Σε ευχαριστω πολυ για το χρονο και τα ορθα επιχειρηματα που εκανες τον κοπο να γραψεις. Πανω κατω με φωτογραφησες.; PΓνώμη μου, πάρε ένα ( τελευταίο; ) συμβατικό.
Γιατί το λέω:
- Δεν σε ενδιαφέρει το θέμα της εξοικονόμησης καυσίμου καθώς δεν κάνεις χιλιόμετρα
- Δεν (ακούγεται σαν) να έχεις κάποια άλλα οικονομικά οφέλη από την αγορά EV (αγορά σε εταιρεία, υπεραπόσβεση κλπ.)
- Δεν σε ενδιαφέρει το περιβαλλοντικό θέμα, καθώς δεν το αναφέρεις καθόλου
- Δεν φαίνεται να σε πολυ-ενδιαφέρει το θέμα αυτοκίνητο γενικά καθώς βάζεις στο ίδιο καλάθι και συγκρίνεις μήλα (Nissan Qashqai των 35Κ) με πορτοκάλια (Mustang Mach-E των 60Κ), άρα δεν έχει πολύ νόημα να μιλήσουμε για ροπές, στιλ οδήγησης, επιταχύνσεις κλπ. Δεν το λέω για κακό, απλά ως δεδομένο.
- Δεν έχουμε φτάσει καν στο θέμα του range, αν κάνεις ταξίδια κλπ.
Οπότε αν εν τέλει αυτό που σε ενδιαφέρει πάνω από όλα είναι η αξία μεταπώλησης, δεν νομίζω να βγεις ευνοημένος από την αγορά ηλεκτρικού των 60Κ vs συμβατικού των 35Κ.
H μονη μου ενσταση ειναι στο τελευταιο του αν θα βγω ευνοημενος.
Αν δωσεις 40κ για ενα θερμικο SUV ,σε καποια χρονια θα κοστιζει 0 (και το εννοω το 0, γιατι πλεον θα θεωρουνται αυτοκινητα σπηλαιων).
Απ' την αλλη θα δωσεις 20κ παραπανω για ΕV SUV ,(απολαμβανωντας τα καλουδια της ροπης των ηλεκτρικων που οπως ειπες για μενα δεν ειναι πρωτη προτεραιοτητα , αλλα ειναι ευπροσδεκτα και ενα πλας) , αυτο το αυτοκινητο στα ιδια χρονια θα κοστιζει Χ. Το Χ θα ειναι σιγουρα > 0 , χωρις να ξερουμε ποσο θα ειναι. Αν ειναι μαλιστα και μεγαλυτερο του 20κ θα εισαι ευνοημενος. Ποσο μπορει να ειναι ομως δεν ξερω.
Last edited: