Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.746
Reaction score
16.398
Τελικά, λες όχι ή ναι στο κεντρικό σαν προσθήκη σε δικάναλο?
Αν και ρωτάς τον @Bhutia , ας πω και γω πως το βλέπω...

Για να βάλει κανείς κεντρικό, χρειάζεται κάποιον επεξεργαστή (για να γίνει σωστά) και αυτό είναι το θέμα τώρα.... αν αλλάξεις το μισό setup σου για να βάλεις κάποιον επεξεργαστή, δεν το κάνεις τουλάχιστον 5.1 να πιάσει τόπο;;;; αφού η απλότητα του δικάναλου θα χαθεί που θα χαθεί και θα μπλέξεις....
Άσε που αν ήταν (γα μένα θα πω τώρα, κάποιος άλλος μπορεί αν το βλέπει αλλιώς) να μπλέξω με επεξεργαστή θα προτιμούσα να βάλω πρώτα (ή μόνο) τα 2 πίσω κανάλια και το κεντρικό όπως το είχαμε μια ζωή !! (φαντομά!!!)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.528
Reaction score
57.637
...
Άσε που αν ήταν (γα μένα θα πω τώρα, κάποιος άλλος μπορεί αν το βλέπει αλλιώς) να μπλέξω με επεξεργαστή θα προτιμούσα να βάλω πρώτα (ή μόνο) τα 2 πίσω κανάλια και το κεντρικό όπως το είχαμε μια ζωή !! (φαντομά!!!)
Τότε όμως θα είχες ένα ηχητικό πεδίο που θα παρέπεμπε μεν σε surround αίσθηση από κινηματογραφική αίθουσα αλλά χωρίς το σημαντικότερο πλεονέκτημα στην κινηματογραφική σύσταση, δηλαδή ευχέρεια εντοπισμού στα κεντρικά είδωλα σε όποια θέση και να βρισκόταν η κεφαλή ακροατή... :wink:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.961
Reaction score
137.251
η κλασσική πεντακαναλική αρχιτεκτονική εξακολουθεί να υπολείπεται ως προς την απόδοση πειστικών πλευρικών ειδώλων ανάμεσα στο εμπρόσθιο και οπίσθιο κανάλι της ίδιας πλευράς σε περιθώρια κάλυψης μεταξύ 30 -115 μοιρών.
Γι'αυτό, κάνεις που κάνεις το καλό, κάντο όμορφα κι ωραία, όχι 5.1 αλλά 7.1 για αρχή, και όπως καταλαβαίνετε έχουν δίκιο αυτοί που λένε πως το 9.1 έχει σαφέστατα πλεονεκτήματα. Και εντάξει, τι ψυχή έχουν 4 στο ταβάνι, και να'το το 9.1.4 που λέγαμε.
 

Μηνύματα
16.319
Reaction score
19.141
Εδώ τώρα πρέπει να εννοείς περιέλιξη αντί συνέλιξης
Συνέλιξη έγραψα ; χα χα . θα είχα στο μυαλό μου τις συναρτήσεις του Baron. 😀

Ναι περιέλιξη ήθελα να γράψω. (όχι μετασχηματιστή).
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.977
Reaction score
12.740
Γι'αυτό, κάνεις που κάνεις το καλό, κάντο όμορφα κι ωραία, όχι 5.1 αλλά 7.1 για αρχή, και όπως καταλαβαίνετε έχουν δίκιο αυτοί που λένε πως το 9.1 έχει σαφέστατα πλεονεκτήματα. Και εντάξει, τι ψυχή έχουν 4 στο ταβάνι, και να'το το 9.1.4 που λέγαμε.
Και για να μην ξεχνιόμαστε, όπου *.1.* βάλτε >=.2.
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.746
Reaction score
16.398
Τότε όμως θα είχες ένα ηχητικό πεδίο που θα παρέπεμπε μεν σε surround αίσθηση από κινηματογραφική αίθουσα αλλά χωρίς το σημαντικότερο πλεονέκτημα στην κινηματογραφική σύσταση, δηλαδή ευχέρεια εντοπισμού στα κεντρικά είδωλα σε όποια θέση και να βρισκόταν η κεφαλή ακροατή... :wink:
Μα έτσι κι αλλιώς και τώρα που είμαι "δικάναλος" δεν υπάρχει κάποιο θέμα στα κεντρικά είδωλα
(με τη λεπτομέρεια πως η οθόνη μου είναι μόλις 32''... )

Εννοώ, αν δεν έχεις μεγάλη οθόνη, προς τι ο πόνος και η φασαρία για το κεντρικό;

Όπως και να χει, ο καθένας κάνει τους συμβιβασμούς του ανάλογα με το πόσο τον ενδιαφέρει και πόσο μπορεί...
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.528
Reaction score
57.637
Μα έτσι κι αλλιώς και τώρα που είμαι "δικάναλος" δεν υπάρχει κάποιο θέμα στα κεντρικά είδωλα
(με τη λεπτομέρεια πως η οθόνη μου είναι μόλις 32''... )

Εννοώ, αν δεν έχεις μεγάλη οθόνη, προς τι ο πόνος και η φασαρία για το κεντρικό;

Όπως και να χει, ο καθένας κάνει τους συμβιβασμούς του ανάλογα με το πόσο τον ενδιαφέρει και πόσο μπορεί...
Αν σ'ενδιέφερε όμως να προκύπτει μεγάλη εικόνα αμιγώς ηχητική θα έπρεπε να διαχειριστείς το δημιουργούμενο πεδίο σα να είχες εγκατεστημένη μεγάλη οθόνη...
Γι'αυτό, κάνεις που κάνεις το καλό, κάντο όμορφα κι ωραία, όχι 5.1 αλλά 7.1 για αρχή, και όπως καταλαβαίνετε έχουν δίκιο αυτοί που λένε πως το 9.1 έχει σαφέστατα πλεονεκτήματα. Και εντάξει, τι ψυχή έχουν 4 στο ταβάνι, και να'το το 9.1.4 που λέγαμε.
Είναι θέμα υποκειμενικών προτιμήσεων... Και στην πραγματική ζωή έχω απορρίψει διάφορες ελκυστικές προτάσεις γνωρίζοντας ότι η ιδιοσυγκρασία μου θα ερχόταν διαρκώς σε σύγκρουση με κάποιες συνέπειες και παρελκόμενα αυτών.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.319
Reaction score
19.141
Μα έτσι κι αλλιώς και τώρα που είμαι "δικάναλος" δεν υπάρχει κάποιο θέμα στα κεντρικά είδωλα
(με τη λεπτομέρεια πως η οθόνη μου είναι μόλις 32''... )

Εννοώ, αν δεν έχεις μεγάλη οθόνη, προς τι ο πόνος και η φασαρία για το κεντρικό;

Όπως και να χει, ο καθένας κάνει τους συμβιβασμούς του ανάλογα με το πόσο τον ενδιαφέρει και πόσο μπορεί...
¨Αστους να λένε. Ποιός ξέρει τι καβουρνιστήρια (πατράκια) ηχεία έχουν που δεν μπορούν να δημιουργήοσυν ένα καλό φάντομ κέντρο, που αναγκάζονται να χρειάζονται κεντρικό.

Φαντάσου και απο σαφήνεια , καταληπτότητα που λέει και ο Bhutia με την γνώση της Ελληνικής γλώσσης, ότι ούτε καν τα λόγια δεν καταλαβαίνουν απο μουσική και ταινίες τόσα χρόνια.

Ή τα βάζουν τόσο μακρυά μεταξύ τους γιατί φωνάζει η γυνάικα τους και πέφτει παντόφλα.

Οι στίχοι στο τραγούδι των Police έχω μια αίσθηση ότι δεν τους δόθηκε η δέουσα προσοχή.

Μετρονόμος , "σφτιχτός" ο ντράμερ ε ; Πρωτοπόρος (στην ρόκ). Σχολή.

😀 😀
Τότε όμως θα είχες ένα ηχητικό πεδίο που θα παρέπεμπε μεν σε surround αίσθηση από κινηματογραφική αίθουσα αλλά χωρίς το σημαντικότερο πλεονέκτημα στην κινηματογραφική σύσταση, δηλαδή ευχέρεια εντοπισμού στα κεντρικά είδωλα σε όποια θέση και να βρισκόταν η κεφαλή ακροατή... :wink:
Α, γειά σου, αρα μένουμε στο δικάναλο. 😀

Μια χαρά είναι οι 60 μοίρες, μια χαρά. ΆΛλα πράγματα είναι πιο σημαντικά. Η περιελιξοσυνέλιξη is overrated.

========

Editor 😍 γουστάρω, κρατάει ότι θέλει, όπως ολοι μας. Εγω΄προτείνω αφού τα μάθεις όλα μετά να μην κρατήσεις τίποτε, να τα πετάξεις όλα (no joke). Μετά θα έρθει η αποκάλυψη.

@kanakiani μας λείπεις. Κάποιος πρέπει να συγκρατήσει τον Bhutia. Μας κερδάει εδώ.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.528
Reaction score
57.637
¨Αστους να λένε. Ποιός ξέρει τι καβουρνιστήρια (πατράκια) ηχεία έχουν που δεν μπορούν να δημιουργήοσυν ένα καλό φάντομ κέντρο, που αναγκάζονται να χρειάζονται κεντρικό.

Φαντάσου και απο σαφήνεια , καταληπτότητα που λέει και ο Bhutia με την γνώση της Ελληνικής γλώσσης, ότι ούτε καν τα λόγια δεν καταλαβαίνουν απο μουσική και ταινίες τόσα χρόνια.

Ή τα βάζουν τόσο μακρυά μεταξύ τους γιατί φωνάζει η γυνάικα τους και πέφτει παντόφλα.

Οι στίχοι στο τραγούδι των Police έχω μια αίσθηση ότι δεν τους δόθηκε η δέουσα προσοχή.

Μετρονόμος , "σφτιχτός" ο ντράμερ ε ; Πρωτοπόρος (στην ρόκ). Σχολή.

😀 😀

Α, γειά σου, αρα μένουμε στο δικάναλο. 😀
Τα ηχεία δεν μας φταίνε άμα δεν θα επιδείκνυαν ... υπερφυσικές ιδιότητες. Πλεονέκτημα στο κεντρικό είναι η διατήρηση στην εστίαση των ειδώλων και την πανοραμικότητα της σκηνής σε αξιόλογα περιθώρια απομάκρυνσης της κεφαλής από το sweet spot.

1678962373027.png
 

Μηνύματα
16.319
Reaction score
19.141
Τα ηχεία δεν μας φταίνε άμα δεν θα επιδείκνυαν ... υπερφυσικές ιδιότητες. Πλεονέκτημα στο κεντρικό είναι η διατήρηση στην εστίαση των ειδώλων και την πανοραμικότητα της σκηνής σε αξιόλογα περιθώρια απομάκρυνσης της κεφαλής από το sweet spot.

View attachment 284715
Τι στοιχίζει στον ακροάτη όταν αποφασίζει για μεγάλο sweet spot ? (σε δικάναλο). - σε πολυκάναλο ξέρω τι θα μου πείς.

Τεσπά δεν μιλάω άλλο περιμένω ενισχύσεις. Κανακιανιιιιί χα χα

Δύο τρείς είμαστε εδω μέσα πρέπει να μας προσέχετε. Δεν πιάνει και η πειθώ του ΝΚ. Ο έρμος τα πάντα έχει δοκιμάσει, με το καλό μας πήρε, με το κακό, τίποτε εμείς.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.961
Reaction score
137.251
Ασχέτως του τι θα κάνει ο καθένας, και δε μας αφορούν οι λόγοι για αυτό, ας δούμε τα αντικειμενικά δεδομένα, από όπου προκύπτει πως το 5.1 έχει μεγάλο κενό μεταξύ εμπρός ηχείου και σύστοιχου σαραουντ, είναι πάνω από 80° χωρίς πηγή ήχου (30°-115°).

Εμπρός, η κατάσταση είναι άριστη, έχει ηχείο ανά 30° (-30°, 0°, +30°).

Εκεί έρχεται το 7.1 να συμπληρώσει με ηχείο στις 90°, οπότε το κενό περιορίζεται στις 60° (30°-90°).

Έτσι είναι πολύ πιο πειστική η εκ των πλαϊνών προερχόμενη πληροφορία, και πλήρως διακριτή από την εκ των πίσω προερχόμενη.

Τα 9 κανάλια εδάφους, ενώνουν με τον πειστικοτερο τρόπο το εμπρός main με το σύστοιχο πλαϊνό σαραουντ, και δίνουν ένα συμπαγές σώμα εμπρόσθιας φόρτισης ενέργειας σε όλο το ημικύκλιο, ανά 30°.
Τα front wide μπαίνουν στις 60° και έχουμε μια ενιαία και ομοιογενή παρουσία ηχείων μπροστά μας:

-90°, -60°, -30°, 0°, +30°, +60°, +90°.

Το πλάτος της μουσικής σκηνής αυξάνεται, γίνεται συμπαγής η εικόνα απ'ακρη σ'άκρη, και γίνεται απόλυτη η εστίαση από οτιδήποτε, σε όλο το εμπρός ημικύκλιο.

Pin-point εστίαση οποιουδήποτε οργάνου και ήχου, σε οποιοδήποτε σημείο σε όλο το πλάτος της μουσικής σκηνής, σταθερά, με ευρύτατο sweet spot.

Δεν μιλάμε απλώς για "σταθερό κεντρικό είδωλο" εδώ, αυτά είναι παιδικά θέματα.


Τα πίσω σαραουντ πάνε λίγο πιο πίσω, στις 135°, και δίνουν πλέον έντονα την αίσθηση της από πίσω κατεύθυνσης του ήχου.

Screenshot_20230316-121800~2.png


Ξέρω ότι το κόστος εκτοξεύεται, τα ηχεία γίνονται πολλά, και ο κόσμος δυσκολεύεται να πάρει 2 ηχεία, πόσο μάλλον 9+4.

Γι'αυτό είναι σοφό να επιλέγεται δορυφόρος που:

1. Να κοστίζει το λιγότερο δυνατόν

2. Να μας "αρέσει" εμφανισιακά

3. Να κοστίζει το λιγότερο δυνατόν

4. Να αρκεί το max spl του στην 3η οκτάβα, έστω οριακά, για την απόσταση ακρόασης

5. Να κοστίζει το λιγότερο δυνατόν

6. Να είναι όσο πιο μικρού μεγέθους γίνεται, ώστε να μην επιβάλλεται στο χώρο και να είναι εύκολη η τοποθέτησή του

7. Να κοστίζει το λιγότερο δυνατόν

8. Να μην έχει bass reflex, ή τουλάχιστον να είναι στην 1η οκτάβα ώστε να μη βγάζει τίποτα μετά το κρος.. Σκεφτείτε τι χαμός θα γίνει εάν έχετε 13+ μπας ριφλεξ ίδιου συντονισμού σε ένα δωμάτιο, εδώ 2 τρύπες έχετε και υπάρχει θέμα..

9. Να κοστίζει το λιγότερο δυνατόν.

10. Να μην είναι φτηνό το ηχείο. Κακά τα ψέματα, με φτηνό ηχείο, θα έχετε φτηνό ήχο. Επίσης, το ηχείο ακούτε, αυτό μετράει, εκεί να πέσουν τα λεφτά. Αλλά να κοστίζει το λιγότερο δυνατόν, ώστε να μην είναι αποτρεπτική παράμετρος το κόστος του, για προμήθεια περισσότερων τεμαχίων.




Αυτά λοιπόν είναι τα αντικειμενικά δεδομένα, τελεία και παύλα. Τι θα κάνει ο καθένας, είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο, και τι θα κάνει ο περισσότερος κόσμος είναι σαφές: μονοκάναλο μπλουτουθ. 😎
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.970
Reaction score
11.409
Επίσης, να τονίσουμε ότι, για δεδομένο χώρο, όσο πιο πολλοί οι δορυφόροι, τόσο μικρότερη η ανάγκη να είναι μεγάλοι (και συνεπώς ακριβοί).

Αυτό δεν μπορούμε εύκολα να το καταπιούμε οι ακροαματικόφιλοι μίας Α ηλικίας, αλλά είναι αλήθεια.

Άσχετο: το νέο μου κινητό τηλέφωνο έχει ηλικιακά προφίλ στο EQ των ακουστικών. Έβαλα το προφίλ 40-60 ετών και μου άρεσε πιο πολύ ο ήχος από ότι με το προφίλ μέχρι 40 ετών.

Κλάψ.
 
Last edited:

Μηνύματα
2.446
Reaction score
3.731
Το επίπεδο των δικών σας να δεις! 😁😜😂😜

Κάνετε τραγικά σφάλματα, λογικά άλματα, πέφτετε σε αντιφάσεις, επιτίθεστε επί προσωπικού, κάνετε οτιδήποτε άλλο, εκτός να παρουσιάσετε βιβλιογραφία ή μελέτες που να υποστηρίζουν όσα λέτε, και φαντάζεστε συνωμοσίες κρυμμένες πίσω από κάθε βιβλιογραφία ή μελέτη που υποστηρίζει το ανάποδο. 😎😁😂😜

Ιδίως στην κλασσική μουσική, η σύγκριση μεταξύ δικαναλης εγγραφής και dolby atmos, είναι εντελώς αστεία.

Να σας ρωτήσω κάτι για να σας βοηθήσω:
Έχετε μπει σε καμία εκκλησία να παίζει εκκλησιαστικό όργανο;
Αν ναι, ακουγόταν μόνον από μια κατεύθυνση;
Με κλειστά τα μάτια, ακουγατε τις διαστάσεις του χώρου;
Ομοίως με χορωδία σε εκκλησία, όποτε έχετε ακούσει, δεν ακούγεται από κάθε κατεύθυνση;
Ο ήχος δε προδίδει τις διαστάσεις του χώρου, είτε μπρος σας, είτε πίσω σας;
Οι αντηχησεις που ακούτε σε μια εκκλησία, λόγω πολύ μεγάλων χρόνων αντήχησης (και πάνω από 10"), έρχονται από κάθε κατεύθυνση, και γίνεται πανευκολα αντιληπτό αυτό, ότι όντως έρχονται από κάθε κατεύθυνση.

Μόνον ένα ιμερσιβ σεταπ μπορεί να αναπαράγει επακριβώς την ανωτέρω εμπειρία ακρόασης, προσφέροντας κατ'οικον τις αντηχησεις του χώρου ηχογράφησης από κάθε κατεύθυνση.

Το δικαναλο μόνο από μπροστά μπορεί να προσφέρει αντηχησεις, ενώ στα υπόλοιπα, ακούς τις αντηχησεις του δικού σου δωματίου, οι οποίες καταστρέφουν αυτές της ηχογράφησης.

Ομοίως σε συναυλία κλασσικής μουσικής, όπου οι μεγάλες αίθουσες έχουν εξαιρετικά μεγάλους χρόνους αντήχησης, για την ηχητική τους σφραγίδα αυτή άλλωστε θεωρούνται μερικές κορυφαίες, και μόνον ένα ιμερσιβ σεταπ μπορεί να μεταφέρει την εμπειρία ακρόασης αυτή, στο σπίτι.

Το όμοιο σε τζαζ και λοιπές ορχήστρες.

Η αδυναμία του δικαναλου σεταπ σε αυτό, μπορεί να γίνει κατανοητή δια του εξής παραδείγματος:

Έχουμε ένα δωμάτιο διαστάσεων 60*40μ.

Στην μια πλευρά των 40μ βρίσκεται μια ορχήστρα και παίζει μουσική.

Σε απόσταση 30μ από την ορχήστρα, κάθεσαι να ακούσεις, και φυσικά ακούς την ηχητική σφραγίδα όλου του δωματίου, καθώς όλο το δωμάτιο θα "παίζει μουσική", χωρίς βεβαίως να αλλάζει η κατεύθυνση της ορχήστρας, αυτή είναι εμπρός σου.

Αυτό φτιάχνει το ιμερσιβ σεταπ.

Το δικαναλο τι φτιάχνει;

Φαντάσου ένα μακρόστενο παράθυρο διαστάσεων 3μ πλάτους και 25 cm ύψους, πίσω από τον τοίχο της ορχήστρας, πίσω από τον οποίο έχει ένα άλλο δωμάτιο 4*6μ.
Εσύ κάθεσαι έξω από το παράθυρο, μέσα στο διπλανό δωμάτιο, σε απόσταση 3μ από το παράθυρο, κι ακούς από το παράθυρο την μπάντα.

Από πίσω σου, ακούς τις αντηχησεις του δικού σου δωματίου.

Το όμοιο σε εκκλησία που έλεγα πριν.
Με το ιμερσιβ μπαίνεις μέσα στην εκκλησία.
Με το δικαναλο ακούς έξω από το παράθυρο.

Οκ?
Not ok, δεν ισχύουν αυτά που γράφεις, sorry.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.961
Reaction score
137.251
Το σημαντικότερο πλεονέκτημα του 5.1 προτύπου ηχογράφησης και σεταπ, μετά την ύπαρξη του πολύ σημαντικού .1 καναλιού, είναι η παρουσία κεντρικού ηχείου.
Δε χρειάζεται περαιτέρω αιτιολόγηση για αυτό. Φτάνει. Είναι αντικειμενικά δεδομένα. Όποιος εθελοτυφλεί, πρόβλημά του, ξύδι.

Βεβαίως είναι θετική η ύπαρξη ήχων από τα σαραουντ, τα οποία όμως, κακά τα ψέματα, είναι τρόπον τινά "αποκομμένα" από την μπροστινή "Αγία Τριάδα", η οποία όμως αποτελεί την πλέον σοβαρή εξέλιξη του δικαναλου.

Δηλαδή, το αντικειμενικό πρόβλημα είναι πως ενώ πλέον έχουμε μια πολύ συμπαγή μπροστινή εικόνα, με εντελώς σταθερό κεντρικό είδωλο και σωστή εστίαση οργάνων κατά πλάτος της μουσικής σκηνής, αλλά και με διεύρυνση του sweet spot, δυστυχώς τα σαραουντ βαράνε τρόπον τινά από το γάμο του Καραγκιόζη, εντελώς ασύνδετα με το εμπρόσθιο πακέτο της "Αγίας Τριάδας".

