Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
273
Reaction score
227
Σκέψεις:

- Αν θεωρήσουμε ότι ισχύουν τα παραπάνω όσο αφορά την αποθήκευση ηλεκτρικής ενέργειας με υδρογόνο, το φτωχό μου το μυαλό καταλαβαίνει πως μιλάμε για μια χαζομάρα. Γιατί να δώσω ένα καράβι λεφτά, με σκοπό να αποθηκεύσω τις 3 από τις κάθε 10 κιλοβατώρες που μου έρχονται; Για να μην χάσω και αυτές τις 3; Γιατί να μην κάνω αντλησιοταμίευση που είναι πολύ πολύ αποδοτικότερη; Γιατί να μην δώσω αυτά τα χρήματα να κατασκευάσω δίκτυα να πουλάω έξω το περίσσευμα; Γιατί να μην τα δώσω ως ποσοστιαίο βοήθημα, ώστε να αποκτήσουν τα νοικοκυριά μια μπαταρία λιθίου των 5kwh το καθένα; Nα αποθηκευτεί η ενέργεια εκεί που θα καταναλωθεί, και γλυτώνω και τα φορτία δικτύου; Έτσι χτίζουν στο εξωτερικό τα πράσινα ακίνητα. Μια μπαταρία σε κάθε σπίτι. Πολλά τα παραδείγματα στο ΗΒ που είδα. Επίσης στο πολύ γρήγορο που έψαξα δεν βρήκα κάπου κάποια επένδυση αποθήκευσης με υδρογόνο. Ίσως πάλι να υπάρχουν μερικές και να θέλει παραπάνω ερεύνα. Μόνο κείμενα και φωτογραφίες που έχουν δημιουργηθεί ψηφιακά. Καμία πραγματική εγκατάσταση. Όσες άλλες πραγματικές βρήκα είναι από εργοστάσια που κάνουν και χρήση υδρογόνου. Πιθανότατα λιπάσματα ή άλλα.
- Αντί να βγάζω τον άνθρακα και να τον θάβω, να δημιουργώ ένα αδύναμο καύσιμο παραγωγής ενέργειας, επειδή πρέπει να μειώσω τον άνθρακα, γιατί να μην κάνω τα παραπάνω;
- Όσο αφορά αυτό που είπε για τις αντλίες και την θέρμανση με υδρογόνο και πως θα χρειαστεί δεκαπλάσια ποσότητα αιολικών και φωτοβολταϊκων πάρκων δεν θεωρώ πως το είπε έτσι για δημιουργία εντυπώσεων και θα εξηγήσω γιατί. Εξάλλου τόνισε πως έχει υπολογιστεί αυτό, δεν είναι ένα νούμερο που απλά μπήκε στο τραπέζι. Η παραγωγή θέρμανσης από αντλία σε σχέση με υδρογόνο είναι αποδοτικότερη σε εξαπλάσιο βαθμό. Αυτό σημαίνει αυτόματα και εξαπλάσια ανάγκη ηλεκτρικής ενέργειας. Αν παραχθεί από ΑΠΕ, επειδή αυτό συζητάμε ως ΕΕ και αυτός είναι και ο στόχος για ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των αναγκών ημερησίως, και δεδομένου ότι οι ΑΠΕ από τη φύση τους είναι μια μεταβλητή μονάδα παραγωγής ενέργειας, και δεδομένου ότι μιλάμε για το ΗΒ και όχι την Ελλάδα με 300 μέρες ήλιο για παράδειγμα, το να γίνει Χ10 αυτό που έτσι και αλλιώς έχει γίνει ήδη Χ6 λόγο υδρογόνου δεν μου φαίνεται καθόλου παράλογο, αν θες να καλύψεις τις ανάγκες σου από εκεί κατά όσο το δυνατόν περισσότερο με στόχο το 100% των αναγκών.
- Κλείνοντας, η αποθήκευση ηλεκτρικής ενέργειας με υδρογόνο και εφόσον όπως είπα ισχύουν τα παραπάνω, μου μοιάζει μια χαζομάρα και μου θυμίζει τις μπαταρίες μολύβδου. Πληρώνεις για ονομαστική αποθήκευση 10kwh, από την φύση του προϊόντος έχεις 5kwh απαγορευτικά, και αν θες να αυξήσεις και την διάρκεια ζωής τους δεν θα πάς ποτέ στο 50% και ποτέ στο 100%. Οπότε με ένα παράθυρο 10% στην φόρτιση και στην εκφόρτιση, δηλαδή όχι κάτω από 60% και όχι πάνω από 90%, πληρώνεις για 10Kwh ενώ στην πράξη έχεις 3kwh, βαριά βαριά 3.5kwh. Η ίδια χαζομάρα είναι.
Πλέον, αν θες αποθήκευση πας κατευθείαν σε μπαταρία λιθίου LiFePO4. Ακριβώς με την ίδια λογική έχεις 6kwh για κάθε 10kwh ονομαστικής απόδοσης, όχι 3Kwh. Τα μεγάλα κέντρα αποθήκευσης ενέργειας βέβαια δεν θα δουλέψουν ποτέ έτσι οπότε μιλάμε για αποθήκευση στο 80% την ονομαστικής, καθώς οι LiFePO4 σου δίνουν βαθιά εκφόρτιση στο 20%. Μπαταρίες λιθίου, αντλησιοταμίευση, εξαγωγή και τέλος υδρογόνο. Η τελευταία εναλλακτική στην αλυσίδα. Ας υπάρχει άλλα μέχρι εκεί.

Υγ: sorry για το σεντόνι. :)
τετοια σεντονια να βαζαμε ολοι....!!!!!!!!! Ευχαριστουμε
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.581
Reaction score
84.184
Ντιμιφουτ, για σένα αυτό:


View attachment 277056
Η Tesla δεν παίζεται σε τέτοια θέματα, είναι πολύ μπροστά. Αυτό, και το δίκτυο ταχυφορτιστών είναι τα πλεονεκτήματα της
Οι επιδόσεις είναι τελείως δευτερεύων ζήτημα. Το αν θα κάνεις τα 0-100 σε 3 sec δεν απασχολεί στην καθημερινή χρήση.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.900
Reaction score
137.059
Τι να κλάσουν 350 μοντελ Υ για τις μετρήσεις τους μωρέ; 😁😂🤪😀

Πάνω από 1200 αυτοκίνητα (μοντελ Υ) φτιάχνει τη μέρα, κάθε μέρα, ένα Τέσλα gigafactory...

received_873628604063045.jpeg


Μέσα στο 2023 άντε να μαζέψουμε την παραγωγή 1 μέρας.
Μέχρι εκεί.

Ομοίως για τις άλλες φίρμες, εντελώς ασήμαντη είναι η ελληνική αγορά.
Πρακτικά μηδενική.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.607
Reaction score
30.501
Σε σύνολο 48.500.000 ιδιωτικών οχημάτων στη Γερμανία, τα ηλεκτρικά είναι 1 μύριο. Το 2.1%, έχουνε δρόμο ακόμα.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.607
Reaction score
30.501

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.581
Reaction score
84.184
Είναι αδιανόητο το RD που έχει περάσει στα αυτοκίνητα με χρήση εξελιγμένου software και ανάλογου hardware.
Αυτό που είναι αδιανόητο, είναι το πόσο άσχετοι είναι οι προγραμματιστές στις υπόλοιπες εταιρείες.

Είναι δυνατόν να μην έχουν σκεφτεί κάποια βασικά που θα κάνουν την ζωή μας ευκολότερη; Δεν λέω για auto pilot και άλλα προχωρημένα. Απλά πράγματα, που να λειτουργούν χωρίς bugs.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.900
Reaction score
137.059
Τα 45 kwh VW id3, ή Seat Cupra, ή Nissan leaf, παίζουν όλα κάτω από 30 χιλιάρικα, από 28 χιλιάρικα νομίζω.

Όλα έχουν χώρους άριστους για ταξί, και χώρους πίσω επιβατών καλύτερους από οκτάβια, που είναι η συγκριτική πλειοψηφία των ταξί.

Ως ταξί μου είπαν (ταξιτζής στη Ρώμη) ότι κυκλοφόρησε και το Honda e, το οποίο όμως έχει μηδενικό Πορτ παγκαζ, αλλά οι χώροι των πίσω επιβατών είναι καλύτεροι επίσης από οκτάβια.

Ο φλας πήρε ένα αυτοκίνητο που είναι φτηνότερο από πετρέλαιο, και μια χαρά γίνεται ταξί για μέσα στην πόλη είναι σπουδαία λύση.

Λύσεις φτηνότερες από οτιδήποτε άλλο σε ντίζελ, υπάρχουν, εφόσον έχει τέτοια επιδότηση στους ταξιτζήδες.

Απλώς οι ταξιτζήδες είναι τυπικά μαλέες ξερόλες, εξ'ου και τα γνωστά μεμε, κι ο Στίβεν Χώκινγκ ότι έμαθε το έμαθε από ταξιτζήδες στην Ελλάδα, σκέψου τι επίπεδο θα έχουν τα συνδικαλιστικά τους όργανα..

349645_803ffae89e974b74a3049b7d0296ac35.png
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.900
Reaction score
137.059
Δεν τα βγάζουν πια.
Έτσι κι αλλιως τα ταξί θέλουν μεγάλες μπαταρίες
Λάθος, τα βγάζουν μια χαρά, στην Ελλάδα δε τα φέρνουν.

Και λάθος, τα ταξί δε θέλουν μεγάλες μπαταρίες, μέσα στην πόλη μια χαρά βγάζουν και 500 χλμ αυτά με τη 45-αρα.

Η συντριπτική πλειοψηφία των ταξί δεν ξεπερνάει τα 400 χλμ τη μέρα. Και μια φόρτιση μέσα στη μέρα δεν είναι τίποτα σπουδαίο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.607
Reaction score
30.501
Το Nissan Leaf με την νέα 62kwh βγάζει πάνω από 500χλμ, έχει εξαιρετικό εξοπλισμό και κάνει 39.500€. Αν αφαιρέσεις τα 22.500€ θα τους βγει στα 17.000€.

Για TAXI είναι μια χαρά, και δύο μη σου πω. Έχουμε εδώ στη δουλειά δύο Leaf. Πίσω κάθονται τρεις άνετα. Τόσο δεν έχει ούτε το Twingo βενζίνης. Και μιλάνε και από πάνω.

Αν κάνουν και κανένα power bυy καμιά χιλιάδα μπορεί να τους βγει και 15.000€. 🙃

Μηδέν δικαιολογίες.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.900
Reaction score
137.059
Από 36 χιλιάρικα είδα τώρα το λιφ.

Screenshot_20230111-175531~2.png



36-22,5=13.5 χιλιάρικα

Και 150% υπεραπόσβεση.

Χέσε με. Οι ταξιτζήδες είναι ταξιτζήδες.
Μεγαλύτερη βρισιά δε χρειάζεται.


Αλλά άστους, δε πειράζει.
Θα βρεθεί μια μεγάλη εταιρεία να έρθει να εγκατασταθεί στη χώρα με 10.000 Τέσλα μοντελ Υ RWD έτοιμα για ταξί, και θα δεις οδηγούς Πακιστανούς να παίρνουν τις δουλειές, κι άσε τους δικούς μας τους πρίγκηπες με τα οκτάβια να κλαίνε τη μοίρα τους.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.607
Reaction score
30.501
Αυτά με την υπεραπόσβεση δεν τα ξέρω.

Βλέπω πως με 17.000€ παίρνουν μεγάλο ηλεκτρικό για 500χλμ (να τους φύγει και η ανασφάλεια), με μια φόρτιση. Να είναι 450χλμ σου λέω. Μια χαρά. Με 17.000€, τι συζητάμε τώρα.

Edit: Ανέβηκε το 62αρι βλέπω. Οπότε δεν θέλουν 17.000€ αλλά 17.900€. 🙃
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.763
Reaction score
42.935
Το Nissan Leaf με την νέα 62kwh βγάζει πάνω από 500χλμ, έχει εξαιρετικό εξοπλισμό και κάνει 39.500€. Αν αφαιρέσεις τα 22.500€ θα τους βγει στα 17.000€.

Για TAXI είναι μια χαρά, και δύο μη σου πω. Έχουμε εδώ στη δουλειά δύο Leaf. Πίσω κάθονται τρεις άνετα. Τόσο δεν έχει ούτε το Twingo βενζίνης. Και μιλάνε και από πάνω.

Αν κάνουν και κανένα power bυy καμιά χιλιάδα μπορεί να τους βγει και 15.000€. 🙃

Μηδέν δικαιολογίες.

Λάθος υπολογισμούς κάνεις. Ξαναπιάστο από την αρχή αν θες να κουνάς το δάκτυλο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.607
Reaction score
30.501
Screenshot_20230111_180932_Drive.jpg


40.400€ το 62άρι Leaf, -40% πάμε στα 24.240€, -5000€ απόσυρση πάμε στα 19.240€. ΟΚ δεν είναι 17.900€, είναι 19.230€. Διαφορά 1330€.

Όσο και το φθηνότερο diesel Octavia. Που κάνω λάθος; Ίσως δεν ξέρω κάτι.
 


Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.833
Reaction score
76.338
229,900 yuan το Model 3 λέει, δηλαδή 31.500€. Εδώ έχει 53.000€, καλά ήμαστε.

229,900 yuan το Model Y, δηλαδή 35.600€. Εδώ έχει 54.500, καλά ήμαστε και εδώ.

Δηλαδή στην Κίνα παίρνεις Model 3 και στην Ελλάδα Fiat e500.

Ασχέτος εμφάνισης....
Βρε δε ....... λέω γω.
Με χαμηλότερο κόστος κατασκευής, χωρίς ΦΠΑ και χωρίς μεταφορικά.
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.977
Reaction score
12.739
Η Ελλάδα δεν υπάρχει σαν "αγορά" ρε, έχουμε συνολικά 18,5 χιλιάδες ηλεκτρικά αυτοκίνητα στη χώρα, και στη Γερμανία... 32.000 EV αγοράζουν κάθε μήνα!
Ας μη μας είχαν βάλει μνημόνιο, να αγοράζαμε περισσότερα!
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.607
Reaction score
30.501


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.629
Μηνύματα
2.946.620
Members
38.211
Νεότερο μέλος
Atomkinder
Top