D
Deleted member 50795
Guest
Πες μου πως φαντάζεσαι την ενσωμάτωση σαμπ, σε δικαναλο , να σου απαντήσω.
(δε κάνω πλάκα..πες μου)
(δε κάνω πλάκα..πες μου)
Χμ, άλλαξες καλώδιο στην τοστιέρα;Χμμμ... Να το δούμε λίγο αυτό;
Σε σύστημα με B&W 802 (θυμίζω ότι κάθε ηχείο έχει 2 woofers των 8"), τα οποία οδηγούνται με 2000W το κάθε ένα, σε χώρο σχεδιασμένο και μελετημένο από μηχανικό ακουστικής, παρατηρήθηκε μία "χαράδρα" στα 40Hz. Για κάνε μια μαντεψιά, ως προς το πώς διορθώθηκε το πρόβλημα.
Αχ, να και το σνομπάρισμα των ακουστικών δυνατοτήτων του συνομιλητή. Αστροναύτη, βγες έξω απο τον μπλε767!!!προφανως δεν αντιλαμβάνονται τα αυτιά σου , τις ηχητικές «ανακολουθίες« που επιφέρει μια επιπόλαια ενσωμάτωση σαμπ , σε ένα σύστημα..
Γιατί, κι εγώ που σου απάντησα πόσα subs θα έβαζα ζητώντας δεδομένα, μου τα έδωσες;Πες μου πως φαντάζεσαι την ενσωμάτωση σαμπ, σε δικαναλο , να σου απαντήσω.
(δε κάνω πλάκα..πες μου)
Χμμμ... Να το δούμε λίγο αυτό;
Σε σύστημα με B&W 802 (θυμίζω ότι κάθε ηχείο έχει 2 woofers των 8"), τα οποία οδηγούνται με 2000W το κάθε ένα, σε χώρο σχεδιασμένο και μελετημένο από μηχανικό ακουστικής, παρατηρήθηκε μία "χαράδρα" στα 40Hz. Για κάνε μια μαντεψιά, ως προς το πώς διορθώθηκε το πρόβλημα.
Άλλαξες καλώδια ρεύματος;
Είστε άσχετοι κι οι δύο! Άλλαξα καλώδια ηχείων!Χμ, άλλαξες καλώδιο στην τοστιέρα;
Αυτό, ναι.... δεν αρκεί για να διαλέξεις ομόσταυλα;;Εγω παλι εχω την απορια, που το εχετε δει γραμμενο αυτο οτι τα sub πρεπει να ειναι ιδιας μαρκας? Με ποιο σκεπτικο περαν της ομοιομορφιας σε χρωματα και φινιρισμα? Αντε να βαλω και το γεγονος οτι συχνα ο κατασκευαστης εχει προβλεψει να ειναι πιο ευκολο το σεταρισμα μεταξυ ομοσταυλων, με ενα κουμπι, αντι να πρεπει να ρυμιζεις με το χερι και με μετρησεις. Περα απο αυτα τι? Γιατι?
Κοίτα, το 99,5% των μουσικόφιλων με ανησυχίες Χάι φαϊ περί απόδοσης του μπάσου, δεν μπορεί ούτε να αξιολογήσει σωστά ένα γράφημα απόκρισης, ούτε να τσεκαρει σωστά τις φάσεις, ούτε να φέρει χρονικά τα σαμπ με τους δορυφόρους.Εγω παλι εχω την απορια, που το εχετε δει γραμμενο αυτο οτι τα sub πρεπει να ειναι ιδιας μαρκας? Με ποιο σκεπτικο περαν της ομοιομορφιας σε χρωματα και φινιρισμα? Αντε να βαλω και το γεγονος οτι συχνα ο κατασκευαστης εχει προβλεψει να ειναι πιο ευκολο το σεταρισμα μεταξυ ομοσταυλων, με ενα κουμπι, αντι να πρεπει να ρυμιζεις με το χερι και με μετρησεις. Περα απο αυτα τι? Γιατι?
Το βλεπω να ξεπηδα καθε τοσο σε συζητησεις περι sub. Υπαρχει καποιο pdf? καποια μελετη? καποια συσταση απο καποιον ειδημονα του ειδους που δεν εχει ιδια συμφεροντα για να πει κατι τετοιο?
Λογικοτατη η εξήγηση σου όσον αφορά τα Genelec η τα Neumann και πιθανότατα και αλλά αυτής της κατηγορίας, πχ ATC, ακριβη σειρά Adam, κτλ. Αλλά δεν νομίζω ότι μπορούμε να το γενικεύσουμε και πολύ πηγαίνοντας πιο χαμηλά σε κατηγορία η εκτός επαγγελματικών στούντιο μόνιτορ/sub. Δεν πιστεύω ότι έχουν κάνει τέτοια δουλειά στα Presonus, στα wharfedale, στα Dali, στα SVS, στα Monoprice, η ακόμα και στα Sonus Faber.Κοίτα, το 99,5% των μουσικόφιλων με ανησυχίες Χάι φαϊ περί απόδοσης του μπάσου, δεν μπορεί ούτε να αξιολογήσει σωστά ένα γράφημα απόκρισης, ούτε να τσεκαρει σωστά τις φάσεις, ούτε να φέρει χρονικά τα σαμπ με τους δορυφόρους.
Σε ομοσταυλα σαμπ, έχουν προβλεφθεί τα περισσότερα, ας πούμε άμα πάρεις δορυφόρους τζενελεκ και σαμπ τζενελεκ, ή δορυφόρους Νιούμαν και σαμπ Νιούμαν, τότε όσο άσχετος και να είσαι, ακολουθείς τις απλές οδηγίες του μανιουαλ, και χωρίς κάποιο ιδιαίτερο μετρητικό εξοπλισμό, έχεις φέρει τα περισσότερα σωστά, διότι από πίσω κρύβονται μηχανικοί ήχου που έχουν φροντίσει το τάδε σαμπ να "ενσωματώνεται" άμεσα με τους τάδε δορυφόρους, για τους οποίους κάποια σαμπ έχουν έτοιμα πρισετς, και τα κρος και ρυθμιστικά στην πλάτη του σαμπ αρκούν, δεν χρειάζεται κάτι άλλο. Είναι δοκιμασμένη συνταγή, με έτοιμα μετρητικά δεδομένα του συνδυασμού, πχ στη Νιούμαν μπορείς να δεις τι διάγραμμα απόκρισης και max spl έχει ο κάθε δορυφόρος με το κάθε σαμπ, οι μετρήσεις των συνδυασμών είναι έτοιμες, μέχρι και σχεδιάγραμμα ολικής αρμονικής παραμόρφωσης του συνδυασμού θα βρεις, όλα έτοιμα, ξέρεις επακριβώς τι αποτέλεσμα θα έχεις.
Φυσικά άμα ξέρεις τι κάνεις και πως να ενσωματώσεις σαμπ, κι άμα έχεις κατάλληλο εξοπλισμό, δεν υπάρχει λόγος να παίρνεις ομοσταυλα.
Προσωπικά, με τις λίγες γνώσεις που έχω, προτιμώ σίγουρα να παίρνω ομοσταυλα, να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Βεβαίως με τον τρινοβ, έχω πάρει λίγο "αέρα" στο θέμα. Ακόμα και μ'αυτον όμως, άμα έπαιρνα φουλ σεταπ geithein, θα έβαζα μόνον ομοσταυλα σαμπ, και ομοίως στα genelec the ones. Τα δικά τους. Πακέτο.
Το οικονομικό είναι το μόνο θέμα.
ΥΓ.
Όσον αφορά την απόσταση του δορυφόρου ή του σαμπ από τον πίσω τοίχο, οι "σοβαρές" φίρμες έχουν έτοιμα σετ ρυθμίσεων που βάζεις, ώστε το αποτέλεσμα να είναι άμεσα σωστό, ισορροπημένο. Τα έχουν μετρήσει όλα.
Να φανταστείς ότι στα Νιούμαν τα δορυφοράκια που έχω, έχει έτοιμα σετ ρυθμίσεων να βάλεις στην πλάτη του ηχείου, τόσο αναλόγως της απόστασης του πίσω τοίχου, όσο και αναλόγως της κατασκευής αυτού, δηλαδή αν είναι μπετό ή απλό τούβλο.
