D
Deleted member 50795
Guest
όταν τη δω θα έχω άποψη,..αν καταφέρω να τη δω …(158’ )
Α, μπράβο έτσι γίνεται η δουλειά. Την βλέπεις εσυ, την βλέπει ο Bhutia κλπ το λέτε και όσοι εμπιστεύονται την κριση σας απο παρελθόντες συστάσεις , πάει και την βλέπει.όταν τη δω θα έχω άποψη,..αν καταφέρω να τη δω …(158’ )
Και τα ηθικά διλήμματα που λέει ο Bhutia δεν ετέθηκαν ικανοποιητικά δηλαδή ;Εψαχνα να βρω το σχόλιο που είχα κάνει στο δίπλα νήμα για αυτή την ταινία και δεν το βρήκα, μάλλον δεν έγραψα τελικά, ε; πάει το χάνουμε το μυαλό πατριώτη.
Ταινιάρα μεν λόγω ερμηνείας δε. Ή αλλιώς, αν δεν έπαιζε όπως έπαιξε η ΚΒ θα το προσπερνούσαμε εύκολα.
Μπορεί να παρερμήνευσα την αναφορά του αγαπητού Bhutia.Κατά τη γνώμη μου δεν ετέθησαν διλήμματα.
Ναι αυτό το κάνουν πολλοί σκηνοθέτες αλλά και συνθέτες. Δεν είναι περίεργο, ούτε κατακριτέο, οδηγεί σε καλό αποτέλεσμα τις πιο πολλές φορές καθώς γνωρίζουν αυτοί τις ανάγκες ενός ρόλου ή ενός τραγουδιού.Todd Field wrote the film specifically for Cate Blanchett and would not have made the film without her.
Πράγματι δεν έθεσε διλήμματα στους ίδιους τους χαρακτήρες οι οποίοι δρουν χωρίς δισταγμούς ακολουθώντας καθένας δική του ατζέντα. Εννοείται κιόλας ότι η ταινία όπως είναι διαμορφωμένη στηρίζεται στην ερμηνεία του πρωταγωνιστικού ρόλου η οποία είτε θα την απογείωνε είτε θα την έστελνε άκλαυτη. Η συνάρτηση της δημιουργίας με την επιλογή της πρωταγωνίστριας θα έπρεπε να συγκαταλέγεται στη σκηνοθετική δεξιοτεχνία.Κατά τη γνώμη μου δεν ετέθησαν διλήμματα.
Εσείς φίλτατε x να πάτε να παίξετε...Monster Hunter.Πω ρε κούραση...
Δεν είναι διαγράμματα η τέχνη blue. Είναι για έξυπνους και δημιουργικούς ανθρώπους, όχι για μηχανικούς και γιατρούς.την ταινία δε την ξέρω καθώς δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα με τον κινηματογράφο ( δεν μου αρέσει). Διαβάζοντας το αρχικό πόστ και τα επόμενα περί αμφισβήτησης της αξιοπιστίας του θεσμού των βραβείων Όσκαρ, μπήκα στον κόπο να ρίξω μια μάτια τριγύρω ,ως ενας καλοπροαίρετα καχύποπτος, με εύλογες απορίες περί αυτού.
Οταν διαπίστωσα ότι αυτή η ταινία εντάσσεται στην κατηγορία του «ναι μεν αλλά» ,με μέτριες βαθμολογίες (75% κριτικών και στο 50% κοινό), τότε διαφάνηκε πως δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας περί αξιοπιστίας του θεσμού, αλλά περί αξιοπιστίας της υποκειμενικής κρίσης του καθενός , επ´αυτού.
Αν μια ταινία «αξίζει» για βραβείο (ή οι συντελεστές της), θα πρέπει αυτό να επιβεβαιώνεται και μέσα στις κριτικές και στην αποδοχή του κόσμου ,δηλαδή συνάμα και αναγκαία στην πράξη και όχι στα «χαρτιά» και στην κοσμοθεωρία του καθενός περί του «αντιθέτου».
Για άλλη μια φορά τα νούμερα νικάνε και όχι οι υποκειμενικές προσωπικές διαπιστώσεις μεν ,μέσω αντικειμενικών αποτυπώσεων των γεγονότων δε , οι οποίες …δεν θα ληφθούν σοβαρά..υπ´οψιν.
(πάραυτα δεν με ενδιαφέρει ο κινηματογράφος , καθώς το θεωρώ πολύ «κονσερβοποιημένο» μέσο ).
Εσυ παντως ουτε γιατρος ,ουτε μηχανικος ουτε καλλιτεχνης εισαιΔεν είναι διαγράμματα η τέχνη blue. Είναι για έξυπνους και δημιουργικούς ανθρώπους, όχι για μηχανικούς και γιατρούς.
Ναι αυτό το έχω πεί και είναι γνωστό. Για το τρίτο μόνο λυπάμαι.Εσυ παντως ουτε γιατρος ,ουτε μηχανικος ουτε καλλιτεχνης εισαι
Εγώ είμαι μηχανικός και καλλιτέχνης και θα προτιμούσα να ήμουν γιατρός...Εσυ παντως ουτε γιατρος ,ουτε μηχανικος ουτε καλλιτεχνης εισαι
Εσύ έχεις όλα τα κακά της μοίρας πάνω σου.Εγώ είμαι μηχανικός και καλλιτέχνης και θα προτιμούσα να ήμουν γιατρός...
Πολιτικός. Με επαγγελματική εμπειρία μικρότερη από τον Τσίπρα.Εσύ έχεις όλα τα κακά της μοίρας πάνω σου.
Τι μηχανικός είσαι ; Κάποιοι εξαιρούνται για αυτό ρωτάω.
Εμένα θα είναι καλό βρε συ. Απλό. Πέντε γραμμές. Δεν είναι απο αυτά, καθώς δεν ξέρω τόσα πολλά και ούτε ξερω να γράφω.Έχω γράψει τέτοια άρθρα σε πιο γενικό και εύπεπτο στιλ, παλιά που συνεργαζόμουν με διάφορα έντυπα (με ψευδώνυμα). Πλέον έχω αποσυρθεί από τέτοιες αναζητήσεις γιατί είμαι biased. Επικρατεί το συναίσθημα της μιζέριας στους χώρους αυτούς και με κουράζει όποτε πρέπει να αφήσω στην άκρη την κοροϊδία.