- Μηνύματα
- 58.105
- Reaction score
- 143.571
VW, εγγύηση, και δε κάνω πλάκα. 
Την προηγούμενη Τετάρτη, άφησα το iD.3 στην αντιπροσωπεία (ΚΑΡΕΝΤΑ) για αναβάθμιση λογισμικού σε 3.2 και για κάτι ακόμα, άσχετο.
Η εν λόγω αναβάθμιση, γίνεται πακέτο με έλεγχο μπαταρίας, στα πλαίσια ανάκλησης.
Ο έλεγχος της μπαταρίας γίνεται μια φορά προ της αναβάθμισης λογισμικού, και αν είναι οκ προχωράνε στην αναβάθμιση, και μετά το πέρας της αναβάθμισης, ξαναγίνεται έλεγχος της μπαταρίας υψηλής τάσης.
Ο έλεγχος της μπαταρίας, είτε ο πρώτος είτε ο δεύτερος, εάν δείξει κάποια κελιά με πρόβλημα, οδηγεί σε αλλαγή ενός ή περισσοτέρων module, διαδικασία που ολοκληρώνεται σε μια εργάσιμη ημέρα.
Η αναβάθμιση του λογισμικού ολοκληρώνεται σε 6,5 ώρες, δηλαδή μια εργάσιμη ημέρα.
Ο έλεγχος της μπαταρίας υψηλής τάσης, είναι επίσης μια διαδικασία χρονοβόρα, δεν γίνεται σε 2 λεπτά, θέλει ώρες.
Οπότε πήρα αυτοκίνητο αντικατάστασης, και είχαν την δυνατότητα να ικανοποιήσουν το αίτημά μου, να μου δώσουν EV και όχι ICE, και πράγματι μου έδωσαν ένα iD.3 ως αυτοκίνητο αντικατάστασης, από την πρώτη στιγμή που άφησα εκεί το δικό μου.
Θεωρητικά σε 2 μέρες θα είχε τελειώσει η ιστορία, άντε 3.
Το άφησα Τετάρτη πρωί, οπότε θα το έπαιρνα ή Παρασκευή βράδυ, ή Δευτέρα βράδυ, αυτή ήταν η αρχική ενημέρωση.
Αργά την Πέμπτη, ενημερώθηκα πως ολοκληρώθηκε ο πρώτος έλεγχος μπαταρίας υψηλής τάσης, όλα καλά, οπότε ξεκίνησαν αναβάθμιση λογισμικού, αλλά προς το τέλος της αναβάθμισης, το αυτοκίνητο κόλλησε, δεν προχωρούσε η αναβάθμιση δηλαδή, και ψάχνοντας βρήκαν ότι κάηκε ένας "εγκέφαλος", που φέρει και μια κάμερα στην πλακέτα, υπεύθυνη για την αναγνώριση σημάτων και των λωρίδων κυκλοφορίας, για το σύστημα πλοήγησης.
Το ανταλλακτικό φυσικά δεν υπήρχε στην Ελλάδα, θα έπρεπε να το παραγγείλουν από ΚΑΡΕΝΤΑ προς κοσμοκάρ, και από κει προς Γερμανία, και όταν το στείλουν οι Γερμανοί στην κοσμοκάρ να το φέρουν Θεσσαλονίκη στην ΚΑΡΕΝΤΑ να το περάσουν στο αυτοκίνητο.
Απελπιστικά τα δεδομένα, λέω θα φάμε κάνα μήνα χαλαρά.
Δε πειράζει, αυτοκίνητο έχω, όλα καλά όλα ανθηρά.
Το λοιπόν, σήμερα κιόλας παρέλαβα.
Με 3.2 σοφτγουερ:
Και με το smart climate:
Και γεμάτη μπαταρία παρακαλώ:
Το εν λόγω ανταλλακτικό, έχει κόστος 850€.
Σφαίρα η επισκευή, έλεγχος μπαταρίας πλήρης, όλα καλά, φολγκζβάγκεν λέμε, εγγύηση.
ΥΓ. Άνευ πλάκας, σα να πηγαίνει πιο γρήγορα το ρημαδι.. και όχι μόνο το software, το οποίο στάνταρ πάει πιο γρήγορα, και με πολλές νέες ενδείξεις και δυνατότητες, αλλά πάει πιο γρήγορα το αυτοκίνητο, επιταχύνει καλύτερα!
ΥΓ. 2. Έμαθα πως πολλά πλέον είναι με συνδρομή, πχ πληρώνεις συνδρομή για να ανοιγοκλείνουν αυτόματα τα μεγάλα φώτα σε εισερχόμενα αυτοκίνητα, συνδρομή για το smart climate αν δεν το είχε το πακέτο σου, συνδρομή για lane assist, συνδρομή για οτιδήποτε.

Την προηγούμενη Τετάρτη, άφησα το iD.3 στην αντιπροσωπεία (ΚΑΡΕΝΤΑ) για αναβάθμιση λογισμικού σε 3.2 και για κάτι ακόμα, άσχετο.
Η εν λόγω αναβάθμιση, γίνεται πακέτο με έλεγχο μπαταρίας, στα πλαίσια ανάκλησης.
Ο έλεγχος της μπαταρίας γίνεται μια φορά προ της αναβάθμισης λογισμικού, και αν είναι οκ προχωράνε στην αναβάθμιση, και μετά το πέρας της αναβάθμισης, ξαναγίνεται έλεγχος της μπαταρίας υψηλής τάσης.
Ο έλεγχος της μπαταρίας, είτε ο πρώτος είτε ο δεύτερος, εάν δείξει κάποια κελιά με πρόβλημα, οδηγεί σε αλλαγή ενός ή περισσοτέρων module, διαδικασία που ολοκληρώνεται σε μια εργάσιμη ημέρα.
Η αναβάθμιση του λογισμικού ολοκληρώνεται σε 6,5 ώρες, δηλαδή μια εργάσιμη ημέρα.
Ο έλεγχος της μπαταρίας υψηλής τάσης, είναι επίσης μια διαδικασία χρονοβόρα, δεν γίνεται σε 2 λεπτά, θέλει ώρες.
Οπότε πήρα αυτοκίνητο αντικατάστασης, και είχαν την δυνατότητα να ικανοποιήσουν το αίτημά μου, να μου δώσουν EV και όχι ICE, και πράγματι μου έδωσαν ένα iD.3 ως αυτοκίνητο αντικατάστασης, από την πρώτη στιγμή που άφησα εκεί το δικό μου.
Θεωρητικά σε 2 μέρες θα είχε τελειώσει η ιστορία, άντε 3.
Το άφησα Τετάρτη πρωί, οπότε θα το έπαιρνα ή Παρασκευή βράδυ, ή Δευτέρα βράδυ, αυτή ήταν η αρχική ενημέρωση.
Αργά την Πέμπτη, ενημερώθηκα πως ολοκληρώθηκε ο πρώτος έλεγχος μπαταρίας υψηλής τάσης, όλα καλά, οπότε ξεκίνησαν αναβάθμιση λογισμικού, αλλά προς το τέλος της αναβάθμισης, το αυτοκίνητο κόλλησε, δεν προχωρούσε η αναβάθμιση δηλαδή, και ψάχνοντας βρήκαν ότι κάηκε ένας "εγκέφαλος", που φέρει και μια κάμερα στην πλακέτα, υπεύθυνη για την αναγνώριση σημάτων και των λωρίδων κυκλοφορίας, για το σύστημα πλοήγησης.
Το ανταλλακτικό φυσικά δεν υπήρχε στην Ελλάδα, θα έπρεπε να το παραγγείλουν από ΚΑΡΕΝΤΑ προς κοσμοκάρ, και από κει προς Γερμανία, και όταν το στείλουν οι Γερμανοί στην κοσμοκάρ να το φέρουν Θεσσαλονίκη στην ΚΑΡΕΝΤΑ να το περάσουν στο αυτοκίνητο.
Απελπιστικά τα δεδομένα, λέω θα φάμε κάνα μήνα χαλαρά.
Δε πειράζει, αυτοκίνητο έχω, όλα καλά όλα ανθηρά.
Το λοιπόν, σήμερα κιόλας παρέλαβα.

Με 3.2 σοφτγουερ:


Και με το smart climate:


Και γεμάτη μπαταρία παρακαλώ:

Το εν λόγω ανταλλακτικό, έχει κόστος 850€.
Σφαίρα η επισκευή, έλεγχος μπαταρίας πλήρης, όλα καλά, φολγκζβάγκεν λέμε, εγγύηση.

ΥΓ. Άνευ πλάκας, σα να πηγαίνει πιο γρήγορα το ρημαδι.. και όχι μόνο το software, το οποίο στάνταρ πάει πιο γρήγορα, και με πολλές νέες ενδείξεις και δυνατότητες, αλλά πάει πιο γρήγορα το αυτοκίνητο, επιταχύνει καλύτερα!
ΥΓ. 2. Έμαθα πως πολλά πλέον είναι με συνδρομή, πχ πληρώνεις συνδρομή για να ανοιγοκλείνουν αυτόματα τα μεγάλα φώτα σε εισερχόμενα αυτοκίνητα, συνδρομή για το smart climate αν δεν το είχε το πακέτο σου, συνδρομή για lane assist, συνδρομή για οτιδήποτε.
Last edited: