alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 16.619
- Reaction score
- 30.512
Βασικά, σχεδόν όλοι όσοι πήραν, πάνω κάτω τα πήραν και για αυτό. Η διαφορά στο κόστος χρήσης είναι μέχρι και τεράστια.Δηλαδή, υπάρχει ιδιώτης, που πέρνει ηλεκτρικό αυτοκίνητο, για την μειωση του κοστους μετακίνησης στην διάρκεια του χρόνου, αλλα δέχεται να προπληρώσει ένα σεβαστό υπερβάλλον ποσό, εξαρχής, στην αγορά του;
Αν έχεις τα χρήματα ή μπορείς να εξυπηρετήσεις την αναγκαία χρηματοδότηση, έχεις ιδιόκτητο χώρο στάθμευσης, και έχεις βρει το ηλεκτρικό που σε ικανοποιεί αισθητικά και πρακτικά, η καλύτερη στιγμή να πάρεις EV δεν είναι ούτε σε μήνα ούτε σε ένα χρόνο αλλά χθες. Μόνο κέρδος θα έχεις επειδή εκτός από τη μεγάλη διαφορά στο κόστος χρήσης θα πάρεις και ένα καλύτερο - ίσως μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Δηλαδή, για παράδειγμα, σήμερα το NIssan Leaf με την μικρή μπαταρία έχει 28.000€ με την επιδότηση ενώ όταν καταργηθεί θα δώσεις 36.000€ για να πάρεις το ίδιο αυτοκίνητο.
Η διαφορά είναι από πολύ μικρή μέχρι και μηδενική από μια συγκεκριμένη κατηγορία και πάνω. Δεν μιλάμε για μικρά καθώς δεν υπάρχουν. Αλλά όταν θες πχ 29.000€ για ένα Renault Megane με 28.000€ παίρνεις το Nissan Leaf με την μικρή μπαταρία και με 34.000€ με την μεγάλη μπαταρία και super εξοπλισμό, ένα παράδειγμα.
Last edited: