Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
6.768
Reaction score
5.315
Μιλάμε για αγορά καινούριου αυτοκινήτου.
Εξυπακούεται ότι ο υποψήφιος αγοραστής θα έχει την αντίστοιχη οικονομική άνεση να προβεί σε αγορά καινούριου αυτοκινήτου.
Δεν είναι συνετή κίνηση να ματώσεις οικονομικά, να μηδενίσεις τον τραπεζικό σου λογαριασμό για αγορά καινούριου αυτοκινήτου.
Αυτός που είναι υγιής οικονομικά και τον παίρνει να πάρει καινούριο αυτοκίνητο, μπορεί να αναλάβει και τη δέσμευση του έξτρα ποσού της επιδότησης, μέχρι να ξαναμπούν τα λεφτά στον λογαριασμό του σε 6-8 μήνες.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.619
Reaction score
42.680
Μόνο που όποιος χρησιμοποιεί τον όρο, δεν κάνει παρουσίαση powerpoint για μερίδια αγοράς, αλλά υπονοεί ότι ακόμα είναι νωρίς.

Το ίδιο που εννοεί κι ο άλλος που τάχα θα παραδεχτεί "η αυτοκίνηση είναι το μέλλον".

Ίδια κοτσάνα λέει και ο ένας και ο άλλος.

Μόνο που δεν κατάλαβες τίποτα από αυτά που έβαλα.

Anyway, δεν καταλαβαίνω το ζόρι σας. Η ιστορία είναι προδιαγεγραμμένη, τα νούμερα μιλάνε μόνα τους. Είτε θέλετε να το πείτε ότι είμαστε στη φάση των early adopters είτε όχι παραμένει αδιάφορο για την αγορά και για αυτούς που δεν εντάσσονται σε αυτή την κατηγορία. Δεν θα αργήσει ο καιρός που θα είμαστε στη φάση του early majority όπου και εκεί, στο τέλος της, ακόμα θα μιλάμε για το 50% της αγοράς. Οσο και να πιέζουν οι μεν και όσο και να φρενάρουν οι δε η καμπύλη θα επαληθευτεί. Αν το καταλαβαίνετε καλύτερα να σας το πω κι αλλιώς, είναι ακριβώς αυτή η διαμάχη που αποτυπώνεται στην καμπύλη. Οπως γίνεται πάντα σε όλες τις περιπτώσεις.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.151
Reaction score
29.879
Επίσης θα περάσει 150% υπεραπόσβεση, δηλαδή το έξτρα 50% της υπεραπόσβεσης, το δώρο, είναι ο φόρος στα 20 χιλιάρικα, πες ότι είναι 7 χιλιάρικα (για κάποιους είναι παραπάνω).

Άρα στην πραγματικότητα θα τους κοστίσει 15 χιλιάρικα λιγότερο από την αρχική αξία αγορά, διότι αυτά τα λεφτά θα εξοικονομηθούν στα επόμενα 2 χρόνια, θα γυρίσουν στην τσέπη.
Δεν είναι ακριβώς έτσι, στα έχουν εξηγήσει σε προηγούμενα ποστ. Εγώ δεν ξέρω δεν λέω. Άλλοι τα λένε που είναι η δουλειά τους.

Αν προσθέσεις την εξοικονόμηση από έλλειψη σέρβις και μείωση των εξόδων καταναλωσης υγρών καυσίμων, αναλόγως χιλιομέτρων, μπορεί να έχεις ακόμα 6 χιλιάρικα κέρδος, χαλαρά.

Άρα, στη διετία, πας με 21 χιλιάρικα μείον, στην αρχική τιμή αγοράς.
Όχι βέβαια. Κάτι δεν έχεις υπολογίσει ή τα βάζεις αλλιώς ως επαγγελματίας. Εγώ ως ιδιώτης που τα έχω βάλει κάτω 10 φορές όλο τα ίδια νούμερα βγάζω. Δεν υπάρχει καμία απόσβεση κεφαλαίου σε 2-3 χρόνια. Βάλε δεκαετία και μιλάμε για εμένα με 25000χλμ το χρόνου. Λιγότερα χιλιόμετρα; Μεγαλύτερη χρονική περίοδο.
Γιατί εμείς βλέπεις που θα παίρναμε ένα όχημα των 15.000€ τώρα θέλουμε 30+ οπότε πρέπει να υπολογίσουμε και πότε θα μας γυρίσουν πίσω τα 15.000€ καπέλο του ηλεκτρικού. 😉
Λες βλακείες. Σταμάτα.

