Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.769
VW, εγγύηση, και δε κάνω πλάκα. 😎


Την προηγούμενη Τετάρτη, άφησα το iD.3 στην αντιπροσωπεία (ΚΑΡΕΝΤΑ) για αναβάθμιση λογισμικού σε 3.2 και για κάτι ακόμα, άσχετο.

Η εν λόγω αναβάθμιση, γίνεται πακέτο με έλεγχο μπαταρίας, στα πλαίσια ανάκλησης.

Ο έλεγχος της μπαταρίας γίνεται μια φορά προ της αναβάθμισης λογισμικού, και αν είναι οκ προχωράνε στην αναβάθμιση, και μετά το πέρας της αναβάθμισης, ξαναγίνεται έλεγχος της μπαταρίας υψηλής τάσης.

Ο έλεγχος της μπαταρίας, είτε ο πρώτος είτε ο δεύτερος, εάν δείξει κάποια κελιά με πρόβλημα, οδηγεί σε αλλαγή ενός ή περισσοτέρων module, διαδικασία που ολοκληρώνεται σε μια εργάσιμη ημέρα.

Η αναβάθμιση του λογισμικού ολοκληρώνεται σε 6,5 ώρες, δηλαδή μια εργάσιμη ημέρα.

Ο έλεγχος της μπαταρίας υψηλής τάσης, είναι επίσης μια διαδικασία χρονοβόρα, δεν γίνεται σε 2 λεπτά, θέλει ώρες.

Οπότε πήρα αυτοκίνητο αντικατάστασης, και είχαν την δυνατότητα να ικανοποιήσουν το αίτημά μου, να μου δώσουν EV και όχι ICE, και πράγματι μου έδωσαν ένα iD.3 ως αυτοκίνητο αντικατάστασης, από την πρώτη στιγμή που άφησα εκεί το δικό μου.

Θεωρητικά σε 2 μέρες θα είχε τελειώσει η ιστορία, άντε 3.

Το άφησα Τετάρτη πρωί, οπότε θα το έπαιρνα ή Παρασκευή βράδυ, ή Δευτέρα βράδυ, αυτή ήταν η αρχική ενημέρωση.

Αργά την Πέμπτη, ενημερώθηκα πως ολοκληρώθηκε ο πρώτος έλεγχος μπαταρίας υψηλής τάσης, όλα καλά, οπότε ξεκίνησαν αναβάθμιση λογισμικού, αλλά προς το τέλος της αναβάθμισης, το αυτοκίνητο κόλλησε, δεν προχωρούσε η αναβάθμιση δηλαδή, και ψάχνοντας βρήκαν ότι κάηκε ένας "εγκέφαλος", που φέρει και μια κάμερα στην πλακέτα, υπεύθυνη για την αναγνώριση σημάτων και των λωρίδων κυκλοφορίας, για το σύστημα πλοήγησης.

Το ανταλλακτικό φυσικά δεν υπήρχε στην Ελλάδα, θα έπρεπε να το παραγγείλουν από ΚΑΡΕΝΤΑ προς κοσμοκάρ, και από κει προς Γερμανία, και όταν το στείλουν οι Γερμανοί στην κοσμοκάρ να το φέρουν Θεσσαλονίκη στην ΚΑΡΕΝΤΑ να το περάσουν στο αυτοκίνητο.

Απελπιστικά τα δεδομένα, λέω θα φάμε κάνα μήνα χαλαρά.

Δε πειράζει, αυτοκίνητο έχω, όλα καλά όλα ανθηρά.

Το λοιπόν, σήμερα κιόλας παρέλαβα. 😎

Με 3.2 σοφτγουερ:

PXL_20230524_194346962.jpg


PXL_20230524_194015773.jpg


Και με το smart climate:

PXL_20230524_193857298.jpg


PXL_20230524_193842898.jpg



Και γεμάτη μπαταρία παρακαλώ:

PXL_20230524_193829174.jpg


Το εν λόγω ανταλλακτικό, έχει κόστος 850€.

Σφαίρα η επισκευή, έλεγχος μπαταρίας πλήρης, όλα καλά, φολγκζβάγκεν λέμε, εγγύηση. 😎


ΥΓ. Άνευ πλάκας, σα να πηγαίνει πιο γρήγορα το ρημαδι.. και όχι μόνο το software, το οποίο στάνταρ πάει πιο γρήγορα, και με πολλές νέες ενδείξεις και δυνατότητες, αλλά πάει πιο γρήγορα το αυτοκίνητο, επιταχύνει καλύτερα!

ΥΓ. 2. Έμαθα πως πολλά πλέον είναι με συνδρομή, πχ πληρώνεις συνδρομή για να ανοιγοκλείνουν αυτόματα τα μεγάλα φώτα σε εισερχόμενα αυτοκίνητα, συνδρομή για το smart climate αν δεν το είχε το πακέτο σου, συνδρομή για lane assist, συνδρομή για οτιδήποτε.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.769
Έτσι πέφτει και το κάστρο των ελαφρών αγωνιστικών με το πρωτότυπο της Caterham:

-243 ίππους
-0-100 km/h σε 4''
-40 kWh προσφέρει έως και 20' συνεχόμενης οδήγησης στην πίστα
-700 kg

Από το λίγο που έψαξα έχει πρωταθληματάκια με 20άλεπτους αγώνες άρα μια χαρά είναι η μπαταρία του.



 





costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.769
Υποτίθεται ότι στρίβει αυτό το τιμόνι;
Το τιμόνι αυτό του Φίατ:

411741_4d003d765d132e6559b4536f7fde5f74.png


μοιάζει πολύ με αυτό που φοράει το cybertruck:
(Πιθανώς όμοιο θα φοράει το ανανεωμένο μοντελ 3)

Tesla-Cybertruck-Interior.jpeg


και παρόμοιο θα βγάλει η BMW:

bmw_100871176_l.jpg


Δεν βλέπω ούτε ένα κουμπί ούτε στο Φίατ ούτε στην BMW, μάλλον προς τα κει πάνε όλοι, στο δρόμο που χάραξε η Τέσλα.



ΥΓ. Το νέο μοντελ 3:

FB_IMG_1685021358991.jpg
 
Last edited:

Μηνύματα
58
Reaction score
99
VW, εγγύηση, και δε κάνω πλάκα. 😎


Την προηγούμενη Τετάρτη, άφησα το iD.3 στην αντιπροσωπεία (ΚΑΡΕΝΤΑ) για αναβάθμιση λογισμικού σε 3.2 και για κάτι ακόμα, άσχετο.

Η εν λόγω αναβάθμιση, γίνεται πακέτο με έλεγχο μπαταρίας, στα πλαίσια ανάκλησης.

Ο έλεγχος της μπαταρίας γίνεται μια φορά προ της αναβάθμισης λογισμικού, και αν είναι οκ προχωράνε στην αναβάθμιση, και μετά το πέρας της αναβάθμισης, ξαναγίνεται έλεγχος της μπαταρίας υψηλής τάσης.

Ο έλεγχος της μπαταρίας, είτε ο πρώτος είτε ο δεύτερος, εάν δείξει κάποια κελιά με πρόβλημα, οδηγεί σε αλλαγή ενός ή περισσοτέρων module, διαδικασία που ολοκληρώνεται σε μια εργάσιμη ημέρα.

Η αναβάθμιση του λογισμικού ολοκληρώνεται σε 6,5 ώρες, δηλαδή μια εργάσιμη ημέρα.

Ο έλεγχος της μπαταρίας υψηλής τάσης, είναι επίσης μια διαδικασία χρονοβόρα, δεν γίνεται σε 2 λεπτά, θέλει ώρες.

Οπότε πήρα αυτοκίνητο αντικατάστασης, και είχαν την δυνατότητα να ικανοποιήσουν το αίτημά μου, να μου δώσουν EV και όχι ICE, και πράγματι μου έδωσαν ένα iD.3 ως αυτοκίνητο αντικατάστασης, από την πρώτη στιγμή που άφησα εκεί το δικό μου.

Θεωρητικά σε 2 μέρες θα είχε τελειώσει η ιστορία, άντε 3.

Το άφησα Τετάρτη πρωί, οπότε θα το έπαιρνα ή Παρασκευή βράδυ, ή Δευτέρα βράδυ, αυτή ήταν η αρχική ενημέρωση.

Αργά την Πέμπτη, ενημερώθηκα πως ολοκληρώθηκε ο πρώτος έλεγχος μπαταρίας υψηλής τάσης, όλα καλά, οπότε ξεκίνησαν αναβάθμιση λογισμικού, αλλά προς το τέλος της αναβάθμισης, το αυτοκίνητο κόλλησε, δεν προχωρούσε η αναβάθμιση δηλαδή, και ψάχνοντας βρήκαν ότι κάηκε ένας "εγκέφαλος", που φέρει και μια κάμερα στην πλακέτα, υπεύθυνη για την αναγνώριση σημάτων και των λωρίδων κυκλοφορίας, για το σύστημα πλοήγησης.

Το ανταλλακτικό φυσικά δεν υπήρχε στην Ελλάδα, θα έπρεπε να το παραγγείλουν από ΚΑΡΕΝΤΑ προς κοσμοκάρ, και από κει προς Γερμανία, και όταν το στείλουν οι Γερμανοί στην κοσμοκάρ να το φέρουν Θεσσαλονίκη στην ΚΑΡΕΝΤΑ να το περάσουν στο αυτοκίνητο.

Απελπιστικά τα δεδομένα, λέω θα φάμε κάνα μήνα χαλαρά.

Δε πειράζει, αυτοκίνητο έχω, όλα καλά όλα ανθηρά.

Το λοιπόν, σήμερα κιόλας παρέλαβα. 😎

Με 3.2 σοφτγουερ:

View attachment 293029

View attachment 293028

Και με το smart climate:

View attachment 293030

View attachment 293031


Και γεμάτη μπαταρία παρακαλώ:

View attachment 293032

Το εν λόγω ανταλλακτικό, έχει κόστος 850€.

Σφαίρα η επισκευή, έλεγχος μπαταρίας πλήρης, όλα καλά, φολγκζβάγκεν λέμε, εγγύηση. 😎


ΥΓ. Άνευ πλάκας, σα να πηγαίνει πιο γρήγορα το ρημαδι.. και όχι μόνο το software, το οποίο στάνταρ πάει πιο γρήγορα, και με πολλές νέες ενδείξεις και δυνατότητες, αλλά πάει πιο γρήγορα το αυτοκίνητο, επιταχύνει καλύτερα!

ΥΓ. 2. Έμαθα πως πολλά πλέον είναι με συνδρομή, πχ πληρώνεις συνδρομή για να ανοιγοκλείνουν αυτόματα τα μεγάλα φώτα σε εισερχόμενα αυτοκίνητα, συνδρομή για το smart climate αν δεν το είχε το πακέτο σου, συνδρομή για lane assist, συνδρομή για οτιδήποτε.
Εμένα μου έχει βγάλει αυτές τις επιλογές με την 3.0.7. Το πήρα με 3.0 δεν είναι για αναβάθμιση σε 3.2 . Επίσης κατά την αναβάθμιση , από 3.0.0 σε 3.0.7 κάηκε επίσης και σε εμένα ο εγκέφαλος της κάμερας οπισθοπορειας . Και εμένα την άλλαξαν άμεσα.
 

Attachments



Μηνύματα
58
Reaction score
99
Και αυτός μάλλον είναι ο κύριος λόγος που ζητάνε να κάνει από εκεί για την αναβάθμιση.

Επίσης το Costas το smart climate δεν το είχες; Εμένα τα είχε απο την 3.0
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.769
Άλλοι το είχαν από την 2.1 και 2.3.

Παλιό είναι, δεν είναι καινούριο.

Ωστόσο σε μένα δεν είχε ενεργοποιηθεί ποτέ.

Τώρα τα κατάφεραν, κυρίως επειδή πίεζα τις καταστάσεις (τους τα επρηξα μέχρι τελικής πτώσης).
 



Μηνύματα
6.860
Reaction score
5.395
Ανώτατες τιμές λέει στο site.
*Από την Ανώτατη Λιανική Τιμή της διαμόρφωσης του CITROËN σας ΔΕΝ έχουν αφαιρεθεί οι εκπτώσεις, βάσει του προωθητικού προγράμματος που είναι σε ισχύ.
Για την τρέχουσα προωθητική ενέργεια ενημερώνει η αντιπροσωπεία Citroen κατόπιν επικοινωνίας.
Αυτή τη στιγμή είναι -5.000€.

Με τον πιο φτωχό εξοπλισμό δηλαδή ("Live Pack"), για το πιο φτηνό eC4 θα δώσεις 35.100€. Δεν ισχύει το 32.000€ του άρθρου. Και παίρνεις τελείως φτωχό αμάξι, με σιδερένιες ζάντες 16άρες και χωρίς καμία ευκολία. Δεν αξίζει.
Mε πλούσιο εξοπλισμό ("Shine"), η τελική τιμή είναι 40.300€.
Και με τον πιο πλούσιο ("Shine Pack"), η τελική τιμή είναι 42.500€.

35.750€ είχα πάρει την Shine έκδοση πέρσι, τώρα τη δίνουν 40.300€. Τσίμπησε πάνω 4.550€ η τιμή.
Τότε μόνο στην έκδοση Shine προσφερόταν η ηλεκτρική έκδοση.
Τώρα αύξησαν τις τιμές και προσφέρουν φτωχότερες σε εξοπλισμό εκδόσεις.
 
Last edited:

TGD

Μηνύματα
8.598
Reaction score
8.615
Τηλεφώνησε φίλη σήμερα, και μου είπε πως θα αλλάξει το αρχαίο Μερσεντέ της με Cupra Born. Μου είπε ότι είναι -πρακτικά- ετοιμοπαράδοτο. Της είπα όμως να το παραγγείλει με αντλία θερμότητας.
 

TGD

Μηνύματα
8.598
Reaction score
8.615
Τώρα που το χάζεψα στα αξεσουάρ λέει:
  • Cargo: Διπλό πάτωμα χώρου αποσκευών και καλώδιο φόρτισης mode 2 (10A) 295 ευρώ
  • MODE 3 καλώδιο φόρτισης 32A 160 ευρώ

Λέτε να μην σου δίνουν το σεντούκι κάτω από το πορντμπαγκάζ στάνταρ;
 

Μηνύματα
6.860
Reaction score
5.395
 

TGD

Μηνύματα
8.598
Reaction score
8.615
Να δείτε που κάποιοι έμποροι θέλουν να ξεστοκάρουν τα μεταχειρισμένα τους, τώρα που η Tesla πουλά φθηνότερα τα καινούργια...
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.569
Reaction score
30.466
Ένα smartάκι πάντως για μέσα στην πόλη με 10.000 δεν είναι καθόλου άσχημα.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.562
Μηνύματα
2.944.320
Members
38.198
Νεότερο μέλος
Athena Papadopoulou
Top