Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
16.569
Reaction score
23.506
Το βάψιμο που θα επιρρεάσει την εγγύηση πέραν του χρώματος και ίσως αντισκοριακής προστασίας που για το κλίμα της Αττικής τουλάχιστον δεν είναι θέμα άξιο αναφοράς;
Για το δε ταξίμετρο η λύση του κεντρικού καθρέπτη δεν παίζει;
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.761
Reaction score
42.930
Το βάψιμο που θα επιρρεάσει την εγγύηση πέραν του χρώματος και ίσως αντισκοριακής προστασίας που για το κλίμα της Αττικής τουλάχιστον δεν είναι θέμα άξιο αναφοράς;
Για το δε ταξίμετρο η λύση του κεντρικού καθρέπτη δεν παίζει;
Δεν το εξετάζω τεχνικά το θέμα, αν επηρεάζει σε κάτι ή όχι τεχνικά, αλλά στο τι θα αναλάβει η εταιρεία να καλύψει όταν έρθει η ώρα.
Η λύση του κεντρικού καθρέπτη είναι ακόμα πιο δύσκολη ως τοποθέτηση, θέλει άλλο καθρέπτη. Οι καθρέπτες συνήθως έχουν αισθητήρες από τη μεριά του παρμπρίζ και κάποιοι κάμερες/ραντάρ. Θα πρέπει να ξηλώσει τον παλιό και να βάλει καθρέπτη με ταξίμετρο. Οπου πάλι θα πρέπει να περάσει καλώδιο για τροφοδοσία, για αισθητήρα σε τροχό (αν δεν έχει αλλάξει αυτό τα τελευταία χρόνια και έχω μείνει σε παλαιολιθική εποχή) και σύνδεση με το θερμικό εκτυπωτάκι που θα εκδίδει την απόδειξη. Και πάλι δεν είναι το τεχνικά αν γίνεται ή όχι αλλά αν κατά πόσο η εταιρεία θα σου πει ότι έβαλες χέρι στο ηλεκτρικό κύκλωμα και δεν σου καλύπτω το ένα ή το άλλο. ΔΕΝ ξέρω για αυτό το ρωτάω. Φαντάζομαι όσοι έχουν πάρει απόφαση να το κάνουν ή συμβουλεύουν άλλους να το κάνουν τα έχουν λύσει αυτά τα θέματα.
Στα συμβατικά τα έχουμε αντιμετωπίσει στο παρελθόν. Οσο είναι στην εργοστασιακή εγγύηση καλό είναι να μην βάζεις ούτε συναγερμό αφτερ μαρκετ.
 

Μηνύματα
16.569
Reaction score
23.506
Αισθητήρα σε τροχό; Όχι από obd; Ούτε από το παλιό ροζ καλωδιάκι που δίνει παλμό στο εργοστασιακό gps (αυτό δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα, αλλά παλιά υπήρχε ακόμα και αν δεν ήταν μέρος του εξοπλισμού και εξυπηρετεί την δρομολόγηση μέσα από τούνελ που χάνεις το σήμα του δορυφόρου)

Ακόμα και έτσι το ξήλωμα δεν είναι κάτι το καταπληκτικό, αν ήταν έτσι τα μισά αυτοκίνητα που έχουν aftermarket ήχο θα ήταν εκτός εγγύησης.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.559
Reaction score
84.081
Η Tesla έχει πουλήσει χιλιάδες taxi στην Ευρώπη. Φαντάζομαι θα εχουν εμπειρία και έτοιμες λύσεις.
 

TGD

Μηνύματα
8.611
Reaction score
8.631
Μπορεί να έχει εφαρμογή στο τάμπλετ και να στη χρεώνουν με το χιλιόμετρο. 😄
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.761
Reaction score
42.930
Αισθητήρα σε τροχό; Όχι από obd; Ούτε από το παλιό ροζ καλωδιάκι που δίνει παλμό στο εργοστασιακό gps (αυτό δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα, αλλά παλιά υπήρχε ακόμα και αν δεν ήταν μέρος του εξοπλισμού και εξυπηρετεί την δρομολόγηση μέσα από τούνελ που χάνεις το σήμα του δορυφόρου)

Ακόμα και έτσι το ξήλωμα δεν είναι κάτι το καταπληκτικό, αν ήταν έτσι τα μισά αυτοκίνητα που έχουν aftermarket ήχο θα ήταν εκτός εγγύησης.
Δεν είμαι απόλυτα σιγουρος πως το κάνουν τώρα, παλιά είχαν το δικό τους αισθητήρα, ήταν και θέμα πιστοποίησης και "ασφάλειας" ότι γράφει σωστά την απόσταση. Ενας επαγωγικός encoder ήταν που έδινε παλμούς και το (ηλεκτρονικό) ταξίμετρο το μετέτρεπε σε διανυόμενη απόσταση ή ακινησία για να μπει σε mode χρέωσης χρόνου (αναμονής). Δεν μου φαίνεται αυτονόητο ότι ότι παλμό ή data και να πάρουν από obd ή άλλο καλωδιάκι θα μπορεί να το διαχειριστεί το κάθε ταξίμετρο.

Είσαι σίγουρος ότι δεν έχουν θέματα με την εγγύηση όσοι έχουν βάλει after market ήχο, ειδικά στα τελευταίας 15ετίας (ή όσο είναι) που τα ηχοσυστήματα είναι ενσωματωμμένα στο ταμπλό; δεν μιλάμε για παλιά που αλλάζαμε το pioneer...
Μπορεί να έχει εφαρμογή στο τάμπλετ και να στη χρεώνουν με το χιλιόμετρο. 😄

Κυκλοφορούν κάτι πονηρίδηδες που έχουν εφαρμογή στο κινητό που εμφανίζει οθόνη όπως αυτή ενός ταξίμετρου.
Βάζουν το κινητό σε landscape χαμηλά και ειδικά το βράδυ δεν το ξεχωρίζεις αν δεν έχεις εμπειρία. Το βάζουν να γράφει όταν ξεκινήσει τη διαδρομή και φυσικά γράφει ότι θέλει. Αν τους πει και κάτι σου λένε 'να, χάλασε το ταξίμετρο και αυτό τα ίδια γράφει είναι μετρημένο'.
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.761
Reaction score
42.930
Η Tesla έχει πουλήσει χιλιάδες taxi στην Ευρώπη. Φαντάζομαι θα εχουν εμπειρία και έτοιμες λύσεις.

είναι όντως χιλιάδες; και σε ποιες χώρες; δεν έχουν όλες οι χώρες προαπαιτούμενο το ίδιο χρώμα και συγκεκριμένο. Υπάρχουν χώρες όπου τα ταξί έχουν ότι χρώμα θέλουν, στη δανία, νορβηγία θυμάμαι σε πρόσφατο ταξίδι έτσι ήταν.

Στο πρώτο search πάντως που έκανα στο γκουγκλ έπεσα πάνω σε αυτό.
Μάλλον έχεις δίκιο, εμπειρία υπάρχει :roflmao:

Εννοούσα στο τάμπλετ του Τέσλα, κανονικά από την εταιρεία.
Τεχνικά θα μπορούσε να γίνει αλλά θα πρέπει η tesla να αδειοδοτηθεί από το υπουργείο ως κατασκευαστής, εγκαταστάτης και επισκευαστής ταξιμέτρων στην Ελλάδα. :roflmao:

ΥΓ τα ταξίμετρα είναι και φορολογικός μηχανισμός εδώ και κάποια χρόνια, οπότε θα πρέπει να περάσει και από το υπουργείο οικονομικών για τα σχετικά :biggrin:
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.761
Reaction score
42.930
Η Tesla έχει πουλήσει χιλιάδες taxi στην Ευρώπη. Φαντάζομαι θα εχουν εμπειρία και έτοιμες λύσεις.