Και δεν υπάρχει διάλογος επ'αυτου, είσαι λάθος.
Αυτοί οι 3 που πήραν ηλεκτρικό και τα @@ μου από επιδότηση έχουν άλλη άποψη πάντως. 🙂
 
Last edited:

Μηνύματα
6.768
Reaction score
5.315
Μόνο που δεν κατάλαβες τίποτα από αυτά που έβαλα.

Anyway, δεν καταλαβαίνω το ζόρι σας. Η ιστορία είναι προδιαγεγραμμένη, τα νούμερα μιλάνε μόνα τους. Είτε θέλετε να το πείτε ότι είμαστε στη φάση των early adopters είτε όχι παραμένει αδιάφορο για την αγορά και για αυτούς που δεν εντάσσονται σε αυτή την κατηγορία. Δεν θα αργήσει ο καιρός που θα είμαστε στη φάση του early majority όπου και εκεί, στο τέλος της, ακόμα θα μιλάμε για το 50% της αγοράς. Οσο και να πιέζουν οι μεν και όσο και να φρενάρουν οι δε η καμπύλη θα επαληθευτεί. Αν το καταλαβαίνετε καλύτερα να σας το πω κι αλλιώς, είναι ακριβώς αυτή η διαμάχη που αποτυπώνεται στην καμπύλη. Οπως γίνεται πάντα σε όλες τις περιπτώσεις.
Μια χαρά καταλαβαίνω τι έβαλες, έχουν ξανανέβει.
Δεν χρειάζεται απόδειξη ότι τα ηλεκτρικά καταλαμβάνουν ένα πολύ μικρό μερίδιο της αγοράς.

Τη νοοτροπία έθιξα αυτού που λέει "η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον" και του "όποιος παίρνει τώρα ηλεκτρικό είναι early adopter".
Εσύ το εκλαμβάνεις ως "τώρα είναι μειοψηφία, στο μέλλον θα είναι πλειοψηφία τα ηλεκτρικά" (σωστό)
Εγώ το εκλαμβάνω ως "στο μέλλον θα χαιρόμαστε την ηλεκτροκίνηση, τώρα είναι ακόμα νωρίς" (κοτσάνα)

Και η απάντηση είναι ότι δεν χρειάζεται να περιμένουμε κανένα μέλλον, την ηλεκτροκίνηση μπορείς να τη χαρείς εδώ και τώρα.
 
Last edited:

Μηνύματα
317
Reaction score
458
Ολα ειναι θεμα προοπτικης και αναγκων.

Για μενα π.χ. που κινουμαι κεντρο Αθηνα το υβριδικο ειναι ταμαμ. Οτι μα οτι καλυτερο. Ελα που ομως που κανενα υβριδικο δε μου αρεσει χαχαχχαχα οποτε μενω στο πετρελαιακι μου.

Ηλεκτρικο παρον ουτε γι αστειο. Ειναι το μελλον. Σιγουρα εγγυς ομως. Αλλα μελλον. Υβριδικα ειναι το παρον.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.151
Reaction score
29.879
Και τα ιδιωτικά αεροπλάνα μπορούμε να τα χαρούμε εδώ και τώρα. Μόνο που θέλουνε 20.000.000€ - 30.000.000€ για αγορά, και 1.000.000€ το χρόνο έξοδα συντήρησης. 🙂
 

Μηνύματα
6.768
Reaction score
5.315
Είπαμε, ας πάρουν όοοοοολοι όσοι μπορούν ηλεκτρικό εδώ και τώρα, και θα έρθει και ο καιρός που θα πάρουν και οι υπόλοιποι που είτε δεν έχουν θέση πάρκινγκ, είτε δυσκολεύονται οικονομικά, είτε θέλουν κάτι σε μεταχειρισμένο ή συνδυασμό των παραπάνω.

