Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.295
Reaction score
31.338
Ποσοι αληθεια ξερουν οτι οι φουρνοι μικροκυματων δουλευουν στα 2.4 Ghz γιατι σε αυτην την συχνοτητα τα μορια του νερου κινουνται δημιουργωντας θερμοτητα και αυτος ειναι και ο λογος που αν βαλετε ενα οποιοδηποτε υλικο που δεν περιεχει νερο (εκτος μεταλλου) μενει ανεπηρεαστο ?
Εγώ ξέρω πολύ καλά ότι αν βάλω να ζεστάνω φαγητό σε σκεύος που δεν είναι κατασκευασμένο (όχι βέβαια ότι περιέχει νερό στη μάζα του) για φούρνο μικροκυμάτων, το σκεύος αυτό ζεσταίνεται πολύ περισσότερο από το περιεχόμενο (το οποίο ασφαλώς περιέχει νερό).

οι επιλογες καποιου ηχοληπτη
Αυτό ισχύει για όλα τα φορμά, από... μονοκάναλο έως απειροκάναλο.
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.957
Reaction score
17.159
Χωρις ομως πλακα, θα σκεφτομουν οτι επηρεαζονται ευκολα απο εξωγενεις παραγοντες και οτι θεωρησαν ισως πως ακουγοντας την μουσικη απο ενα πολυκαναλο θα ενοιωθαν οπως οταν ακουσαν ενα εργο στην πραγματιοκοτητα αλλα δυστυχως αυτο που θα ακουσουν ειναι οι επιλογες καποιου ηχοληπτη που μπορει μεν να τους εντυπωσιασει αλλα θα απεχει απο το πραγματικο.
Αν και είμαι δικάναλος για διάφορους λόγους.... το "αυτο που θα ακουσουν ειναι οι επιλογες καποιου ηχοληπτη" ισχύει και για τα δικάναλα.... εδώ βγαίνουν άλμπουμς και οι μουσικοί δε συναντήθηκαν ποτέ μεταξύ τους.... δεν υπάρχει καν το πραγματικό όχι "απέχει"....
Και αυτό για κανονικά όργανα και μουσικούς.... ας μην πιάσω την EDM γιατί θα θεωρηθεί ..."παρακατιανή"
 

Μηνύματα
468
Reaction score
1.608
Εγώ ξέρω πολύ καλά ότι αν βάλω να ζεστάνω φαγητό σε σκεύος που δεν είναι κατασκευασμένο (όχι βέβαια ότι περιέχει νερό στη μάζα του) για φούρνο μικροκυμάτων, το σκεύος αυτό ζεσταίνεται πολύ περισσότερο από το περιεχόμενο (το οποίο ασφαλώς περιέχει νερό).
Κυριε μου το σκευος ζεσταινεται λογω του νερου που περιεχει το φαγητο, βαλτε το σκευος μεσα σκετο και θα δειτε, θα καταλαβετε και επι τελους θα μαθετε και κατι !!

Σημ. Ελπιζω να ξερετε πως δεν επιτρεπονται τα μεταλλικα αντικειμενα στους φουρνους αυτους.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.338
Reaction score
42.717
... στοχος (αριστα επιτευξιμος πλεων, και εντος λογικου κοστολογιου) ειναι να φτανει στα αυτια η μουσικη πληροφορια απο παντου -καθοτι ετσι ειναι σχεδιασμενο το αυτι να προσλαμβανει- και οχι μονο απο μπροστα, ποσο μαλλον οταν απο παντου λαμβανεται τυχαια (και τοιχαια) αντηχηση. 🐒
βεβαια αν καποιος εχει συνηθησει να φοραει παρωπιδες στ'αυτια (υπαρχουν και παρωτιδες), οπως και καρωτιδες).. να το δηλωνει εκ των προτερων, μαζι με τον παραγοντα παντοφλα ...και τα σχετικα..😇
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.508
Reaction score
86.742
Στρατηγε μου δεν το ειχα σκεφτει, αν το ηξερα θα τους προτεινα να κρατησουν το δικαναλο συστημα τους και εγω με μικρο αντιτιμο οποτε ακουγαν μουσικη θα πηγαινα πισω τους να βαραω παλαμακια, να βηχω και γενικα να κανω ολα τα ηχητικα effects και χωρις extra χρεωση να διαχεω και διαφορες οσμες δυνατοτητα που κανενα πολυκαναλο συστημα δεν διαθετει (προς το παρον).

Χωρις ομως πλακα, θα σκεφτομουν οτι επηρεαζονται ευκολα απο εξωγενεις παραγοντες και οτι θεωρησαν ισως πως ακουγοντας την μουσικη απο ενα πολυκαναλο θα ενοιωθαν οπως οταν ακουσαν ενα εργο στην πραγματιοκοτητα αλλα δυστυχως αυτο που θα ακουσουν ειναι οι επιλογες καποιου ηχοληπτη που μπορει μεν να τους εντυπωσιασει αλλα θα απεχει απο το πραγματικο.
Για ξανασκέψου το, γιατί εκτίθεσαι.
 

Μηνύματα
2.013
Reaction score
4.726
Σε μια ορθολογικά δομημένη πολυκαναλική εγγραφή κανονικά δεν πρέπει να τοποθετούνται οργανικά είδωλα σε θέσεις ανοίκειες ως προς την εμπειρία που θα έχουν αποκομίσει οι θιασώτες δεδομένου ιδιώματος από live εκδηλώσεις. Ανάλογος όρος θα πρέπει να ισχύει και κατά τη λειτουργία upmixing. Κανονικά στόχος στην πολυκαναλική αρχιτεκτονική είναι να προαχθεί η χωρική αντίληψη των ακροατών προσεγγίζοντας περισσότερο ό,τι θ'αποκόμιζαν σε πραγματικό μουσικό γεγονός. Υπό ιδανικές συνθήκες εφαρμογής θα πρέπει επίσης αυτή να επεκτείνεται σε προαγωγή αρμονικών σχέσεων ανάμεσα σε οργανικές ενότητες, ρυθμικής αγωγής, δυναμικών αντιθέσεων καταλήγοντας και σε πιο ρεαλιστικές χροιές για το σύνολο των εκτελεστών.

Τα επιμέρους κανάλια δεν προβλέπεται να παίζουν παρόμοιο σήμα αναμεταξύ των, αλλά να συμπληρώνουν την παρεχόμενη πληροφορία από διαφορετικές διευθύνσεις.Αποστολή των εξεζητημένων αλγορίθμων DSP και παράλληλα απαίτηση στο στάδιο παραγωγής πολυκαναλικών μίξεων θα είναι να εξασφαλίζεται ότι οι εκπεμπόμενοι από πολλαπλές πηγές ήχοι θα συμβάλλουν ευνοϊκά αντί καταστρεπτικά τουλάχιστον σε συγκεκριμένες θέσεις εντός του ημισφαιρικού ηχητικού πεδίου που θα ορίζεται από εκείνους. Γι αυτό εξάλλου θα γινόταν και τόση ΄΄φασαρία΄΄ γι ακρίβεια σε αποστάσεις και προσανατολισμό των δορυφόρων ως προς δεδομένο MLP.

Ας τονιστεί ακολούθως το κατάλληλο χωρίο από το απόσπασμα της μελέτης που παρέθεσε ο ΝΚ :
Subjects were positioned in the sweet spot of the arrangement

:wink:

Καλιο αργα ...
Χρειαστηκαν 250 σελιδες για να τεθουν, με ξεκαθαρη σαφηνεια ομολογω , οι περιορισμοι του πολυκαναλου.
Υποθετω οτι στη πορεια θα βρεθουν και αλλοι.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.783
Reaction score
58.777
Αυτή η αξιωματική θεώρηση δεν λογαριάζει μια τάση ολοένα κι εντονότερη στη σύγχρονη εποχή : Άτομα άνω των 35 που σπεύδουν να υιοθετήσουν όποιον νεωτερισμό προκύπτει έστω και χωρίς εκτίμηση για την πραγματική του αξία, ίσα ίσα για να μην τους έλεγαν οπισθοδρομικούς ή για να πουλάνε άνετα ΄΄μούρη΄΄....

Από την άλλη πλευρά, θα περίμενα πως και πως να κυκλοφορούσαν κάποτε οι διάδοχοι των τωρινών immersive setup με ακόμα πιο προηγμένη επεξεργασία DSP και μικρότερα πλήθη πραγματικών καναλιών και το ενδεχόμενο να έβλεπα τωρινούς ιμερσιβίτες να διαμαρτύρονταν για υποβάθμιση της φυσικότητας στο αποτέλεσμα ελέω διευκόλυνσης του καταναλωτικού κοινού για λόγους marketing.
Καλιο αργα ...
Χρειαστηκαν 250 σελιδες για να τεθουν, με ξεκαθαρη σαφηνεια ομολογω , οι περιορισμοι του πολυκαναλου.
Υποθετω οτι στη πορεια θα βρεθουν και αλλοι.
Αυτοί οι όροι πρέπει να ισχύουν σε οποιαδήποτε αρχιτεκτονική setup. Ανοίκειος χωρικός εντοπισμός μπορεί να διαπιστωθεί ακόμα και σε δικαναλικά, κυρίως λόγω κακού στησίματος και σε μικρότερο βαθμό από νεωτεριστικές καλλιτεχνικές προσεγγίσεις σε σύγχρονα avantgarde έργα.
 
Last edited:


Μηνύματα
468
Reaction score
1.608
Για ξανασκέψου το, γιατί εκτίθεσαι.
Ακουσε Στρατηγε μου, τους εβαζα το B&W CDM 1 (το οποιο το Stereofile εκρινε σαν την καλυτερη αγορα εως 3,000 ή 4.000 $ εκεινη την εποχη. Δεν θυμαμαι ακριβως ποιο απο τα δυο ηταν το ποσον), μετα απο 2 λεπτα τους αλλαζα τα ηχεια στα B&W 801 series III για αλλα δυο λεπτα.

Τους ρωταγα ποιο σας αρεσε καλυτερα ? Ολοι ελεγαν το B&W CDM 1.

Μετα τους ξανααεβαζα για 10 λεπτα το ιδιο κοματι στα B&W 801 series III και μετα βαζοντας τα B&W CDM 1 ολοι μα ολοι με σταματαγαν και ελεγαν πως το προηγουμενο ηταν κατα πολυ καλυτερο (το B&W 801 series III δηλαδη).

Μην φανταστειτε πως τους επαιζα μονο Β&W, ειχα μεγαλη γκαμα ηχειων και εταιρειων. Οταν επαιξα τους Κυνηγους της χαμενης Κιβωτου σε Fi Fi video τοτε σε εναν Yamaha δεν κρυβω οτι επαθα πλακα οταν ακουσα το μαστιγιο στην αρχη να ακουγεται 3D. Ηταν οι απαρχες του Home theater οχι μονο στην Ελλαδα αλλα και παγκοσμια.

Βαλτε μια στερεοφωνικη ζωντανη ηχογραφηση της Decca, EMI, DG και οχι ηχογραφησεις που γραφονταν τα οργανα τμηματικα και θα δειτε την μαγεια.

Βαλτε εναν δισκο αμμεσης κοπης της Telarc κ.α που εχει γραφτει στο studio τμηματικα, θα εντυπωσιαστητε απο την διαυγεια τον διαχωρισμο κλπ αλλα οσο και αν προσεχαν την εικονα απαιχαν αρκετα απο τις απλες ηχογραφησεις σε οτι αφορα την στερεοφωνικη εικονα.

Εχοντας δει τι συμβαινει οταν σε εναν χωρο παιζουν πολλα ηχεια θα σας προτεινα (χωρις καμια διαθεση κοντρας) να δειτε μια πληρη μελετη ενος πολυκαναλου συηστηματος.

Απο την αλλη οπως λενε οι Αγγλοι ειναι δυσκολο να μαθεις σε ενα γερικο σκυλι νεα κολπα και η αφεντια μου ειναι ενα γερικο σκυλι οποτε μην μου δινετε και πολλη σημασια απλα αν θελετε προβληματιστειτε λιγο, κακο δεν θα παθετε.
 

Μηνύματα
16.897
Reaction score
19.925
Αν κάτι θα θεωρούσα επίφοβο είναι ο ΄΄ύπνος της λογικής΄΄ που γεννά είτε φανατικούς προαγωγούς είτε εξίσου φανατικούς πολέμιους στην τεχνολογική εξέλιξη...
Ε, εντάξει τα υπερβάλεις τα πράγματα και τους δίνεις ένα spin. Δεν σε κοντράρω πλέον, όσον αφορά άλλους ανθρώπους, γαιτί εχεις αποδειχθεί σωστός σε διάφορα πράγματα που εγώ λόγω μη εμπειρίας με πρόσωπα και πράγματα εδώ μέσα έχω πέσει έξω. Εχω μια εντύπωση ότι εάν είχα το κατάλληλο input επί της αρχής θα είχαμε μεγάλο ποσοστό συμφωνίας σε αρκετά πράγματα.

¨Οσον αφορά εμένα πάντως δεν είναι θέμα τεχνολογικής ανάπτυξης αλλά εάν αυτή όντως μεταφράζεται σε καλύτερο για εμένα (μόνο) ηχητικό αποτέλεσμα. Διερεύνηση επίσης των ελαττωμμάτων και εκπτώσεων που όποια τέτοια εξέλιξη μπορεί να επιφέρει πράγμα που δεν βλέπω να γίνεται και δεν είναι λογικό γιατί καθετί έχει τα προβλήματα του και επιδέχεται κριτικής. Προσωπικά δεν ασχολούμαι με την ευκολία ή θέματα χρήσης αυτών καθώς έαν έχεις μια ηχητική εμεπιρία που σε ικανοποιεί σε πολύ μεγάλο βαθμό, αυτά εξανεμίζονται και παρόλο υπαρκτά τα ξεπερνάς γιατί το ηχητικό κέρδος είναι μεγάλο. Θα μου πέις γιατί το λές για τα πολλά ηχεία που χρειάζεται να μπουν στο σαλόνι. Ε, αυτό για εμένα είναι too much για πολλούς λόγους. Για όποιον όμως δεν είναι και διαπιστώσει ότι του δίνει όντως μεγάλη ιανοποίηση ... να το κάνει, είμαι υπέρ. Τα άλλα που λέμε είναι και λίγο πλάκα. Οι λόγοι που χρησιμοποιώ την πλάκα ακόμη και στα σπάνια "σοβαρά" μου πόστ είναι πολλοί αλλά κυρίως επειδή βαριέμαι πολλά απο τα θέματα αυτά , την σημασία τους, την εκτίμηση της βαρύτητάς τους στο ηχητικό αποτέλεσμα που δεν κάνει συσχετισμό αλλά είναι απλώς πληροφορίες, την πολύ προβληματική επικονωνία και τις χαζές, ανούσιες έριδες.
 
Last edited:

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.792
Reaction score
81.027
Στο ιδιο κεντρο ερευνας σχετικα με την εφυια που ηταν και η περιφημη γοριλινα Koko (που καποιοι ισως γνωριζουν οτι μιλαγε απταιστα την γλωσσα την κωφαλαλων) καπου στα βουνα της Sanda Cruz εκαναν ερευνα και σε ενα ζευγαρι Αφρικανικων παπαγαλών.

Η koko ειναι ευραιως γνωστη και το National Geographic συχνα ειχε γραψει για αυτην, για τους παπαγαλους αυτους ομως ειδα ενα αφιερωμα στο Discovery και εμεινα με το στομα ανοιχτο χωρις βεβαια να ειναι μονον αυτη η αναφορα μου.

Αυτα λοιπον ειναι ευραιως γνωστα εδω και χρονια :



https://www.newscientist.com/articl...use-their-brains-evolved-the-same-way-as-ours

Στο θεμα μας τωρα, το να γραφει κανεις βαρυγδουπους τιτλους οπως : Ο θανατος του δικαναλου σετάπ ... παραθετοντας μερικα link - πινακες της AES με διαφορες ακουστικες συγκρισεις καποιων καπου καποτε δεν αποτελει θεωρημα.

Ειναι μια ολοκληρη βιομηχανια και τεραστια ποσα που διακυβευονται και η ζητηση πρεπει να τονωθει, ο κοσμος πρεπει να αλλαζει το ηχητικο του συστημα συχνα.

Εδω δεν εκαναν πισω σε θεματα υγειας στο θεμα πχ της κινητης τηλεφωνιας στο θεμα της ηχητικης απολαυσης θα σταματουσαν ?

Ποσοι αληθεια ξερουν οτι οι φουρνοι μικροκυματων δουλευουν στα 2.4 Ghz γιατι σε αυτην την συχνοτητα τα μορια του νερου κινουνται δημιουργωντας θερμοτητα και αυτος ειναι και ο λογος που αν βαλετε ενα οποιοδηποτε υλικο που δεν περιεχει νερο (εκτος μεταλλου) μενει ανεπηρεαστο ?

Ποσοι ξερουν οτι σε αυτην την συχνοτητα λειτουργουν και τα κινητα και οι router σας με μικροτερη ισχυ βεβαια ? Ειναι τιμητικο για την Samsung οτι αυτο μας το εξηγησε (λιγο πριν εμφανιστει η κινητη τηλεφωνια) σε ταξιδι μετα απο προσκληση της στην Κορεα.

Επαναλαμβανω πως ο ακροατης που εχει παρακολουθησει συναυλιες, οπερες κλπ ειτε στην Βιεννη, ειτε στην Αθηνα ή οπουδηποτε στον κοσμο ακουει τα εργα σαν ακροατης (αυτο ειναι και το ζητουμενο) και οχι σαν μελος της ορχηστρας.

Αυτο ειναι δεδομενο και το γνωριζουν ακομα και οι πετρες ! Ο ακροατης λοιπον δεν θελει να παιζουν γυρω του τα οργανα σε θεσεις που καποιος ηχοληπτης αποφασισε να παιξουν. Μπορει να εντυπωσιαστει με ενα πολυκαναλο συστημα καθως θα νοιωσει ηχητικα μερος του εργου σε ενα Home cinema ή ακομα και σε μουσικο θεμα ενας απειρος ακροατης αλλα εδω δεν μιλαμε για αυτους.

16 καναλο συστημα λοιπον ειδα πως παρουσιαζε ο αλλος σε ενα videο. Μπορει ευκολα νομιζω καποιος χωρις να εχει επιστημονικες γνωσεις να καταλαβει τι θα συμβει σε εναν χωρο με ολες αυτες τις πηγες ηχου αρκει να ριξει 16 χαλικακια σε ενα ντεποζιτο και να παρατηρησει τις συμβολες, τις ακυρωσεις που θα θα δει να συμβαινουν σαν εικονα πλεον.

Ας παρουσιασει καποιος ηχητικες μετρησεις (μια πληρη μελετη) απο ενα τετοιο συστημα να γελασουμε, τοτε θα δουμε τον προδιαγεγραμμενο θανατο των πολυκαναλων συστηματων (οσο αφορα την μουσικη και οχι το Home cinema).

Οταν καποιος ακουει μια λουπα διανθισμενη με καποιες νοτες εδω και εκει και 400 sub να του βαλεις μια χαρα θα του φαινεται, αυτο ομως δεν θα γινει ανεκτο απο καποιον που εχει δει εργα στην Βιεννη ή οπουδηποτε αλλου στον κοσμο.

Ολα αυτα ειναι ευκολα να τα σκεφτει κανεις ακομα και αν δεν διαθετει ψηλο IQ.

Ζουμε σε μια χωρα που καποτε δοξασε οσο κανενας αλλος την λογικη !
που ήσουν τόσο καιρό εσύ? :biggrin:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.508
Reaction score
86.742
Ακουσε Στρατηγε μου, τους εβαζα το B&W CDM 1 (το οποιο το Stereofile εκρινε σαν την καλυτερη αγορα εως 3,000 ή 4.000 $ εκεινη την εποχη. Δεν θυμαμαι ακριβως ποιο απο τα δυο ηταν το ποσον), μετα απο 2 λεπτα τους αλλαζα τα ηχεια στα B&W 801 series III για αλλα δυο λεπτα.

Τους ρωταγα ποιο σας αρεσε καλυτερα ? Ολοι ελεγαν το B&W CDM 1.

Μετα τους ξανααεβαζα για 10 λεπτα το ιδιο κοματι στα B&W 801 series III και μετα βαζοντας τα B&W CDM 1 ολοι μα ολοι με σταματαγαν και ελεγαν πως το προηγουμενο ηταν κατα πολυ καλυτερο (το B&W 801 series III δηλαδη).

Μην φανταστειτε πως τους επαιζα μονο Β&W, ειχα μεγαλη γκαμα ηχειων και εταιρειων. Οταν επαιξα τους Κυνηγους της χαμενης Κιβωτου σε Fi Fi video τοτε σε εναν Yamaha δεν κρυβω οτι επαθα πλακα οταν ακουσα το μαστιγιο στην αρχη να ακουγεται 3D. Ηταν οι απαρχες του Home theater οχι μονο στην Ελλαδα αλλα και παγκοσμια.

Βαλτε μια στερεοφωνικη ζωντανη ηχογραφηση της Decca, EMI, DG και οχι ηχογραφησεις που γραφονταν τα οργανα τμηματικα και θα δειτε την μαγεια.

Βαλτε εναν δισκο αμμεσης κοπης της Telarc κ.α που εχει γραφτει στο studio τμηματικα, θα εντυπωσιαστητε απο την διαυγεια τον διαχωρισμο κλπ αλλα οσο και αν προσεχαν την εικονα απαιχαν αρκετα απο τις απλες ηχογραφησεις σε οτι αφορα την στερεοφωνικη εικονα.

Εχοντας δει τι συμβαινει οταν σε εναν χωρο παιζουν πολλα ηχεια θα σας προτεινα (χωρις καμια διαθεση κοντρας) να δειτε μια πληρη μελετη ενος πολυκαναλου συηστηματος.

Απο την αλλη οπως λενε οι Αγγλοι ειναι δυσκολο να μαθεις σε ενα γερικο σκυλι νεα κολπα και η αφεντια μου ειναι ενα γερικο σκυλι οποτε μην μου δινετε και πολλη σημασια απλα αν θελετε προβληματιστειτε λιγο, κακο δεν θα παθετε.
Και Telarc έχουμε άπειρα, και συναυλίες κλασικής πήγαμε εκατοντάδες (και πάμε ακόμα), και δικάναλα είχαμε για χρόνια, και B&W είχαμε και εμείς και οι φίλοι μας (τα δικά σου, με Rotel), και τα πάντα και τα κοάλα. Εκτίθεσαι.

Τα πράγματα έχουν αλλάξει ριζικά τα τελευταία 10-15 χρόνια.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.321
Reaction score
139.959
Ανατριχιασα !!! Το επιπεδο των επίχειρηματων σας ειναι πρωτοφανες !
Το επίπεδο των δικών σας να δεις! 😁😜😂😜

Κάνετε τραγικά σφάλματα, λογικά άλματα, πέφτετε σε αντιφάσεις, επιτίθεστε επί προσωπικού, κάνετε οτιδήποτε άλλο, εκτός να παρουσιάσετε βιβλιογραφία ή μελέτες που να υποστηρίζουν όσα λέτε, και φαντάζεστε συνωμοσίες κρυμμένες πίσω από κάθε βιβλιογραφία ή μελέτη που υποστηρίζει το ανάποδο. 😎😁😂😜

Ιδίως στην κλασσική μουσική, η σύγκριση μεταξύ δικαναλης εγγραφής και dolby atmos, είναι εντελώς αστεία.

Να σας ρωτήσω κάτι για να σας βοηθήσω:
Έχετε μπει σε καμία εκκλησία να παίζει εκκλησιαστικό όργανο;
Αν ναι, ακουγόταν μόνον από μια κατεύθυνση;
Με κλειστά τα μάτια, ακουγατε τις διαστάσεις του χώρου;
Ομοίως με χορωδία σε εκκλησία, όποτε έχετε ακούσει, δεν ακούγεται από κάθε κατεύθυνση;
Ο ήχος δε προδίδει τις διαστάσεις του χώρου, είτε μπρος σας, είτε πίσω σας;
Οι αντηχησεις που ακούτε σε μια εκκλησία, λόγω πολύ μεγάλων χρόνων αντήχησης (και πάνω από 10"), έρχονται από κάθε κατεύθυνση, και γίνεται πανευκολα αντιληπτό αυτό, ότι όντως έρχονται από κάθε κατεύθυνση.

Μόνον ένα ιμερσιβ σεταπ μπορεί να αναπαράγει επακριβώς την ανωτέρω εμπειρία ακρόασης, προσφέροντας κατ'οικον τις αντηχησεις του χώρου ηχογράφησης από κάθε κατεύθυνση.

Το δικαναλο μόνο από μπροστά μπορεί να προσφέρει αντηχησεις, ενώ στα υπόλοιπα, ακούς τις αντηχησεις του δικού σου δωματίου, οι οποίες καταστρέφουν αυτές της ηχογράφησης.

Ομοίως σε συναυλία κλασσικής μουσικής, όπου οι μεγάλες αίθουσες έχουν εξαιρετικά μεγάλους χρόνους αντήχησης, για την ηχητική τους σφραγίδα αυτή άλλωστε θεωρούνται μερικές κορυφαίες, και μόνον ένα ιμερσιβ σεταπ μπορεί να μεταφέρει την εμπειρία ακρόασης αυτή, στο σπίτι.

Το όμοιο σε τζαζ και λοιπές ορχήστρες.

Η αδυναμία του δικαναλου σεταπ σε αυτό, μπορεί να γίνει κατανοητή δια του εξής παραδείγματος:

Έχουμε ένα δωμάτιο διαστάσεων 60*40μ.

Στην μια πλευρά των 40μ βρίσκεται μια ορχήστρα και παίζει μουσική.

Σε απόσταση 30μ από την ορχήστρα, κάθεσαι να ακούσεις, και φυσικά ακούς την ηχητική σφραγίδα όλου του δωματίου, καθώς όλο το δωμάτιο θα "παίζει μουσική", χωρίς βεβαίως να αλλάζει η κατεύθυνση της ορχήστρας, αυτή είναι εμπρός σου.

Αυτό φτιάχνει το ιμερσιβ σεταπ.

Το δικαναλο τι φτιάχνει;

Φαντάσου ένα μακρόστενο παράθυρο διαστάσεων 3μ πλάτους και 25 cm ύψους, πίσω από τον τοίχο της ορχήστρας, πίσω από τον οποίο έχει ένα άλλο δωμάτιο 4*6μ.
Εσύ κάθεσαι έξω από το παράθυρο, μέσα στο διπλανό δωμάτιο, σε απόσταση 3μ από το παράθυρο, κι ακούς από το παράθυρο την μπάντα.

Από πίσω σου, ακούς τις αντηχησεις του δικού σου δωματίου.

Το όμοιο σε εκκλησία που έλεγα πριν.
Με το ιμερσιβ μπαίνεις μέσα στην εκκλησία.
Με το δικαναλο ακούς έξω από το παράθυρο.

Οκ?
 
Last edited:


Μηνύματα
468
Reaction score
1.608
Μια πληρη μελετη ενος οποιουδηποτε πολυκαναλου συστηματος ειναι ευκολο να βρειτε ? Αυτο θα ειναι μια καλη αρχη, μεχρι τοτε οπως λενε η γνωμη ειναι σαν τον ποπο, ολοι εχουμε απο εναν.

Μεχρι τοτε ομως θα χαρω να διαβαζω αυτα τα ωραια που λετε εσεις που τα λετε !
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.783
Reaction score
58.777
...
Μόνον ένα ιμερσιβ σεταπ μπορεί να αναπαράγει επακριβώς την ανωτέρω εμπειρία ακρόασης, προσφέροντας κατ'οικον τις αντηχησεις του χώρου ηχογράφησης από κάθε κατεύθυνση.

Το δικαναλο μόνο από μπροστά μπορεί να προσφέρει αντηχησεις, ενώ στα υπόλοιπα, ακούς τις αντηχησεις του δικού σου δωματίου, οι οποίες καταστρέφουν αυτές της ηχογράφησης.
...
Υπό την προϋπόθεση το δωμάτιο όπου είναι εγκατεστημένο το immersive να έχει ακόμα κατώτερο το ενδεδειγμένο RT σε σχέση με το δικαναλικό , αλλιώτικα θα εισπράττονται πολλαπλασιασμένες αντηχήσεις από τον ίδιο το χώρο χαλώντας έτσι τη συνταγή.
΄΄ Όξω από την παράγκα ΄΄ σα να λέμε τότε ... :roflmao:
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.338
Reaction score
42.717
Μια πληρη μελετη ενος οποιουδηποτε πολυκαναλου συστηματος ειναι ευκολο να βρειτε ? Αυτο θα ειναι μια καλη αρχη, μεχρι τοτε οπως λενε η γνωμη ειναι σαν τον ποπο, ολοι εχουμε απο εναν.

Μεχρι τοτε ομως θα χαρω να διαβαζω αυτα τα ωραια που λετε εσεις που τα λετε !
(αυτα μας τα εχουν ξαναπει) βαλτε μετρησεις και αφηστε τις υπεκφυγες, αρκετα δε νομιζετε ?
Υπό την προϋπόθεση το δωμάτιο όπου είναι εγκατεστημένο το immersive να έχει ακόμα κατώτερο το ενδεδειγμένο RT σε σχέση με το δικαναλικό , αλλιώτικα θα εισπράττονται πολλαπλασιασμένες αντηχήσεις από τον ίδιο το χώρο χαλώντας έτσι τη συνταγή.
(τι θα συνεβαινε ομως τοτε ως προς τις ακυρωσεις ? - και διερωτωμαι κυριως εγκυκλοπαιδικα.)
 
Last edited:

Μηνύματα
16.897
Reaction score
19.925
Στο σχολειο μαθαιναμε πως οι παπαγαλοι απλα επαναλαμβανουν οτι ακουνε, συγχρονες μελετες απεδειξαν οτι ειναι πολυ νοημονες, αλλου ειδους χαρακτηριστικο ειναι μαλλον η παπαγαλια !
Να σου πω. Το θέμα αυτό είναι ενδιαφέρον και έχει βγεί στην επιφάνεια τώρα και με την Α.Ι. και κατά πόσο θα αποκτήσει ή έαν έχει ήδη συνείδηση να καταλαβαίνει αυτά που λέει και όχι μόνο να τα λέει. Απλώς γίνεται τώρα προσπάθεια να το καταλάβει ο μέσος άνθρωπος που δεν έχει και κάποια επιστημονική σκέψη ή γνώση. Δεν έχουμε καταλήξει σε αυτά απο τα πρώτα πειράματα σκέψης για το θέμα απο το 1985 κιόλας που τέθηκαν για πρώτη φορά και είναι γνωστά στην επιστημονική κοινότητα άσχετα του κλάδου που κινείται ο καθένας καθώς είναι σημαντικό σε κάποιους τομείς της και σε συγκεκριμένες μεθόδους έρευνας που δεν έχουμε άμεσο συσχετισμό μεταξύ της μαθηματικής απόδειξης (θεωρητικό μοντέλου) και αυτού που παρατηρούμε ότι ισχύει. . Το μόνο που ξέρουμε σίγουρα είναι ότι η εισαγωγή και εξαγωγή της πληροφορίας απο ενα οποιοδήποτε σύσστημα (και τέτοιο αποτελεί για την επιστήμη ο άνθρωπος και ειδικά αυτός που δεν έχει εξερευνηθεί οι πολύπλοκοι συσχετισμοί των νευρώνων του εγκεφάλου) .... δεν μπορεί να καταδείξει ή να επιβεβαιώσει (ας είναι σωστή ή λάθος) ότι υπήρξε κατανόηση ενός ζητήματος. Μπορεί απλώς να είναι εξαγωγή πληροφορίας απο άλλες πληροφορίες που δέχτηκε το υποκείμενο (συστημα) στην εισαγωγή του. Η κατανόηση περιλαμβάνει την ικανότητα του ανθρώπου να έχει κάποιο μοντέλο στο μυαλό του ή να έχει αναπτύξει κάποιο μοντέλο που όταν θα υπάρξει μια νέα πληροφορία ή ερώτηση για κάτι, να μπορεί να την εντάξει σε αυτό το μοντέλο και να σου βγάλει μια πληροφορία. Το μοντέλο (και σαν βάση του η επεξεργασία της εισαγόμενης πληροφορίας απο αυτό ), αυτό αποτελεί την πραγματική νόηση και συνείδηση της εξαγόμενης πληροφορίας και συσχετισμό ή επαλήθευση αυτής σε σχέση με το μοντέλο το οποίο όταν αρκετές και νέες πληροφορίες εισαχθούν και αυτό προσαρμόζεται κ.ο.κ κ.ο.κ. και έτσι η επιστήμη προχωράει και εξελίσσεται. Τώρα όσον αφορά την άποψη ότι η πληροφορία και ο όγκος της είναι ικανή και μόνο συνθήκη του να επιτευχθεί έστω τουλάχιστον και μέρος κατανόησης του τι προτείνει ένα τεχνολογικά ανεππτυγμένο νευρωνικό δίκτυο που κάνει συσχετισμούς πληροφοριών και εάν αναπτύσσει τελικά ενα υποτυπώδες μοντέλο στο "μυαλό" του ... νομίζω είναι δυνατόν. Για να γίνουν αυτά ... η γνώση σε έναν τομέα δεν πρέπει να είναι επιλεκτική ή αποσπασματική όταν διαχειρίζεται απο ενα σύστημα αλλά ολική. Αλλιώς η πληροφορία που θα βγάλει θα είναι λάθος (και ας φαίνεται σωστή). Δεν θα έχει γίνει δηλαδή ικανή επαλήθευση με το μοντέλο ή δεν ταιριαζει με αυτό. Μπορεί και να μην ταιριάζει αλλά να είναι σωστή η πληροφορία. Αυτό σημαίνει ότι το μοντέλο θέλει επανεκτίμηση ή συμπλήρωση. Υπάρχουν και λογικές - αξιώματα (πύλες στους κομπιουτεράδες) απο την φιλοσοφία της επιστήμης για το τι και ποιά υπόθεση πρέπει να επαληθεύεται αλλά και το εύρος της επαλήθευσης της που είναι σημαντικό και δεν λαμβάνεται υπόψιν απο πολλούς επιστήμονες. Καλά αυτοί που δεν έχουν γνώση επιστήμης δεν έχουν και καμιά "αμυνα" απο τέτοια "λάθη" και έτσι γεννιέται και η πόπ επιστήμη που νομίζει ο καθένας ότι μπορεί να κατανοήσει κάποια πράγματα απο τα συμεπράσματα μιας έρευνας, ενω δεν μπορεί. Υπάρχει συγκεκριμένη γλώσσα και κώδικες που χρησιμοποιούν οι επιστήμονες για αυτό και συνήθως δεν καλύπτει την περιγραφή της πραγματικότητας ενός φαινομένου και ούτε εξασφαλίζει την κατανόηση του. Πολλές φορές μάλιστα δημιουργεί πρόβλημα και δημιουργεί "αληθειες" που κάνει δεκαετίες η επιστήμη να αναγνωρίσει ώς λανθασμένες λόγω του αναπόφευκτου περιοροσμού της προσέγγισης αυτής. Τεσπά τα πράγματα δεν είναι και δεν λειτουργούν όπως νομίζουμε. Μπορεί να είναι απλά αλλά όταν πας να τα αποδείξεις επιστημονικά να είναι πολύ δύσκολο να γίνει και το αντίθετο.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.370
Μηνύματα
2.974.102
Members
38.310
Νεότερο μέλος
Ewa
Top