Γυρίζοντας σελίδα...immersive.

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.756
Reaction score
87.301
Έχω δει μερικές για τον τρόπο που γράφει και δουλεύει στο studio o Morten. Και videos. Δεν νομίζω να λέει κάτι τέτοιο καθώς μόνο ψεύτικα δεν είναι τα processes στο στούντιο.
Δεν υπονόησα πως είναι ψεύτικα.
Ειναι όμως πολύ ενημερωτικά για το πως δημιουργούν εξαιρετικές immersive ηχογραφήσεις μουσικής (όχι ταινίες)
 

Μηνύματα
17.352
Reaction score
20.415
Έχω δει μερικές για τον τρόπο που γράφει και δουλεύει στο studio o Morten. Και videos. Δεν νομίζω να λέει κάτι τέτοιο καθώς μόνο ψεύτικα δεν είναι τα processes στο στούντιο.
Το ύψος (όχι ο εντοπισμός του κλπ) το ύψος καθαρά σαν ύψος του οργάνου, φωνής κλπ .... τότε που λέγατε πρίν και συμφωνούσατε ωραία και καλά .... για πες μου πως είναι δυνατόν να προκύψει λάθος ή διαφορετικό σε οποιο απο τα δύο πολυκάναλο ή δικάναλο (διάλεξε δεν έχει σημασία) αφου εξαρτάται απο το μικρόφωνο που θα χρησιμοποιηθεί και την διάταξη του στο χώρο εγγραφής ;
Πιθανότατα να εννοεί
Ε, πες μας τι εννοείς βρε Marlboro, σκάσαμε χα χα
 
Last edited:

Μηνύματα
2.825
Reaction score
4.253
Πραγματικό έγραψε ο Bhutia. Βασικά όλα ψεύτικα είναι σε σχέση με το αληθινό. Εγώ όμως εννοώ τον ήχο που προκύπτει μετά από την ψηφιακή επεξεργασία του σήματος η οποία απέχει από το αληθινό και διαμορφώνεται βάση της μορφής που θέλει να της δώσει ο εκάστοτε μιξεράς. Όσο τα κανάλια είναι συγκεκριμένα και όσα και να είναι είναι τίποτα μπροστα στην ολογραφική περιγραφή του αληθινού ήχου επίσης. Για να μην αναφέρω τα upsampling που γίνονται σε αναλογικά master. Εδώ γελάμε. Πχ η ακρόαση βινυλίου μέσω immersive συστήματος. Για όνομα..
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.561
Reaction score
31.522
Αληθινή αναπαραγωγή δεν υπάρχει ούτε πρόκειται να υπάρξει στο κοντινό μέλλον. Ακόμα και 1000 ηχεία να μπορούσαμε να βάλουμε, δεν υπάρχει η επεξεργαστική ισχύ να διαχειριστεί όλα αυτά τα ηχεία και όλα αυτά τα δεδομένα, ακόμα και στην περίπτωση που είχαμε καταφέρει να αναπαράγουμε σωστά χωρίς φίλτρα και mastering.

Οπότε όσο περισσότερα μπορούμε να έχουμε τόσο το καλύτερο, σε συνδυασμό πάντα με τον χώρο.
 

Μηνύματα
2.825
Reaction score
4.253
Οι διαφωνίες μου δεν έχουν να κάνουν μόνο με το πλήθος των ηχείων. Άσε που το πιο πολλά δεν σημαίνει πιστότερη αναπαραγωγή απαραίτητα.
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.176
Reaction score
21.825
Για αυτό και είναι guru έαν και είναι ατυχής χαρακτηρισμός καθώς δεν θέλει να τον ακολουθούν, και είναι και μοναχικός. 😃 😍
Μα είναι.. Hidden guru ;)
Το γράφ' δεν το γράφ' ? 8-)

Σε είπα και γκουρού χα χα Το παιρνω πίσω. 😃 😍
Πως τον πετσόκοψες έτσι.. :roflmao:

Ε, βεβαια είναι λάθος στημένα, όσοι ξέρανε πεθάνανε, τόσο απαρχαιωμένο είναι. χα χα
:roflmao: :party:
 

Μηνύματα
17.352
Reaction score
20.415
Αληθινή αναπαραγωγή δεν υπάρχει ούτε πρόκειται να υπάρξει στο κοντινό μέλλον. Ακόμα και 1000 ηχεία να μπορούσαμε να βάλουμε, δεν υπάρχει η επεξεργαστική ισχύ να διαχειριστεί όλα αυτά τα ηχεία και όλα αυτά τα δεδομένα, ακόμα και στην περίπτωση που είχαμε καταφέρει να αναπαράγουμε σωστά χωρίς φίλτρα και mastering.

Οπότε όσο περισσότερα μπορούμε να έχουμε τόσο το καλύτερο, σε συνδυασμό πάντα με τον χώρο.
Αλέξη, αυτό (η τελευταία πρόταση σου, όλα τα άλλα σωστά και ισορροπημένα σαν στάση) είναι μια πολύ θεωρητική προσέγγιση που ενώ σε πρώτη ανάγνωση φαινόμενικά σωστή, είναι μια ¨τεχνικά" και "επιστημονικά" σωστή θέση που κάποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει που όμως δεν οδηγεί σε σωστό συμπέρασμα.

Λοιπόν πραγματικότητα δεν υπάρχει, τέλος με αυτό .

Τώρα τι συμβαίνει : Το δικάναλο οι εγγραφές, η λογική, η αποτύπωση της σκηνής σαν reference (με την έννοια όχι του σωστού το reference αλλά της παραδοχής, της βάσης που κάποιος θέτει ως "σωστή" για να χτίσει πάνω της τα παραπέρα βήματα του για να αναπτύξει τεχνικές στην εγγραφή μετά στην μίξη μετά στην αναπαραγωγή και να λειτουργησει όλο αυτό το "δημιουργημα" που ξέρουμε ώς Hi Fi)... ορίστηκε απο τους όλους εμπλεκομένους στην αλυσίδα αυτήν τόσα χρόνια , και έχουν και δίκιο οι Χαι Φαδες σε αυτό αλλά και σε κάποια άλλα πράγματα εαν θελούμε να είμαστε ισοβαρείς και δίκαιοι στην κρίση μας για αυτούς και όχι γηπεδικές απόψεις και σαχλάμαρες ... απο δύο κύρια πράγματα α) την αξιολόγηση μια καλής εγγραφής, μιξης και ανπαραγωγής με την χρήση και ακρόαση φυσικών οργάνων κατά προτίμηση σε έναν φυσικό χώρο και β) σε αυτό που σου είπα παραπάνω, σε μια αίθουσα κλασική μουσικής.

Τώρα : Το πολυκαναλο ήρθε και αυτό το reference χάθηκε ή άλλαξε ή επιτυγχάνεται χωρίς κάποια στάνταρντ.
Ο καθένας μπορεί να κάνει ότι θέλει. Για αυτό φαντάζομαι ότι και απο αυτές τις εγγραφές τις λίγες για τις οποιές μιλανε οι πολυκάναλοι λίγοι θα τηρούν ή θα ξέρουν να τηρούν ή θα θελήσουν να τηρήσουν αυτές τις παραδοχές.

Πρέπει να κάνουν κάποιες δικές τους για να παρουσιάσουν κάτι ¨αλλο" . Να μας πουν ποιό είναι αυτο το κάτι άλλο, τι δοαφορά έχει απο την ήδη δοκιμασμένη μέχρι τώρα παραδοχή που έχουμε κάνει παγκόσμια αποδεκτή και την έχουμε κάνει λόγω δικάναλου, που θα στήνουν τα μικρόφωνα, πόσες ανακλάσεις θα αφήνουν να αναπαραχθούν, ποιό είναι το όραμα τους, γιατί αυτό να το δεχθούμε σαν ανώτερο ενω είναι απλώς μια άλλη παραδοχή, και κυρίως δεν υπάρχει ακόμη τόση εμεπιρία πέρα απο τις εγγραφές ίσως κλασικής και λίγων στούντιο που τουλάχιστον την παραδοχή που θα μας παράσχουν νά εχει μια συνέπεια και να την εδραιώσουν μεταξύ τους μετά απο τριβή και συνεννοήση.

Τριβή και συνεννόηση που με το δικάναλο επειδή έχει ιστορία και δεν προκύπτει το καλό και φυσικό αποτέλεσμα μόνο με τεχνολογία αλλά θέλει και γνώση ακοσυτικής και αισθητικής και πολλά άλλα που δεν ειναι ρόλος του κάθε άσχετου απλού "sound" engineer αλλά απαιτεί και άλλες γνώσεις, εμπειρία απο το να ξέρει ένα πρόγραμμα και τον χειρισμό του και που παλία τα στούντιο είχαν μέχρι και τετοιον άνθρωπο στην διάθεση τους ... δεν έχει επιτευχθεί ακόμη.

Αρα ακόμη πιο λίγες οι καλές δουλειές -εγγραφές και μόνο στην κλασική φανταζομαι για εμένα που θέλω να κινηθώ στο πολυκάναλο στην μουσική. Και μάλιστα αμφιβόλου αισθητικής.

Εκεί είναι το θέμα και το τι λέει ο κάθενας είναι "ανώτερο" κλπ είναι μόνο άποψη για nerds που βλέπουν τα πράγματα μόνο μέσα απο μια τεχνική ματιά και κ@βλώνουν με τα εργαλεία της "δουλειάς" και όχι με την ίδια την δουλειά αυτή καθαυτή και ο στόχος που μπορεί να έχει τεθεί και τι θέλουμε απο αυτόν να μας παρέχει.

Και οι πολυκάναλοι δηλαδή να δεις στο τέλος πάλι στην κλασική συνταγή των δυο αυτών πραγνάτων θα καταλήξουν (τις α) και β) που έγραψα) αφού πρώτα παίξουν σαν παιδάκια και πειραματιστούν με αυτά που τους προσφέριε η τεχνολογία για να ψαρώνουν κάποιοι που έχουν την τάση να θέλουν κάτι διαφορετικό, έτσι γιατί βαρέθηκαν ή δεν εχουν explore στην πλήρη δυνατότητα τους παλιές παραδοχές. εξαιρώ και την βιομηχανία που θέλει να πουλήσει και κάτι καινουργιο που θα σημάνει φυσικά πώληση νέων συσκευών, προγραμμάτων κλπ και άρα σιγοντάρει να χτισθεί ένας (νέος) μύθος. Λαθος της βιομηχανία καθώς κανέις δεν στήνει πολυκάναλο σπιτι του (ούτε καν δικάναλο). Αυτά είναι για τις ταινίες καλά, συμφωνώ. Πιο πιθανό είναι να εφευρεθεί κάτι άλλο , παρά να εφαρμσοθεί το πολυκάναλο με την μορφη που το ξέρουμε σήμερα. Τα είπε και ο Καθηγητης με μια πρόταση. Εγω στο κάνω έκθεση. Και όταν και εάν το περάσανε ... μέσω των ταινιών το περάσανε. Στο θέμα της μουσικής τα πράγματα είναι διαφορετικά.
 
Last edited:

Μηνύματα
17.352
Reaction score
20.415
Οι διαφωνίες μου δεν έχουν να κάνουν μόνο με το πλήθος των ηχείων. Άσε που το πιο πολλά δεν σημαίνει πιστότερη αναπαραγωγή απαραίτητα.
Δυο καλά ή 5 του κ@λου ; Αλλά βασιζόμαστε στην παραδοχή ότι το πολυκαναλικό φορμάτ σαν εγγραφη είναι καλύτερο.
Εγω πάντως έχω γνωρίσει άτομα που άκουσαν και δεν τους άρεσε (στην μουσική) ούτε ξετρελάθηκαν ωστε να λένε αυτά τα υπερβολικά που ακουγονται εδω απο τους γιατρούς ως τόσο πολυ ανώτερα. Δεν τους άρεσε ούτε η τοποθετηση των οργανων τους φανηκε ψευτική και αφύσικη.
Τωρα εάν είναι και τα 5 καλά σαν τα 2 ΟΚ ....
 

Μηνύματα
17.352
Reaction score
20.415
Αλέξη, αυτό (η τελευταία πρόταση σου, όλα τα άλλα σωστά και ισορροπημένα σαν στάση) είναι μια πολύ θεωρητική προσέγγιση που ενώ σε πρώτη ανάγνωση φαινόμενικά σωστή, είναι μια ¨τεχνικά" και "επιστημονικά" σωστή θέση που κάποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει που όμως δεν οδηγεί σε σωστό συμπέρασμα.

Λοιπόν πραγματικότητα δεν υπάρχει, τέλος με αυτό .

Τώρα τι συμβαίνει : Το δικάναλο οι εγγραφές, η λογική, η αποτύπωση της σκηνής σαν reference (με την έννοια όχι του σωστού το reference αλλά της παραδοχής, της βάσης που κάποιος θέτει ως "σωστή" για να χτίσει πάνω της τα παραπέρα βήματα του για να αναπτύξει τεχνικές στην εγγραφή μετά στην μίξη μετά στην αναπαραγωγή και να λειτουργησει όλο αυτό το "δημιουργημα" που ξέρουμε ώς Hi Fi)... ορίστηκε απο τους όλους εμπλεκομένους στην αλυσίδα αυτήν τόσα χρόνια , και έχουν και δίκιο οι Χαι Φαδες σε αυτό αλλά και σε κάποια άλλα πράγματα εαν θελούμε να είμαστε ισοβαρείς και δίκαιοι στην κρίση μας για αυτούς και όχι γηπεδικές απόψεις και σαχλάμαρες ... απο δύο κύρια πράγματα α) την αξιολόγηση μια καλής εγγραφής, μιξης και ανπαραγωγής με την χρήση και ακρόαση φυσικών οργάνων κατά προτίμηση σε έναν φυσικό χώρο και β) σε αυτό που σου είπα παραπάνω, σε μια αίθουσα κλασική μουσικής.

Τώρα : Το πολυκαναλο ήρθε και αυτό το reference χάθηκε ή άλλαξε ή επιτυγχάνεται χωρίς κάποια στάνταρντ.
Ο καθένας μπορεί να κάνει ότι θέλει. Για αυτό φαντάζομαι ότι και απο αυτές τις εγγραφές τις λίγες για τις οποιές μιλανε οι πολυκάναλοι λίγοι θα τηρούν ή θα ξέρουν να τηρούν ή θα θελήσουν να τηρήσουν αυτές τις παραδοχές.

Πρέπει να κάνουν κάποιες δικές τους για να παρουσιάσουν κάτι ¨αλλο" . Να μας πουν ποιό είναι αυτο το κάτι άλλο, τι δοαφορά έχει απο την ήδη δοκιμασμένη μέχρι τώρα παραδοχή που έχουμε κάνει παγκόσμια αποδεκτή και την έχουμε κάνει λόγω δικάναλου, που θα στήνουν τα μικρόφωνα, πόσες ανακλάσεις θα αφήνουν να αναπαραχθούν, ποιό είναι το όραμα τους, γιατί αυτό να το δεχθούμε σαν ανώτερο ενω είναι απλώς μια άλλη παραδοχή, και κυρίως δεν υπάρχει ακόμη τόση εμεπιρία πέρα απο τις εγγραφές ίσως κλασικής και λίγων στούντιο που τουλάχιστον την παραδοχή που θα μας παράσχουν νά εχει μια συνέπεια και να την εδραιώσουν μεταξύ τους μετά απο τριβή και συνεννοήση.

Τριβή και συνεννόηση που με το δικάναλο επειδή έχει ιστορία και δεν προκύπτει το καλό και φυσικό αποτέλεσμα μόνο με τεχνολογία αλλά θέλει και γνώση ακοσυτικής και αισθητικής και πολλά άλλα που δεν ειναι ρόλος του κάθε άσχετου απλού "sound" engineer αλλά απαιτεί και άλλες γνώσεις, εμπειρία απο το να ξέρει ένα πρόγραμμα και τον χειρισμό του και που παλία τα στούντιο είχαν μέχρι και τετοιον άνθρωπο στην διάθεση τους ... δεν έχει επιτευχθεί ακόμη.

Αρα ακόμη πιο λίγες οι καλές δουλειές -εγγραφές και μόνο στην κλασική φανταζομαι για εμένα που θέλω να κινηθώ στο πολυκάναλο στην μουσική. Και μάλιστα αμφιβόλου αισθητικής.

Εκεί είναι το θέμα και το τι λέει ο κάθενας είναι "ανώτερο" κλπ είναι μόνο άποψη για nerds που βλέπουν τα πράγματα μόνο μέσα απο μια τεχνική ματιά και κ@βλώνουν με τα εργαλεία της "δουλειάς" και όχι με την ίδια την δουλειά αυτή καθαυτή και ο στόχος που μπορεί να έχει τεθεί και τι θέλουμε απο αυτόν να μας παρέχει.

Και οι πολυκάναλοι δηλαδή να δεις στο τέλος πάλι στην κλασική συνταγή των δυο αυτών πραγνάτων θα καταλήξουν (τις α) και β) που έγραψα) αφού πρώτα παίξουν σαν παιδάκια και πειραματιστούν με αυτά που τους προσφέριε η τεχνολογία για να ψαρώνουν κάποιοι που έχουν την τάση να θέλουν κάτι διαφορετικό, έτσι γιατί βαρέθηκαν ή δεν εχουν explore στην πλήρη δυνατότητα τους παλιές παραδοχές. εξαιρώ και την βιομηχανία που θέλει να πουλήσει και κάτι καινουργιο που θα σημάνει φυσικά πώληση νέων συσκευών, προγραμμάτων κλπ και άρα σιγοντάρει να χτισθεί ένας (νέος) μύθος. Λαθος της βιομηχανία καθώς κανέις δεν στήνει πολυκάναλο σπιτι του (ούτε καν δικάναλο). Αυτά είναι για τις ταινίες καλά, συμφωνώ. Πιο πιθανό είναι να εφευρεθεί κάτι άλλο , παρά να εφαρμσοθεί το πολυκάναλο με την μορφη που το ξέρουμε σήμερα. Τα είπε και ο Καθηγητης με μια πρόταση. Εγω στο κάνω έκθεση. Και όταν και εάν το περάσανε ... μέσω των ταινιών το περάσανε. Στο θέμα της μουσικής τα πράγματα είναι διαφορετικά.
Κάτσε να προλάβω να το γράψω μόνος μου, να μην μου το γραψουν άλλοι και τσατιστώ χα χα :

"Τρικυμια εν κρανίω"και "στον σκουπιδοφάγο άμεσα". 😃 😃
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.795
Reaction score
58.836
Αλέξη, αυτό (η τελευταία πρόταση σου, όλα τα άλλα σωστά και ισορροπημένα σαν στάση) είναι μια πολύ θεωρητική προσέγγιση που ενώ σε πρώτη ανάγνωση φαινόμενικά σωστή, είναι μια ¨τεχνικά" και "επιστημονικά" σωστή θέση που κάποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει που όμως δεν οδηγεί σε σωστό συμπέρασμα.
:biggrin: θελούμε να είμαστε ισοβαρείς και δίκαιοι στην κρίση μας για αυτούς και όχι γηπεδικές απόψεις και σαχλάμαρες ... απο δύο κύρια πράγματα α) την αξιολόγηση μια καλής εγγραφής, μιξης και ανπαραγωγής με την χρήση και ακρόαση φυσικών οργάνων κατά προτίμηση σε έναν φυσικό χώρο και β) σε αυτό που σου είπα παραπάνω, σε μια αίθουσα κλασική μουσικής.

Τώρα : Το πολυκαναλο ήρθε και αυτό το reference χάθηκε ή άλλαξε ή επιτυγχάνεται χωρίς κάποια στάνταρντ.
Ο καθένας μπορεί να κάνει ότι θέλει. Για αυτό φαντάζομαι ότι και απο αυτές τις εγγραφές τις λίγες για τις οποιές μιλανε οι πολυκάναλοι λίγοι θα τηρούν ή θα ξέρουν να τηρούν ή θα θελήσουν να τηρήσουν αυτές τις παραδοχές.

Πρέπει να κάνουν κάποιες δικές τους για να παρουσιάσουν κάτι ¨αλλο" . Να μας πουν ποιό είναι αυτο το κάτι άλλο, τι δοαφορά έχει απο την ήδη δοκιμασμένη μέχρι τώρα παραδοχή που έχουμε κάνει παγκόσμια αποδεκτή και την έχουμε κάνει λόγω δικάναλου, που θα στήνουν τα μικρόφωνα, πόσες ανακλάσεις θα αφήνουν να αναπαραχθούν, ποιό είναι το όραμα τους, γιατί αυτό να το δεχθούμε σαν ανώτερο ενω είναι απλώς μια άλλη παραδοχή, και κυρίως δεν υπάρχει ακόμη τόση εμεπιρία πέρα απο τις εγγραφές ίσως κλασικής και λίγων στούντιο που τουλάχιστον την παραδοχή που θα μας παράσχουν νά εχει μια συνέπεια και να την εδραιώσουν μεταξύ τους μετά απο τριβή και συνεννοήση.

Τριβή και συνεννόηση που με το δικάναλο επειδή έχει ιστορία και δεν προκύπτει το καλό και φυσικό αποτέλεσμα μόνο με τεχνολογία αλλά θέλει και γνώση ακοσυτικής και αισθητικής και πολλά άλλα που δεν ειναι ρόλος του κάθε άσχετου απλού "sound" engineer αλλά απαιτεί και άλλες γνώσεις, εμπειρία απο το να ξέρει ένα πρόγραμμα και τον χειρισμό του και που παλία τα στούντιο είχαν μέχρι και τετοιον άνθρωπο στην διάθεση τους ... δεν έχει επιτευχθεί ακόμη.

Αρα ακόμη πιο λίγες οι καλές δουλειές -εγγραφές και μόνο στην κλασική φανταζομαι για εμένα που θέλω να κινηθώ στο πολυκάναλο στην μουσική. Και μάλιστα αμφιβόλου αισθητικής.

Εκεί είναι το θέμα και το τι λέει ο κάθενας είναι "ανώτερο" κλπ είναι μόνο άποψη για nerds που βλέπουν τα πράγματα μόνο μέσα απο μια τεχνική ματιά και κ@βλώνουν με τα εργαλεία της "δουλειάς" και όχι με την ίδια την δουλειά αυτή καθαυτή και ο στόχος που μπορεί να έχει τεθεί και τι θέλουμε απο αυτόν να μας παρέχει.

Και οι πολυκάναλοι δηλαδή να δεις στο τέλος πάλι στην κλασική συνταγή των δυο αυτών πραγνάτων θα καταλήξουν (τις α) και β) που έγραψα) αφού πρώτα παίξουν σαν παιδάκια και πειραματιστούν με αυτά που τους προσφέριε η τεχνολογία για να ψαρώνουν κάποιοι που έχουν την τάση να θέλουν κάτι διαφορετικό, έτσι γιατί βαρέθηκαν ή δεν εχουν explore στην πλήρη δυνατότητα τους παλιές παραδοχές. εξαιρώ και την βιομηχανία που θέλει να πουλήσει και κάτι καινουργιο που θα σημάνει φυσικά πώληση νέων συσκευών, προγραμμάτων κλπ και άρα σιγοντάρει να χτισθεί ένας (νέος) μύθος. Λαθος της βιομηχανία καθώς κανέις δεν στήνει πολυκάναλο σπιτι του (ούτε καν δικάναλο). Αυτά είναι για τις ταινίες καλά, συμφωνώ. Πιο πιθανό είναι να εφευρεθεί κάτι άλλο , παρά να εφαρμσοθεί το πολυκάναλο με την μορφη που το ξέρουμε σήμερα. Τα είπε και ο Καθηγητης με μια πρόταση. Εγω στο κάνω έκθεση. Και όταν και εάν το περάσανε ... μέσω των ταινιών το περάσανε. Στο θέμα της μουσικής τα πράγματα είναι διαφορετικά.
Like οπωσδήποτε για την έκθεση μολονότι δεν θα προσυπέγραφα όλα τα στοιχεία της ανεξαιρέτως...

Μεταχειρίστηκα τον όρο ΄΄πραγματικό΄΄ θέλοντας να δηλώσω setup υλοποιημένα με το ενδεδειγμένο πλήθος και θέσεις πραγματικών περιφερικών ηχείων αντί προσομοιωμένων από κάποιο προηγμένο λογισμικό όπως θα γινόταν λ.χ. με τις ηχομπάρες ή ακουστικά. Δεν υποδηλώνονταν διαβαθμίσεις στην πιστότητα ως προς κάποιο αυθεντικό μουσικό γεγονός.

Εάν πειστούμε ότι απώτερος σκοπός της τεχνολογικής εξέλιξης είναι να οδηγηθεί η ανθρωπότητα σε διεξαγωγή δραστηριοτήτων κατά τρόπον ώστε να προαχθεί για τα μέλη της η εστίαση σε πράγματα πιο ουσιαστικά από τα συνήθη τετριμμένα και με ελάχιστο ξόδεμα χρόνου για διευθέτηση τεχνικών παραγόντων τότε πρέπει ν'απαιτούσαμε ως καταναλωτές ανετότερες μεθόδους για την επίτευξη πεδίου εμβύθισης ως προς την οπτικοακουστική αναπαραγωγή που αποτελεί κορυφαίο τομέα στη σύγχρονη ψυχαγωγία.Μέχρι να φτάναμε πραγματικά σε τέτοιο στάδιο θεωρώ ότι είναι στη διακριτική ευχέρεια καθενός μας ν'απέρριπτε - για δικό του λογαριασμό και μόνο εννοείται - διάφορα προσφερόμενα με το ανάλογο...αζημίωτο.

Προσωπικά παραδέχομαι την τεχνολογική ανωτερότητα των σύγχρονων μέσων, αλλά δεν τα ΄΄παντρεύομαι΄΄ και δεν ...΄΄νοικοκυρεύομαι΄΄ .:biggrin:
 
Last edited:

Μηνύματα
2.825
Reaction score
4.253
Αγαπητέ μεσιέ μας χρωστάς παρουσίαση 2 συστημάτων. Λυχνιακό και mono. Εγώ δεν ξεχνάω να ξέρεις.
 

Μηνύματα
17.352
Reaction score
20.415
Like οπωσδήποτε για την έκθεση μολονότι δεν θα προσυπέγραφα όλα τα στοιχεία της ανεξαιρέτως...

Μεταχειρίστηκα τον όρο ΄΄πραγματικό΄΄ θέλοντας να δηλώσω setup υλοποιημένα με το ενδεδειγμένο πλήθος και θέσεις πραγματικών περιφερικών ηχείων αντί προσομοιωμένων από κάποιο προηγμένο λογισμικό όπως θα γινόταν λ.χ. με τις ηχομπάρες ή ακουστικά. Δεν υποδηλώνονταν διαβαθμίσεις στην πιστότητα ως προς κάποιο αυθεντικό μουσικό γεγονός.

Εάν πειστούμε ότι απώτερος σκοπός της τεχνολογικής εξέλιξης είναι να οδηγηθεί η ανθρωπότητα σε διεξαγωγή δραστηριοτήτων κατά τρόπον ώστε να προαχθεί για τα μέλη της η εστίαση σε πράγματα πιο ουσιαστικά από τα συνήθη τετριμμένα και με ελάχιστο ξόδεμα χρόνου για διευθέτηση τεχνικών παραγόντων τότε πρέπει ν'απαιτούσαμε ως καταναλωτές ανετότερες μεθόδους για την επίτευξη πεδίου εμβύθισης ως προς την οπτικοακουστική αναπαραγωγή που αποτελεί κορυφαίο τομέα στη σύγχρονη ψυχαγωγία.Μέχρι να φτάναμε πραγματικά σε τέτοιο στάδιο θεωρώ ότι είναι στη διακριτική ευχέρεια καθενός μας ν'απέρριπτε - για δικό του λογαριασμό και μόνο εννοείται - διάφορα προσφερόμενα με το ανάλογο...αζημίωτο.

Προσωπικά παραδέχομαι την τεχνολογική ανωτερότητα των σύγχρονων μέσων, αλλά δεν τα ΄΄παντρεύομαι΄΄ και δεν ...΄΄νοικοκυρεύομαι΄΄ .:biggrin:
Σωστά, εγω κατάλαβα τι ήθελες να πείς.

Πάντως αυτό ξεκίνησε απο την σκηνή, τα καμπανάκια κλπ.

Όσον αφορά αυτό επιμένω ότι και στο δικάναλο και στο πολυκάναλο τό ύψος π.χ. επιτυγχάνεται απο τεχνικές, είδη μικροφωνων και δεν μπορεί επειδή χρησιμοποιήσαμε μόνο την "ανωτερη" πολυκάναλη εγγραφή να βγεί ψηλότερη η τραγουδιστρια ή κοντυτερη ώς πρός το δικάναλο. ( όχι focus, περιγραφή, αμεσότητα κλπ μόνο ύψος)

Τα άλλα (η έκθεση ) στην ουσία αφορούσαν άλλα πράγματα που δεν ξέρω και έαν έγιναν απόλυτα κατανοητά, ως πρός τι ήθελα να πω, ακόμη και απο εσένα. Αυτό το καταλαβαίνω απο την απάντηση σου τα στοιχεία της οποίας άγγιξαν ως απάντηση μόνο ένα μέρος αυτού που ήθελα να καταδείξω.
 

Μηνύματα
3.815
Reaction score
6.840
Σωστά, εγω κατάλαβα τι ήθελες να πείς.

Πάντως αυτό ξεκίνησε απο την σκηνή, τα καμπανάκια κλπ.

Όσον αφορά αυτό επιμένω ότι και στο δικάναλο και στο πολυκάναλο τό ύψος π.χ. επιτυγχάνεται απο τεχνικές, είδη μικροφωνων και δεν μπορεί επειδή χρησιμοποιήσαμε μόνο την "ανωτερη" πολυκάναλη εγγραφή να βγεί ψηλότερη η τραγουδιστρια ή κοντυτερη ώς πρός το δικάναλο. ( όχι focus, περιγραφή, αμεσότητα κλπ μόνο ύψος)

Τα άλλα (η έκθεση ) στην ουσία αφορούσαν άλλα πράγματα που δεν ξέρω και έαν έγιναν απόλυτα κατανοητά, ως πρός τι ήθελα να πω, ακόμη και απο εσένα. Αυτό το καταλαβαίνω απο την απάντηση σου τα στοιχεία της οποίας άγγιξαν ως απάντηση μόνο ένα μέρος αυτού που ήθελα να καταδείξω.
Εγώ με καλώδιο στην πάω τη φωνή σε ότι ύψος θέλεις😁😁
 

Μηνύματα
2.825
Reaction score
4.253
Σωστά, εγω κατάλαβα τι ήθελες να πείς.

Πάντως αυτό ξεκίνησε απο την σκηνή, τα καμπανάκια κλπ.

Όσον αφορά αυτό επιμένω ότι και στο δικάναλο και στο πολυκάναλο τό ύψος π.χ. επιτυγχάνεται απο τεχνικές, είδη μικροφωνων και δεν μπορεί επειδή χρησιμοποιήσαμε μόνο την "ανωτερη" πολυκάναλη εγγραφή να βγεί ψηλότερη η τραγουδιστρια ή κοντυτερη ώς πρός το δικάναλο. ( όχι focus, περιγραφή, αμεσότητα κλπ μόνο ύψος)

Τα άλλα (η έκθεση ) στην ουσία αφορούσαν άλλα πράγματα που δεν ξέρω και έαν έγιναν απόλυτα κατανοητά, ως πρός τι ήθελα να πω, ακόμη και απο εσένα. Αυτό το καταλαβαίνω απο την απάντηση σου τα στοιχεία της οποίας άγγιξαν ως απάντηση μόνο ένα μέρος αυτού που ήθελα να καταδείξω.
Το ύψος αν είναι ηχογραφημένο και όχι φτιαχτό μπορεί να βγει σωστά και από ένα ηχείο.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.795
Reaction score
58.836
Σωστά, εγω κατάλαβα τι ήθελες να πείς.

Πάντως αυτό ξεκίνησε απο την σκηνή, τα καμπανάκια κλπ.

Όσον αφορά αυτό επιμένω ότι και στο δικάναλο και στο πολυκάναλο τό ύψος π.χ. επιτυγχάνεται απο τεχνικές, είδη μικροφωνων και δεν μπορεί επειδή χρησιμοποιήσαμε μόνο την "ανωτερη" πολυκάναλη εγγραφή να βγεί ψηλότερη η τραγουδιστρια ή κοντυτερη ώς πρός το δικάναλο. ( όχι focus, περιγραφή, αμεσότητα κλπ μόνο ύψος)

Τα άλλα (η έκθεση ) στην ουσία αφορούσαν άλλα πράγματα που δεν ξέρω και έαν έγιναν απόλυτα κατανοητά, ως πρός τι ήθελα να πω, ακόμη και απο εσένα. Αυτό το καταλαβαίνω απο την απάντηση σου τα στοιχεία της οποίας άγγιξαν ως απάντηση μόνο ένα μέρος αυτού που ήθελα να καταδείξω.
Δεν γίνεται να συμφωνούμε σε όλα κατά γράμμα, αλλά ούτε και κατά...δράμα. :laugh:

Οι τεχνικές σύλληψης θα έχουν διαχρονική αξία για την απόδοση στην πολική απόκριση οργανικών στοιχείων. Στο δικό μας ενδιαφέρον όμως ως τελικών χρηστών θα έπρεπε να κρατάμε υπ'όψιν ότι η ολογραφική ηχόσφαιρα - ανεξάρτητα του αν θα ήταν περισσότερο ή λιγότερο τεχνητή κατά τη σύστασή της - υλοποιείται ανετότερα με το πολυκαναλικό setup. Στο δικαναλικό οι συμβιβασμοί από τον διαθέσιμο ηχειακό εξοπλισμό υπερκεράζονται δυσκολότερα .

Ομολογώ κιόλας ότι το setup στο οποίο έχω μεγαλύτερη αδυναμία είναι εκείνο με τις κόρνες, όπου με προβλεπόμενη την τοποθέτησή των πάνω σε γωνίες εξασφαλίζεται μεγαλύτερη διάσταση στο στερεοφωνικό τρίγωνο και - έχοντας εννοείται διευθετήσει κάποια χαρακτηριστικά ως προς τη χωροταξία κι εξασφάλιση προβλεπόμενων RT - πραγματικά πανοραμική παρουσίαση του γεγονότος με τους όποιους αναγκαστικούς περιορισμούς ελλείψει immersive.

Εγώ με καλώδιο στην πάω τη φωνή σε ότι ύψος θέλεις😁😁
Εξαρτάται από το πού θα έμπαινε το βύσμα ... ανεξαρτήτως μάρκας. :roflmao:
 

Μηνύματα
17.352
Reaction score
20.415
υλοποιείται ανετότερα με το πολυκαναλικό setup
Δεν νομίζω να ισχύει αυτό και το έχεις αναφέρει πολλές φορές ότι δεν ισχύει. Μάλιστα έχεις πει ότι είναι δυσκολότερο και απο άποψη φροντίδας χώρου (μεγαλύτερη και περισσότερη), ακρίβειας στην τοποθέτηση, εάν κάτι δεν κάτσει τέλεια το αποτέλεσμα είναι εκθετικά φθίνων ως πρός τι μπορεί να προσφέρει.

Τα ίδια έχω διαβάσει πάντως στο ίντερνετ απο ανθρώπους που θεωρώ και κρίνω ότι γνωρίζουν.

Εγω προσωπικά δεν έχω άποψη και εμπειιρία αλλά απο τα λίγα που ξέρω όσον αφορά την ακουστική δωματιού αυτό που λες δεν ισχύει τουλάχιστον όσον αφορά αυτην (την ακουστική εννοώ).

¨Αρα μας μένει το συμπέρασμα να διαβάσω μέσα απο τις γραμμές και να πώ : ότι η άποψη σου βασίζεται απλώς στο γεγονός ότι πιστεύεις (ή ξέρεις) (ή εννοείς) ότι έιναι ευκολότερη με την έννοια μόνο ότι το αποτέλεσμα που θα επιφέρει για την Α εφαρμοζόμενη προσπάθεια θα οδγήσει σε Β καλύτερο αποτέλεσμα αλλά καθαρά λόγω της "ανωτερότητας" της εμπειρίας του πολυκάναλου ως παραδοχή και θέσφατο. Απο που προκύπτει αυτό το θέσφατο εαν είναι ο ορισμός του να εμπέριεχει μέσα μεγάλο πσοσοστό ως παραδοχή και αισθητική όπως ανέλυσα , δεν ξέρω. Οπότε το like σου στην ουσία ήταν απλώς για την "έκθεση". Αλλά ευχαριστώ. I take it where i find it ίδιως όταν προέρχονται απο εσένα. 🙂
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.795
Reaction score
58.836
Δεν νομίζω να ισχύει αυτό και το έχεις αναφέρει πολλές φορές ότι δεν ισχύει. Μάλιστα έχεις πει ότι είναι δυσκολότερο και απο άποψη φροντίδας χώρου (μεγαλύτερη και περισσότερη), ακρίβειας στην τοποθέτηση, εάν κάτι δεν κάτσει τέλεια το αποτέλεσμα είναι εκθετικά φθίνων ως πρός τι μπορεί να προσφέρει.

Τα ίδια έχω διαβάσει πάντως στο ίντερνετ απο ανθρώπους που θεωρώ και κρίνω ότι γνωρίζουν.

Εγω προσωπικά δεν έχω άποψη και εμπειιρία αλλά απο τα λίγα που ξέρω όσον αφορά την ακουστική δωματιού αυτό που λες δεν ισχύει τουλάχιστον όσον αφορά αυτην (την ακουστική εννοώ).

¨Αρα μας μένει το συμπέρασμα να διαβάσω μέσα απο τις γραμμές και να πώ : ότι η άποψη σου βασίζεται απλώς στο γεγονός ότι πιστεύεις (ή ξέρεις) (ή εννοείς) ότι έιναι ευκολότερη με την έννοια μόνο ότι το αποτέλεσμα που θα επιφέρει για την Α εφαρμοζόμενη προσπάθεια θα οδγήσει σε Β καλύτερο αποτέλεσμα αλλά καθαρά λόγω της "ανωτερότητας" της εμπειρίας του πολυκάναλου ως παραδοχή και θέσφατο. Απο που προκύπτει αυτό το θέσφατο εαν είναι ο ορισμός του να εμπέριεχει μέσα μεγάλο πσοσοστό ως παραδοχή και αισθητική όπως ανέλυσα , δεν ξέρω. Οπότε το like σου στην ουσία ήταν απλώς για την "έκθεση". Αλλά ευχαριστώ. I take it where i find it ίδιως όταν προέρχονται απο εσένα. 🙂
Δεν κάνω χάρες...like βάζω οπωσδήποτε σε όποιο μήνυμα απ'όσα διαβάζω θα έβρισκα ψυχαγωγικό και σε όποιο θα έκρινα ότι προωθεί ωραία κάποια θέματα...Δεν λογαριάζω συμπάθειες...

Το επιχείρημα περί ανωτερότητας προβλέπει ότι το immersive θα ήταν υλοποιημένο τηρώντας όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις.
 

Μηνύματα
17.352
Reaction score
20.415
Δεν κάνω χάρες...like βάζω οπωσδήποτε σε όποιο μήνυμα απ'όσα διαβάζω θα έβρισκα ψυχαγωγικό και σε όποιο θα έκρινα ότι προωθεί ωραία κάποια θέματα...Δεν λογαριάζω συμπάθειες...

Το επιχείρημα περί ανωτερότητας προβλέπει ότι το immersive θα ήταν υλοποιημένο τηρώντας όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις.
Το ιμερσιβ που έχεις αναλύσει εσυ που πετυχαίνεις με το δικάναλο, τι κοινά χαρακτηριστικά ή διαφορές έχει με το ιμερσιβ που επιτυγχάνεται με πολυκάναλο ή atμos πως τα λέτε ; στην περίπτωση τέλειας υλοποιήσης και των δύο μέσα στους παραμέτρους τους εννοείται φυσικά. Ποιά ακριβώς είναι η φύση τους συγκριτικά ; Και τι κάνει στην σκηνη ;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.795
Reaction score
58.836
Το ιμερσιβ που έχεις αναλύσει εσυ που πετυχαίνεις με το δικάναλο, τι κοινά χαρακτηριστικά ή διαφορές έχει με το ιμερσιβ που επιτυγχάνεται με πολυκάναλο ή atμos πως τα λέτε ; στην περίπτωση τέλειας υλοποιήσης και των δύο μέσα στους παραμέτρους τους εννοείται φυσικά. Ποιά ακριβώς είναι η φύση τους συγκριτικά ; Και τι κάνει στην σκηνη ;
Αποκλείεται να έχω δηλώσει ότι πετυχαίνω την ηχόσφαιρα immersive με δικαναλικό setup. Με το δεύτερο θα μπορούσαμε υπό ιδανικές συνθήκες να προσεγγίσουμε τον εαυτό μας ως ακροατή σ'ένα καταγεγραμμένο μουσικό γεγονός. Η περαιτέρω εμβύθιση επαφίεται στην ικανότητα του νου ν'απαλείφει τα κενά ανάμεσα στη νοητή διακεκομμένη γραμμή πληροφοριών. Με το ορθά υλοποιημένο immersive θα ήταν το ίδιο το γεγονός που θα μας έκανε κομμάτι του.
 

Μηνύματα
17.352
Reaction score
20.415
Με το ορθά υλοποιημένο immersive θα ήταν το ίδιο το γεγονός που θα μας έκανε κομμάτι του.
Χωρικά εννοείς ή "μουσικά" ;

Τα ¨σχετίζεις" αυτά (χωροχρονικό και μουσικό). ; με κάποιο τρόπο ; σαν εμεπιρία εννοώ, μην με αρχίσεις στις τεχνικές εξηγησεις χα χα.
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.552
Μηνύματα
2.982.277
Members
38.340
Νεότερο μέλος
loukas21
Top