Black Box Audio Video Show 2022


Μηνύματα
15.960
Reaction score
18.613
Τα D&D κατ' εμέ στα 3 καλύτερα συστήματα της έκθεσης. Όχι ότι θέλω ακριβώς από ένα σύστημα αλλά τους δίνω πιστόποίηση.:smoke:
View attachment 269479
Μα ποιόν Nima λέτε όλοι ; :D
Μόνο αυτόν ξέρω εγω. (Ινδός και αυτός αλά Αμίρ και Κολούμπια). :D
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.497
Reaction score
30.412
Δεν θέλω να σου βάλω αμφιβολίες αλλά να ξέρεις ότι τα LS60 (τα δυο που άκουσα και φαντάζομαι άρα και τα 5, 7 , 12 δεν ξέρω πόσα ακόμη θα πάρεις απο αυτά για να κάνεις πολυκάναλο) ναι μέν πολύ καλά για τα χρήματα τους, εξαφανίζονται κλπ κλπ αλλά ακόμη υπήρχαν καθαρές ενδείξεις και ψήγματα ότι πρόκειται για αναπαραγωγή. Επίσης εαν πρόσεξες και το υπερβολικά ελεγχόμενο χαμηλό τους είχε και αυτό ενα κόστος αφύσικου αποτελέσματος χωρίς καμια πλαστικότητα. Τα D&D πολύ πολύ λιγότερο θυμίζανε αναπαραγωγή και πολυ πιο πολύ μουσική. . Εγω άκουσα κλασική και ήταν πάρα πολυ καλά (βάθος βέβαια πάλι δεν άκουσα ή μάλλον αυτό που θεωρώ εγώ βάθος, αλλά μάλλον έχει αλλάξει πορεία η βιομηχανία του ήχου πάλι στο τι κατά καιρούς πλασάρει ως καλύτερο ήχο. Γίνεται κάθε 10 χρόνια αυτό). 30 δευτερόλεπτα καθώς έφευγα αλλάγή σε είδος μουσικής διέκρινα μια υπερβολική ποσότητα χαμηλού (όχι κακή ποιότητα) που μπορεί να οφείλεται σε δωμάτιο κλπ, αυτά ρυθμίζονται και εσυ είσαι και γνώστης σε αυτά. Δεν μπορεί άνθρωπος που έχει το αυτί κι αισθητική να κάνει τέτοιο ηχείο να έχει κάνει λάθος και σε αυτά, οπότε αξίζει μια δεύτερης ευκαιρίας ακρόασης του σε καλύτερο περιβάλλον. Πολύ πιθανόν επίσης να σε πείραξε όχι το πολύ χαμηλό που δεν αναπαραγόταν ¨σωστά" αλλά γενικά το voicing του ηχείου που είναι στα πιο χαμηλόμεσσαία ενω τα άλλα συνήθως δεν είναι έτσι και δίνουν μια μεγαλύτερη (ψευδ)αίσθηση λεπτομέρειας. Οπότε μπορεί να σου πέσαν και όλα too much και να μην το έχεις συνηθίσει (πολυσυναντήσει) και σαν άκουσμα. Και επειδή πολλοι δίνουν σημασία στο θέμα της "πραγματικότητας" (όχι εγώ) να ξέρεις ότι αυτό το voicing είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα και όχι αυτό που εντυπωσιάζει με hyped λεπτομέρειες. ¨Ασε που έχει και άλλα bonuses που δεν είναι της παρούσης να αναφερθούν . Μπράβο στον κατασκευαστή που δεν "ενέδωσε". Από την άλλη μπορεί κάποιος να πεί ότι το χαμηλό βοήθησε ακούσματα κλασικής ενώ είναι υπερβολικό για ροκ και άλλα είδη που έχουν εγγενώς πολύ περισσότερο χαμηλό περιεχόμενο αλλά η αλήθεια είναι ότι στο μάστερινγκ η καμπύλη που δίνεται στην κλασική είναι λίγο υψηλότερο χαμηλό, φλάτ μεσσαία και πτώση στις υψηλές (κάτι σαν την καμπύλη που λέτε ως γενικά ενδεδειγμένη. Αυτή βασικά είναι ενδεδειγμένη για κλασική) ενώ στην ηλεκτρονικά ροκ κλπ δίνεται αποκοπή χαμηλών φλάτ πάλι μεσαία και αύξηση στις υψηλές (για αέρα που χάνεται με τόσο πολύ χαμηλό). Προσπάθεια που οδηγεί σε ένα πιο ομοιόμοφο (κοντινό μεταξύ τους) χαρακτήρα πλησιάσματος όλων των ειδών μεταξύ τους κατά το στάδιο της ανπαραγωγής σε οικιακά κλπ περιβάλλοντα και για αυτό ακολουθείται.
Τα χρήματα που λες είναι πολυ λίγα για την ηχητική ποιότητα και όλα τα άλλα που έχει μαζί (amps, dsp και δεν ξέρω τι άλλο, δεν έχω ιδέα απο αυτά και πως λειτουργούν). Απο ότι κατάλαβες μου άρεσαν χα χα.
Μάλλον δεν κατάλαβες ή δεν διάβασες τι έγραψα παραπάνω.

- Δεν δίνω 12.000€ για δύο ηχεία ούτε με νοιάζει αν είναι φθηνά για όσα προσφέρουν, αν είναι τα καλύτερα στον κόσμο ή αν κάνουν σκόνη ότι κυκλοφορεί από τα 12.000€ και κάτω.
- Με τα LS60, όπως και με τα άλλα ενεργά ηχεία της KEF (τα subwoofers εξαιρούνται), δεν μπορείς να στήσεις πολυκάναλο σύστημα. Δεν στο επιτρέπουν τα ηχεία.
 

Μηνύματα
15.960
Reaction score
18.613
Μάλλον δεν κατάλαβες ή δεν διάβασες τι έγραψα παραπάνω.

- Δεν δίνω 12.000€ για δύο ηχεία ούτε με νοιάζει αν είναι φθηνά για όσα προσφέρουν, αν είναι τα καλύτερα στον κόσμο ή αν κάνουν σκόνη ότι κυκλοφορεί από τα 12.000€ και κάτω.
- Με τα LS60, όπως και με τα άλλα ενεργά ηχεία της KEF (τα subwoofers εξαιρούνται), δεν μπορείς να στήσεις πολυκάναλο σύστημα. Δεν στο επιτρέπουν τα ηχεία.
A, ΟΚ δηλαδή δεν θα αγόραζες κανένα απο αυτά τα δύο για τους λόγους που ανέφερες, αλλά θα αγόραζες τα LS60 εάν μπορούσες με αυτά να στήσεις πολυάναλο. Αυτό εννοούσε η αναφορά σου , εγω δεν την κατάλαβα. Αλλά πάλι εγω επιμένω ότι και να γινότανε, κακώς θα έκανες εάν ήταν μόνο για ακρόαση μουσικής. Εάν ήταν όμως και για σινεμά τότε καλώς θα έκανες. Δεν καταλάβα καλά την πρόθεσή σου γιατί δεν τα ξέρω καλά, τι μπορεί (ή συμφέρει) και τι όχι να στηθεί με τα έν λόγω properties αυτών των ηχείων.
Δεν πειράζει βγήκε σαν μια μικρή κριτική για αυτά. Να συμπληρώσω μια και γράφω τα ομαλά, φυσικά και χρονικά σωστά στην ανάπτυξή τους δυναμικά που ανέφερα σαν ιδιαίτερη μνεία σε προηγούμενο πόστ μου αλλά και τον ασυμπίεστο ήχο τους σχεδόν σε όλο το φάσμα που οδηγούν την κούρσα όσον αφορά την μουσική πλευρά που παρουσιάζουν τα συγκεκριμένα στοιχεία του ηχείου κατά τη γνώμη μου (πειρισσότερο και απο τις όποιες αρμονικές που μπορεί να έχουν και δεν πρόλαβα με δυο κομμάτια μόνο που άκουσα να εκτιμήσω τον βαθμό της συνεισφοράς τους στην όποια μουσικότητα την οποία επέδειξαν και εγω με γενικό τρόπο παρέλαβα χωρίς να προλάβω να εκτιμήσω τι ακριβώς συνέβαλε propotrionally λιγότερο ή περισσότερο στη δημιουργία της). Πιστεύω όμως ότι το ασυμπίεστο του ήχου και τα δυναμικά έχουν μεγαλύτερο ή μάλλον πρώτο ρόλο σε αυτήν.
 
Last edited:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.411
Reaction score
57.115
A, ΟΚ δηλαδή δεν θα αγόραζες κανένα απο αυτά τα δύο για τους λόγους που ανέφερες, αλλά θα αγόραζες τα LS60 εάν μπορούσες με αυτά να στήσεις πολυάναλο. Αυτό εννοούσε η αναφορά σου , εγω δεν την κατάλαβα. Αλλά πάλι εγω επιμένω ότι και να γινότανε, κακώς θα έκανες εάν ήταν μόνο για ακρόαση μουσικής. Εάν ήταν όμως και για σινεμά τότε καλώς θα έκανες. Δεν καταλάβα καλά την πρόθεσή σου γιατί δεν τα ξέρω καλά, τι μπορεί (ή συμφέρει) και τι όχι να στηθεί με τα έν λόγω properties αυτών των ηχείων.
Δεν πειράζει βγήκε σαν μια μικρή κριτική για αυτά. Να συμπληρώσω μια και γράφω τα ομαλά, φυσικά και χρονικά σωστά στην ανάπτυξή τους δυναμικά που ανέφερα σαν ιδιαίτερη μνεία σε προηγούμενο πόστ μου αλλά και τον ασυμπίεστο ήχο τους σχεδόν σε όλο το φάσμα που οδηγούν την κούρσα όσον αφορά την μουσική πλευρά που παρουσιάζουν τα συγκεκριμένα στοιχεία του ηχείου κατά τη γνώμη μου (πειρισσότερο και απο τις όποιες αρμονικές που μπορεί να έχουν και δεν πρόλαβα με δυο κομμάτια μόνο που άκουσα να εκτιμήσω τον βαθμό της συνεισφοράς τους στην όποια μουσικότητα την οποία επέδειξαν και εγω με γενικό τρόπο παρέλαβα χωρίς να προλάβω να εκτιμήσω τι ακριβώς συνέβαλε propotrionally λιγότερο ή περισσότερο στη δημιουργία της). Πιστεύω όμως ότι το ασυμπίεστο του ήχου και τα δυναμικά έχουν μεγαλύτερο ή μάλλον πρώτο ρόλο σε αυτήν.
Να υποθέσουμε ότι δεν θα σε πείραζε λοιπόν ν'άλλαζες έστω και για λίγο καιρό το παρόν σου setup (προ-τελικούς-ηχεία) με τα D&D ... Καθότι μόνο τότε θα είχαν έρεισμα τα κολακευτικά σχόλια... :wink:
 

Μηνύματα
415
Reaction score
378
Remember, Remember, the 5th of November...Εξαιρετική διοργάνωση, εκτός σύγκρισης. Θέτει ουσιαστικές βάσεις για τις μελλοντικές εκθέσεις,κι ένα σημείο αναφοράς γι αυτές.
Workshop:εξαιρετική ιδέα και υλοποίηση,αλλά πενιχρός εως ανυπαρκτος ο χρόνος για ερωτοαπαντησεις με το ακροατήριο.Να θεσμοθετηθεί.
Human touch:Υπεροχοι!! Και μόνο γι αυτούς άξιζε η είσοδος.Να θεσμοθετηθεί.
Εκθέτες: λίγοι πολύ λίγοι,δεν ξέρω γιατί...αυτοί χάσανε.
Ήχος:D&D,KEF LS 60.
Εικονα:SONY...με το στόμα ανοιχτό!!
Χειρότερη στιγμή μου: κάτι ορνεα,που στο αφύλαχτο τραπέζι με παλαιότερα τεύχη του yellowbox,τα σκίζανε με μανία,για να γεμίζουνε τσάντες με τα παρεχόμενa cd.
Χίλια μπράβο και του χρόνου παιδιά.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.472
Reaction score
7.844
Workshop:εξαιρετική ιδέα και υλοποίηση,αλλά πενιχρός εως ανυπαρκτος ο χρόνος για ερωτοαπαντησεις με το ακροατήριο.Να θεσμοθετηθεί.
Και μια παρατήρηση πιο "τεχνικής" φύσης προς τους διοργανωτές:

Στη συνεδριακή γλώσσα, αυτό που έλαβε χώρα το Σάββατο στις 16:00 ονομάζεται panel (ή experts panel, ή panel discussion), όχι workshop.

Το λέω απλά για να μην απογοητευτεί κάποιος χωρίς λόγο, αν περιμένει να παρακολουθήσει κάποιο workshop.
 

Μηνύματα
15.960
Reaction score
18.613
Να υποθέσουμε ότι δεν θα σε πείραζε λοιπόν ν'άλλαζες έστω και για λίγο καιρό το παρόν σου setup (προ-τελικούς-ηχεία) με τα D&D ... Καθότι μόνο τότε θα είχαν έρεισμα τα κολακευτικά σχόλια... :wink:
Ναι δεν θα είχα κανένα πρόβλημα, εννοείται καθώς θα μπορούσα να καταλάβω τι ακριβώς "κάνουν" αυτά τα ηχεία και κάθε εμπειρία συγκρινόμενη με αυτή που ήδη έχω θα με βοηθούσε. Γιατί όπως και να έχει αυτά που αναφέρω είναι μόνο με δύο κομμάτια κλασικής , το ένα μάλιστα άγνωστο σε εμένα. Όπως είπα αξίζει σίγουρα δεύτερης και τρίτης κ.ο.κ ευκαιρίας. Αυτό μπορεί να γίνει και σε χώρο εκθεσής του. Έγραψα μόνο για αυτά που παρατήρησα και είναι καλά. ¨Εχω κάποιες αμφιβολίες μόνο και για αυτό αλλά και για τα άλλα παρόμοιου είδους που άκουσα, όσον αφορά την σκηνή και τα αναλογικά μεγέθη των οργάνων μέσα σε αυτήν (μεγάλα είδωλά και σώματα σε απίθανα μικρή σκηνή, προβολή τους μπροστά απο το επίπεδο των ηχείων άσχετα το decay των οργάνων που μπορεί να δείχνει (μόνο αυτό όμως) το βάθος της αλλά και η διαστρωμάτωσή τους μέσα στο βαθος αυτό. Αυτό μπορεί να αποτελεί την αλλαγή που ανέφερα στην "παρουσίαση" του ηχητικού αποτελέσματος που κατά καιρούς πασάρει η βιομηχανία σαν κάτι καινούργιο και εντυπωσιακό με κάποιο κόστος αλλού, που πρέπει να εξερευνήσω ή και ίσως καθόλου κόστος ή και ίσως κόστος που κάτι δίνει θυσιάζοντας κάτι άλλο που πρέπει να με απασχολήσει εάν είμαι διατεθιμένος να θυσιάσω ή είναι σωστό να θυσιάσω. Μπορεί να είναι και ένα εγγενές "πρόβλημα" στο amplification , στη χρήση dsp ή σε 1002 άλλα πράγματα που βέβαια δεν με ενδιαφέρουν άμεσα καθώς δεν προτίθεμαι να γίνω μηχανικό-μάγειρας και να εξερευνήσω τους συσχετισμούς για το φαινόμενο που θα παρατηρήσω αλλά θα το κρίνω εκ του ηχητικού αποτελέσματος εξέταζοντας μόνο το φαινόμενο και όχι κατά ανάγκη απο που αυτό προκύπτει. Υποθέσεις μπορεί να κάνω αλλά θα είναι μόνο υποθέσεις και στο κάτω κάτω δεν έχουν αξία για εμένα σαν αγοραστή που με ενδιαφέρει το αποτέλεσμα. Πάντως έστω και με δύο κομμάτια ότι βρίσκω τόσα θετικά σημεία μόνο με αυτά είναι μια τέλεια αρχή. Το ίδιο θα ήθελα να κάνω και με τα PerListen καθώς και για αυτά έχω πάνω κάτω τους ίδιους "ενδοιασμούς" και φοβία. Πάντως η καμπύλη βασικό πρόβλημα ή αιτία παρατηρηθέντων διαφορών δεν θα είναι, απο ότι είδα λίγο και τα δύο (μη πω τρία ; εαν βάλω και τα LS60). Για εμένα η σκηνή και η τήρηση αυτής είναι σημαντικό θέμα , παραβίαση της οποίας μπορεί να οδηγήσει σε ένα άλλο prespective εντυπωσιακό σε κάποιον που δεν την έχει ή είχε και δεν γνωρίζει την σημασία ή κρισιμότητα της αλλά και μόνο σε αυτόν. Όλες οι εντυπώσεις είναι θέμα με τι έχεις και τι γνωρίζεις ήδη ώστε να τα συμγκρίνεις. Όχι για οντιοφίλ λόγους αλλά γιατί πιστεύω ότι η σκηνή έχει την σημασία της σαν κίνηση του ήχου μέσα στο χώρο και στο χρόνο που αυτή η σκηνή, έστω και ψεύτικη, δημιουργείται απο ένα σύστημα και πρέπει να τηρεί και σωστά proportions των οργάνων. Αυτό απαιτεί και ειδικές ηχογραφήσεις. Με την κλασική η αλήθεια είναι ότι αυτό που άκουσα δεν συνάδει σαν παρουσίαση σκηνής σε καμιά περίπτωση με εγγραφές κλασικής γενικότερα αλλά υπάρχουν και εγραφές κλασικής που δεν διαθέτουν καλή σκηνή ή και της μιας γνωστής σε εμένα που άκουσα να είναι κάποιο περίπτωση νέας εγγραφής του έν λόγω κομματιού. Οπότε θέλει ειδικές και γνωστές για την σκηνή τους εγγραφές ώστε να γίνει μια υποτυπώδη τουλάχιστον σύγκριση.
 

D

Deleted member 50795

Guest
….όσον αφορά την σκηνή και τα αναλογικά μεγέθη των οργάνων μέσα σε αυτήν (μεγάλα είδωλά και σώματα σε απίθανα μικρή σκηνή, προβολή τους μπροστά απο το επίπεδο των ηχείων άσχετα το decay των οργάνων που μπορεί να δείχνει (μόνο αυτό όμως) το βάθος της αλλά και η διαστρωμάτωσή τους μέσα στο βαθος αυτό.
εδώ υπάρχει θέμα , αν δεν ευθύνεται η ηχογράφηση..
αλλιώς τα ηχεία είναι γτπμ..:geek:
(και μιλάμε για κλασική νομίζω..:confused:)
 

blackboxshow

Επαγγελματίας
Μηνύματα
271
Reaction score
1.583
Ευχαριστώ όλους για τα σχόλιά σας.
Η κριτική είναι ευπρόσδεκτη. Εμείς έχουμε εντοπίσει λάθη και παραλείψεις και θα τα ελαχιστοποιήσουμε την επόμενη φορά. Ήδη σχεδιάζουμε το επόμενο event, οπότε ετοιμαστείτε για κάτι πολύ μεγάλο.
Υπάρχει ΑΠΕΙΡΟ υλικό από 2 συνεργεία φωτογραφίας και video, έχουμε βιντεοσκοπήσει το workshop panel (thank you @symos) και όλα τα live. Συντόμα photos και videos.
Σύντομα υλικό και από εμάς!
Καλή συνέχεια σε όλους
 

billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.022
Reaction score
6.974
Καλά να 'μαστε, στα επόμενα λέμε να διορθώσουμε και το θέμα του traffic στα δωμάτια, αν ήξερα ότι θα έδειχνε ο κόσμος τόσο ζήλο για τα σεμινάρια εικόνας/ήχου στο δωμάτιο θα ψάχναμε για μεγαλύτερο χώρο και δεν θα περιορίζαμε έτσι άθελα τον κόσμο στα 8-10 άτομα εντός δωματίου και τους υπόλοιπους στην πόρτα και παραέξω να προσπαθούν να δουν/ακούσουν.

Και για να γίνει πιο ενδιαφέρον στην επόμενη θα φέρω 2 subwoofers και τα πάντα για υλοποίηση Atmos/Auro-3D/DTS:X με 4 οροφής :)
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.727
Reaction score
136.506
Άντε και με ιμερσιβ σιγά σιγά, να γίνονται σύγχρονα τα σεταπ.

Συγχαρητήρια κι από μένα σε όλους όσους συμμετείχαν σε αυτό το αποτέλεσμα που εκτιμήθηκε από πολλούς!

Σχετικά με το τι έπαιζε καλά, ότι έγραψε και ο Dapost.

Προσωπικά, KEF LS60 all over, all around, με ένα KC62, με δύο, και ότι θέλει ο καθένας.

Δικάναλα; LS60
5.1; LS60 (αν γινόταν)
Immersive; LS60 & LS50 (αν γινόταν)

Το app της KEF έχει αρκετές ρυθμίσεις. Δεν είναι Dirac σε καμία περίπτωση, ούτε ARC ούτε τίποτα σχετικό. Απλά, γρήγορα και εύκολα.

Υγ1: Έφυγε το ανάλογο email σήμερα. Αναμένω απάντηση.
Υγ2: Το πρωτότυπο LS60 το είχαν πριν 4 χρόνια. Το KC62 προέκυψε από το RD του LS60, όχι το αντίθετο.
Υγ3: Στο μέλλον ίσως περάσουν καμπύλες fletcher munson για τις ανάλογες εντάσεις, με software updates. Τα καλά των έξυπνων ηχείων.
Υγ4: Αν το LS60 ήταν παθητικό ακριβώς στο ίδιο μέγεθος θα ήταν μια απογοήτευση, είπε ο VP του RD της KEF. Ακόμα και με διπλάσιο όγκο δεν θα το έφτανε.
Υγ4: Ο λόγος που είναι τόσο στενό είναι επειδή σε έρευνες που έχουν τρέξει για διάφορα θέματα που τους απασχολούν, το κοινό θέλει καλά ηχεία με σοβαρή απόδοση και το μικρότερο footprint που είναι δυνατό. Οπότε τα actives είναι μονόδρομος.

Εχθές η γυναίκα μου πέταξε ένα: τι λες να βάζαμε 4 KEF LS60 στο σαλόνι και τέλος; 2 μπροστά και δύο πίσω; 😅
Και τις λέω: εκτός του ότι δεν γίνεται, τι λες παιδάκι μου; 7000€ για δύο surrounds; 😅
Συμφωνώ.

Τα ομοαξονικά κεφ προσφέρουν αυτό που χρειάζεται, όπως και τα ομοαξονικά της τζενελεκ, εγώ θα προτιμούσα τα δεύτερα.

Φυσικά και τα ντατς είναι πακέτα λογικής που έπρεπε να επικρατούν εδώ και καιρό σε όλους όσους θέλουν καλό ήχο, μιλάμε για καρδιοειδη ενεργά. Ε χέσε με, εκεί τελειώνει το ποίημα.

Όλως τυχαίως, τα ντατς και τα κεφ μετράνε εξαιρετικά. Εξαιρετικό σπινοραμα. Όπως και τα τζενελεκ βεβαίως.

Τυχαίο ε;🤣😜😁🤪😂

ΑRχίdiα τυχαίο. Να ακούτε όταν τα λέμε. 😎
 

Μηνύματα
152
Reaction score
163
Το αριστερό setup (solid foundation) με το ταπεινό phono της dv πως σου φάνηκε? Για πες γιατί μου τη λέει συνέχει ο @thva για αυτό το phono το οποίο όμως δεν θέλει με τίποτα να φύγει από το ρακ😁
Πoιο αριστερο set up λες οχι αυτο με τα Pmc ? ειχε κ αλλο ? :idk:
 

Μηνύματα
3.790
Reaction score
6.790
Πoιο αριστερο set up λες οχι αυτο με τα Pmc ? ειχε κ αλλο ? :idk:
Έπαιζε διαφορετικό πικάπ από αριστερά συν διαφορετικά ενισχυτικά- συνοδά στα ίδια ηχεία.
 

Μηνύματα
2.258
Reaction score
3.428
Γράψτο αχταρμα.
Γενικά..
Ο gstam έκανε αναφορά σε πολυκάναλα και sub.
Ο Chris στο τι πρέπει να προσέχουμε για να έχουμε απόλαυση της μουσικής που είναι το ζητούμενο.
Ο Dr. John προσπαθησε να προβλέψει το μέλλον της οικιακής αναπαραγωγής και έδειξε και ένα νέο πεοραματικό τρόπο εκπομπής ήχου από ένα μόνο επίπεδο σημείο αν καταλάβα καλά.
Ο Jesus μέσω skype μίλησε για βινυλια και μαγνητοταινίες.
Ο Tsakiridis όχι για λάμπες αλλά για ένα πρόγραμμα που έχει να κάνει με room acoustic.
Ο Φανάκης για την σπουδαιότητα της καλής κατασκευής στα μηχανήματα και πως αυτή επιδρά στον ήχο.
Ο mr. Siltech για την σπουδαιότητα των τελευταίων 1-2 μέτρων στην μετάδοση του ρεύματος και του ήχου. Δηλαδή περί καλωδίων ρεύματος και άλλων.
Μία κυρία ανάλυσε μία έρευνα γενική περί μηχανημάτων και μουσικής.
Αυτά..
Τα υπολοιπα στο βίντεο.
:)
 


Μηνύματα
1.860
Reaction score
3.464
Εγώ διαφωνώ.

Όχι με την αξία του σπινοράματος.

Αλλά στο ότι είναι το Νο. 1 κριτήριο (αρεστότητας ή/και αρτιότητας).

Ακόμη και στο στούντιο του παίδαρου του Μπράντ Πίτ, δεν ακούς το σπινόραμα του ηχείου αλλά του δωματίου. Στα δωμάτια της έκθεσης και των σπιτιών μας, άστα-βράστα, το σπινόραμα του ηχείου πάει περίπατο.

(Έχω μετρήσει δεκάδες δωμάτια, τραστ μη. Και αν δε με πιστεύετε, δείτε τις μετρήσεις του JA sto stereophile, που μετράει με και χωρίς δωμάτιο.)

Και κάτι τελευταίο: Δεν έχω ακούσω ακόμη τουίτερ μέσα σε μιντρειντζ που να μην μου ακούγεται κάπως. LS50/60 included. ΔΕΝ έχω όμως ακούσει ακόμη genelec ones και ακόμη ελπίζω. 8-)
ευτυχώς δεν ημουν ο μονος που δεν του αρεσε το kef ;)
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.712
Reaction score
14.247
Άμα θέλεις να βάλω ιεραρχία στη σπουδαιότητα των παραμέτρων, προφανώς τη μεγαλύτερη σπουδαιότητα την έχει ο χώρος (RT 60).
Μετά ο δορυφόρος (σπινοραμα).
Μετά το σύστημα ενσωμάτωσης σαμπ (trinnov).
:hi:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.482
Μηνύματα
2.941.856
Members
38.187
Νεότερο μέλος
kotsos134
Top