Ο σύγχρονος τρόπος να ακουστεί κλάσεις καλύτερο το 5.1 μουσικό αρχείο, κυρίως τα SACD αλλά και πολλά μουσικά DVD, ακόμα και σε υψηλές δειγματοληψίες, είναι με upmixing.

Στο upmixing, το 5.1 μουσικό αρχείο έχει να προσφέρει πολύ περισσότερη πληροφορία από το 2.0 μουσικό αρχείο, οπότε όπως καταλαβαίνετε, είναι πλέον επιτυχημένο το upmixing σε αυτήν την περίπτωση, και πλέον πειστικό το αποτέλεσμα.

Η "Αγία Τριάδα" έτσι, μεταμορφώνεται σε "Αγία Πεντάδα" στο 7.1 και σε "Αγία Εφτάδα" στο 9.1 κατ'αντιστοιχία.

Όλα τα μέλη της "Αγίας Εφτάδας" όπως καταλαβαίνετε, δυστυχώς ή ευτυχώς, ιδανικά, θα πρέπει να είναι όμοια, εντελώς όμοια όμως. Κάθε απόκλιση από αυτό, μπορεί εύκολα να αντιστοιχιστεί με δικαναλο σεταπ αποτελούμενο από δύο διαφορετικά ηχεία, έστω της ίδιας μάρκας και της ίδιας σειράς, αλλά διαφορετικά. Πόσο "συμπαγές" και "ομοιόμορφο" μπορεί να είναι το αποτέλεσμα κατά πλάτος της μουσικής σκηνής με διαφορετικά ηχεία; Ο υποβιβασμός οποιουδήποτε ηχείου σε αυτό το ημικύκλιο, δεν μπορεί παρά να είναι υποβιβασμός του τμήματος του ημικύκλιου που αυτό θα καλύπτει.

Λογικά πράγματα. Απλή λογική.

Δεν αντιλέγω φυσικά, πως η εμπρόσθια τριάδα θα συνεχίσει να αποτελεί το Holly Grail της μουσικής, αλλά δεν παύουν να ισχύουν τα ανωτέρω, όσον αφορά την ομοιογένεια στο εμπρός ημικύκλιο.

Λάιφ Σακς.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.644
Reaction score
30.542
Καλημέρα παιδιά. Τι κάνετε; 🙂

Πάμε για 5000 μυνήματα. Τελικά βγάλαμε άκρη; Στα πόσα ηχεία πεθαίνει το δικάναλο; Στα πόσα ηχεία ήμαστε καλά για πολυκάναλο; Ήρεμα ρωτάω. 🙃

9.8.8 είναι καλά να το αφήσω, ή θα μου φύγει καμία μοίρα και θα τρέχουμε μετά; 🙂

Σοβαρευτείτε ❤. Γράψτε για πράγματα που γίνονται. Για πράγματα που θα διαβάσει αυτός που ψάχνει και να δει ότι μπορεί να τα κάνει. Άμα διαβάζει για 32 & 62 ηχεία στο σαλόνι του θα κλείσει την πόρτα και θα φύγει. Και μετά λέμε γιατί δεν τσουλάει το μαγαζί. Το 99,999999% των συστημάτων στήνονται σε σαλόνια, και εσείς επιμένετε σε λύσεις dedicated. 🙂

Και κάτι ακόμα που προφανώς δεν το καταλαβαίνουν πολλοί. Περισσότερα ηχεία δεν συνεπάγεται καλύτερο αποτέλεσμα. Το γιατί το έχω γράψει. Και ασχέτος του τι μπορεί να κάνει ένας επεξεργαστής κόστους όσο ένα BEV, δεν τον έχουν όλοι και ούτε θα τον αποκτήσουν όλοι. Οπότε, άλλη μία, λύσεις με πράγματα που γίνονται.

Υγεία 🙂 ✌
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.961
Reaction score
137.251
Not ok, δεν ισχύουν αυτά που γράφεις, sorry.
Ισχύουν, sorry.

Έχεις ακόμα δρόμο μπροστά σου.
Πολύ δρόμο μάλιστα.
Sorry δις.


Γράψτε για πράγματα που γίνονται. Για πράγματα που θα διαβάσει αυτός που ψάχνει και να δει ότι μπορεί να τα κάνει.
Είναι εντελώς αδιάφορο αυτό που λες.
Είναι εντελώς αδιάφορο τι μπορεί να γίνει σε σένα, σε οποιονδήποτε μπει να διαβάσει.
Είναι εντελώς αδιάφορο το τι περιορισμούς έχει ο καθένας στο χώρο του, στο πορτοφόλι του, στην παντόφλα.

Αναφέρονται απλώς τα αντικειμενικά δεδομένα.

Όπου μπορεί ο καθένας, κι ότι θέλει. Μπορεί να μπορεί, αλλά να μη θέλει. Αδιάφορο. 😎

Κι ούτε θα κρύψουμε ότι η εικόνα στις 120" είναι καλύτερη στα 3μ απόσταση θέασης από διαγώνιο τηλεόρασης 78".
Δε χρειάζεται να κρύβουμε, για να αγοράζουν κάποιοι αυτό που μπορούν, χωρίς τύψεις.
Να το αγοράσουν έτσι κι αλλιώς χωρίς τύψεις, αφού αυτό μπορούν.
Ή να μην αγοράσουν τίποτα, πάλι χωρίς τύψεις, είτε γιατί δε μπορούν, είτε γιατί δε θέλουν, είτε γιατί δε τους ενδιαφέρει, είτε γιατί η γυναίκα έχει παντόφλα Νο.67.

Στα αντικειμενικά δεδομένα, θα λέμε το αντικειμενικά σωστό. Τέλος.
Άμα διαβάζει για 32 & 62 ηχεία στο σαλόνι του θα κλείσει την πόρτα και θα φύγει. Και μετά λέμε γιατί δεν τσουλάει το μαγαζί.
Άντε πάλι με 32 και 62 ηχεία.
Θα μάθεις πρόσθεση ποτέ; Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Πώς δγιάλο γίνεται τα 7.1.4 και 9.1.4 σεταπ να αποτελούνται από 32 και 62 τεμάχια ηχείων, δεν ξέρω, αλλά ανάμεσά σας, είναι πολλοί που το πιστεύουν αυτό. Μάλλον στην αριθμητική είχαν κοπεί στο δημοτικό, δεν εξηγείται αλλιώς.😁😂🤪😜

Το μαγαζί να μη σώσει να τσουλησει. Αδιάφορο.
Δεν είμαστε μαγαζατορες.
Στα 3 μας.
 
Last edited:

Μηνύματα
2.446
Reaction score
3.731
Ισχύουν, sorry.

Έχεις ακόμα δρόμο μπροστά σου.

Είναι εντελώς αδιάφορο αυτό που λες.
Είναι εντελώς αδιάφορο τι μπορεί να γίνει σε σένα, σε οποιονδήποτε μπει να διαβάσει.
Είναι εντελώς αδιάφορο το τι περιορισμούς έχει ο καθένας στο χώρο του, στο πορτοφόλι του, στην παντόφλα.

Αναφέρονται τα αντικειμενικά δεδομένα.

Όπου μπορεί ο καθένας, κι ότι θέλει. Μπορεί να μπορεί, αλλά να μη θέλει. Αδιάφορο.
Ευκολάκι το στήσιμο πολυκάναλου σεταπ με την βοήθεια ενός καλού προψεύτορα. Το δύσκολο είναι το στήσιμο δικάναλου. Ο καημένος ο.ΝΚ πότε δεν τα κατάφερε. Αυτή η άτιμη η κλίση της κεφαλής πάντα του προκαλούσε χάσιμο της εικόνας. Γι αυτό το έριξε στο multichannel. :idk:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.528
Reaction score
57.637
Το σημαντικότερο πλεονέκτημα του 5.1 προτύπου ηχογράφησης και σεταπ, μετά την ύπαρξη του πολύ σημαντικού .1 καναλιού, είναι η παρουσία κεντρικού ηχείου.
Δε χρειάζεται περαιτέρω αιτιολόγηση για αυτό. Φτάνει. Είναι αντικειμενικά δεδομένα. Όποιος εθελοτυφλεί, πρόβλημά του, ξύδι.

Βεβαίως είναι θετική η ύπαρξη ήχων από τα σαραουντ, τα οποία όμως, κακά τα ψέματα, είναι τρόπον τινά "αποκομμένα" από την μπροστινή "Αγία Τριάδα", η οποία όμως αποτελεί την πλέον σοβαρή εξέλιξη του δικαναλου.

Δηλαδή, το αντικειμενικό πρόβλημα είναι πως ενώ πλέον έχουμε μια πολύ συμπαγή μπροστινή εικόνα, με εντελώς σταθερό κεντρικό είδωλο και σωστή εστίαση οργάνων κατά πλάτος της μουσικής σκηνής, αλλά και με διεύρυνση του sweet spot, δυστυχώς τα σαραουντ βαράνε τρόπον τινά από το γάμο του Καραγκιόζη, εντελώς ασύνδετα με το εμπρόσθιο πακέτο της "Αγίας Τριάδας".

Ο σύγχρονος τρόπος να ακουστεί κλάσεις καλύτερο το 5.1 μουσικό αρχείο, κυρίως τα SACD αλλά και πολλά μουσικά DVD, ακόμα και σε υψηλές δειγματοληψίες, είναι με upmixing.

Στο upmixing, το 5.1 μουσικό αρχείο έχει να προσφέρει πολύ περισσότερη πληροφορία από το 2.0 μουσικό αρχείο, οπότε όπως καταλαβαίνετε, είναι πλέον επιτυχημένο το upmixing σε αυτήν την περίπτωση, και πλέον πειστικό το αποτέλεσμα.

Η "Αγία Τριάδα" έτσι, μεταμορφώνεται σε "Αγία Πεντάδα" στο 7.1 και σε "Αγία Εφτάδα" στο 9.1 κατ'αντιστοιχία.

Όλα τα μέλη της "Αγίας Εφτάδας" όπως καταλαβαίνετε, δυστυχώς ή ευτυχώς, ιδανικά, θα πρέπει να είναι όμοια, εντελώς όμοια όμως. Κάθε απόκλιση από αυτό, μπορεί εύκολα να αντιστοιχιστεί με δικαναλο σεταπ αποτελούμενο από δύο διαφορετικά ηχεία, έστω της ίδιας μάρκας και της ίδιας σειράς, αλλά διαφορετικά. Πόσο "συμπαγές" και "ομοιόμορφο" μπορεί να είναι το αποτέλεσμα κατά πλάτος της μουσικής σκηνής με διαφορετικά ηχεία; Ο υποβιβασμός οποιουδήποτε ηχείου σε αυτό το ημικύκλιο, δεν μπορεί παρά να είναι υποβιβασμός του τμήματος του ημικύκλιου που αυτό θα καλύπτει.

Λογικά πράγματα. Απλή λογική.

Δεν αντιλέγω φυσικά, πως η εμπρόσθια τριάδα θα συνεχίσει να αποτελεί το Holly Grail της μουσικής, αλλά δεν παύουν να ισχύουν τα ανωτέρω, όσον αφορά την ομοιογένεια στο εμπρός ημικύκλιο.

Λάιφ Σακς.
Τα έχουμε ξανασυζητήσει. Η ανώτερη ποσότητα πληροφορίας που ευαγγελίζεσαι δεν γίνεται να γεννηθεί από την ανυπαρξία. Είτε θα έπρεπε να προστεθούν πράγματα που είχαν απορριφθεί από τις αυθεντικές δικαναλικές μίξεις, είτε να δουλέψουν οι αλγόριθμοι υπερωρίες σε ήδη ενσωματωμένα ή και τα δύο σε περίπτωση upmixing.
Τι στοιχίζει στον ακροάτη όταν αποφασίζει για μεγάλο sweet spot ? (σε δικάναλο). - σε πολυκάναλο ξέρω τι θα μου πείς.

Τεσπά δεν μιλάω άλλο περιμένω ενισχύσεις. Κανακιανιιιιί χα χα

Δύο τρείς είμαστε εδω μέσα πρέπει να μας προσέχετε. Δεν πιάνει και η πειθώ του ΝΚ. Ο έρμος τα πάντα έχει δοκιμάσει, με το καλό μας πήρε, με το κακό, τίποτε εμείς.
Εκ των πραγμάτων είμαστε περισσότεροι και συμμαχούμε...ασυμπτωτικά, καθότι άλλο πράγμα η ανωτερότητα στα τεχνικά χαρακτηριστικά και άλλο η ... οριστική επικράτηση στην πράξη των τεχνικά ανώτερων format επί του δικαναλικού - τουλάχιστον υπό τη μορφή που έχουν σήμερα τα πρώτα . :sneaky:

Η δε πλάκα είναι ότι μέχρι και η περιώνυμη Klipsch είχε βγάλει προ δεκαετιών κεντρικό κανάλι με ξεχωριστό ηχεία, άσχετα με την απόκριση που παρέμενε αδιόρθωτα ανώμαλη τόσο on όσο και off-axis.
 
Last edited:


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.648
Μηνύματα
2.947.665
Members
38.217
Νεότερο μέλος
zero_IQ
Top