Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Μηνύματα
17.343
Reaction score
20.409
Οι άλλοι είναι στον "δρόμο" που λέει κι ο Κώστας, έρχονται.

Δεν απαντά όμως. Τον ρώτησα δύο απλά πράγματα.

Αγαπητέ ΝΚ ξέχασες να βάλεις κάνα Γερμανικό link. Ξέρεις, αυτά τα αντικειμενικά που χρήσιμοποιείς όταν βρίσκεις τα δύσκολα.
Ο ΝΚ είναι καλό παιδί. Θέλει να μας σώσει και να μας ανοίξει τα μάτια στην αλήθεια.

Αλλά δεν έχει καταλάβει ότι έχουμε μόνο δύο αυτιά. 😀 😀

Κια δυο μάτια έχουμε και δύο χέρια , και δύο νεφρά έχουμε αλλά μια καρδιά. Γιατί αλήθεια είναι όλα δυο ; Για να έχουμε εφεδρικό ε ; 😀
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.795
Reaction score
58.836
Ναι ήθελα να το αναφέρω και αυτό αλλά είπα να μην φανεί ότι είμαι σκληρός με κάτι φίλους. (κλεισμένο ματάκι καθώς έχει εξαφανιστεί για κάποιο λόγο απο την βιβλιοθήκη μου το εν λόγω ιμότζι). 😍

Η πράξη δείχνει όντως εάν κάποιος έχει επιλέξει τον δρόμο που υποστηρίζει στα λόγια. Χωρίς αυτήν κανονικά είναι υπο αυστηρή επιτήρηση η όποια τοποθέτηση του για ένα θέμα που δεν έχει ο ίδιος επιλέξει να εφαρμόσει. Μέχρι έναν βαθμό είναι ΟΚ γιατί μπορεί όντως να το θεωηρεί σωστό θεωρητικά και γνωσιακά και θέλει να βοηθήσει ώς ένα βαθμό στην απόφαση κάποιου άλλου, να ακολουθήσει το ορθό (και ας μην το έχει κάνει αυτός). Αλλά ... υπάρχει ένα όριο σε αυτήν την "υποστήριξη" που δεν πρέπει να ξεπερνάει. Είναι εμφανές αυτό το λεπτό σημείο ισορροπίας που κάποιος πρέπει να κινείται. Δεν πρέπει να γίνεται και βασιλικότερος του Βασιλέως, ούτε και αντικειμενικά το δικαιούται πέρα απο ένα βαθμό.

Για αυτό βλέπεις εγώ μένω κυρίως σε αυτό που ξέρω και έχω υλοποιήσει. Τα άλλα όλα είναι πλάκα για να βοηθήσω την επικοινωνία.
Προσωπικά δεν έχω προτρέψει μέλη σε δράσεις που δεν θα είχα ακολουθήσει ο ίδιος. Ανάλογη αμεροληψία στα επιχειρήματα για το immersive επιδεικνύεται και όταν γράφω για τους λυχνιακούς ενισχυτές λ.χ. στο γνωστό και σε παρελθόντα σχετικά νήματα.

Έχω επιμείνει μονάχα στο θέμα των sub κατέχοντας δεκατρία τεμάχια μοιρασμένα σε διαφορετικά setup.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.753
Reaction score
87.297
Έχω επιμείνει μονάχα στο θέμα των sub κατέχοντας δεκατρία τεμάχια
Πάρε ακόμα ένα, γρουσουζιά είναι
Και στην πραγματική ζωή έχω απορρίψει διάφορες ελκυστικές προτάσεις γνωρίζοντας ότι η ιδιοσυγκρασία μου θα ερχόταν διαρκώς σε σύγκρουση με κάποιες συνέπειες και παρελκόμενα αυτών.
Ενδιαφέρον… έχεις φωτό;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.656
Reaction score
140.554
Ο Ιάρ τα λέει που απο ότι υποψιάζομαι είναι και ο υπογράφων αρχιτέκτονας ακουστικής της μελέτης του Wizzy ? 😀
Όχι βέβαια, ως γνωστόν είμαι γιατρός και όχι αρχιτέκτονας μηχανικός.
Ο wizzy ανέθεσε το έργο σε επαγγελματία μηχανικό, με γνώση στο αντικείμενο, και όλως τυχαίως και περιέργως 😁😜🤪😂 είχα απόλυτη ταύτιση απόψεων με κείνον τον επαγγελματία, μου άρεσε πάρα πολύ η δουλειά του, και τα μετρητικά δεδομένα του τελειωμένου έργου στην παράδοση (RT 20 / RT 30) ήταν, από κάθε άποψη, εκπληκτικά.

Από κει κόλλησα να λέω πως μπορείς να χρησιμοποιήσεις μόνον διάτρητη γυψοσανίδα χωρίς διαχυτικες διατάξεις πάνω της, τουλάχιστον στο ταβάνι και στον πίσω από τη θέση ακρόασης τοίχο, πράγμα που το έκανα και γω στον πίσω τοίχο, μιμούμενος το έργο στου wizzy.

Δεν κατάλαβες. Λέγοντας μαγαζί εννοώ το πολυκάναλο.
Μια χαρά κατάλαβα.
Να μη τσουλησει, είναι εντελώς αδιάφορο.

α) να απκτήσει γνώση μόνο γα την γνώση που είναι νορμάλ και αυτό, βιτζιόζικο γιακάποιον που δεν είναι επιστήμονας αλλά νορμάλ χα χα
Η γνώση είναι ο μόνος στόχος.

να συμπεριλάβουμε σαν νορμάλ αυτή την στάση να είναι δικαιολογημένη και σε νέους ανθρώπους που κοιτάνε περιοδικά με αυτοκίνητα και ονειρεύονται την Φεράρι, ενω έχουν φιατάκι
Ακριβώς.
Παιδιά, έφηβοι και ενήλικες, διαβάζουν περιοδικά για τα τελευταία σύγχρονα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, ή παν να δουν αγώνες φόρμουλα 1 και αναβάσεων, δηλαδή μαθαίνουν όσα μπορούν για τον μηχανοκίνητο πρωταθλητισμό, οδηγώντας ένα απλό οικογενειακό αυτοκίνητο και χωρίς να έχουν σκοπό ποτέ να εμπλακούν με αγώνες.
Αλλά ξέρουν τα πάντα για το θέμα.
Κι ας μην έχουν φόρμουλα 1.😎

Ξέρω άνθρωπο κινητή εγκυκλοπαίδεια για τα αυτοκίνητα, τα ξέρει όλα. Για όλα τα μοντέλα, για όλα τα αυτοκίνητα. Αυτός έχει μια μηχανή, κι ένα vw up, υγραερίου. Τι σημασία έχει τι έχει ο ίδιος; Σημασία έχει τι ξέρει.

Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με το οντιο, πρώτος διδαξας ήταν ο Κόγιας, που έθεσε επί τάπητος μιαν απλή αλήθεια: δε χρειάζεται σώνει και καλά να έχεις "καλό στέρεο" για να ξέρεις από οντιο και να δίνεις συμβουλές. Δεν σχετίζεται το τι ξέρεις με το τι έχεις, το δεύτερο είναι θέμα προσωπικών προτεραιοτήτων και επιλογών, ενώ η γνώση είναι απλώς θέμα ..διαβάσματος.

Γι'αυτό και ο μπουτχιας είπε πως το ιμερσιβ πλεονεκτεί έναντι των υποδεέστερων υπολοίπων δυνατών σεταπ, ασχέτως εάν δεν έχει υλοποιήσει τέτοιο. Ξέρει τι λέει.
Είναι δικό του θέμα (και αδιάφορο) εάν θα υλοποιήσει ποτέ κάτι τέτοιο.

Διάβασε, έμαθε.

Είπαμε, το διάβασμα είναι δύσκολο..
Για λίγους.
Να, όπως και το ιμερσιβ και τα BEV. 😁😜🤪😂
 
Last edited:

Μηνύματα
17.343
Reaction score
20.409
Προσωπικά δεν έχω προτρέψει μέλη σε δράσεις που δεν θα είχα ακολουθήσει ο ίδιος. Ανάλογη αμεροληψία στα επιχειρήματα για το immersive επιδεικνύεται και όταν γράφω για τους λυχνιακούς ενισχυτές λ.χ. στο γνωστό και σε παρελθόντα σχετικά νήματα.

Έχω επιμείνει μονάχα στο θέμα των sub κατέχοντας δεκατρία τεμάχια μοιρασμένα σε διαφορετικά setup.
Είπα εγω για εσένα ; (ή και για τον Ιάρ για να μην έχω και απο εκεί θέματα "παρεξήγησης").

Μάλιστα με το πόστ εσυ μπορεί να είπες για εμένα (δεν ξερω, δεν είμαι και σίγουρος και δεν με ενδιαφέρει κιόλας αλλά εγώ δεν το πήρα έτσι, ότι το είπες για εμένα).

Εγώ πάντως το έλεγα για άλλους (I was under the impression that we were on the same page here , although most probably not , so disregard everything said on the issue so far )

Βρε μπελά που έχω βρεί ; χα χα 😀 😍
Όχι βέβαια, ως γνωστόν είμαι γιατρός και όχι αρχιτέκτονας μηχανικός.
Ο wizzy ανέθεσε το έργο σε επαγγελματία μηχανικό, με γνώση στο αντικείμενο, και όλως τυχαίως και περιέργως 😁😜🤪😂 είχα απόλυτη ταύτιση απόψεων με κείνον τον επαγγελματία, μου άρεσε πάρα πολύ η δουλειά του, και τα μετρητικά δεδομένα του τελειωμένου έργου στην παράδοση (RT 20 / RT 30) ήταν, από κάθε άποψη, εκπληκτικά.

Από κει κόλλησα να λέω πως μπορείς να χρησιμοποιήσεις μόνον διάτρητη γυψοσανίδα χωρίς διαχυτικες διατάξεις πάνω της, τουλάχιστον στο ταβάνι και στον πίσω από τη θέση ακρόασης τοίχο, πράγμα που το έκανα και γω στον πίσω τοίχο, μιμούμενος το έργο στου wizzy.


Μια χαρά κατάλαβα.
Να μη τσουλησει, είναι εντελώς αδιάφορο.


Η γνώση είναι ο μόνος στόχος.


Ακριβώς.
Παιδιά, έφηβοι και ενήλικες, διαβάζουν περιοδικά για τα τελευταία σύγχρονα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, ή παν να δουν αγώνες φόρμουλα 1 και αναβάσεων, δηλαδή μαθαίνουν όσα μπορούν για τον μηχανοκίνητο πρωταθλητισμό, οδηγώντας ένα απλό οικογενειακό αυτοκίνητο και χωρίς να έχουν σκοπό ποτέ να εμπλακούν με αγώνες.
Αλλά ξέρουν τα πάντα για το θέμα.
Κι ας μην έχουν φόρμουλα 1.😎

Ξέρω άνθρωπο κινητή εγκυκλοπαίδεια για τα αυτοκίνητα, τα ξέρει όλα. Για όλα τα μοντέλα, για όλα τα αυτοκίνητα. Αυτός έχει μια μηχανή, κι ένα vw up, υγραερίου. Τι σημασία έχει τι έχει ο ίδιος; Σημασία έχει τι ξέρει.

Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με το οντιο, πρώτος διδαξας ήταν ο Κόγιας, που έθεσε επί τάπητος μιαν απλή αλήθεια: δε χρειάζεται σώνει και καλά να έχεις "καλό στέρεο" για να ξέρεις από οντιο και να δίνεις συμβουλές. Δεν σχετίζεται το τι ξέρεις με το τι έχεις, το δεύτερο είναι θέμα προσωπικών προτεραιοτήτων και επιλογών, ενώ η γνώση είναι απλώς θέμα ..διαβάσματος.

Γι'αυτό και ο μπουτχιας είπε πως το ιμερσιβ πλεονεκτεί έναντι των υποδεέστερων υπολοίπων δυνατών σεταπ, ασχέτως εάν δεν έχει υλοποιήσει τέτοιο. Ξέρει τι λέει.
Είναι δικό του θέμα (και αδιάφορο) εάν θα υλοποιήσει ποτέ κάτι τέτοιο.

Διάβασε, έμαθε.

Είπαμε, το διάβασμα είναι δύσκολο..
Για λίγους.
Να, όπως και το ιμερσιβ και τα BEV. 😁😜🤪😂
Σωστά κατά 90 %.

Αυτά που έχιες εφαρμόσει και περισσότερα και καλύτερα τα έχω εφαρμόσει και εγώ, πριν καν αρχίσω να γράφω -διαβάζω στο σάιτ μάλιστα. Δεν είναι αυτό όμως που περιμένουμε μόνο απο μια ακουστική μελέτη κατά τη γνώμη μου αλλά ΟΚ.

Εδιτ : όσον αφορά την ακουστική του θέματος, φυσικά εννοώ.
 
Last edited:


wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.943
Reaction score
21.918
Δεν είναι αυτό όμως που περιμένουμε μόνο απο μια ακουστική μελέτη κατά τη γνώμη μου αλλά ΟΚ.
Τότε, τι περιμένουμε από μια ακουστική μελέτη, κατά τη γνώμη σου;
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.656
Reaction score
140.554
Ασχέτως της τεχνολογικής υπόστασης του θέματος, αξίζει να αναφερθεί η ποσότητα των διαθέσιμων μέσων με πολυκάναλο ήχο.

Αυτή τη στιγμή που μιλάμε, υπάρχουν άπειρες, πραγματικά άπειρες μουσικές σε 5.1 φορμάτ.
Ατελείωτες, περισσότερες από όσες μπορεί να ακούσει άνθρωπος σε 10 ζωές.

Η πληθώρα του 5.1 υλικού, βρίσκεται τόσο στα διαθέσιμα SACD, όσο και σε μουσικά DVD και blue ray, αλλά και πραγματικά άπειρες συναυλίες κυρίως σε DVD αλλά όχι μόνον, δηλαδή είτε με εικόνα είτε χωρίς εικόνα.

Βέβαια και πολλές ταινίες, κυρίως παλιές, που έχουν 5-καναλο ήχο.

Από κει και πάνω, τα πράγματα είναι ακόμα πολύ περιορισμένα όσον αφορά την μουσική.
Οι παραγωγές μουσικής σε ιμερσιβ φορματ είναι περιορισμένες, πιθανώς να υπάρχουν 2-3 χιλιάδες παραγωγές όλες κι όλες, νούμερο εκπληκτικά μικρό σε σχέση με την υπάρχουσα μουσική.

Υπάρχουν δείγματα (νέα στούντιο κλπ) ότι αυτά θα αυξηθούν, και επειδή άρχισαν να κυκλοφορούν σε στριμιμγκν υπηρεσίες (ξεκίνησε πρώτο το τινταλ και ακολουθούν κι άλλα) Dolby Atmos μουσικές, φαίνεται πως θα αυξάνονται οι διαθέσιμες παραγωγές σε ιμερσιβ.

Αρκετές συναυλίες (εικόνα και ήχος) έχουν βγει σε ιμερσιβ, και όσο πάει αυτές γίνονται όλο και περισσότερες.

Ο κινηματογράφος βέβαια, έχει πλέον εδραιώσει το ιμερσιβ ως στάνταρ στις ταινίες, και δεν έχει πέσει στα χέρια μου κάποια νέα ταινία εδώ και μερικά χρόνια που να μην βγαίνει σε Dolby Atmos (ή άντε να'ναι 2-3 όλες κι όλες), και ταυτόχρονα στις στριμιμγκν υπηρεσίες ταινιών (netflix, Disney+, κλπ) το Dolby Atmos έχει γίνει στάνταρ.

Άρα βλέπουμε την επικράτηση του ιμερσιβ στον κινηματογραφικό ήχο, και δειλά δειλά να εξαπλώνεται (κυρίως λόγω στριμιμγκν) το ιμερσιβ και στην μουσική βιομηχανία, όπου βέβαια η αδράνεια του παρελθόντος (δικαναλα στούντιο) έχει ακόμα δρόμο μπροστά της μέχρι να υιοθετήσει τις νέες δυνατότητες, κι ούτε ξέρουμε εάν αυτές θα υιοθετηθούν ποτέ, εδώ που τα λέμε.

Βλέπω πάντως νέες παραγωγές κι από μεγάλα παλιά συγκροτήματα να είναι σε Dolby Atmos, όπως η τελευταία δουλειά του Eric Clapton, του jean Michelle jarre, κλπ, έως και του Moby και yello. Άρα ένα ενδιαφέρον υπάρχει συνεχώς αυξανόμενο.

Σε immersive φορμά κυκλοφορούν και παλιά έργα διαφόρων συγκροτημάτων, από Philip Glass έως παλαιών εκτελέσεων συμφωνικής κλασσικής μουσικής, εκκλησιαστικού οργάνου, Pink Floyd, Kraftwerk, Beetles, miles Davis και δε συμμαζεύεται.

Υπάρχουν και μερικές φίρμες που βγάζουν αποκλειστικά και μόνον παραγωγές σε immersive, ιδιαίτερα αξιόλογες από τεχνικής σκοπιάς, αλλά με αμφιλεγόμενο και περιορισμένο ρεπερτόριο.

Τέλος πάντων, το νόημα το πιάσατε πιστεύω, ο κινηματογραφικός ήχος και το στριμιμγκν οδηγούν τις εξελίξεις και το μέλλον προδιαγράφεται ακόμα καλύτερο.

Γνώμη μου είναι πως ένα ιμερσιβ σεταπ θα πρέπει να συνδυάζεται πάντα με εικόνα, ώστε ως μουσικόφιλος να απολαύσεις τις πραγματικά πολλές διαθέσιμες συναυλίες, και βεβαίως ως κινηματογραφόφιλος να απολαύσεις και τις ταινίες σου, και πάντα υπάρχει το upmixing, που είναι ένα πολύ δυνατό εργαλείο (συνεχώς αναβαθμιζόμενων δυνατοτήτων) για τα υποδεέστερα φορμάτ.

Για μένα, μερικά μουσικά blue ray, όπως αυτά του αγαπημένου μου Philip Glass, μου έδωσαν μια νέα διάσταση κατανόησης και ευχαρίστησης της μουσικής του, μιας μουσικής που ήδη ήξερα καλά, διότι η εικόνα σε μια θεατρική παράσταση είναι σημαντικό εργαλείο κατανόησης του έργου, ειδάλλως το εισπράττεις ...μισό. 😎
 
Last edited:

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.623
Reaction score
22.177
Εγώ, ένα έχω να πω! Όλοι εσείς οι πολυτέτχοιοι βαράτε στο γάμο του καραγκιόζη. Δεν είναι που το δικάναλο αρνείται να πεθάνει. Εσείς είσαστε αλλού γι' αλλού στο σημάδι. Άντε τώρα!
 



Μηνύματα
17.343
Reaction score
20.409
Τότε, τι περιμένουμε από μια ακουστική μελέτη, κατά τη γνώμη σου;
Δεν είναι το θέμα μόνο τι περιμένουμε εμείς. Πρώτα από όλα μπορεί κάποιος να μην γνωρίζει τι πρέπει ή μή να περιμένει. Γίνεται μια συζήτηση μεταξύ πελάτη και επαγγελματία. Ο επαγγελματίας του εξηγεί τι μπορεί και μέχρι ποιό βαθμό να επιτευχθεί. Ο πελάτης, δεδομένου του γεγονότος ότι μπορεί να κατανοήσει ή δεν έχει εξωπραγματικές προσδοκίες απο το αποτέλεσμα και συνυπολογίζοντας το οικονομικό βάρος και σημασία της κάθε συγκεκριμένης επιλογής του έναντί του να εγκαταλείψει μια δεύτερη μικρότερης - δευτερέουσας ηχητικής επίπτωσης ... αποφασίζει.

Ακουστικές μελέτες οικιακών (μικρών) χώρων γενικά δεν έχουν καλά αποτελέσματα (με βάση κάποιων στάνταρντ) και δυνατοτήτων του χώρου και τα όρια που θέτει ένας ήδη διαμορφωμένος χώρος και για αυτό αποτελούν πολύ μικρό έως ανύπαρκτο κομμάτι των μελετών που αναλαμβάνει ενα γραφείο μελετών με τέτοια ειδίκευση. Δεν είναι μόνο χρηματικό το πρόβλημα είναι ότι όλοι και σωστά παραδέχονται ότι η σχέση αποτελέσματος με δπαναόμενα χρήματα για αυτό δεν θεωρείται κάτι αποδοτικό. Σίγουρα να μπορείς να μετρήσεις όλες τούς δείκτες και παραμέτρους που απαιτούνται για ένα θέατρο , δεν έχει νόημα να συμπεριληφθούν. Οπότε η μελέτη αυτόματα είναι μια περιορισμένης "ευθύνης" μελέτη. Είναι μια βασική μελέτη που καλύπτει πολύ βασικά και στοιχείωδη πράγματα και ολλές φορές ούτε και αυτά στην πράξη. Δεν κατλαβαίνω κάν γιατί είναι αναγκη να συζητάμε τα αυτονόητα. Ούτε γιατί προκαλέι εντύπωση μια τέτοια μου δήλωση για τις εν λόγω μελέτες. Αυτά είναι λογικά και γνωστά πράγματα και όποιος έχει επισκεφθεί ένα γραφείο και έχει ρωτήσει , θα του τα πούνε οι ίδιοι οι επαγγελαμτίες. Τώρα ο καθένας μπορεί να θεωρεί ή να τον αφήσαν κάποιοι να πιστεύει ότι αυτές οι μελέτες αποτελούν "πλήρεις" μελετες. Είναι μελέτες στο βαθμό που μπορεί να ονομαστούν μελέτες περιορισμένων απαιτήσεων και αποτελέσματος εκ των συνθηκών και παραμέτρων τους.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.656
Reaction score
140.554
Ακουστικές μελέτες οικιακών (μικρών) χώρων γενικά δεν έχουν καλά αποτελέσματα (με βάση κάποιων στάνταρντ) και δυνατοτήτων του χώρου και τα όρια που θέτει ένας ήδη διαμορφωμένος χώρος
Σου φαίνεται πολύ εξτριμ κάποιος να προβεί σε νέα τοιχοποιία, να ρίξει υπάρχοντες τοίχους, να φτιαχτεί άλλο ταβάνι (χωρίς σώνει και καλά παράλληλη επιφάνεια με το δάπεδο) κλπ, στα πλαίσια της ολοκλήρωσης μιας εντελώς πλήρους μελέτης για την ακουστική του χώρου του, ώστε να έχει στο τέλος μετρήσιμα άριστα αποτελέσματα, καλύτερα από την συντριπτική πλειοψηφία των στούντιο;

Σου φαίνεται απαγορευτικό το κόστος ενός τέτοιου εγχειρήματος;

Πολλά στούντιο, ως γνωστόν, έχουν μικρές διαστάσεις και βεβαίως αυτές δεν αποτελούν πρόβλημα στην πλήρη ακουστική μελέτη και διαμόρφωση του χώρου, ούτε αποτελούν πρόβλημα οι μικρές διαστάσεις στην πιστοποίηση της ηχητικής του χώρου από οποιονδήποτε φορέα, και χωρίς να σημαίνει αυτό πως είναι εύκολες και δίδονται αλόγιστα οι πιστοποιήσεις.
 

Μηνύματα
17.343
Reaction score
20.409
Σου φαίνεται πολύ εξτριμ κάποιος να προβεί σε νέα τοιχοποιία, να ρίξει υπάρχοντες τοίχους, να φτιαχτεί άλλο ταβάνι (χωρίς σώνει και καλά παράλληλη επιφάνεια με το δάπεδο) κλπ, στα πλαίσια της ολοκλήρωσης μιας μελέτης για την ακουστική του χώρου του;
Όχι (προσωπικά μιλώντας).

Τα έκανε ο wizzy ? δεν ξέρω. Τώρα βέβαι που το λές κάπου ειχα διαβάσει ότι έλεγες ότι κάποιος τα έκανε. Ο Wizzy ήτανε ή ο Termatogazi ;

Εδώ εγώ σκέφτομαι να γκρεμίσω έναν τοίχο ή να τον γεμίσω μεγάλες τρύπες που βγαζει σε δίπλανό χώρο χα χα αλλά βαριέμαι. Μάλλον θα πάρω καμια AVAA πως την λένε ενεργή μπασοπαγίδα. Καλύπτει η "επίδραση" της χωρικά ακριβώς το πρόβλημα μου.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.656
Reaction score
140.554
Τα έκανε ο wizzy ? δεν ξέρω.
Ξέρω γω.

Όχι μόνον τα έκανε, έκανε πολλά παραπάνω από όσα έγραψα.

Ήταν ερώτηση ..παγίδα.

Στην παγίδα βασικά πέφτεις μόνος σου, δε θες βοήθεια, γιατί θεωρείς ως δεδομένα πολλά πράγματα που ..δεν είναι δεδομένα.

Επίσης θα ήθελα να προσθέσω, πως όσο επιτυχημένα και να είναι τα όσα έκανες μόνος σου στο χώρο σου (δεν αμφιβάλλω σώνει και καλά ότι είναι), έχω την απόλυτη βεβαιότητα ότι ο χώρος του wizzy είναι κλάσεις καλύτερος, για πολλαπλούς λόγους, πχ τις πλαϊνές επιφάνειες των τοίχων, οι οποίες δεν είναι οι τυπικές ευθείες, παράλληλες μεταξύ τους, με κατοπτρισμό στην mlp, όπως και το ταβάνι, οεο.

Τέλος, θα ήθελα να δω ένα σχεδιάγραμμα RT 60 από το χώρο σου, να δω τι κατάφερες, έστω μια λοξή μισή ματιά, γνωρίζοντας πως το RT 60 δε λέει όλη την αλήθεια, αυτό εννοείται, δεν γεννήθηκα χθες. 😁

Το RT 60 όμως, (είτε RT 20/30), αν και δε λέει όλη την αλήθεια, λέει τόσα πολλά, που συμπεράσματα βγαίνουν αμέσως για το άκυρο, δηλαδή είναι αναγκαία, αλλά όχι ικανή συνθήκη. 😎


ΥΓ. Είναι προφανές πως αυτός που "ξέρει", βλέποντας φωτογραφίες του χώρου, της τοποθέτησης των ηχείων, των πλαϊνών τοίχων, της mlp και της απόστασής της από τον πίσω τοίχο, του ταβανιού, του δαπέδου και της επίπλωσης, μπορεί να βγάλει συμπεράσματα σημαντικότερα του RT 60. Άλλο αυτό. 😁😜😂
 
Last edited:

Μηνύματα
17.343
Reaction score
20.409
Ξέρω γω.

Όχι μόνον τα έκανε, έκανε πολλά παραπάνω από όσα έγραψα.

Ήταν ερώτηση ..παγίδα.

Στην παγίδα βασικά πέφτεις μόνος σου, δε θες βοήθεια, γιατί θεωρείς ως δεδομένα πολλά πράγματα που ..δεν είναι δεδομένα.