επίσης από τα λίγα που βλέπω σε ένα πρώτο ψάξιμο κυρίως πρόκειται για private car with driver hire, δηλαδή ΙΧ αυτοκίνητα που τα νοικιάζεις με τον οδηγό για να σε πάνε κάπου. η uber ας πούμε δουλεύει κυρίως με τέτοια αυτοκίνητα σε όλη την ευρώπη. Κάποιοι τα λένε ταξί ενώ δεν είναι ταξί με την έννοια να έχουν ταξίμετρο ή να εχουν ιδιαίτερο χρώμα όπως τα δικά μας εδώ που κάθε πόλη έχει το δικό της.
 

TGD

Μηνύματα
8.611
Reaction score
8.631
Αγοραία έχει ακόμα η επαρχία ή έχουν βάλει όλα ταξίμετρο;
Αλλιώς ανήκουν στις "λιμουζίνες" που συνήθως είναι νανάκια σήμερα...
 



Μηνύματα
3.426
Reaction score
11.351
Για την αλλαγή χρώματος υπάρχει λύση, αυτοκόλλητο βινύλιο και καθάρισες. τιμολογιακά συμφέρει και δεν παθαίνει τπτ το εργοστασιακό χρώμα.

Υπάρχει και αυτοκόλλητη βαφή με πιστόλι , η οποία αν θες ξεκολλάει, αλλά μπαίνεις στην διαδικασία, χαρτώματος κλπ κλπ .

Διότι ακόμη και στις επίσημες αντιπροσωπείες που έχουν βαφείο με τις απαιτούμενες προδιαγραφές του εργοστασίου , ΔΕΝ «ψήνουν» το χρώμα στους ενδεδειγμένους βαθμούς, αλλά πολύ χαμηλότερα πχ 35-45 διότι φοβούνται τις καλωδιώσεις, τα διαφορά πλαστικά, τα ηχεία, τα πράγματα του ιδιοκτήτη που δεν απέσυρε (έλα μωρέ, ένα φτερό θα βάψουν !!!), και ότι μπορεί να βλαφτεί από τη θερμοκρασία των 75 βαθμών ή και παραπάνω που κάνουν στο εργοστάσιο που οι λαμαρίνες είναι γυμνές.
Θα μπορούσαν βέβαια να το ψήσουν για περισσότερη ώρα, αλλά και αυτό δεν γίνεται γιατί υπάρχει χρονικό ημερήσιο πρόγραμμα που πρέπει να βγει.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.595
Reaction score
30.494
To Plasti dip μετά θέλει και το δικό του βερνίκι αλλιώς θα είναι mat (έχω κάνει το HTPC) .
To αυτοκόλλητο βινύλιο είναι super. Tελειώνεις και γρήγορα χωρίς να ξυλώσεις κάτι.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.595
Reaction score
30.494
Οι κατασκευαστές που πέρασαν στην επόμενη φάση του διαγωνισμού για τα 350 ηλεκτρικά λεωφορεία. 250 με ελάχιστη αυτονομία 180χλμ, και 100 με αυτονομία 135χλμ.

Ιveco
Yutong
BYD
VanHool

Έρχονται και άλλα 300 με CNG, τα 100 θα είναι αρθρωτά 18 μέτρων.
 

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
Οι κατασκευαστές που πέρασαν στην επόμενη φάση του διαγωνισμού για τα 350 ηλεκτρικά λεωφορεία. 250 με ελάχιστη αυτονομία 180χλμ, και 100 με αυτονομία 135χλμ.

Ιveco
Yutong
BYD
VanHool

Έρχονται και άλλα 300 με CNG, τα 100 θα είναι αρθρωτά 18 μέτρων.
Ελπίζω να δοκιμάσουν αυτονομία με πλήρες "Αθηναικό" φορτίο, δηλ ο ένας πάνω στον άλλο και όχι μόνο καθιστοί όπως Ευρώπη. Τουτέστιν, διπλάσιο βάρος. Γιατί αυτό το 135χιλ με τέτοιο βάρος και λίγη ανηφόρα θα γίνει 60 εύκολα!!!
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.595
Reaction score
30.494
Ελπίζω να δοκιμάσουν αυτονομία με πλήρες "Αθηναικό" φορτίο, δηλ ο ένας πάνω στον άλλο και όχι μόνο καθιστοί όπως Ευρώπη. Τουτέστιν, διπλάσιο βάρος. Γιατί αυτό το 135χιλ με τέτοιο βάρος και λίγη ανηφόρα θα γίνει 60 εύκολα!!!
Ειδικά χειμώνα εύκολα. Θα του λένε του οδηγού "κρυώνουμε", και θα τους απαντά "ή θα κρυώσεις ή θα φτάσεις, διάλεξε". 😅
 

Μηνύματα
16.569
Reaction score
23.506
Για την αλλαγή χρώματος υπάρχει λύση, αυτοκόλλητο βινύλιο και καθάρισες. τιμολογιακά συμφέρει και δεν παθαίνει τπτ το εργοστασιακό χρώμα.

Υπάρχει και αυτοκόλλητη βαφή με πιστόλι , η οποία αν θες ξεκολλάει, αλλά μπαίνεις στην διαδικασία, χαρτώματος κλπ κλπ .

Διότι ακόμη και στις επίσημες αντιπροσωπείες που έχουν βαφείο με τις απαιτούμενες προδιαγραφές του εργοστασίου , ΔΕΝ «ψήνουν» το χρώμα στους ενδεδειγμένους βαθμούς, αλλά πολύ χαμηλότερα πχ 35-45 διότι φοβούνται τις καλωδιώσεις, τα διαφορά πλαστικά, τα ηχεία, τα πράγματα του ιδιοκτήτη που δεν απέσυρε (έλα μωρέ, ένα φτερό θα βάψουν !!!), και ότι μπορεί να βλαφτεί από τη θερμοκρασία των 75 βαθμών ή και παραπάνω που κάνουν στο εργοστάσιο που οι λαμαρίνες είναι γυμνές.
Θα μπορούσαν βέβαια να το ψήσουν για περισσότερη ώρα, αλλά και αυτό δεν γίνεται γιατί υπάρχει χρονικό ημερήσιο πρόγραμμα που πρέπει να βγει.
κάτι οδηγίες τις sikkens που χάζευα στον φανοποιό μου (=λαμαρινάς στην περιοχή σας) το ψήσιμο ήταν μέγιστο στους 58 βαθμούς το οποίο κάθε άλλο παρά απαγορευτικό είναι για οτιδήποτε καθώς ένα όχημα παρατημένο στον ήλιο το καλοκαίρι πιάνει εύκολα στο εσωτερικό 60+ βαθμούς ή και παραπάνω (πχ 70) οπότε τίποτα δεν λιώνει.
 

Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
κάτι οδηγίες τις sikkens που χάζευα στον φανοποιό μου (=λαμαρινάς στην περιοχή σας) το ψήσιμο ήταν μέγιστο στους 58 βαθμούς το οποίο κάθε άλλο παρά απαγορευτικό είναι για οτιδήποτε καθώς ένα όχημα παρατημένο στον ήλιο το καλοκαίρι πιάνει εύκολα στο εσωτερικό 60+ βαθμούς ή και παραπάνω (πχ 70) οπότε τίποτα δεν λιώνει.
Αλήθεια? Εμένα γιατί κρέμασε η οροφή και το κουρτινάκι μαζί τότε???
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.608
Μηνύματα
2.945.878
Members
38.204
Νεότερο μέλος
john-john
Top