Αυτοκίνητο μιας άλλης εποχής.

gonis

Luger
Μηνύματα
4.423
Reaction score
12.112
ένα από τα καλύτερα του οίκου σχεδίασης.8-)
(ίσως πιο καλή σχεδιαστικά και από την 288GTO , με πιο μαζεμένη και «καθαρή» γραμμή, διατηρώντας την ίδια φιλοσοφία σχεδίασης)

View attachment 289656
Η 288 είναι πολύ σπάνιο αυτοκίνητο και πρόγονος της F40
Τιμολογιακά (αν βρεθεί ) κοστιζει κάποια μηδενικα περισσότερα από 308/328;)
 




TGD

Μηνύματα
8.742
Reaction score
8.764
Σχεδιάζεται άλλος ένας ιστορικός αγώνας στο Πήλιο, διάρκειας 24 ωρών. Τους είπα βέβαια να το κρατήσουν στις 12, γιατί αλλιώς είναι αμφίβολο αν θα τερματίσουν αυτοκίνητα!
 







TGD

Μηνύματα
8.742
Reaction score
8.764
Πήρε το αυτί μου ότι το Alfa Romeo Club έρχεται από την Ιταλία στον Βόλο στις 4/9, και θα έχει μαζί και προπολεμικές Alfa από το μουσείο της εταιρίας!
 



Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.883
Reaction score
76.473
Πριτσίνια είναι αυτά στους προφυλακτήρες;
Αν θυμάμαι καλά, βίδες με αλουμινένια πλακάκια απο πίσω. Αν ήταν στηριγμένοι με τα εργοστασιακά κλιπς και 4-6 βίδες, θα πετούσαν σε πέντε λεπτά. :biggrin:

Το συγκεκριμένο Evo Lanciaκι αγοράστηκε καινούριο πράσινο μεταλλικό* και μετατράπηκε άμεσα σε αγωνιστικό. Το μοτέρ πήγε στην Ιταλία και όλα τα πράγματά του είναι κορυφαία.
Δεν έχει κινηθεί απο το 2005.


*που στον χώρο του κινητήρα και το πάτωμα παρέμεινε και ούτε τώρα βάφτηκε.
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.423
Reaction score
12.112
αν είναι έξυπνοι οι restorers θα την ανακατασκευάσουν σε ηλεκτροκίνητη έκδοση αλλά έχω μια αμυδρά εντύπωση ότι είναι κολλημένοι με τα θερμικά
Έχουν γνώσιν οι φύλακες8-)
 

Μηνύματα
7.502
Reaction score
1.610
Ανεκαθεν η Alfa Romeo ήταν μπροστά!


View attachment 299041
Ήταν εξαιρετικά συνήθης πρακτική εκείνη την εποχή, καθώς η παραγωγή φωτιστικών σωμάτων για λίγες εκατοντάδες αντίτυπα είναι πολύ ακριβή, συνεπώς οι σχεδιαστές αξιοποιούσαν εξαρτήματα μαζικής παραγωγής. Το ίδιο ισχύει και για πλήθος ταπεινών εξαρτημάτων, αεραγωγοί, καλοριφέρ, χειρολαβές κλπ κλπ.

Ειδικά η Lamborghini, στη miura χρησιμοποίησε μπρος και πίσω φωτιστικά σώματα από το Fiat 850 Spider, στην Countach τα πίσω φώτα της Alfetta (τα εμπρός ήταν είτε από Alfetta είτε από 131), στην Diablo τα πίσω φώτα από έναν μαζικό κατασκευαστή που πουλάει τα φώτα του σε βιομηχανίες φορτηγών και λεωφορείων, ενώ τα εμπρός φώτα της Facelift έκδοσης ήταν από Nissan 300ZX. Mάλιστα ότι τα ίδια πίσω φώτα φορούσε και η McLaren F1, της οποίας οι καθρέπτες είναι από VW Koraddo.

Αντίστοιχα τα πίσω φώτα της Ferrari 275 GTB, όπως και της Lancia Stratos, όπως και των αγωνιστικών Lancia 037 ήταν από Fiat 850, ενώ η 037 δρόμου είχε τα πίσω φώτα της Beta Monte Carlo, η οποία με τη σειρά της τα είχε πάρει από το Fiat X1/9.

Πλήθος Ferrari της δεκαετίας του 50 και 60 είχαν εξαρτήματα και πίσω φώτα από Fiat μαζικής παραγωγής.

Ακόμη και η Jaguar XJ220 είχε πίσω φώτα από το ταπεινό Rover 200/400.
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.977
Reaction score
12.741
Ισχύει και για αρκετά πιο σύγχρονα αυτοκίνητα, πχ Lamborghini Murcielago με πλαϊνά φλας από Ford Focus MkI...
 




Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.828
Μηνύματα
2.953.164
Members
38.243
Νεότερο μέλος
desmios2025
Top