Η ηλεκτροκίνηση είναι το παρόν για πολλούς, πάρα πολλούς. Με τη σειρά θα πάρουν και οι υπόλοιποι.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.249
Reaction score
83.085
Εφόσον δεν έχουν οι εταιρίες να πουλήσουν επιπλέον ηλεκτρικά, διότι είναι όλη η παραγωγή ήδη πουλημένη, τότε προφανώς η ηλεκτροκίνηση δεν είναι το παρόν, το μέλλον είναι.
Στο παρόν δεν έχει να αγοράσετε. :roflmao:
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.151
Reaction score
29.879

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.724
Reaction score
76.042
Εφόσον δεν έχουν οι εταιρίες να πουλήσουν επιπλέον ηλεκτρικά, διότι είναι όλη η παραγωγή ήδη πουλημένη, τότε προφανώς η ηλεκτροκίνηση δεν είναι το παρόν, το μέλλον είναι.
Ούτε θερμικά έχουν να πουλήσουν. Λανθασμένο επιχείρημα. :p


--------------------------------------------


 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.151
Reaction score
29.879
Υπάρχει στην Γαλλία εταιρία με έτοιμα εξαρτήματα για 5 οχήματα. Polo, Twingo, Kangoo και άλλα δύο. Μαζί με την άδεια για μετατροπή 5000€ - 7000€ για 100χλμ απόσταση.
 


Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.724
Reaction score
76.042
Θερμικά όμως έχουν όλοι ήδη. Στο παρόν. Λανθασμένο επιχείρημα :p :fuckyou:
Ναι αλλά θέλουν να τ' αλλάξουν με σύγχρονα θερμικά στο μέλλον. Λανθασμένο επιχείρημα. :party:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.811
Reaction score
133.328
Άμα μιλάμε για ταχύτητα, εδώ είστε.




💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

Δείτε το μέχρι τέλους.

Ο μηχανακιας σέρνει καρότσα για να κουβαλάει τ'αρhidia του, τόσο μεγάλα τα έχει, ξεκίνησε με 10 χιλιάδες στροφές και τη μπροστινή ρόδα στον αέρα για κάνα 400-σαρι...


Βέβαια το ηλεκτρικό πάει πιο γρήγορα, άλλο αυτό, είναι ερλι αντοπτερς.


374413_bf607fdacf85e2a7e1de0c2fbc89630e~3.jpg


Στο 2,5% μας λες και innovators ρε!
Ρισπεκτ. 😁🤣😜😂
 
Last edited:



D

Deleted member 35

Guest
Πραγματική απορία :Το plaid από φρένα πως πάει;
Αν πας σαν άνθρωπος όπως όλα τα αυτοκίνητα. Αν όμως πας σαν ζώον θα βρεις τον Ύψιστο πριν της ώρας σου. Όσα βίντεο έχω δει λένε το ίδιο. Ότι πάσχει σε αυτόν τον τομέα σε σχέση με τον ανταγωνισμό ίδιων επιδόσεων. Θα έπρεπε να έχει κεραμικά.

Το πρόβλημα όμως με τα κεραμικά είναι ότι δεν αποδίδουν σωστά όταν είναι κρύα. Το Plaid όμως δεν το πουλάνε σαν ειδική κατασκευή αλλά σαν καθημερινό αυτοκίνητο. Οπότε είναι λίγο περίεργη η κατάσταση.

Προσωπική μου γνώμη. Έβαλαν κλασικά φρένα καθώς το 99.99% των οδηγών δε θα το βάλει ΠΟΤΕ σε πίστα και θα τρέξει 1-2-3-5 φορές και αυτό σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις όπως κάποιος επαρχιακός δρόμος χωρίς κάμερες. Αν έβαζαν κεραμικά πολύ πιθανόν ο καθημερινός χρήστης που θα πάει στο γραφείο του να βρεθεί προ δυσάρεστης έκπληξης σε περίπτωση έκτακτου φρεναρίσματος. Ειδικά με το ηλεκτρικό φρένο ίσως και να μην ζεσταινόντουσαν και ποτέ σε μια απλή διαδρομή.
 



Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.002
Μηνύματα
2.925.153
Members
38.118
Νεότερο μέλος
DP6
Top