Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.620
Reaction score
30.513
Δηλαδή, υπάρχει ιδιώτης, που πέρνει ηλεκτρικό αυτοκίνητο, για την μειωση του κοστους μετακίνησης στην διάρκεια του χρόνου, αλλα δέχεται να προπληρώσει ένα σεβαστό υπερβάλλον ποσό, εξαρχής, στην αγορά του;
Βασικά, σχεδόν όλοι όσοι πήραν, πάνω κάτω τα πήραν και για αυτό. Η διαφορά στο κόστος χρήσης είναι μέχρι και τεράστια.

Αν έχεις τα χρήματα ή μπορείς να εξυπηρετήσεις την αναγκαία χρηματοδότηση, έχεις ιδιόκτητο χώρο στάθμευσης, και έχεις βρει το ηλεκτρικό που σε ικανοποιεί αισθητικά και πρακτικά, η καλύτερη στιγμή να πάρεις EV δεν είναι ούτε σε μήνα ούτε σε ένα χρόνο αλλά χθες. Μόνο κέρδος θα έχεις επειδή εκτός από τη μεγάλη διαφορά στο κόστος χρήσης θα πάρεις και ένα καλύτερο - ίσως μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Δηλαδή, για παράδειγμα, σήμερα το NIssan Leaf με την μικρή μπαταρία έχει 28.000€ με την επιδότηση ενώ όταν καταργηθεί θα δώσεις 36.000€ για να πάρεις το ίδιο αυτοκίνητο.

Η διαφορά είναι από πολύ μικρή μέχρι και μηδενική από μια συγκεκριμένη κατηγορία και πάνω. Δεν μιλάμε για μικρά καθώς δεν υπάρχουν. Αλλά όταν θες πχ 29.000€ για ένα Renault Megane με 28.000€ παίρνεις το Nissan Leaf με την μικρή μπαταρία και με 34.000€ με την μεγάλη μπαταρία και super εξοπλισμό, ένα παράδειγμα.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.620
Reaction score
30.513
Εννοείς η επιδότηση στους παρόχους. Η επιδότηση δεν είναι του Κούλη , αλλά από εμάς.
Όχι. Η επιδότηση χρηματοδοτείται και από τα υπερκέρδη, και από τον κρατικό προϋπολογισμό και από το πράσινο ταμείο. Το πράσινο ταμείο χρηματοδοτείται από Ευρωπαϊκά προγράμματα για την πράσινη μετάβαση, από τα έσοδα διαπραγμάτευσης ρύπων και από τον κρατικό προϋπολογισμό.
 



Μηνύματα
398
Reaction score
256
Δειτε πόση διαφορά τιμής έχουν αυτοκίνητα που βγαίνουν σε έκδοση ηλεκτρικού και θερμικού κινητήρα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.620
Reaction score
30.513
Δειτε πόση διαφορά τιμής έχουν αυτοκίνητα που βγαίνουν σε έκδοση ηλεκτρικού και θερμικού κινητήρα.
Και εκεί τα ίδια ισχύουν. Μετά την επιδότηση και ανάλογα τη χρήση η απόσβεση μπορεί να γίνει ακόμα και προ πενταετίας για ιδιώτη. Για επαγγελματίες ίσως και γρηγορότερα, ανάλογα τη χρήση πάντα. Είναι προφανές πως ή δεν κάνεις πολλά χλμ ή κάνεις αλλά δεν τα έβαλες κάτω αναλυτικά να υπολογίσεις και το παραμικρό.
 

D

Deleted member 35

Guest
Δεν θα πρέπει όμως να έχει αποταμιευθεί ένα ποσό ανάλογο του κόστους αντικατάστασης μπαταρίας μέχρι εκείνη την στιγμή που θα βγει off ;
Δηλαδή εγώ που θα αγοράσω θερμικό θα έχω στην άκρη και μερικά χιλιάρικα για το αν και πότε χαλάσει ο κινητήρας; Πόσοι "θερμικοί" το κάνουν αυτό; Κανένας. Γιατί να το κάνει κάποιος με ev; Χαλαει και το φτιάχνεις με τις τότε τιμές.
 

Μηνύματα
6.863
Reaction score
5.405
Δειτε πόση διαφορά τιμής έχουν αυτοκίνητα που βγαίνουν σε έκδοση ηλεκτρικού και θερμικού κινητήρα.
26.750 μου βγήκε το eC4.
29.500 έβγαινε το ίδιο ακριβώς C4 σε πετρέλαιο, με το ίδιο πακέτο εξοπλισμού.
 

D

Deleted member 35

Guest
Στο μεταξύ διαβάζω γενικά για κάτι χιλιόμετρα λίγο περίεργα. Πχ 130 η 150. Δηλαδή μόνο στην εθνική οδό κυκλοφορείτε; Στο επαρχιακό κανένας; Εγώ πάντως δεν έχω δει πολλά μέρη με τόσο μεγάλα όρια. Γιατί μη μου πείτε ότι στη διαδρομή Θήβα Λιβαδειά μπορείτε να πάτε με τόσα. Πέραν της παρανομίας είναι και αδύνατο λόγω στροφών και παράδρομων
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.970
Reaction score
11.409
Ηλεκτρικοί του φόρουμ: Οδηγείτε στο D ή στο Β; Τι βολεύει στην κίνηση στην πόλη;
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.970
Reaction score
11.409
Ναι, αλλά δε ζαλίζει πιο πολύ από το D; Χθες μπήκα σε ένα ηλεκτρικό 2008 (uber), το είχε στο D, ρώτησα γιατι και μου είπε για να μη ζαλίζονται οι επιβάτες.

Ισχύει ή έτσι μου τοπε;
 


Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.836
Reaction score
76.341
Ισχύει ή έτσι μου τοπε;

Ισχύει αν δεν θέλει να αλλάξει τρόπο οδήγησης.

Στις δοκιμές που έκανα πάντως με δανεικά αυτοκίνητα, μέσα σε ήπια κίνηση μάλλον προτιμούσα D και σε σταμάτα-ξεκίνα, στροφές ή επαρχιακούς B(rake). Σε ανοιχτούς δρόμους δεν έχει ιδιαίτερη σημασία.

Γιατί μη μου πείτε ότι στη διαδρομή Θήβα Λιβαδειά μπορείτε να πάτε με τόσα.
Πάμε απο Ορχομενό. :tongue:


Απλώς τα τελευταία χρόνια το ποσοστό κίνησης σε εθνικές έχει αλλάξει πολύ προς τα πάνω.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.582
Reaction score
98.666

Φθορά Μπαταρίας Ηλεκτρικού Αυτοκινήτου Tesla Model S P85 10 Ετών & 315.000km!
Βλέπεις αυτό στο video preview
battery wear.png


και φαντάζεσαι το χειρότερο. Και όμως, μετά από 10 χρόνια και 312.000 χιλιόμετρα η μπαταρία του Model S είναι στο 84%! :eek: :thumbsup:

Άσε που ο τύπος που εμφανίζεται στο preview δεν έχει καμία σχέση με το βίντεο. :roflmao:
 



Μηνύματα
312
Reaction score
395
Βλέπεις αυτό στο video preview
View attachment 279109

και φαντάζεσαι το χειρότερο. Και όμως, μετά από 10 χρόνια και 312.000 χιλιόμετρα η μπαταρία του Model S είναι στο 84%! :eek: :thumbsup:

Άσε που ο τύπος που εμφανίζεται στο preview δεν έχει καμία σχέση με το βίντεο. :roflmao:
Ναι οτι να ναι βαλανε preview, εγω το βαλα για το περιεχομενο
 

Μηνύματα
398
Reaction score
256
26.750 μου βγήκε το eC4.
29.500 έβγαινε το ίδιο ακριβώς C4 σε πετρέλαιο, με το ίδιο πακέτο εξοπλισμού.
H τιμή που το πήρες έχει διαμορφωθεί μετά από επιδότηση, και φαντάζομαι θα υπάρχει και φθηνότερο C4 με βενζίνη. Η διαφορά τιμής, ως επιβαρυντικός παράγοντας, στα ηλεκτρικά είναι ένα γεγονός - ίσως λόγω νεότερης τεχνολογίας χωρίς, ακόμα, απόσβεση του R&D. Mόνο η Tesla έχει ωριμάσει τεχνολογικά, εξ ου και οι μειώσεις
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.912
Reaction score
137.094
Ηλεκτρικοί του φόρουμ: Οδηγείτε στο D ή στο Β; Τι βολεύει στην κίνηση στην πόλη;
Πάντα στο Β.
Πάντα, εκτός της αρχής..

Στην αρχή, στον πρώτο μήνα πες, άντε δίμηνο (σκέψου πως κάνω 3-3,5 χιλιάδες χιλιόμετρα το μήνα) προτιμούσα D και σιγά σιγά άλλαξε η προτίμησή μου στο Β.

Θέλει συνήθεια, εξοικείωση.
Είναι ένας εντελώς νέος τρόπος οδήγησης, οπότε η αδράνεια από την οδήγηση θερμικών αυτοκινήτων για δεκαετίες, χρειάζεται σιγά σιγά να ξεπεραστεί, ώστε αυτός ο νέος να γίνεται χωρίς σκέψη, όπως λόγου χάριν οι αλλαγές ταχυτήτων, ασυναίσθητα.

Πλέον όμως, μόνο στο Β.
Αποκλειστικά.

Πλέον μου φαίνεται επικίνδυνο το D! 😎💋

Ναι, αλλά δε ζαλίζει πιο πολύ από το D; Χθες μπήκα σε ένα ηλεκτρικό 2008 (uber), το είχε στο D, ρώτησα γιατι και μου είπε για να μη ζαλίζονται οι επιβάτες.

Ισχύει ή έτσι μου τοπε;
Βλακείες σου είπε, δεν ισχύει.
Σταντάρ.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.632
Μηνύματα
2.946.885
Members
38.212
Νεότερο μέλος
Falco_1000
Top