Decembered
Μαϊμού
- Μηνύματα
- 18.149
- Reaction score
- 42.244
Το βινυλιο δεν μπορει να τα ακολουθησει λογω μεσου, γι αυτο σε κάποιους ειναι προτιμητέο αυτο. Γνωστό.
ΧΑ χα δε προσέχεις.Ακόμη περιμένω να μου δείξεις μίξη που έχει πάνω απο 10 Κ μην σου πω 7 Κ σε αυτά ιδίως που ακούς χα χα.
Είναι για να κλάψει κάποιος...μαλλί.ΧΑ χα δε προσέχεις.
...
Σε ιμερσιβ φορματ, δεν θες να δεις τι περιέχει, θα κλάψεις.
Μπορώ με κάποια σιγουριά (αν και είναι νωρίς ακόμα) να πω πως αυτό ίσως και να είναι το ''link of the day..''
Καλά δεν ξέρω για τον Μόμπι που λές. Εγώ άκουσα σε βίντεο στο ιντερνετ δυο μηχανικούς που κάνουν μίξεις (έναν μάλιστα τον θεωρείται εδώ κορύφή, δεν θυμάμαι τώρα το ονομα του για να τον ψάξω, βαριέμαι) που λέγανε ανοιχτά ότι δεν υπάρχει τίποτε πάνω απο 10 Κ στις μίξεις στο μεγαλύτερο μέρος της "ποπ' και "ροκ". Ε, λέω αυτοί θα ξέρουν καλύτερα. Εμένα προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν (ως γνωστόν) τέτοια πράγματα. χα χαΧΑ χα δε προσέχεις.
Featured - Λόγοι να μη χρειαζόμασταν sub και κατά πόσον θα ίσχυαν...
Όταν διαβάζω για 120db στάθμες ενώ εγώ σπίτι ''πιάνω'' κορυφές το πολύ μέχρι τα 90-95db :frown:www.avsite.gr
Βρες ποιο εκ των ανωτέρω ανήκει σε γνωστό κομμάτι Μόμπι που σας λέω να ακούσετε για να δείτε εάν οι δορυφόροι σας είναι επαρκείς, κερδίζεις μανταλάκι.
ΥΓ. Όλα τα μουσικά αυτά αρχεία είναι απλά CD, red book audio, όλα έχουν περιεχόμενο κάτω των 10 κύκλων, όλα έχουν έκταση άνω των 20 χιλιόκυκλων, απαραμόρφωτα, χωρίς φυσήματα, χωρίς θόρυβο. Καθαρή πληροφορία. (Όχι από πικάπ φυσικά).
Σε ιμερσιβ φορματ, δεν θες να δεις τι περιέχει, θα κλάψεις.
ΧΑ χα, δεν με ενδιαφέρουν ούτε τα βίντεο που είδες ούτε τι λέει ο κάθε παπάρας, ούτε οι προτιμήσεις του κάθε μαέστρου και μουσικού, ούτε αν σ'αρεσουν οι λάμπες και τα πορτατίφ, ούτε αν αρέσουν στο μπρετσο οι μπάμιες.Εμένα προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν (ως γνωστόν) τέτοια πράγματα. χα χα
Ποπ κορν... Θα έχει και βίντεο...να πάω να αγοράσω πατατάκια ?
πείτε τώρα..
(το ειπα ..σαμπ και pdf..θυμάστε ?..)
Δες εκτός των άλλων τι λέει από 50:50 για την επικείμενη εμπλοκή λογισμικών τεχνητής νοημοσύνης στη μουσική παραγωγή...Καλά δεν ξέρω για τον Μόμπι που λές. Εγώ άκουσα σε βίντεο στο ιντερνετ δυο μηχανικούς που κάνουν μίξεις (έναν μάλιστα τον θεωρείται εδώ κορύφή, δεν θυμάμαι τώρα το ονομα του για να τον ψάξω, βαριέμαι) που λέγανε ανοιχτά ότι δεν υπάρχει τίποτε πάνω απο 10 Κ στις μίξεις στο μεγαλύτερο μέρος της "ποπ' και "ροκ". Ε, λέω αυτοί θα ξέρουν καλύτερα. Εμένα προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν (ως γνωστόν) τέτοια πράγματα. χα χα
Η πορτοκαλί με την κόκκινη απόκριση δεν έχουν ωφέλιμη ενέργεια στην πρώτη οκτάβα.
Ε, εντάξει δεν έχω τόσο μεγάλο πρόβλημα. Πειρσσότερο θέμα συγκέντρωσης είναι και το έχω απο νεαρός.
Φαντάσου να ήσουνα χα χα. Δεν τα καταλαβίνω αυτά που γράφεις αλλά όπως σε κάποιον που δεν καταλαβαίνει του φαίνονται αυτά που διαβάζει θαυμαστά. Αλλά έτσι και αλλιως όπως είπα διάλεξε ότι ερέθισμα θές απο αυτά που έγραψα για να τα καταλάβουν αυτοί που έχουν την δυνατότητα , γνώση αλλά και όρεξη να εντρυφήσουν σε αυτά.δεν είμαι τόσο ειδικός
Εάν και θεωρώ τον εαυτό μου πολύ προοδευτικό , σε αυτό το θέμα πιθανόν διαφωνώ. Δεν είναι θέμα ανεκτικότητας της κοινωνίας μόνο εξάλλου. Πρέπει να ληφθούν κάποια μέτρα. Οι γονείς (άσχετα με τις δικαιολογίες που κάποιοι όντως μπορεί να έχουν και όντως έχουν αφού δουλεύουν και οι δύο μέχρι τις 10 το βράδυ) πρέπει να εκπαιδεύσουν και να βάζουν όρια στα παιδιά τους και να μην τα περιμένουν όλα απο το κράτος. Το ίντερνετ έχει μεγάλο μέρος της ευθύνης που δεν βρίσκεται ένας τρόπος να μην γίνονται upload κάποια πράγματα. Η άποψη ότι όλα εξαρτώνται και τα περιμένουμε απο το κράτος (παρόλο που και πολιτικά έχει τις ρίζες του στην κατάσταση όπως διαμορφώθηκε μετά την Γαλλική επανάσταση και την αριστερή θεώρηση στα πράγματα) δεν είναι σωστή (εάν και πλέον αναπόφευκτη). Το ίδιο ισχύει και για τα δικαιώματα του ανθρώπου που όπως έχω αναφέρει αλλού πλέον είναι τόσα "πολλά" και χωρίς διάβαθμιση για την έννοια τους αλλά ούτε και για την σημαντικότητα και βαρύτητά τους ... αφορούν πλέον δικαιικές συμβάσεις μεταξυ των πολιτών, λύνονται στα δικαστήρια (πάλι το κράτος αντικαθιστά πλέον και τις σχέσεις και την οικεγένεια) και δεν προκύπτουν απο την κοινωνία, ΄ψστε να αποτελέσει λύση η ανεκτικότητα ή και η μη ανεκτικότητα στο θέμα αυτό. Η ζωή "εξελίσσεται" και όχι πάντα πρός το καλό. Αλλά αυτό αξίζουμε έτσι όπως καταντήσαμε. Η κλάψα πάει όχι πλέον στον μπαμπάκα μας και στην μαμάκα μας αλλά στον μεγάλο μπαμπά ... το κράτος. Καλή τύχη σε όποιον νομίζει ότι έτσι θα αποκτήσει "δικαίωση"" και συνεννόηση σε τέτοια διάρθρωση.Θα έπρεπε επίσης να προβληματίζει το γεγονός ότι όσο πιο υπερπροστατευτική και λιγότερο ανεκτική γίνεται η θέση των κοινωνικών συνόλων σε τέτοιες εκδηλώσεις συμπεριφοράς, εντείνονται αντί να εκλείπουν τα σχετικά φαινόμενα.
Γενικώς, εξαιρετικό γράφημα. Στην MLP είναι;
Άργησες...Εγώ κόβω τις ζάχαρες από τη διατροφή μου.
σωστά …εκεί παίζεται πολύ παιχνίδι…Το μιντ τραβάει την ανηφόρα στο φάσμα, θέλει ανάποδα να πηγαίνει, κατηφορικά.
Έτσι, είναι απίστευτα ενοχλητικό.
Εγώ τι να σου πω ; Απο εσας τον εμαθα αυτόν τον "παπάρα" χα χα και την καθολική του αποδοχή εδ'ω. Θα ψάξω να τον βρω να δεις ποιός είναι και μετά κάνεις ξανά τοποθέτηση. Αμα είμαι τυχερός θα βρώ και το βίντεο που λέει καθαρά αυτό το πράγμα. Άλλοι μάλιστα το δείχνουν και με μετρήσεις.ΧΑ χα, δεν με ενδιαφέρουν ούτε τα βίντεο που είδες ούτε τι λέει ο κάθε παπάρας, ούτε οι προτιμήσεις του κάθε μαέστρου και μουσικού, ούτε αν σ'αρεσουν οι λάμπες και τα πορτατίφ, ούτε αν αρέσουν στο μπρετσο οι μπάμιες.
Με ενδιαφέρει αποκλειστικά και μόνον η υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής.
Η προσέγγιση σε οικιακό (μικρό) χώρο της αναπαραγωγής του ηχογραφημενου υλικού, όσο πιο πιστά προς το περιεχόμενο της ηχογράφησης γίνεται. Όχι προς το αληθινό γεγονός που κάποιος κάπου ηχογράφησε, μου είναι αδιάφορο. Την ηχογράφηση θέλω να ακούσω πιστά, απ'ακρη σ'ακρη, ότι περιέχει, τίποτε περισσότερο.
Προς επίτευξη αυτού του στόχου, με ενδιαφέρουν μόνον τα χειροπιαστά δεδομένα στο όντιο, το αντικειμενικά μετρήσιμο (με απλή ανάλυση φάσματος) υπαρκτό φάσμα αναπαραγωγής στις μουσικές μας, οι γραμμές ίσης ακουστοτητας, οι στάθμες αναφοράς, οι στιγμιαίες απαιτήσεις απαραμόρφωτου max SPL από σαμπ και δορυφόρους, η ποιότητα και ο Ρυθμός απόσβεσης της έμμεσης, η ευρύτητα της MLP, κλπ κλπ κλπ.
Μόνον τα φακτς. Τα μετρήσιμα δεδομένα.
Ο κάθε παπάρας μπορεί να λέει παπαριές, να είναι κουφός, να κάνει στραβά τη δουλειά του, να παράγει κακές ηχογραφήσεις και να τρώει μπάμιες όλη μέρα, ακούγοντας βινύλιο από λαμπατέρ. Δε πα να γμθει κιόλας, τι με νοιάζει;
ωχ.... τα είπες "δορυφόρους" και θα 'χουμε "ντράβαλα"Πρώτη οκτάβα δεν έχεις με αυτούς τους δορυφόρους, παρά το σημαντικό μέγεθος του γουφερ.
Ούτε όλη τη δεύτερη οκτάβα δεν καλύπτουν.
Καλά πότε θα καταλάβεις ότι και να τα α) πες ότι τα διαβάζαμε τα σχεδιαγράμματα και β) πες και ότι τα καταλαβαίναμε θεωρητικά πλήρως .... είναι άλλο το knowing the path and following the path. Καλά Matrix εσυ δεν είδες ; Μόνο Γουίκ που έχει καλό ήχο στους πυροβολισμούς στο γκαράζ ; Καλά εσυ πιστεύεις ότι όντως το εφέ αυτό έγινε στο actual γκαράζ ;Θα ήθελα να προσθέσω πως οι 10 χιλιόκυκλοι, τυπικά στα περισσότερα μουσικά κομμάτια, βρίσκονται σε στάθμη περίπου 50 dB SPL κάτωθεν της μέγιστης στιγμιαίας στάθμης κορυφής, η οποία σε όλα τα μουσικά κομμάτια βρίσκεται στο φάσμα των σαμπ, τυπικά στο εύρος 30-50 Hz.
Οι στιγμιαίες max SPL στάθμες των σαμπ, στις χαλαρές στάθμες αναφοράς, φτάνουν τα 105 dB SPL, οπότε η στάθμη των 10kHz κυμαίνεται περί τα 55 dB SPL.
Βλέποντας τις γραμμές ίσης ακουστοτητας:
View attachment 291222
Μπορείτε να αντιληφθείτε πως τα 105 dB max SPL στους 30-40-50 κύκλους (εκεί βρίσκονται συνήθως οι κορυφώσεις στη μουσική) ισοδυναμούν με στάθμη 80 Φον, δηλαδή στάθμη αναφοράς, ισοδύναμη με 80 dB SPL στον 1 χιλιόκυκλο.
Ταυτόχρονα, μπορείτε να αντιληφθείτε πως στάθμη 55 dB SPL στους 10 χιλιόκυκλους ισοδυναμεί με 40 Φον.
Από αυτά που βλέπετε, μπορείτε ανετως να κατανοήσετε, πως εάν ακούτε κατά 20 dB SPL κάτωθεν της στάθμης αναφοράς, τότε τα πρίμα στους 10 χιλιόκυκλους θα βρίσκονται σε στάθμη 35 dB SPL, στα 20 Φον, και δεν μπορείτε να τα ακούσετε μέσα στο θόρυβο περιβάλλοντος και λόγω του υπόλοιπου φάσματος, διότι η ουδός ακοής (νεαρού υγιούς ανθρώπου) μπορεί να βρίσκεται στα 15 dB SPL, αλλά αυτό αφορά τόνο 10 kHz σε απόλυτη σιγή.
Στην νορμάλ χαλαρή στάθμη αναφοράς, προσωπικά αντιλαμβάνομαι πλήρως μια τόνωση με EQ στους 10-13 χιλιόκυκλους κατά 1,5 dB.
Πάντα σε moby.
Αρχίζει να με "ενοχλεί" μια τόνωση με EQ στο φάσμα 10-13 kHz της τάξης των 3,5 dB.
H τόνωση αυτή, κατά 1,5-3 dB SPL περί τους 10 χιλιόκυκλους, είναι ο "αέρας" στις ηχογραφήσεις, και είναι κατασκευαστική τακτική που ακολουθούν πληθώρα εταιρειών στους δορυφόρους τους, όπως και η Νιούμαν, και έχει προταθεί από μένα (κατ'επαναληψιν) μια τέτοια τόνωση στους 10 kHz να ενσωματώνεται στο ταργκετ κερβ, ή να μην "διορθώνεται" με EQ, εφόσον έχει συμπεριληφθεί στην εγγενή απόκριση του δορυφόρου.
ΥΓ. Μερικοί είστε ανεπιδεκτοι μάθησης. Δεν ξέρω γιατί επιμένω, ειλικρινά.
Παγκόσμια ειρήνη, αγάπη κλπ μις Κόσμος ρουλζ.
ΥΓ.2.
Very old (3-ετιας+, τώρα είναι .. καλύτερο), αλλά πάντα επίκαιρο, γράφημα από μέτρηση απόκρισης του δικού μου δορυφόρου (συν σαμπ), όπου είχα δείξει την "μαμά" τόνωση στα ανώτερα πρίμα:
View attachment 291227
Εδώ βλέπετε 1 δορυφόρο σκέτο (όχι 14), πάντα μαζί με 4 σαμπ, μέτρηση σε 2 θέσεις, η δεύτερη με 30 cm απόσταση από την MLP.
Ανάλογη μέτρηση ενός δικού σας σκέτου δορυφόρου, ιδίως χωρίς πολλαπλά σαμπ, σε 2 θέσεις, θα σας φέρει σε πολύ δύσκολη κατάσταση, βλέποντας το ανωτέρω.