- Μηνύματα
- 2.258
- Reaction score
- 3.428
Τα D&D κατ' εμέ στα 3 καλύτερα συστήματα της έκθεσης. Όχι ότι θέλω ακριβώς από ένα σύστημα αλλά τους δίνω πιστόποίηση.
Μα ποιόν Nima λέτε όλοι ;Τα D&D κατ' εμέ στα 3 καλύτερα συστήματα της έκθεσης. Όχι ότι θέλω ακριβώς από ένα σύστημα αλλά τους δίνω πιστόποίηση.
View attachment 269479
Μάλλον δεν κατάλαβες ή δεν διάβασες τι έγραψα παραπάνω.Δεν θέλω να σου βάλω αμφιβολίες αλλά να ξέρεις ότι τα LS60 (τα δυο που άκουσα και φαντάζομαι άρα και τα 5, 7 , 12 δεν ξέρω πόσα ακόμη θα πάρεις απο αυτά για να κάνεις πολυκάναλο) ναι μέν πολύ καλά για τα χρήματα τους, εξαφανίζονται κλπ κλπ αλλά ακόμη υπήρχαν καθαρές ενδείξεις και ψήγματα ότι πρόκειται για αναπαραγωγή. Επίσης εαν πρόσεξες και το υπερβολικά ελεγχόμενο χαμηλό τους είχε και αυτό ενα κόστος αφύσικου αποτελέσματος χωρίς καμια πλαστικότητα. Τα D&D πολύ πολύ λιγότερο θυμίζανε αναπαραγωγή και πολυ πιο πολύ μουσική. . Εγω άκουσα κλασική και ήταν πάρα πολυ καλά (βάθος βέβαια πάλι δεν άκουσα ή μάλλον αυτό που θεωρώ εγώ βάθος, αλλά μάλλον έχει αλλάξει πορεία η βιομηχανία του ήχου πάλι στο τι κατά καιρούς πλασάρει ως καλύτερο ήχο. Γίνεται κάθε 10 χρόνια αυτό). 30 δευτερόλεπτα καθώς έφευγα αλλάγή σε είδος μουσικής διέκρινα μια υπερβολική ποσότητα χαμηλού (όχι κακή ποιότητα) που μπορεί να οφείλεται σε δωμάτιο κλπ, αυτά ρυθμίζονται και εσυ είσαι και γνώστης σε αυτά. Δεν μπορεί άνθρωπος που έχει το αυτί κι αισθητική να κάνει τέτοιο ηχείο να έχει κάνει λάθος και σε αυτά, οπότε αξίζει μια δεύτερης ευκαιρίας ακρόασης του σε καλύτερο περιβάλλον. Πολύ πιθανόν επίσης να σε πείραξε όχι το πολύ χαμηλό που δεν αναπαραγόταν ¨σωστά" αλλά γενικά το voicing του ηχείου που είναι στα πιο χαμηλόμεσσαία ενω τα άλλα συνήθως δεν είναι έτσι και δίνουν μια μεγαλύτερη (ψευδ)αίσθηση λεπτομέρειας. Οπότε μπορεί να σου πέσαν και όλα too much και να μην το έχεις συνηθίσει (πολυσυναντήσει) και σαν άκουσμα. Και επειδή πολλοι δίνουν σημασία στο θέμα της "πραγματικότητας" (όχι εγώ) να ξέρεις ότι αυτό το voicing είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα και όχι αυτό που εντυπωσιάζει με hyped λεπτομέρειες. ¨Ασε που έχει και άλλα bonuses που δεν είναι της παρούσης να αναφερθούν . Μπράβο στον κατασκευαστή που δεν "ενέδωσε". Από την άλλη μπορεί κάποιος να πεί ότι το χαμηλό βοήθησε ακούσματα κλασικής ενώ είναι υπερβολικό για ροκ και άλλα είδη που έχουν εγγενώς πολύ περισσότερο χαμηλό περιεχόμενο αλλά η αλήθεια είναι ότι στο μάστερινγκ η καμπύλη που δίνεται στην κλασική είναι λίγο υψηλότερο χαμηλό, φλάτ μεσσαία και πτώση στις υψηλές (κάτι σαν την καμπύλη που λέτε ως γενικά ενδεδειγμένη. Αυτή βασικά είναι ενδεδειγμένη για κλασική) ενώ στην ηλεκτρονικά ροκ κλπ δίνεται αποκοπή χαμηλών φλάτ πάλι μεσαία και αύξηση στις υψηλές (για αέρα που χάνεται με τόσο πολύ χαμηλό). Προσπάθεια που οδηγεί σε ένα πιο ομοιόμοφο (κοντινό μεταξύ τους) χαρακτήρα πλησιάσματος όλων των ειδών μεταξύ τους κατά το στάδιο της ανπαραγωγής σε οικιακά κλπ περιβάλλοντα και για αυτό ακολουθείται.
Τα χρήματα που λες είναι πολυ λίγα για την ηχητική ποιότητα και όλα τα άλλα που έχει μαζί (amps, dsp και δεν ξέρω τι άλλο, δεν έχω ιδέα απο αυτά και πως λειτουργούν). Απο ότι κατάλαβες μου άρεσαν χα χα.
A, ΟΚ δηλαδή δεν θα αγόραζες κανένα απο αυτά τα δύο για τους λόγους που ανέφερες, αλλά θα αγόραζες τα LS60 εάν μπορούσες με αυτά να στήσεις πολυάναλο. Αυτό εννοούσε η αναφορά σου , εγω δεν την κατάλαβα. Αλλά πάλι εγω επιμένω ότι και να γινότανε, κακώς θα έκανες εάν ήταν μόνο για ακρόαση μουσικής. Εάν ήταν όμως και για σινεμά τότε καλώς θα έκανες. Δεν καταλάβα καλά την πρόθεσή σου γιατί δεν τα ξέρω καλά, τι μπορεί (ή συμφέρει) και τι όχι να στηθεί με τα έν λόγω properties αυτών των ηχείων.Μάλλον δεν κατάλαβες ή δεν διάβασες τι έγραψα παραπάνω.
- Δεν δίνω 12.000€ για δύο ηχεία ούτε με νοιάζει αν είναι φθηνά για όσα προσφέρουν, αν είναι τα καλύτερα στον κόσμο ή αν κάνουν σκόνη ότι κυκλοφορεί από τα 12.000€ και κάτω.
- Με τα LS60, όπως και με τα άλλα ενεργά ηχεία της KEF (τα subwoofers εξαιρούνται), δεν μπορείς να στήσεις πολυκάναλο σύστημα. Δεν στο επιτρέπουν τα ηχεία.
Να υποθέσουμε ότι δεν θα σε πείραζε λοιπόν ν'άλλαζες έστω και για λίγο καιρό το παρόν σου setup (προ-τελικούς-ηχεία) με τα D&D ... Καθότι μόνο τότε θα είχαν έρεισμα τα κολακευτικά σχόλια...A, ΟΚ δηλαδή δεν θα αγόραζες κανένα απο αυτά τα δύο για τους λόγους που ανέφερες, αλλά θα αγόραζες τα LS60 εάν μπορούσες με αυτά να στήσεις πολυάναλο. Αυτό εννοούσε η αναφορά σου , εγω δεν την κατάλαβα. Αλλά πάλι εγω επιμένω ότι και να γινότανε, κακώς θα έκανες εάν ήταν μόνο για ακρόαση μουσικής. Εάν ήταν όμως και για σινεμά τότε καλώς θα έκανες. Δεν καταλάβα καλά την πρόθεσή σου γιατί δεν τα ξέρω καλά, τι μπορεί (ή συμφέρει) και τι όχι να στηθεί με τα έν λόγω properties αυτών των ηχείων.
Δεν πειράζει βγήκε σαν μια μικρή κριτική για αυτά. Να συμπληρώσω μια και γράφω τα ομαλά, φυσικά και χρονικά σωστά στην ανάπτυξή τους δυναμικά που ανέφερα σαν ιδιαίτερη μνεία σε προηγούμενο πόστ μου αλλά και τον ασυμπίεστο ήχο τους σχεδόν σε όλο το φάσμα που οδηγούν την κούρσα όσον αφορά την μουσική πλευρά που παρουσιάζουν τα συγκεκριμένα στοιχεία του ηχείου κατά τη γνώμη μου (πειρισσότερο και απο τις όποιες αρμονικές που μπορεί να έχουν και δεν πρόλαβα με δυο κομμάτια μόνο που άκουσα να εκτιμήσω τον βαθμό της συνεισφοράς τους στην όποια μουσικότητα την οποία επέδειξαν και εγω με γενικό τρόπο παρέλαβα χωρίς να προλάβω να εκτιμήσω τι ακριβώς συνέβαλε propotrionally λιγότερο ή περισσότερο στη δημιουργία της). Πιστεύω όμως ότι το ασυμπίεστο του ήχου και τα δυναμικά έχουν μεγαλύτερο ή μάλλον πρώτο ρόλο σε αυτήν.
Και μια παρατήρηση πιο "τεχνικής" φύσης προς τους διοργανωτές:Workshop:εξαιρετική ιδέα και υλοποίηση,αλλά πενιχρός εως ανυπαρκτος ο χρόνος για ερωτοαπαντησεις με το ακροατήριο.Να θεσμοθετηθεί.
Ναι δεν θα είχα κανένα πρόβλημα, εννοείται καθώς θα μπορούσα να καταλάβω τι ακριβώς "κάνουν" αυτά τα ηχεία και κάθε εμπειρία συγκρινόμενη με αυτή που ήδη έχω θα με βοηθούσε. Γιατί όπως και να έχει αυτά που αναφέρω είναι μόνο με δύο κομμάτια κλασικής , το ένα μάλιστα άγνωστο σε εμένα. Όπως είπα αξίζει σίγουρα δεύτερης και τρίτης κ.ο.κ ευκαιρίας. Αυτό μπορεί να γίνει και σε χώρο εκθεσής του. Έγραψα μόνο για αυτά που παρατήρησα και είναι καλά. ¨Εχω κάποιες αμφιβολίες μόνο και για αυτό αλλά και για τα άλλα παρόμοιου είδους που άκουσα, όσον αφορά την σκηνή και τα αναλογικά μεγέθη των οργάνων μέσα σε αυτήν (μεγάλα είδωλά και σώματα σε απίθανα μικρή σκηνή, προβολή τους μπροστά απο το επίπεδο των ηχείων άσχετα το decay των οργάνων που μπορεί να δείχνει (μόνο αυτό όμως) το βάθος της αλλά και η διαστρωμάτωσή τους μέσα στο βαθος αυτό. Αυτό μπορεί να αποτελεί την αλλαγή που ανέφερα στην "παρουσίαση" του ηχητικού αποτελέσματος που κατά καιρούς πασάρει η βιομηχανία σαν κάτι καινούργιο και εντυπωσιακό με κάποιο κόστος αλλού, που πρέπει να εξερευνήσω ή και ίσως καθόλου κόστος ή και ίσως κόστος που κάτι δίνει θυσιάζοντας κάτι άλλο που πρέπει να με απασχολήσει εάν είμαι διατεθιμένος να θυσιάσω ή είναι σωστό να θυσιάσω. Μπορεί να είναι και ένα εγγενές "πρόβλημα" στο amplification , στη χρήση dsp ή σε 1002 άλλα πράγματα που βέβαια δεν με ενδιαφέρουν άμεσα καθώς δεν προτίθεμαι να γίνω μηχανικό-μάγειρας και να εξερευνήσω τους συσχετισμούς για το φαινόμενο που θα παρατηρήσω αλλά θα το κρίνω εκ του ηχητικού αποτελέσματος εξέταζοντας μόνο το φαινόμενο και όχι κατά ανάγκη απο που αυτό προκύπτει. Υποθέσεις μπορεί να κάνω αλλά θα είναι μόνο υποθέσεις και στο κάτω κάτω δεν έχουν αξία για εμένα σαν αγοραστή που με ενδιαφέρει το αποτέλεσμα. Πάντως έστω και με δύο κομμάτια ότι βρίσκω τόσα θετικά σημεία μόνο με αυτά είναι μια τέλεια αρχή. Το ίδιο θα ήθελα να κάνω και με τα PerListen καθώς και για αυτά έχω πάνω κάτω τους ίδιους "ενδοιασμούς" και φοβία. Πάντως η καμπύλη βασικό πρόβλημα ή αιτία παρατηρηθέντων διαφορών δεν θα είναι, απο ότι είδα λίγο και τα δύο (μη πω τρία ; εαν βάλω και τα LS60). Για εμένα η σκηνή και η τήρηση αυτής είναι σημαντικό θέμα , παραβίαση της οποίας μπορεί να οδηγήσει σε ένα άλλο prespective εντυπωσιακό σε κάποιον που δεν την έχει ή είχε και δεν γνωρίζει την σημασία ή κρισιμότητα της αλλά και μόνο σε αυτόν. Όλες οι εντυπώσεις είναι θέμα με τι έχεις και τι γνωρίζεις ήδη ώστε να τα συμγκρίνεις. Όχι για οντιοφίλ λόγους αλλά γιατί πιστεύω ότι η σκηνή έχει την σημασία της σαν κίνηση του ήχου μέσα στο χώρο και στο χρόνο που αυτή η σκηνή, έστω και ψεύτικη, δημιουργείται απο ένα σύστημα και πρέπει να τηρεί και σωστά proportions των οργάνων. Αυτό απαιτεί και ειδικές ηχογραφήσεις. Με την κλασική η αλήθεια είναι ότι αυτό που άκουσα δεν συνάδει σαν παρουσίαση σκηνής σε καμιά περίπτωση με εγγραφές κλασικής γενικότερα αλλά υπάρχουν και εγραφές κλασικής που δεν διαθέτουν καλή σκηνή ή και της μιας γνωστής σε εμένα που άκουσα να είναι κάποιο περίπτωση νέας εγγραφής του έν λόγω κομματιού. Οπότε θέλει ειδικές και γνωστές για την σκηνή τους εγγραφές ώστε να γίνει μια υποτυπώδη τουλάχιστον σύγκριση.Να υποθέσουμε ότι δεν θα σε πείραζε λοιπόν ν'άλλαζες έστω και για λίγο καιρό το παρόν σου setup (προ-τελικούς-ηχεία) με τα D&D ... Καθότι μόνο τότε θα είχαν έρεισμα τα κολακευτικά σχόλια...
εδώ υπάρχει θέμα , αν δεν ευθύνεται η ηχογράφηση..….όσον αφορά την σκηνή και τα αναλογικά μεγέθη των οργάνων μέσα σε αυτήν (μεγάλα είδωλά και σώματα σε απίθανα μικρή σκηνή, προβολή τους μπροστά απο το επίπεδο των ηχείων άσχετα το decay των οργάνων που μπορεί να δείχνει (μόνο αυτό όμως) το βάθος της αλλά και η διαστρωμάτωσή τους μέσα στο βαθος αυτό.
Συμφωνώ.Σχετικά με το τι έπαιζε καλά, ότι έγραψε και ο Dapost.
Προσωπικά, KEF LS60 all over, all around, με ένα KC62, με δύο, και ότι θέλει ο καθένας.
Δικάναλα; LS60
5.1; LS60 (αν γινόταν)
Immersive; LS60 & LS50 (αν γινόταν)
Το app της KEF έχει αρκετές ρυθμίσεις. Δεν είναι Dirac σε καμία περίπτωση, ούτε ARC ούτε τίποτα σχετικό. Απλά, γρήγορα και εύκολα.
Υγ1: Έφυγε το ανάλογο email σήμερα. Αναμένω απάντηση.
Υγ2: Το πρωτότυπο LS60 το είχαν πριν 4 χρόνια. Το KC62 προέκυψε από το RD του LS60, όχι το αντίθετο.
Υγ3: Στο μέλλον ίσως περάσουν καμπύλες fletcher munson για τις ανάλογες εντάσεις, με software updates. Τα καλά των έξυπνων ηχείων.
Υγ4: Αν το LS60 ήταν παθητικό ακριβώς στο ίδιο μέγεθος θα ήταν μια απογοήτευση, είπε ο VP του RD της KEF. Ακόμα και με διπλάσιο όγκο δεν θα το έφτανε.
Υγ4: Ο λόγος που είναι τόσο στενό είναι επειδή σε έρευνες που έχουν τρέξει για διάφορα θέματα που τους απασχολούν, το κοινό θέλει καλά ηχεία με σοβαρή απόδοση και το μικρότερο footprint που είναι δυνατό. Οπότε τα actives είναι μονόδρομος.
Εχθές η γυναίκα μου πέταξε ένα: τι λες να βάζαμε 4 KEF LS60 στο σαλόνι και τέλος; 2 μπροστά και δύο πίσω;
Και τις λέω: εκτός του ότι δεν γίνεται, τι λες παιδάκι μου; 7000€ για δύο surrounds;
Πoιο αριστερο set up λες οχι αυτο με τα Pmc ? ειχε κ αλλο ?Το αριστερό setup (solid foundation) με το ταπεινό phono της dv πως σου φάνηκε? Για πες γιατί μου τη λέει συνέχει ο @thva για αυτό το phono το οποίο όμως δεν θέλει με τίποτα να φύγει από το ρακ
Έπαιζε διαφορετικό πικάπ από αριστερά συν διαφορετικά ενισχυτικά- συνοδά στα ίδια ηχεία.Πoιο αριστερο set up λες οχι αυτο με τα Pmc ? ειχε κ αλλο ?
Γενικά..Γράψτο αχταρμα.
ευτυχώς δεν ημουν ο μονος που δεν του αρεσε το kefΕγώ διαφωνώ.
Όχι με την αξία του σπινοράματος.
Αλλά στο ότι είναι το Νο. 1 κριτήριο (αρεστότητας ή/και αρτιότητας).
Ακόμη και στο στούντιο του παίδαρου του Μπράντ Πίτ, δεν ακούς το σπινόραμα του ηχείου αλλά του δωματίου. Στα δωμάτια της έκθεσης και των σπιτιών μας, άστα-βράστα, το σπινόραμα του ηχείου πάει περίπατο.
(Έχω μετρήσει δεκάδες δωμάτια, τραστ μη. Και αν δε με πιστεύετε, δείτε τις μετρήσεις του JA sto stereophile, που μετράει με και χωρίς δωμάτιο.)
Και κάτι τελευταίο: Δεν έχω ακούσω ακόμη τουίτερ μέσα σε μιντρειντζ που να μην μου ακούγεται κάπως. LS50/60 included. ΔΕΝ έχω όμως ακούσει ακόμη genelec ones και ακόμη ελπίζω.
Άμα θέλεις να βάλω ιεραρχία στη σπουδαιότητα των παραμέτρων, προφανώς τη μεγαλύτερη σπουδαιότητα την έχει ο χώρος (RT 60).
Μετά ο δορυφόρος (σπινοραμα).
Μετά το σύστημα ενσωμάτωσης σαμπ (trinnov).