- Μηνύματα
- 47.458
- Reaction score
- 98.158
Περιγράφεις το αδύνατο.Πολιτικός. Με επαγγελματική εμπειρία μικρότερη από τον Τσίπρα.
Περιγράφεις το αδύνατο.Πολιτικός. Με επαγγελματική εμπειρία μικρότερη από τον Τσίπρα.
Όταν τα μεγέθη τείνουν στο μηδέν οι διαχωρισμοί είναι άτοποι.Περιγράφεις το αδύνατο.
Ο γιατρός της Τέχνης...Εγώ είμαι μηχανικός και καλλιτέχνης και θα προτιμούσα να ήμουν γιατρός...
Όπως και ... Nina Hoss (που αποκλείστηκε έστω από την υποψηφιότητα Β' γυναικείου) ......Συνιστάται (όχι συνίσταται)
αναγνωρίζει στον εαυτό της αρρενωπότητα εφάμιλλη ενός εξοστρακιστέου από σύγχρονα πρότυπα ανδρικού σωβινισμού.
Ναι Hoss , Hass έγραψα ; λάθος.αξιώνει η καλλιτεχνική της προσφορά να επισκίαζε οποιαδήποτε προσωπική της ατασθαλία
Αν η έννοια της υπεραξίας προσβάλλει κάποια ενδόμυχη πολιτική ορθότητα ας χρησιμοποιηθεί εναλλακτικά ο όρος προστιθέμενη αξία. Καθεστώτα προστιθέμενης αξίας υφίστανται ανεξάρτητα από το βαθμό επιδοκιμασίας μας σε οποιαδήποτε δραστηριότητα. Τέτοια αξία δίνει ο πρωταγωνιστικός ρόλος, ή το να μεταδίδει η ταινία που σάρωσε τα εφετινά Όσκαρ διάφορες φιλοσοφικές έννοιες με εύπεπτους - και σε κάποιες σκηνές ακαλαίσθητους κατά τη γνώμη μου - τρόπους κολακεύοντας παράλληλα την πολιτική ορθότητα.Εαν θα μιλάγαμε κάτι για την κλασική παιδεία στην μουσική, άντε να πουμε για ένα instrumentalisation ενός μουσικού ορχηστρας ώστε να αποδώσει το απαιτητικό πρόγραμμα και η έλλειψη της όποιας αίσθησης δημιουργίας παρά μόνο μέσα απο την εκτέλεση και ερμηνεία και πάλι στους σολίστες.
Τα βραβεία δεν έχουν σημασία. Υπάρχουν ηθοποιοί και μουσικοί που δεν τους ξέρει κάν ο κόμσος και είναι 50 φορές καλύτεροι. Αυτό είναι στάρ σύστεμ. Καμιά σχέση με την αξία (ή υπεραξία που έλεγε κάποια ψυχή κάπου χα χα). Απλώς οι Αμερικάνικες ταινίες παραδοσιακά έχουν βασιστεί και σχεδιαστεί πάνω σε πρωταγωνιστές.
Τι τραβάνε και αυτές οι μπαλαρίνες......
Summer Interlude (οκ όχι τόσο στον κόσμο, η πρωταγωνίστρια ειναι μπαλαρίνα)
Όπως θέματα περί ιμερσιβ στο οντιο.Αξιολογήσεις για ταινία που δεν θα είχαμε παρακολουθήσει
Ναι Hoss , Hass έγραψα ; λάθος.
Τώρα κατάλαβα καλά τουλάχιστον που εστιάζεις εσύ. Ίσως διαπραγματευόταν και άλλα ; Πάντως εντάξει αυτά τα δυο είναι εντός διαχειρίσιμων ορίων απο μια ταινία.
Το πρώτο (που απομόνωσα στα quote) , λίγο βαρετό , γνωστό και αναλυθέν απο πολλούς σκηνοθέτες και σκηνοθέτιδες και μάλιστα κολoσσούς απο το 1970 κιόλας, μάλλον επειδή είναι πάντα στην επικαιότητα απο τα κινήματα στην Αμερική και για να τσιμπήσει και ο κόσμος και η νεολαία Πανεπιστημίων κλπ γνωστά να κάνει και εισιτήρια ).
Το δεύτερο, εαν και αυτό έχοντας αναλυθεί εκτενώς και απο καλύτερη οπτική άλλων επαγγελμάτων εξουσίας που προσφερονται καλύτερα .... είναι πιο ενδιαφέρον (για εμένα) αλλά και αντικειμενικά ηθικό δίλημμα. Βέβαια το βλέπω και σαν πρόσφορο και άνετα να το έχει συνδέσσει ο σκηνοθέτης με το πρώτο. Το έχει συνδέσει σε μεγάλο βαθμό ή το έχει εξετάσει σε ξεχωριστό πειδίο ; Εάν το έχει συνδέσει υπερβολικά ή έδωσε σημασία μεγαλύτερη στο πρώτο, ε , εντέξει τώρα, μια τρύπα στο νερό (εμπορική ματιά).
Αυτό : +αδίστακτες προσωπικότητες παραμένουσες στο απυρόβλητο περιστοιχιζόμενες από κουστωδία υποτακτικών που μεριμνούν αζημίωτα για το δημόσιο προφίλ των πρώτων.+
Ενδιαφέρο και αυτό αλλά είναι και αυτό πλέον η νόρμα. Βέβαια όπως και να έχει εξετάζει την σιωπή είναι συνενοχή.
Πάντως όλα σαν θέμα μου θυμίζουν τα γεγονότα που έπληξαν το Χόλλυγουντ (σκάνδαλα, σεξουαλική εξουσία , casting κλπ). Εάν ναι να αφήσει το Χόλλυγουντ όμως τα "΄σάπια" και να μην συνδέει την κλασική μουσική και το περιβάλλον αξιοκρατίας κλπ με τις δικές του τις πόπ βρωμιές που φέρνουν τεράστια εξουσία και χρήμα. Δεν το βρίσκω σωστό κθώς στην κλασική και στο περβάλλον της δεν ισχύουν αυτά ούτε κατά διάνοια στο βαθμό που ισχύουν με την εμπορευματοποίηση της ποπ κουλτούρας. Και το Χολλυγουντ αυτό αντιπροσωπεύει.
Εαν θα μιλάγαμε κάτι για την κλασική παιδεία στην μουσική, άντε να πουμε για ένα instrumentalisation ενός μουσικού ορ΄χηστρας ώστε να αποδώσει το απαιτητικό πρόγραμμα και η έλλειψη της όποιας αίσθησης δημιουργίας παρά μόνο μέσα απο την εκτέλεση και ερμηνεία και πάλι στους σολίστες.
Τα βραβεία δεν έχουν σημασία. Υπάρχουν ηθοποιοί και μουσικοί που δεν τους ξέρει κάν ο κόμσος και είναι 50 φορές καλύτεροι. Αυτό είναι στάρ σύστεμ. Καμιά σχέση με την αξία (ή υπεραξία που έλεγε κάποια ψυχή κάπου χα χα). Απλώς οι Αμερικάνικες ταινίες παραδοσιακά έχουν βασιστεί και σχεδιαστεί πάνω σε πρωταγωνιστές.
Περιμένω ανάλογα σχόλια σεντόνια για το επιτυχές ή όχι ιμερσιβ μαστερινγκ της ταινίας, κυρίως από όσους δεν το άκουσαν σε ιμερσιβ, και ιδανικά χωρίς να έχουν δει την ταινία.Μολονότι αυτή η ταινία δεν περιέχει περιπετειώδη εντυπωσιακά ηχητικά εφέ είναι από τις ελάχιστες που ο υποφαινόμενος απολαμβάνει σε immersive πεδίο, αφού η χωρική αίσθηση από τις αίθουσες και τις ορχηστρικές πρόβες και οι εμβόλιμες ανατριχιαστικές πινελιές δικαιώνουν την ηχητική επεξεργασία.
Αυτή η σκηνή μοιάζει με σκηνοθετική άσκηση...σε τεντωμένο σκοινί. Εκ πρώτης όψεως έχουμε μια πράξη ΄΄απαγορευμένη΄΄ από θεμελιώδεις κινηματογραφικούς κανόνες. Από την άλλη πλευρά μέσα σ'ένα τέταρτο δείχνει πώς η ηρωίδα πλάθει τον μύθο της επεμβαίνοντας μέχρι και στον αυθορμητισμό ανταπόκρισης που θα έχει απέναντι στον Adam Gopnik - υποδυόμενο τον πραγματικό του εαυτό - καθώς η αντίφαση με την πραγματικότητα θα φανεί σε σκηνές του επιλόγου.Η συνέντευξη στην αρχή τής ταινίας είναι φλύαρο δήθεν exposition, όχι σινεμά.
