- Μηνύματα
- 794
- Reaction score
- 1.186
Καλησπέρα, ναι μπορεί μέχρι τέλος Απριλίου η παράδοση ειναι για τέλος Αυγούστου.Μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία;
Καλησπέρα, ναι μπορεί μέχρι τέλος Απριλίου η παράδοση ειναι για τέλος Αυγούστου.Μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία;
Θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά.Καλησπέρα, ναι μπορεί μέχρι τέλος Απριλίου η παράδοση ειναι για τέλος Αυγούστου.
Συμφωνώ.Ναι, αλλά ακόμα μια παράμετρος είναι να...βλέπεται.
Καλησπέρα σε όλους, ερώτηση-δίλημμα, προς τους γνώστες με τις νέες μειώσεις τιμών της Tesla το model 3 είναι 2.000 ευρώ πιο ακριβό απο το Nissan leaf, που εχει παραγγείλει ο γιός μου μένει σε αυτό ή γλυκοκοιτάζει το Tesla; ευχαριστώ, καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα σε ολους με υγεία.
Η διαφορά τιμής είναι πλέον αμελητέα, και γενικά μιλώντας, το Τέσλα είναι καλύτερο αυτοκίνητο.Καλησπέρα, ναι μπορεί μέχρι τέλος Απριλίου η παράδοση ειναι για τέλος Αυγούστου.
Δεν είσαι ο μόνος.Απλώς, γα αυτοκίνητο που περνάς πολλές ώρες μέσα, στα προσωπικά μου γούστα ο αντισυμβατικός σχεδιασμός σου Model Y χωρίς όργανα πίσω από το τιμόνι στη θέση του οδηγού με ξενίζει.
Το κούπρα δείχνει λίγο πιο "σπορτιβ", πιο "επιθετικό" σε σχέση με το iD.3, άμα σ'αρεσει έχει καλώς.
Δεν υπάρχει πρακτικός λόγος ώστε τα EV να είναι χειρότερα από αεροδυναμικής άποψης σε σχέση με τα συμβατικά οχήματα. Αντιθέτως, υπάρχουν διάφοροι λόγοι για να είναι καλύτερα, πχ μπορούν να έχουν χαμηλότερο ύψος καθώς δε δεσμεύονται από τα μηχανικά μέρη (κινητήρας), δε χρειάζεται να έχουν εισαγωγές αέρα στη μετώπη, το κάτω μέρος μπορεί να είναι αρκετά πιο λείο αφού δεν υπάρχει ανάγκη για εξατμίσεις κλπ. Το 2ο και 3ο ήδη υλοποιούνται σε αρκετές περιπτώσεις, είτε αφορά οχήματα εξαρχής σχεδιασμένα ως ηλεκτρικά (βλ. Tesla, ID.3/Born) ή όχι (πχ e-C4, C40).Τα σχετικώς κακοσχεδιασμένα (όσον αφορά την αεροδυναμική σχεδίαση) EV
Όχι "κορυφαίο χρόνο", αλλά κορυφαία ισχύ φόρτισης.Μόνο το Ioniq 5 κατέγραψε κορυφαίο χρόνο 217kW.
Χιουνται, Κια, πόρσε και άουντι, υποστηρίζουν 800 βολτ αρχιτεκτονική και έχουν χρόνο φόρτισης 10-80% στα 15-16 λεπτά.Hyundai και Kia τα ταπώνουν τα Теsla δηλαδή χάρη στην 800V αρχιτεκτονική τους.
Παραμένει το ερώτημα γιατί να είχε ο διπλανός μου τόση χαμηλή ισχύ φόρτισης, μόλις 85kW στα 25% μάλιστα.
To tesla φαινεται σαν κινεζια μπροστα στο C4 !Εμφανισιακά στάθηκε αξιοπρεπώς το eC4, δεν ήταν σαν φτωχός συγγενής.
To e-c4 έχει drag coefficient στα 0.29 και το Τέσλα Υ στο 0.23, και ταυτόχρονα βλέπεις την μεγαλύτερη πρόσθια επιφάνεια (πιθανώς και ύψος) του e-c4.To tesla φαινεται σαν κινεζια μπροστα στο C4 !