Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
7.050
Reaction score
14.930
@Dimifoot Eχω τρεις τραντζιστορικους προενισχυτες ελα ομως που με αρεσει και ο QUAD QC twenty four για γλυκο ακουσμα;) κατι σαν κερασακι γλυκο του κουταλιου;)
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.936
Reaction score
17.077
@Dimifoot Eχω τρεις τραντζιστορικους προενισχυτες ελα ομως που με αρεσει και ο QUAD QC twenty four για γλυκο ακουσμα;) κατι σαν κερασακι γλυκο του κουταλιου;)
έχεις το κερασάκι αλλά λείπει η ...τούρτα :p
άστα.....
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.771
Reaction score
58.715
...ουδετεροτητα θελουμε ...
@Dimifoot Eχω τρεις τραντζιστορικους προενισχυτες ελα ομως που με αρεσει και ο QUAD QC twenty four για γλυκο ακουσμα;) κατι σαν κερασακι γλυκο του κουταλιου;)
... αλλά δεν μπορούμε να γίνουμε όλοι... Ελβετοί. :wink:
...Στο δια ταύτα, μέσα στο Τέσλα, υπάρχει ιμερσιβ σεταπ ηχείων (εννοείται με σαμπ), και οποιαδήποτε μουσική πηγή κι αν χρησιμοποιείται, εφόσον το περιεχόμενο αυτής είναι δικαναλο, τότε εμπλέκεται επιτυχώς (στο υπογράφω) ένα εξαιρετικό 3D upmixing software, το οποίο μάλιστα δεν έχει ίση μεταχείριση σε όλα τα δικαναλα αρχεία, αλλά είναι μεταβαλλόμενη και μάλιστα με αυτοματοποιημένο σύστημα αξιολόγησης της έντασης του 3D upmixing DSP που θα εφαρμοστεί κατά περίπτωση (αναλόγως δυνατοτήτων του δικαναλου περιεχομένου), το οποίο 3D software έχει 5 διακριτά επίπεδα επέμβασης.

Το αποτέλεσμα, δικαιώνει 200% τους δημιουργούς του.

ΥΓ. Ο τρινοβ, αν και διαθέτει πολλαπλά είδη 3D upmixing software, και με εκτεταμένες δυνατότητες manual ρύθμισης του τρόπου και της ισχύος του καθενός εφαρμοζόμενου DSP upmixing software, ωστόσο δεν διαθέτει ένα "auto" setting για αυτοματοποιημένα μεταβαλλόμενη ρύθμιση του upmixing αναλόγως δυνατοτήτων του δικαναλου αρχείου. Τέσλα ρουλζζζζζζζ...
Δεν πάει να παρασκευάζει και φρεντοτσίνο... Ούτε καφέδες καταναλώνω ούτε σε κινητά μιλάω και ουδέποτε ακούω μουσική ή οποιοδήποτε άλλο ηχητικό πρόγραμμα κατά την ώρα της οδήγησης.
 


Μηνύματα
16.764
Reaction score
19.761
και ουδέποτε ακούω μουσική ή οποιοδήποτε άλλο ηχητικό πρόγραμμα κατά την ώρα της οδήγησης.
Να πληροφορήσω ότι υπάρχει μελέτη με μεγάλο δείγμα (χιλιάδων) συμμετεχόντων οδηγών, που όταν τους βάζανε να ακούσουν το Ride of the Valkyries αυξάνανε την όποια ταχύτητα και να είχαν εκείνη την στιγμή κατά 10 χλμ/ώρα χωρίς να το έχουν καταλάβει και την διατηρούσαν ασυναίσθητα καθόλη την διάρκεια της μουσικής. Φαντάζεσαι τι γίνεται και με άλλα είδη πιο επικά ή ξεσηκωτικά που ο κόσμος μπορεί να αρέσκεται περισσότερο σε αυτά.

Η οδήγηση και η μουσική θέλει προσοχή. Πρέπει να την ακούς, αλλά όσο μπορείς πιό (κάπως) αποστασιωποιημένα. Δεδομένου δε του χαρακτήρα των Ελλήνων, αυτό μπορούμε να πούμε με ασφάλεια ότι το θεωρούμε ένα ακατόρθωτο εγχείρημα. :)
 

Μηνύματα
16.764
Reaction score
19.761
Μέχρι να προχωρήσει η βιομηχανία σε νέες ιμερσιβ μίξεις όλης της υπάρχουσας μουσικής (θα γίνει αργά ή γρήγορα, τουλάχιστον για όσες μουσικές "αξίζουν", δηλαδή έχουν κοινό) θα παραμένουν χρήσιμα τα δικαναλα διαθέσιμα μουσικά αρχεία, για τα οποία ο απολύτως βέλτιστος τρόπος να τα αναπαράγεις κατ'οικον, είναι με εφαρμογή 3D upmixing, προφανώς σε ένα καλά στημένο ιμερσιβ σεταπ.
Για να απαντήσω σε αυτό αλλά και στον @Ν.Κ. που νομίζει ότι τα έχω "μπερδεμένα" στο μυαλό μου (απλώς δεν αναφέρω τα προφανή και αυτά που προυποθέτουν ότι κάποιος έχει μια βασική γνώση το πως γίνονοται οι μίξεις είτε stereo είτε Atmos) θέλω να πω ότι : Το θέμα που ανέφερα είναι όταν η μίξη είναι μόνο Atmos και μετά την μετατρέπεις σε stereo. (μέσω του atmos renderer και το κάνεις assigned σε (ορίζεις, κλειδώνεις τεσπά δεν ξέρω την ορολογία της Atmos μίξης) 2.0/5.1 /7.1 / binaural / soundbar κλπ κλπ). Το αντίθετο δεν έχει (κατά γενική ομολόγια στο pro audio) πρόβλημα ηχητικό. Δηλαδή το στέρεο σε atmos.

Και τα δύο πέρα όμως απο το technobubble talk που μπορεί να μπερδεύει ή να επισκιάζει πολλές φορές το θέμα της όποιας συζήτησης ιδίως όταν μιλάνε (μιλάμε) άνθρωποι που δεν έχουμε καταλάβει ή γνωρίζει πλήρως την διαδικάσια και τις προκλήσεις που υπάρχουν πρίν κάν εμείς σαν απλοί ακροατές ακούσουμε το αποτέλεσμα και η οποία καθορίζεται απο την επεξεργασία που γίνεται κατά την ηχοληψία, μίξη , επεξεργασία .... είναι ότι στην περίπτωση του στέρεο και 3D umpmixing είναι ότι να μέν δεν υπάρχει ηχητικό πρόβλημα αλλά δεν έχεις το πλεονέκτημα μιας atmos αρχικής μίξης (άσε και το που θα το παίξεις μετά, σε τι σύστημα) και το atmos σε stereo έχεις ηχητικό πρόβλημα αλλά και ότι πάλι ορίζονται όλα σαν beds (channels) και όχι objetcs και άρα όλο το pan information (άντε spatial information που το έχει "βαφτίσει" η Apple και που δεν είναι το ίδιο βέβαια, άλλο θέμα αυτό) έχει στην ουσία χαθεί ή είναι πολύ compromised ακόμη και για surround σύστημα. Για αυτό και βλέπεις τις διάφορες ηχητικές εντυπώσεις και διαφωνίες απο δίαφορους που έχει γεμίσει το internet (και λογικό). Το μόνο κέρδος σε αυτην την περίπτωση είναι ότι διατηρείται όλη η πληροφορία του σήματος που έχει ληφθεί και εμπεριέχεται στην Atmos μίξη. Αλλά επειδή αυτό είναι με "περίεργη" pan τοποθέτηση που α) δεν ήταν ο αρχικός σχεδιασμός της μίξης (αντίθετα με το στέρεο) και εκτελείται με έλλη λογική, αισθητική, επεξεργασία κλπ) και β) επειδή υπάρχουν τεχνικά θέματα - προβήματα που αντιμετωπίζει ο μηχανικός π.χ. στο pro tools ή και άλλα προγράμματα ακόμα και αυτά που είναι ενσωματωμένα με το DAW και που είναι "στημένα" για επεξεργασία ταινιών που είναι άλλες οι ανάγκες και τα objectives και που δεν είναι της παρούσης να αναλυθούν, ούτε σε πρώτη ανάγνωση πρέπει να μας ενδιαφέρουν , αλλά αυτό είναι λάθος..... να μην μας ενδιαφέρουν έστω και εμάς για να κατανοήσουμε γιατί υπάρχουν διαφωνίες όταν τα ακούμε σε διάφορα στησίματα συστημάτων και πρέπει να ξέρουμε που οφείλονται αυτές γ) λόγω της απώλειας - ενσωμάτωσης (cooked in στην μίξη) της pan πληροφορίας που αναφέρθηκε ........ το αποτέλεσμα είναι να ξενίζει ηχητικά (και σωστά το διαπιστώνουν, όσοι το διαπιστώνουν).

Τώρα εάν μιλάμε ότι κάποιες μόνο όπως λές στέρεο (επιλεγμένες) θα γίνουν upmixing και ποιές , πάλι δεν συζητιέται αυτό.... θυμίζει τα παλιά κόλπα - σενάρια που αποτύχανε. Και εξάλου αυτός που έχει Atmos σύστημα και έχει επενδύσει σε αυτό (και το στριμινγκ να τα κάνει κάποια ή όλα) ... φαντάζομαι δεν ήταν αυτό το όνειρό του ή ο σκοπός του. Για το εάν τα ξαναγοράσει σαν physical αποκτήματα, απήντησα.
 
Last edited:

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.253
Reaction score
31.218
Για δες τώρα εδώ:


στα σχόλια επεξηγούνται διάφορα (προκύπτουν πάντως νέες απορίες, τεχνικής φύσεως)

................................
ps Με την ευκαιρία που αναφέρθηκαν τα (άγνωστα σε μένα) ηχεία στο άρθρο, αυτός εδώ, αλήθεια να λέει ή ψέματα??
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.176
Reaction score
21.825
Για δες ρε όμως οι κουφ@λίτσες της βιομηχανίας.. :whistling:

Εκεί που είχε ψιλοβαλτώσει η αγορά για χρόνια και ψώνιζαν όλοι από το τίποτα έως κάτι μικρά ηχειάκια για τον χαβαλέ..

Αφήνουμε τα παλιά και αγοράζουμε στρίμερς..
Εκεί που είχαμε 2 ηχεία τώρα πάμε για 12+ 8-)
(παίρνουμε επαγγελματικά τώρα όμως, όχι τις παπάτζες που είχαμε με τα λούστρα, μπρουτάλ πράματα.. 8-))
Sub που δεν είχαμε (ποιά sub? :idk:) τώρα θέμε και μια τετράδα σίγουρα.. :fuckyou:
Τόσα δώσαμε για ηχεία (ξεσχιστήκαμ' :p), δεν θα ντύσουμε και το σπίτ' με panels να το φροντίσουμ' ? (να πάρουμε κι έναν καναπέ να ταιριάζ' ε? :rolleyes:)
Τι, δεν θα ξαναψωνίσουμ' και τη δισκογραφία μας (φρομ σκρατσ) σε πολυκάναλο?
Να μην κάνουμ' και πεντ' έξ' συνδομές να δούμε τι παίζ'? :party:

Βγάζουν ξανά και βινύλια λέει.. μαζικά.. (να πάρουμε κι ένα πικάπ, το παλιό ζάρωσε.. :cry:)




Τι έγινε ρε παιδιά? :headbang:
 

Μηνύματα
5.083
Reaction score
9.041
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Eric Horstman που ασχολείται με ιμερσιβ παραγωγές @thva με τις πολυκαναλες μίξεις υπάρχει πιο πολύς χώρος και πιο πολλές πηγές για να δημιουργήσεις συναισθήματα κάτι που από την πλευρά των καλλιτεχνών και παραγωγών είναι και το ζητούμενο, αυτή η μεταφορά συναισθημάτων.
Αυτό κάνει μια πολυκαναλη μίξη ποιοτική.
Υπάρχουν αρκετές παραγωγές πολυκαναλες που ο ήχος τοποθετείται μπροστά και στο πλάι χωρίς να εκμεταλλευονται όλα τα ηχεία με συνέπεια αν σβήσεις το αριστερό και δεξί ηχειο να ακούγεται από τα υπόλοιπα μόνον αντήχηση. Ο ίδιος χρησιμοποιεί όλα τα ηχεία αλλά δεν μετακινεί κάτι στον χώρο χωρίς λόγο αν και από τεχνολογικής άποψης είναι δυνατόν.
Πλέον το πολυκαναλο εξελίσσεται και όπως τονίζουν έχει περάσει τις παιδικές ασθένειες και βρίσκεται στο στάδιο της εφηβείας. :p :D
 


Μηνύματα
16.764
Reaction score
19.761
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Eric Horstman που ασχολείται με ιμερσιβ παραγωγές @thva με τις πολυκαναλες μίξεις υπάρχει πιο πολύς χώρος και πιο πολλές πηγές για να δημιουργήσεις συναισθήματα κάτι που από την πλευρά των καλλιτεχνών και παραγωγών είναι και το ζητούμενο, αυτή η μεταφορά συναισθημάτων.
Αυτό κάνει μια πολυκαναλη μίξη ποιοτική.
Υπάρχουν αρκετές παραγωγές πολυκαναλες που ο ήχος τοποθετείται μπροστά και στο πλάι χωρίς να εκμεταλλευονται όλα τα ηχεία με συνέπεια αν σβήσεις το αριστερό και δεξί ηχειο να ακούγεται από τα υπόλοιπα μόνον αντήχηση. Ο ίδιος χρησιμοποιεί όλα τα ηχεία αλλά δεν μετακινεί κάτι στον χώρο χωρίς λόγο αν και από τεχνολογικής άποψης είναι δυνατόν.
Πλέον το πολυκαναλο εξελίσσεται και όπως τονίζουν έχει περάσει τις παιδικές ασθένειες και βρίσκεται στο στάδιο της εφηβείας. :p :D
Ναι τα έχω πεί πρίν καιρό και με κοροιδεύανε. Ναι, σαν "αποτέλεσμα" αναπαραγωγής κάνει χώρο στην σκηνή (κυρίως όμως μόνο στο πλάτος και λίγο στο ύψος, βάθος όχι σπουδαία πράγματα) καλυτερεύοντας έμμεσα μόνο την αίσθηση δυναμικών, ουσιαστικά όμως τον χώρο γύρω απο τους ερμηνευτές και την αίσθηση του you are there. Το τελευταίο έχει τίμημα, που δεν είναι της παρούσης να αναφερθεί. Το τίμηαμα αυτό εγώ το θεωρώ σημαντικό και πραγματικό μειονέκτημα. Επίσης μπορούνε λίγο καλύτερα να ξεχωρίζουν και να χωράνε στη μίξη όργανα που παίζουν το ίδιο περιεχόμενο. Και αυτό έμεσα βέβαια και με προυπόθεση σωστές τεχνικές στην μίξη και γνώση της διαδικασίας αλλά και ασιθητήριο του mixing eng. Το τελευταίο (πάλι) είναι δυνατόν να επιτευχθεί ικανοποιητικά και στην στέρεο μίξη. Εάν όλα αυτά βέβαια (για μουσική) είναι αρκετά ώστε κάποιος να επενδύσει σε κάτι τέτοιο βάζοντας πολλά ηχεία στο σπίτ -σαλόνι του ... είναι απόφαση του καθένα. Ιδίως εάν το σύστημα του είναι ήδη καλό έστω και εάν είναι στερεο. Τα καλά συστήματα ήδη καταφέρνουν πολλά απο αυτά σε δοαφορετικόυς βαθμούς το καθένα. Ενα βέβαια πιο φθηνό σύστημα (εάν και τα πιο πολλά ηχεία μπορεί πάλι να σημαίνει ίδιο- ανάλογο κόστος) ... σίγουρα θα ωφεληθεί απο αυτό.

Νομίζω δηλαδη ... δεν με πολυενδιαφέρει το θέμα προσωπικά και δεν έχω σκοπό να κυνηγήσω κάτι τέτοιο. Εγώ οπως και η πλειοψηφία του παγκόσμιου πληθυσμού δεν πρόκειται να βάλω ποτέ πολλά ηχεία στο σαλόνι μου. Οπότε περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα. Ποσώς με ενδιαφέρει τι θα κάνει ή αποφασίσει να κάνει ο καθένας. Δεν με ενδιάφερει να "προτείνω" τίποτε, ούτε θεωρώ τον εαυτό ικανό να δίνω συμβουλές. Και να ήμουν ικανός δεν θα έδινα. That's me, others may differ. Πάντως ότι κάνει κανείς ... καλό είναι. Με αυτή την έννοια το εγκρίνω.

Και για να σου απαντήσω και σε παλιότερο πόστ μου, που κορόιδευες (και έχει σχέση και με αυτά) για την στέρεο μίξη και εάν μπορούν να κάνουν ότι θέλουν (αλλά δεν το κάνουν καθώς είναι κιτς και μόνο για να δώσουν κάποια αίσθηση και περιορισμένη χρήση ....... άκου αυτό σε δικάναλο (μπορείς νομίζω να το κάνεις να παίξει και δικάναλα το ήδη σύστημα σου) και πες μου που ακούς το μπάσο στο 1.09 και στο 2.33 ;

Δεν σου λέω πού ακριβώς για να δώ και άλλα πράγματα που έχεις επιτύχει όσον αφορά το στησιμό σου αλλά και πιθανόν και την δυνατότητα του όλσυ συστηματος σου ποιοτικά και εάν μπορεί πρώτα απο όλα να το αποδώσει καθώς απο ότι έχω κάνει το τέστ πολλά δικάναλα δεν το πάιζουν εκεί που πρέπει. Θέλω να μου πείς πόσα μέτρα πίσω αριστερά σου , το ακούς και εάν είναι δυνατόν και πόσες μοιρες αριστερά σου (με μηδέν τον άξονα πίσω απο το κεφάλι σου) ... 20 - 30 - 60 - 90 μοίρες ;

Μετά και ανάλογα που το ακούς στο δικάναλο ... θα σου ζήτησω να το ακούσεις και πολυκάναλα.

 
Last edited:

TGD

Μηνύματα
9.065
Reaction score
9.094
Με τα ηχειάκια στον υπολογιστή:
Χοντρικά στις 80 μοίρες αριστερά το πρώτο. Το δεύτερο λίγο πιο μπροστά, επειδή έχει κι άλλα όργανα είναι πιο διάχυτο.


Selected albums "mixed in QSound"
Over 60 albums feature QSound processing. Some notable examples include:
 
Last edited:


Μηνύματα
16.764
Reaction score
19.761
Έλα έχω "αποχωρήσει". Δεν τα έμαθες. Οπότε τζάμπα γράφεις και προσβάλλεις τον ευατό σου κυρίως.

Ούτε στον Ν.Κ θα απαντούσα στο πόστ του με την αναφορά σε εμένα, εάν ήταν να λάβω κάποιες πληροφορίες που ήθελα έγκαιρα.... αλλά τις έλαβα μετά.
 
Last edited:

Μηνύματα
5.083
Reaction score
9.041
Ναι τα έχω πεί πρίν καιρό και με κοροιδεύανε. Ναι, σαν "αποτέλεσμα" αναπαραγωγής κάνει χώρο στην σκηνή (κυρίως όμως μόνο στο πλάτος και λίγο στο ύψος, βάθος όχι σπουδαία πράγματα) καλυτερεύοντας έμμεσα μόνο την αίσθηση δυναμικών, ουσιαστικά όμως τον χώρο γύρω απο τους ερμηνευτές και την αίσθηση του you are there. Το τελευταίο έχει τίμημα, που δεν είναι της παρούσης να αναφερθεί. Το τίμηαμα αυτό εγώ το θεωρώ σημαντικό και πραγματικό μειονέκτημα. Επίσης μπορούνε λίγο καλύτερα να ξεχωρίζουν και να χωράνε στη μίξη όργανα που παίζουν το ίδιο περιεχόμενο. Και αυτό έμεσα βέβαια και με προυπόθεση σωστές τεχνικές στην μίξη και γνώση της διαδικασίας αλλά και ασιθητήριο του mixing eng. Το τελευταίο (πάλι) είναι δυνατόν να επιτευχθεί ικανοποιητικά και στην στέρεο μίξη. Εάν όλα αυτά βέβαια (για μουσική) είναι αρκετά ώστε κάποιος να επενδύσει σε κάτι τέτοιο βάζοντας πολλά ηχεία στο σπίτ -σαλόνι του ... είναι απόφαση του καθένα. Ιδίως εάν το σύστημα του είναι ήδη καλό έστω και εάν είναι στερεο. Τα καλά συστήματα ήδη καταφέρνουν πολλά απο αυτά σε δοαφορετικόυς βαθμούς το καθένα. Ενα βέβαια πιο φθηνό σύστημα (εάν και τα πιο πολλά ηχεία μπορεί πάλι να σημαίνει ίδιο- ανάλογο κόστος) ... σίγουρα θα ωφεληθεί απο αυτό.