Όλα έχουν μετρηθεί, όλα έχουν προβλεφθεί, οι μηχανικοί εκεί δε κωλοβαράνε..
Βασικά ότι απάντησα και στον Costas ear, οκ, δεκτό το plug and play, απλοποιεί κάπως τη διαδικασία, αλλά η γνώμη.μου είναι ότι αν σου χρειάζεται αυτή η απλοποίηση είναι καλύτερα να φωνάξεις έναν επαγγελματία να στο σεταρει.Αυτό, ναι.... δεν αρκεί για να διαλέξεις ομόσταυλα;;
Είναι λίγο πιο "plug & play".
Αν πάλι δε θες και ξέρεις τι κάνεις, διαλέγεις όποιο σου κάνει.
Στο δεύτερο σύστημα έχω παθητικά Q-Acoustics και KRK sub.... Αυτό υπήρχε, αυτό σετάρισα.
Like γιατί κατάλαβες ,εκ των υστέρων βέβαια ,ότι δεν ίσχυε αυτό που έγραψες και το έκανες Edit[/
σίγουρες και δοκιμασμένες λύσεις…
Ααααα.. τους έβαλες sub τελεικά ε?Αυτό, ναι.... δεν αρκεί για να διαλέξεις ομόσταυλα;;
Είναι λίγο πιο "plug & play".
Αν πάλι δε θες και ξέρεις τι κάνεις, διαλέγεις όποιο σου κάνει.
Στο δεύτερο σύστημα έχω παθητικά Q-Acoustics και KRK sub.... Αυτό υπήρχε, αυτό σετάρισα.
Γενικά συμφωνώ, η πιο σίγουρη λύση, είναι σε σοβαρά στούντιο μόνιτορ/σαμπ, με δημοσιευμένα μετρητικά δεδομένα.Λογικοτατη η εξήγηση σου όσον αφορά τα Genelec η τα Neumann και πιθανότατα και αλλά αυτής της κατηγορίας, πχ ATC, ακριβη σειρά Adam, κτλ. Αλλά δεν νομίζω ότι μπορούμε να το γενικεύσουμε και πολύ πηγαίνοντας πιο χαμηλά σε κατηγορία η εκτός επαγγελματικών στούντιο μόνιτορ/sub.
Υποτίθεται πως όταν πρόκειται για sub ομόσταυλο με τα main ηχεία τότε ο κατασκευαστής θα πρέπει να έχει μεριμνήσει για το ομαλότερο δυνατόν τάιριασμα ως προς την ηλεκτρομηχανική συμπεριφορά στις επιμέρους μονάδες...Εγω παλι εχω την απορια, που το εχετε δει γραμμενο αυτο οτι τα sub πρεπει να ειναι ιδιας μαρκας? Με ποιο σκεπτικο περαν της ομοιομορφιας σε χρωματα και φινιρισμα? Αντε να βαλω και το γεγονος οτι συχνα ο κατασκευαστης εχει προβλεψει να ειναι πιο ευκολο το σεταρισμα μεταξυ ομοσταυλων, με ενα κουμπι, αντι να πρεπει να ρυμιζεις με το χερι και με μετρησεις. Περα απο αυτα τι? Γιατι?
Το βλεπω να ξεπηδα καθε τοσο σε συζητησεις περι sub. Υπαρχει καποιο pdf? καποια μελετη? καποια συσταση απο καποιον ειδημονα του ειδους που δεν εχει ιδια συμφεροντα για να πει κατι τετοιο?
Πιάνεσαι επιεικώς αδιάβαστος...Έχω αφιερώσει σε...παράλληλο Σύμπαν ολόκληρες ενότητες με πειστήρια ακριβώς στο πώς ενσωματώνονται πολλαπλά sub με μεγάλα main ηχεία ακόμα και χωρίς τεμαχισμό του σήματος, σαν τη ΄΄Μεγάλη της REL Σχολή΄΄ ... Να υποθέσουμε πως και οι ιθύνοντες της REL παραπλανούν καταναλωτές ;;;Πες μου πως φαντάζεσαι την ενσωμάτωση σαμπ, σε δικαναλο , να σου απαντήσω.
(δε κάνω πλάκα..πες μου)