- Μηνύματα
- 48.555
- Reaction score
- 102.067
Μετά από αυτήν την παράμετρο, και βγάζοντάς την απ'εξω από το συλλογισμό, για μεγάλες αποστάσεις υπάρχουν ήδη τα EV που μπορούν να κάνουν παραπλησιους χρόνους με ICE σε ένα μεγάλο ταξίδι, 1.000 χιλιομέτρων.

Μετά από αυτήν την παράμετρο, και βγάζοντάς την απ'εξω από το συλλογισμό, για μεγάλες αποστάσεις υπάρχουν ήδη τα EV που μπορούν να κάνουν παραπλησιους χρόνους με ICE σε ένα μεγάλο ταξίδι, 1.000 χιλιομέτρων.
Θα αργήσουν πολύ να αλλάξουν ριζικά οι προδιαγραφές των μπαταριών, οπότε μέχρι τότε, δεν θα αλλάξει τίποτα.
1 φορά στις 5 μέρες επίσκεψη σε βενζινάδικο
Προσωπικά κάνω λίγα, πηγαίνω βενζινάδικο 1 στις 10. Μάλλον πήγαινα, τώρα με μοίρασμα του χρόνου και στο ID3, ακόμα λιγότερο.
Πόσα χιλιόμετρα το πενθήμερο κάνεις καλέ;
Παιδιά όταν πάτε στο βενζινάδικο γεμίζετε; Ρωτάω γιατί εγώ 20€ έβαζα, 20€ βάζω...
Πόσα χιλιόμετρα το πενθήμερο κάνεις καλέ; Με το δικό μου, που καίει τον κwλο του, βάζω κάθε 15.
Εσύ δεν έχεις μικρά παιδιά να τα τρέχεις στα Αγγλικά, στο πιάνο και στο μπάσκετ κάθε μέρα.Με 12.000 το χρόνο που γράφω εγώ, βγαίνουν 500 χλμ κάθε 15.
Κάποια στιγμή όμως έρχονται και τα εγγόνια, και φτου κι απ την αρχήΌχι πλέον, ευτυχώς...![]()
Τον πειράζω τον Ear.Διακρίνω μια μικρή εμπάθεια.
Εσύ κι αν έχεις να εξοικονομήσεις50 Euro κάθε βδομάδα, minimum.
Υπάρχουν και βδομάδες που το 50άρι θα φύγει στο πενθήμερο.
Εχω πει και στο παρελθόν, μόνο οι ετήσιες βενζίνες μου ξεπερνούν τα 3000€. Είχα αρχίσει να σκέφτομαι και για κανένα φθηνό μεταχειρισμένο. Στην αρχή κοιτούσα το πρώτο άντε δεύτερο Leaf κοντά στα 15.000€ αλλά με κρατάει πίσω το Chademo που το εγκατέλειψε και η ίδια η Nissan, και τα λίγα χλμ. Κάθε μέρα θα θέλει φόρτιση. Αυτό δεν είναι πρακτικό πρόβλημα βέβαια καθώς υπάρχει γκαράζ, είναι όμως καθαρά ψυχολογικό. 15.000€ για 100χλμ και αυτά χωρίς ψύξη - θέρμανση; Δεν μου πάει με τίποτα να τα δώσω. Μετά βλέπω το Smart. Μια από τα ίδια και εκεί. Και κάπως έτσι, έχω αποφασίσει να περιμένω να πάρω καινούργιο κατά το 2025-2026. Η απόσβεση ενός Smart πχ θα ερχόταν στα 4-5 χρόνια, φτάσαμε 2028. Θέλω να πιστεύω πως το 2025-26 θα υπάρχουν λύσεις οπότε θα περιμένω.Εσύ κι αν έχεις να εξοικονομήσειςαπό ένα EV, και απ'οτι έχω καταλάβει και microcars σε καλύπτουν..
Πάνω κάτω έτσι ήμουν και γω, έδινα ~250€ το μήνα για ντίζελ (και ~300€ για λιζινγκ), μέσο όρο είχα πάνω από 2.000 χλμ το μήνα, αφού αυτά ήταν ίσα ίσα τα πήγαινε έλα στη δουλειά..
Επί σειράς ετών βγάζω μίνιμουμ 33.000 χλμ το έτος.
Στο iD.3 έχω συμπληρώσει 65.000χλμ και δεν συμπλήρωσα 2 έτη (τέλη Ιούνη), ενώ ταυτόχρονα μείωσα τα δρομολόγια στη δουλειά!
ΥΓ. Έκανα ήδη το ένα και μοναδικό σέρβις της 2-ετιας, στα 3,5 κατοσταρικα. Άλλα έξοδα δεν είχε. Ήδη έχει βγάλει τα λεφτά του (150% υπεραπόσβεση, επιδότηση πήρα, δωρεάν φορτίσεις άπειρες πραγματικά)!
Για τα δικά μου δεδομένα, το iD.3 ήταν μια εκπληκτική αγορά, η οποία εκτός από τζάμπα, μου αναβάθμισε απίστευτα την καθημερινή μου οδηγική απόλαυση!![]()
Άμα ξεκινούσες την "απόσβεση" το 2020 θα ήσουν στο τελείωμα.Η απόσβεση ενός Smart πχ θα ερχόταν στα 4-5 χρόνια, φτάσαμε 2028.
πας σε λάθος βενζινάδικα……. είναι ο χαμένος χρόνος των οδηγών ICE στα βενζινάδικα …
350 λεπτά τον χρόνο χαμένα…..και μάλιστα σε περιβάλλον απωθητικό.
Γιατί έχουν επιδότηση τα μεταχειρισμένα ΒΕVs;Άμα ξεκινούσες την "απόσβεση" το 2020 θα ήσουν στο τελείωμα.
Όσο πιο πίσω το πας, τόσο χάνεις λεφτά κι απόλαυση. Πάντα μπορείς να λες "να περιμένω άλλα 2-3 χρόνια να δούμε τι θα βγει", αλλά έτσι χάνεις χρόνια, είτε στο EV είτε στο ιμερσιβ. Γιόλο λεμε.
Την μια επιδότηση την έχασες (κινούμαι ηλεκτρικά 1) και βλέπω να χάνεις και τη δεύτερη του "2".
Τι να πω, εσύ ξέρεις καλύτερα.
Γω πάντως, θα τις τσιμπήσω και τις 2!
6,5+8= 14,5 χιλιάρικα αέρα Πατέρα.![]()
Φλούφλη!Μηδενικές τράκες στο ιστορικό μου.![]()