κάτι άλλο, δεν συνάντησε ο Λεωνίδας ούτε έναν ποδηλάτη σε όλη αυτή τη διαδρομή.
Αν το βίντεο γυριζόταν στη πόλη της Λάρισας σε μια τέτοια απόσταση θα συναντούσε τουλάχιστον 30-40 ποδηλάτες.
Εγώ πάλι βρίσκω καμιά 10αρια στο πήγαινε έλα
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.161
Reaction score
49.453
Εγώ πάλι βρίσκω καμιά 10αρια στο πήγαινε έλα
10 συμπολεμιστές ή 10 συμποδηλάτες? :lolsign:
Και που να δεις στην Καρδίτσα, αλλά πρόκειται για πόλεις με έδαφος επίπεδο σαν ταψί!
Επίσης έχουν και οδηγική παιδιά στο να συνυπάρχουν όλοι αρμονικά στους δρόμους.
Ο Αθηναίος μόλις περάσει τα σύνορα οδηγεί φυσιολογία, εντός των τειχών πάει σαν δαιμονισμενος.
Άσχετο και σχετικό.
Αυτό που πάντα με έκανε εντύπωση είναι που όλοι πάνε τέρμα γκάζι προς τους φωτεινούς σηματοδότες για να πλακωθούν τέρμα στα φρένα στο κόκκινο, αν τώρα εγώ αρχίσω πριν το φανάρι να σταματάω με κατεβάσματα ώστε να φτάσω με νορμάλ ταχύτητα και να φρεναρω, όλο και κάποιος θα βρεθεί από πίσω να πατήσει κόρνα...
Αυτά μόνο στη Αθήνα θα τα δει κάποιος!
 
Last edited:

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.161
Reaction score
49.453
Προψέ μετά από καιρό είπα να βγω με τη κούρσα, λέω δεν πάω μια ανάβαση.
Ξεκινάω για φυλή με σκοπό να ανέβω ανεμογεννητριες.
Δεν ήξερα τι έκανα πάνω στη κούρσα, με φαίνονταν, μικρό το πλαίσιο και στενό, το τιμόνι μικρό και άβολο, έχανα τις γραμμές στις καταβάσεις,ενώ έχω τις ταχύτητες στο garmin κοιτούσα συνέχεια κάτω, ντίπ νουμπάς...
Με νευρίασε και λίγο πριν τη κορυφή γύρισα πίσω.
Στη επιστροφή σαν να άρχιζα πάλι να το βρίσκω.
Σημερα είπα να ξανά βγω, παρόλο που στη αρχή ένιωθα πάλι άβολα, δεν το έβαλα κάτω, είχα σκοπό να βάλω κάτι δυνατό γιατί σαν να πάρα χαλάρωσα με το mtb.
Αυτό ήταν, της ήπια το αίμα, άλλαξα και ελαστικά τελευταία και φυσούσε το εργαλείο!!

Screenshot_2022-10-23-17-52-03-936-edit_com.strava.jpg
IMG_20221023_175248.jpg
IMG_20221023_175227.jpg


Είχε και ωραίο καιρό και το καρά απόλαυσα.
 



Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter
  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.010
Μηνύματα
2.958.845
Members
38.276
Νεότερο μέλος
mikepan
Top