Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.890
Reaction score
44.970
Να σημειώσουμε εδώ ότι όσο πέφτει η τιμή ενός προϊόντος ελαττώνονται οι απαιτήσεις για στοιχεία που δεν έχουν να κάνουν άμεσα με τη λειτουργία του όπως για παράδειγμα η αισθητική. Πρόκειται για μια (συνειδητή φαντάζομαι) στρατηγική της διοίκησης που επιζητά να πλασαριστεί το προϊόν της ως ένα λειτουργικό αντικείμενο που θα το προτιμήσουν οι πολλοί για τη χαμηλή του τιμή έναντι του ανταγωνισμού, κάτι σαν commodity προϊόν δηλαδή. Αυτή η στρατηγική υποστηρίζεται μάλιστα από τη λογική των megafactories καθότι για να είναι αποτεσματική και κερδοφόρα απαιτεί μεγάλες ποσότητες παραγωγής, εκμετάλλευση των οικονομιών κλίμακας και ελαχιστοποίηση των παραμέτρων κόστους που δεν αφορούν τη λειτουργία του αυτοκινήτου. Ολα καλά και καλή τους τύχη. Να πούμε μόνο ότι με αυτή τη στρατηγική αποκλείεται by default από το να γίνει luxury brand και όποιος εκλαμβάνει ως τέτοια τη tesla και τα προιόντα της...καλή του τύχη και αυτουνού.
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
6.085
Reaction score
13.100
...άρα καλή τύχη στη συντριπτική πλειοψηφία των κατόχων/χρηστών της! :)
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.105
Reaction score
143.569
Αμαξάρα είναι το EV 6.

Τόσο από αρχιτεκτονική 800 βολτ και ταχυφορτιση σε χρόνο ρεκόρ, όσο και από προσφερόμενες δυνατότητες (από αεριζόμενα καθίσματα έως ανοιγόμενη ηλιοροφή, τα έχει όλα).

Σοβαρή επιλογή, με καλή τιμολόγηση.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.890
Reaction score
44.970
...άρα καλή τύχη στη συντριπτική πλειοψηφία των κατόχων/χρηστών της! :)
Ε, δεν νομίζω ότι η συντριπτική πλειοψηφία των κατόχων/χρηστών tesla την επέλεξαν γιατί είναι luxury.
Λίγοι νομίζω είναι τα θύματα της tesloluxurιασης. Οι περισσότεροι είναι απλώς θύματα. :roflmao:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.731
Reaction score
32.716
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.920
Reaction score
90.077
Μπορεί να θεωρηθεί λάξαρι. Μια χαρά είναι, δεν θα με στεναχωρούσε πουθενά, το έπαιρνα αν ήθελα να αλλάξω. Αν και μάλλον θα προτιμούσα πάλι την EQE
 

Μηνύματα
7.096
Reaction score
5.614
Αναφέρουν τιμή χωρί να αναφέρουν καν χωρητικότητα μπαταρίας;
Πώς προκύπτει η τιμή χωρίς λοιπά χαρακτηριστικά;
 

Μηνύματα
62
Reaction score
100
Αναφέρουν τιμή χωρί να αναφέρουν καν χωρητικότητα μπαταρίας;
Πώς προκύπτει η τιμή χωρίς λοιπά χαρακτηριστικά;
Πως θα πατούσαμε να διαβάσουμε το άρθρο; Αν δεν είχε την τιμή σαν τυράκι; Πλέον είναι απίστευτα δύσκολο να διαβάσεις ένα σοβαρό άρθρο που να μην είναι και καλή μετάφραση .
 


D

Deleted member 35

Guest
Εμένα αυτό το εσωτερικό:

View attachment 283828

που είναι κάτι μεταξύ αυτοκινήτου της δεκαετίας του 80 και δωματίου 15χρονου γκεϊμερά, θα με στενοχωρούσε λίγο, αν ήταν να δώσω 100 χιλιάρικα.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι είναι αρκετά ανώτερο (με τροποποιήσεις, όχι έτσι) από Model 3/Y, αλλά αν είναι να δώσεις τέτοιο ποσό ρε φίλε θες να είναι σχεδόν τέλειο (για σένα πάντα) και όχι να ψάχνεις μόντες για να γίνει κάπως ωραίο.

Α, και το ότι είναι εντελώς παραδοσιακό σεντάν, κι αυτό θα με στενοχωρούσε.
Είναι ένα τι καλύτερο από τα μικρά και τα παλιότερα μοντέλα. Εδώ η οθόνη κάπως δένει με το σύνολο. Στα άλλα είναι εντελώς ξένο σώμα. Λες και έχει κάνει μόντα ο μαστρό-Μήτσος ο ηλεκτρολόγος.

Πάντως και τα τα υπόλοιπα είναι κάπως. Πχ βλέπεις στο σκοτάδι κάποια αυτοκίνητα και νομίζεις ότι ήρθαν πάλι τα Χριστούγεννα. ΟΚ ο φωτισμός κλείνει αλλά κάποιες φορές υπάρχει υπερβολική συγκέντρωση κουμπιών ή μεγάλων οθονών.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.731
Reaction score
32.716
Είδα πρόσφατα μια Χ (τα εσωτερικά τους είναι ίδια) και μου άρεσε πολύ, δεν δίνει αυτήν την αίσθηση της φωτό από κοντά. Το τιμόνι εννοείται είναι κωμικό, παίρνεις το κανονικό.
Eχω χαζέψει από έξω και ένα S στην γειτονιά μου, πολύ ωραίο.
Τα τελευταία μου αυτοκίνητα ήταν και τα δυο ποιοτικά σεντάν, μου αρέσουν πολύ.

Δεν με χαλάει καθόλου λοιπόν το S. Γούστα. Εδώ σε άλλους αρέσει το δικάναλο.
Να τα μαααας. Να κόψεις τις κακές παρέες. Η άλλη η καραφλή φταίει. Κάτι βάζει στη μίντιουμ ρέαρ να ξερς. 😅
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.731
Reaction score
32.716
Άρχισαν τα όργανα και για το Euro 7, πακέτο με τα ηλεκτρικά. Στις 12 οι χώρες που πάνε κόντρα στο Euro 7. Και ποιός μας λέει πως δεν θα γίνουν 12 (από 4) και για την απαγόρευση των ICE το 2035.
 


Μηνύματα
7.096
Reaction score
5.614
Ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι (καλό 2027), αλλά ωραίο φαίνεται:

View attachment 283854

Μέχρι 1000 άλογα λένε.

Δε πάμε καλά...

Από τις ζάντες φαίνεται ότι είναι η Stellantis από πίσω.
Μήπως θα έπρεπε να τις διαφοροποιούν πρισσότερο ανά μάρκα.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.104
Reaction score
9.030
Από τις ζάντες φαίνεται ότι είναι η Stellantis από πίσω.
Μήπως θα έπρεπε να τις διαφοροποιούν πρισσότερο ανά μάρκα.
Ποιος να τις διαφοροποιεί; Ο τυχαίος δημοσιογράφος/designer που φαντάστηκε πως θα μπορούσε να είναι η νέα Alfa που θα βγει κάποια στιγμή σε 2-3-4 χρόνια;

Υ.Γ. "σε περίπτωση που" κατασκευαστεί έκδοση Quadrifoglio, τότε "ενδεχομένως" να έχει ισχύ κοντά στα 1.000 άλογα. Μιλάμε για έγκυρες πληροφορίες, όχι αστεία.
 

Μηνύματα
7.096
Reaction score
5.614
A, σωστά, δεν διάβασα μέσα να δω ότι πρόκειται για ανεπίσημη φωτογραφία.
 


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.104
Reaction score
9.030
Ωραίες εξελίξεις:
Άραγε η κράτηση πως θα λειτουργεί χωρίς να επιφέρει μείωση της ήδη μικρής διαθεσιμότητας;

Δηλαδή θα κλείνει κάποιος τον φορτιστή μισή ώρα πριν φτάσει και αυτό το διάστημα θα είναι κενό; Θα φτάνω εγώ στον φορτιστή και θα μου λέει sorry είναι κλεισμένος από κάποιον που θα φτάσει σε μισή ώρα; Εγώ θα μπορούσα να έχω φορτίσει και να φύγω σε αυτό το μισάωρο, τώρα θα πρέπει να περιμένω να έρθει και μετά να φορτίσει; Ή άραγε θα με αφήνει να φορτίσω μέχρι να έρθει και μετά θα με κόβει; Κι αν έχω πάει για καφέ και έχω αφήσει το αμάξι εκεί; Θα με ψάχνει ο άλλος με την κράτηση να με διώξει;

Επίσης τι γίνεται αν το κλείσω και δεν πάω ποτέ; Γενικά το θέμα της κράτησης είναι αρκετά περίπλοκο.

Υ.Γ. Έχω κι άλλα. Αν με αφήνει να κλείνω μόνο μέσα σε μισάωρο διάστημα, τότε κατά πάσα πιθανότητα όταν πάω να κλείσω εγώ (αν μιλάμε για ώρα "αιχμής") θα είναι ήδη κάποιος άλλος κουμπωμένος στον φορτιστή και θα φορτίζει. Θα με αφήνει τότε να κλείσω ή όχι; Αν όχι, είναι δώρο άδωρο. Αν ναι, για πόση ώρα μετά; Για μισή ώρα ή παραπάνω; Και αν παραπάνω, πόσο παραπάνω; Πως θα ξέρει πόση ώρα είχε σκοπό να κάτσει αυτός μέχρι να φορτίσει τελείως; Συν αυτό που είπα παραπάνω, πως θα τον "διώξει" αν είναι ήδη κουμπωμένος;
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.736
Μηνύματα
3.025.786
Members
38.489
Νεότερο μέλος
Gianni Tab
Top