Επίσης θα ήθελα να προσθέσω, πως όσο επιτυχημένα να είναι τα όσα έκανες μόνος σου στο χώρο σου (δεν αμφιβάλλω σώνει και καλά ότι είναι), έχω την απόλυτη βεβαιότητα ότι ο χώρος του wizzy είναι κλάσεις καλύτερος, για πολλαπλούς λόγους, πχ τις πλαϊνές επιφάνειες των τοίχων, οι οποίες δεν είναι οι τυπικές ευθείες, παράλληλες μεταξύ τους, με κατοπτρισμό στην mlp, όπως και το ταβάνι, οεο.
Τουσε. Δεν έχω "σώσει" να διαβάσω ακόμη το νήμα του Wizzy. Έχω ένα χρόνο που λέω να το κάνω.

Το είχα σρχίσει παλιά αλλά ως συνήθως είχε πολλά και διάφορα και καθυστερούσα και το παράτησα. Ήθελα να πάρω καμιά ιδέα που πιθανόν θα μπορούσα να προσαρμόσω - εντάξω σε κάτι δικό μου.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.656
Reaction score
140.554
Προφανώς και ο δικός μου χώρος είναι υποδεέστερης ηχητικής του wizzy, αν και έχω μερικούς άσσους στο μανίκι, όπως ουσιαστική ανυπαρξία τοίχου πίσω από την mlp και τελική χρήσιμη μεγάλη διάσταση δωματίου πραγματικά πολύ μεγάλη (>12,5μ), και ανώμαλης επιφάνειας εμπρός τοίχο (ανοιχτό τραπέζιο) με γυψοσανίδα κεντρικά, και βεβαίως πολλά και διάφορα εδώ κι εκεί.

Τυχερός βασικά. Και το μελέτησα βέβαια, όσο μου κόβει.



ΥΓ.
Το RT 60 όμως, (είτε RT 20/30), αν και δε λέει όλη την αλήθεια, λέει τόσα πολλά, που συμπεράσματα βγαίνουν αμέσως για το άκυρο, δηλαδή είναι αναγκαία, αλλά όχι ικανή συνθήκη. 😎
Χαρακτηριστικά για το ανωτέρω, μπορώ να πω πως 2 χώροι που μετράνε το ίδιο RT 60, πες 0.27", θα μπορούν να είναι τόσο διαφορετικοί μεταξύ τους, αναλόγως του τι υλικών χρησιμοποιήθηκαν σε κάθε περίπτωση για να επιτευχθεί αυτή η τιμή RT 60, που ο ένας χώρος να είναι άριστος, και ο άλλος ακατάλληλος για μουσική.

Ταυτόχρονα, σε 2 χώρους άριστου RT 60 και σωστά φτιαγμένου, η τοποθέτηση των ηχείων και της mlp μπορεί να είναι τέτοια που να διαλύσει το τελικό αποτέλεσμα, ή να οδηγήσει σε εξαιρετικό ηχητικό αποτέλεσμα.

Επίσης, η ονομαστική τιμή του RT 60 ενός χώρου, δεν έχει καμία αξία, παρά μόνον το σχεδιάγραμμα αυτού στο φάσμα, και η ομαλότητα στο φάσμα, η οποία είναι σημαντικότερη της ονομαστικής μέσης τιμής αυτού.

Τέλος, σε χώρους με ίδιο και χαμηλό RT 60, είναι μια χαρά εφικτό ο ένας να έχει φλατερ Έκο και ο άλλος να μην έχει. Άλλο μεγάλο αγκάθι.

Όλα αυτά, απλώς για να δείξω τα αυτονόητα, ότι το RT 60 δεν είναι πανάκεια, απλώς είναι μια αναγκαιότητα, όπως το οξυγόνο στον άνθρωπο, αλλά ένας άνθρωπος δε ζει με οξυγόνο μόνο, θέλει και μπριζόλες. 😎😁😜😂
 
Last edited:


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.547
Μηνύματα
2.982.095
Members
38.340
Νεότερο μέλος
loukas21
Top