Εκτός από τη χωρική αίσθηση υπάρχει ακόμα ένα χαρακτηριστικό στοιχείο...Σε κάποια αλληλουχία πλάνων της ταινίας περνάμε εν ριπή οφθαλμού από ένα ήσυχο περιβάλλον σε στιγμιαίο φόρτε από την ορχήστρα κατά τις πρόβες. Η ποιότητα του setup εκεί θα φανεί από το βαθμό τινάγματος του θεατή από το κάθισμα. Όποιος μάλιστα δοκιμάσει το πέρασμα διαδοχικά με ορθώς ενσωματωμένα sub και απενεργοποιημένα θα νιώσει όλη τη διαφορά που θα έβγαινε ακόμα και σε κλάσμα δευτερολέπτου.Περιμένω ανάλογα σχόλια σεντόνια για το επιτυχές ή όχι ιμερσιβ μαστερινγκ της ταινίας, κυρίως από όσους δεν το άκουσαν σε ιμερσιβ, και ιδανικά χωρίς να έχουν δει την ταινία.
ΥΓ. Το σχόλιο του μπούτια για την επιτυχημένη αντίληψη της χωρικής πληροφορίας από το ιμερσιβ πεδίο του ήχου, κατά τη θέαση της ταινίας, δείτε και σε αυτό το ποστ (και στο παραπάνω) πώς εξηγούνται ..επιστημονικά.
'Ακουσες εσύ πολίτικαλ κορρέκτ και αμέσως επενέβης. Δε διαφωνώ με το πόστ του Bhutia. Ως συνήθως έχει γίνει κακή επικοινωνία μεταξύ μας σε άλλα πόστ, όσον αφορά πως καθορίζεται η αξία ώς αυτή συνοδεύεται με οικονομική απολαβή.Πού να την έβλεπες την ταινία τι θα κατέβαζες...
Όσο γι' αυτό:
Τα βραβεία δεν έχουν σημασία. Υπάρχουν ηθοποιοί και μουσικοί που δεν τους ξέρει καν ο κόσμος και είναι 50 φορές καλύτεροι.
Διαφωνώ κάθετα.
Είναι η βασική γραμμή άμυνας όλων των ημι-ατάλαντων που θεωρούν ότι δεν καταλαβαίνει ο κόσμος την αξία τους και θέλουν να βγει προς τα έξω μία εσκεμμένη σνομπαρία προς τους θεσμούς αντί του φόβου της απόδειξης της ασχετοσύνης τους.
Ναι, υπάρχουν πολλοί καλλιτέχνες που δρουν underground και μπορεί να είναι αξιόλογοι. Κι έχουν το κοινό τους που όμως δεν μπορεί να αποδείξει αν η ισχυρή έλξη που υπάρχει οφείλεται στην καλλιτεχνία ή στην ανάγκη για διαφοροποίηση από το κατεστημένο.
Μετά μπαίνουμε στην ατέρμονη λούπα για τον ορισμό του "καλύτερου" και κρυβόμαστε πίσω από τον υποκειμενισμό που σχεδόν πάντα εμπεριέχει συνιστώσες πέρα από την αμιγώς καλλιτεχνική ικανότητα.
Το μη ψαγμένο ουδέτερο μάτι (και αυτί) έχει ένα πολύ μεγάλο προσόν: Μπορεί με την πρώτη να είναι ειλικρινές στην ερώτηση αν του άρεσε το τάδε έργο. Ο πιο ψαγμένος θα ανατρέξει στα πολλά διαφορετικά κουτάκια που πρέπει να γίνουν τσεκ για να πει τη γνώμη του. "Πλεονέκτημα" για τον ίδιο που κάνει τα πράγματα πιο ασαφή όμως.
Ενδιαφέρον άποψη και περιγραφή του έργου."να ασχολούμαστε με τον Bach που είναι λευκός άνδρας
Επίσης χρησιμοποιεί βινύλια, τα οποία τα απλώνει στο πάτωμα σαν τραχανά για να της έρθει η έμπνευσηH ηρωίδα πάντως στον ιδιωτικό της χώρο φαίνεται να χρησιμοποιεί...δικαναλικό setup.
Δεν έχω δει την ταινία και δεν προτίθεμαι να την δω, καθόσον δεν πηγαίνω πλεόν σε κινηματογράφους και δεν έχω κανένα streaming platform.