Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
το like πού (σου) έκανα δεν είναι για τα τεχνικά πού αναφέρεις (αν και χρήσιμα)Μην ανησυχείς, μονάχα...χέρια θα σου δέσουν να μην πληκτρολογείς και αυτιά δια ευνόητους λόγους..
Η ζώνη Schroeder είναι τιτλοφορημένη προς τιμήν του κορυφαίου Φυσικού κι ερευνητή στον τομέα της Ακουστικής Dr. Manfred Schroeder.H τιμή στην κεντρική της συχνότητα κυμαίνεται συνήθως στη ζώνη 100-200 Hz και διαφοροποιείται από δωμάτιο σε δωμάτιο,εξαρτώμενη από τις διαστάσεις και το βαθμό ηχοαπορροφητικότητας στις επιφάνειές του.
Η ζώνη Schroeder αναπαριστά ένα πολύ σημαντικό όριο στην ακουστική συμπεριφορά ενός χώρου.Πάνω από εκείνη η ηχητική ενέργεια θεωρείται ότι διασπείρεται με ακτινικό τρόπο, σαν μπάλες που θα έκαναν καραμπόλες μεταξύ επιφανειών.Κάτω από εκείνη όμως η ηχητική ενέργεια θα κατανέμεται σε στάσιμα πυκνώματα και αραιώματα και οι διακυμάνσεις στην απόκριση θα εξαρτώνται από τις διαστάσεις στο χώρο και τις θέσεις που θα έχουν λάβει σε κάθε περίπτωση οι ηχειακές μας πηγές και η κεφαλή ακροατή.
Αυτό σημαίνει ότι η απόδοση δεν θα εξαρτάται τόσο από το ίδιο το ηχοσύστημα και την ποιότητα κατασκευής των συσκευών του όσο από τη χωροταξία και τον τρόπο διαχείρισης στους ρυθμούς συντονισμού από τον χώρο στις πρώτες οκτάβες.Μια ικανοποιητική διαχείριση στη συμπεριφορά δωματίου κάτω από τη ζώνη Schroeder μπορεί μεν από μόνη της να μη φτιάχνει την ολική απόδοση στο εγκατεστημένο ηχοσύστημα, αλλά η πλημμελής διαχείριση μπορεί να χαλάει όλα τα υπόλοιπα καλά χαρακτηριστικά στην απόδοση.
Ο Μ.Φ. είναι γνωστός ως προσωπικότητα και για τον πληθωρικό χαρακτήρα στις αποκρίσεις, δηλαδή αυτό που λέμε ΄΄δεν αφήνει τίποτα να πέσει κάτω΄΄... Πληθωρικότητα σε χαρακτηριστικά όπως ο τρόπος έκφρασης έχουν και μέλη όπως ο thva. Άμα κάποιος δεν δρα κακόβουλα, νομίζω ότι δαιμονοποιώντας την πληθωρικότητα θα χάνονταν περισσότερα ως προς τη διανοητική μας ηρεμία.
Είναι αυτό που θα λέγαμε ότι η δημοκρατία μπορεί να κερδίζει πάντοτε αλλά... δεν υπάρχει παντού.
είναι να απορείς όμωςΈλεος πια...
σε ευχαριστώ!Τι πρόλαβες και το διάβασες ; Χαίρομαι πολύ.
Όχι ότι δεν θα το ήξερες.
Και ξέρεις χαίρομαι τελικά που διαγράφηκε. Αλήθεια. Και ούτε θα το ξαναναφέρω.
Με έπεισε προσωρινά ένας φίλος να διαθέσω τη γνώση μου αδιάκριτα και είπα να δώσω ακόμη μια ευκαιρία. Η ανταμοιβή μου ήταν η πρέπουσα χα χα.
Σου αφιερώνω τραγούδι απο Ξύλινα Σπαθιά στα παρελκόμενα της έκθεσης, σχετοζόμενο με το θέμα στους στίχους.
Μάλιστα...Και ξέρεις χαίρομαι τελικά που διαγράφηκε. Αλήθεια. Και ούτε θα το ξαναναφέρω.
ασε τον να το ξαναγράψειΣε 5 λεπτά θα το ανεβάσω εδώ...
Όπως είπα δεν θέλω και χάρηκα που διαγράφηκε. No joke.Μάλιστα...
Γιατί μας το κάνεις αυτό;
Τελικά αξίζει ο κόπος και τα 14,99€ που θέλει η πλατφόρμα για να επαναφέρω το ποστ σου.
Σε 5 λεπτά θα το ανεβάσω εδώ...
Όχι, θα πλερώσω εγώ...ασε τον να το ξαναγράψει
H έννοια της Κρίσιμης Απόστασης ισχύει σε ολόκληρο το ακουστό φάσμα...Το θέμα με τις πρώτες ειδικά οκτάβες είναι ότι οι συμβατικής αρχιτεκτονικής πηγές εκπομπής σε αυτές έχουν τιμή κατευθυντικότητας τείνουσα προς τη μονάδα, ενώ απειροελάχιστη τείνει να είναι η τιμή στο συντελεστή ηχοαπορρόφησης για τις επιφάνειες δεδομένου χώρου ως προς τις πρώτες οκτάβες.Ξέρω τι θα ρωτήσεις.
¨Οχι δεν υπάρχει critical distance στις χαμηλές συχνότητες, λόγω μικρής διάστασης των χώρων και μεγάλων κυμάτων (Χαβάη).
Να πας σε συναυλίες εάν θες να κάτσεις δίπλα στο σαμπγούφερ. Σου έλυσα και άλλο μύθο.
Hi FI 99 % μύθος 1 % μη μύθος. Επιστήμη. Μεθυστική. Μέθεξη.
Εγώ πάντως θα πλήρωνα ευχαρίστως για να μη μαλώναμε ποιος θα ΄΄πληρώσει΄΄ με τον έναν ή άλλον τρόπο...Όχι, θα πλερώσω εγώ...
Γαιτί να υπάρχει τέτοια ανάγκη σε συναυλιακούς χώρους ; εάν είναι να χρησιμοποιήσουμε δηλαδή σάμπ ανα κατάλληλες αποστάσεις (μεγαλύτερες των κυμάτων) ;κλεισμένων χώρων είτε περί συναυλιών θα ήταν είτε διαφραγματικοί απορροφητές
Διότι τα διαφορετικά τεμάχια εγκατεστημένων sub θα έπρεπε να παρέχουν και διαφοροποιημένη πληροφορία καθένα στη δική του άμεση εκπομπή μέσα από ισοστάθμιση ώστε να γινόταν βέλτιστη προσαρμογή με δεδομένο χώρο και θέσεις κοινού, οπότε επανέρχεται ο λόγος της άμεσης προς έμμεση με την απαίτηση για ελεγχόμενη κατευθυντικότητα ενώ θα προέκυπτε αν αφηνόταν ως έχει και ζήτημα ηχορρύπανσης από ενδοδιαμόρφωση των χαμηλών για όσους θα βρίσκονταν έξω από τον ελεγχόμενο χώρο.Γαιτί να υπάρχει τέτοια ανάγκη σε συναυλιακούς χώρους ; εάν είναι να χρησιμοποιήσουμε δηλαδή σάμπ ανα κατάλληλες αποστάσεις (μεγαλύτερες των κυμάτων) ;
Ωραίες οι πληροφορίες, αλλά εγώ ήθελα μόνο να επισημάνω ότι πρακτικά (όχι θεωρητικά) δεν "ϊσχύει" (με την έννοιά ότι δεν έχει νόημα) η κρίσιμη απόσταση σε οικιακό χώρο, που εννοείται ότι δεν θα τον κάνουμε ανηχοικό (ή ανηχωικό απο το ηχώ και όχι τον ήχο ?) θάλαμο και άρα δεν έχει νόημα να μπεί δίπλα σου το σάμπ. Αρκεί να μην κάθονται το ένα πάνω στο άλλο και ακυρώνονται. Δεν τα ξέρω , δεν τα έχω σκεφτεί ποτέ.Διότι τα διαφορετικά τεμάχια εγκατεστημένων sub θα έπρεπε να παρέχουν και διαφοροποιημένη πληροφορία καθένα στη δική του άμεση εκπομπή μέσα από ισοστάθμιση ώστε να γινόταν βέλτιστη προσαρμογή με δεδομένο χώρο και θέσεις κοινού, οπότε επανέρχεται ο λόγος της άμεσης προς έμμεση με την απαίτηση για ελεγχόμενη κατευθυντικότητα ενώ θα προέκυπτε αν αφηνόταν ως έχει και ζήτημα ηχορρύπανσης από ενδοδιαμόρφωση των χαμηλών για όσους θα βρίσκονταν έξω από τον ελεγχόμενο χώρο.
Στον παρακάτω ενδεικτικό πίνακα παρατηρούμε ότι στην Κρίσιμη απόσταση η παρασιτική στο πεδίο του χρόνου ηχητική ενέργεια λαμβάνει τάξη μεγέθους συγκρίσιμη με τον αυθεντικό παλμό από την άμεση εκπομπή.Όσο μάλιστα απομακρυνόμαστε η παρεμβολή θα γίνεται ακόμα μεγαλύτερη...
View attachment 270421
Θα μπορούσε όμως ακόμα και σε οικιακό χώρο να σχηματιζόταν array - έστω και σε στυλ της αξιαγάπητης REL που απεμπόλησε την ευκαιρία να επιδείκνυε στο Ελληνικό κοινό πώς θ'αναβιβαζόταν η αντίληψη των χαμηλών με την ενεργοποίηση καθενός από τους τρεις ορόφους στο προτεινόμενο από εκείνη array - ή να είχαμε καρδιοειδές μοτίβο εκπομπής. Σε κάθε περίπτωση η τοποθέτηση πρέπει να εξετάζεται με γνώμονα τις επιδράσεις από boundaries και τη σύζευξη με συνιστώσες ιδιορρυθμών από τον χώρο στις πρώτες οκτάβες.Επίσης θα είχε ιδιαίτερη σημασία για την απτική αντίληψη απ'όλο το σώμα στις κατώτερες χαμηλές αντί της ακροαματικής.Ωραίες οι πληροφορίες, αλλά εγώ ήθελα μόνο να επισημάνω ότι πρακτικά (όχι θεωρητικά) δεν "ϊσχύει" (με την έννοιά ότι δεν έχει νόημα) η κρίσιμη απόσταση σε οικιακό χώρο, που εννοείται ότι δεν θα τον κάνουμε ανηχοικό (ή ανηχωικό απο το ηχώ και όχι τον ήχο ?) θάλαμο και άρα δεν έχει νόημα να μπεί δίπλα σου το σάμπ. Αρκεί να μην κάθονται το ένα πάνω στο άλλο και ακυρώνονται. Δεν τα ξέρω , δεν τα έχω σκεφτεί ποτέ.
Σε ανοικτό χώρο ή μεγάλη αίθουσα, υπάρχει νόημα κρίσιμης απόστασης για τις χαμηλές συχνότητες.
Α, δεν σου είπα εντυπώσεις για το REL , πρόλαβα άκουσα 30 δευτερόλεπτα πρίν το κλείσουν και αρχίσει το τεχνομπάμπλ χα χα. (αλήθεια).Θα μπορούσε όμως ακόμα και σε οικιακό χώρο να σχηματιζόταν array - έστω και σε στυλ της αξιαγάπητης REL που απεμπόλησε την ευκαιρία να επιδείκνυε στο Ελληνικό κοινό πώς θ'αναβιβαζόταν η αντίληψη των χαμηλών με την ενεργοποίηση καθενός από τους τρεις ορόφους στο προτεινόμενο από εκείνη array - ή να είχαμε καρδιοειδές μοτίβο εκπομπής. Σε κάθε περίπτωση η τοποθέτηση πρέπει να εξετάζεται με γνώμονα τις επιδράσεις από boundaries και τη σύζευξη με συνιστώσες ιδιορρυθμών από τον χώρο στις πρώτες οκτάβες.Επίσης θα είχε ιδιαίτερη σημασία για την απτική αντίληψη απ'όλο το σώμα στις κατώτερες χαμηλές αντί της ακροαματικής.
Αναλαμβάνει τότε ... ο χώρος να την υποστηρίξει ως ισοσταθμισμένη στο πεδίο της συχνότητας.Α, δεν σου είπα εντυπώσεις για το REL , πρόλαβα άκουσα 30 δευτερόλεπτα πρίν το κλείσουν και αρχίσει το τεχνομπάμπλ χα χα. (αλήθεια).
Α, Bhutia, εάν έχουμε μια κορυφή σε μια συχνότητα απο resonance του δωματίου και με ηλεκτρονικό τρόπο μειώσουμε το εύρος της, δεν μειώνουμε όμως το επί τοίς εκατό ποσοστό της ως πρός την θεμελιώδη ; στο καινούργιο σήμα που θα έχουμε ; Οπότε πάλι "παραμόρφωση" , μειωμένη σε εύρος αλλά πάλι παραμόρφωση αναλογικά.
Το ίδιο συμβαίνει και εάν το μειώσουμε με παθητική φροντίδα ; εάν τέλος πάντων ειμαστε σε μια θέση ακρόασης που δεν μπορούμε να το αποφύγουμε ;
..θέλω και το δικό μου..θέλω ..Μάλιστα...
Τελικά αξίζει ο κόπος και τα 14,99€ που θέλει η πλατφόρμα για να επαναφέρω το ποστ σου.
Σε 5 λεπτά θα το ανεβάσω εδώ...
επειδή, μάλλον, απευθύνεσαι σε εμένα,Το avsite δεν έχει γραμματειακή υποστήριξη, ούτε πληρώνεται κάποιος για να ασχολείται με τις υποδείξεις μελών.
Έχουν δημιουργηθεί 2 θέματα, το σχετικό και το άσχετο με την έκθεση. Ανάλογα με αυτό που θέλετε να γράψετε, επιλέξτε αντίστοιχα.
πές το μου ελληνικά ρε.. πώς σε λένε?Μάλλον είναι του "χώρου", αλλά όχι του... χώρου