Νομίζω δηλαδη ... δεν με πολυενδιαφέρει το θέμα προσωπικά και δεν έχω σκοπό να κυνηγήσω κάτι τέτοιο. Εγώ οπως και η πλειοψηφία του παγκόσμιου πληθυσμού δεν πρόκειται να βάλω ποτέ πολλά ηχεία στο σαλόνι μου. Οπότε περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα. Ποσώς με ενδιαφέρει τι θα κάνει ή αποφασίσει να κάνει ο καθένας. Δεν με ενδιάφερει να "προτείνω" τίποτε, ούτε θεωρώ τον εαυτό ικανό να δίνω συμβουλές. Και να ήμουν ικανός δεν θα έδινα. That's me, others may differ. Πάντως ότι κάνει κανείς ... καλό είναι. Με αυτή την έννοια το εγκρίνω.

Και για να σου απαντήσω και σε παλιότερο πόστ μου, που κορόιδευες (και έχει σχέση και με αυτά) για την στέρεο μίξη και εάν μπορούν να κάνουν ότι θέλουν (αλλά δεν το κάνουν καθώς είναι κιτς και μόνο για να δώσουν κάποια αίσθηση και περιορισμένη χρήση ....... άκου αυτό σε δικάναλο (μπορείς νομίζω να το κάνεις να παίξει και δικάναλα το ήδη σύστημα σου) και πες μου που ακούς το μπάσο στο 1.09 και στο 2.33 ;

Δεν σου λέω πού ακριβώς για να δώ και άλλα πράγματα που έχεις επιτύχει όσον αφορά το στησιμό σου αλλά και πιθανόν και την δυνατότητα του όλσυ συστηματος σου ποιοτικά και εάν μπορεί πρώτα απο όλα να το αποδώσει καθώς απο ότι έχω κάνει το τέστ πολλά δικάναλα δεν το πάιζουν εκεί που πρέπει. Θέλω να μου πείς πόσα μέτρα πίσω αριστερά σου , το ακούς και εάν είναι δυνατόν και πόσες μοιρες αριστερά σου (με μηδέν τον άξονα πίσω απο το κεφάλι σου) ... 20 - 30 - 60 - 90 μοίρες ;

Μετά και ανάλογα που το ακούς στο δικάναλο ... θα σου ζήτησω να το ακούσεις και πολυκάναλα.

Όλη η ουσία βρίσκεται στην δυνατότητα και τον επιπλέον χώρο που σου δίνει το νέο φορματ να δημιουργήσεις συναισθήματα και να τα μεταφέρεις στον ακροατή. Έτσι ορίζεται μια πολυκαναλη μίξη ως ποιοτική . Αυτό είναι άλλωστε και το ζητούμενο για έναν καλλιτέχνη δημιουργό.
Τιποτα δεν μένει στάσιμο όλα εξελίσσονται. Χαζός ήταν ο Ηράκλειτος που είπε ότι τα πάντα ρει? :p :D
 

Μηνύματα
16.764
Reaction score
19.761
Όλη η ουσία βρίσκεται στην δυνατότητα και τον επιπλέον χώρο που σου δίνει το νέο φορματ να δημιουργήσεις συναισθήματα και να τα μεταφέρεις στον ακροατή. Έτσι ορίζεται μια πολυκαναλη μίξη ως ποιοτική . Αυτό είναι άλλωστε και το ζητούμενο για έναν καλλιτέχνη δημιουργό.
Τιποτα δεν μένει στάσιμο όλα εξελίσσονται. Χαζός ήταν ο Ηράκλειτος που είπε ότι τα πάντα ρει? :p :D
Δεν ξέρω εάν εξελίσσονται καθώς ο Ηράκλειτος είχε πολύ περισσότερο μυαλό και αντίληψη των πραγμάτων απο εμένα τουλάχιστον. Εγώ όμως έχω κινητό. Αυτό με κάνει εξελιγμένο φαντάζομαι.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.170
Reaction score
139.670
τζάμπα γράφεις και προσβάλλεις τον ευατό σου κυρίως.
Τζάμπα γράφει και προσβάλλει τον εαυτό του, όποιος γράφει σε αυτό το θρεντ, περί δικαναλου, και περί προβλημάτων του 3D upmixing.😂😁

Γράφοντας τέτοιες παπάντζες σε αυτό το θρεντ, οποιοσδήποτε, σημαίνει καταρχήν πως δεν διάβασε τουλάχιστον τις πρώτες 200 σελίδες (από τις 324) τούτου του θρεντ, ή τις διάβασε και δε κατάλαβε, και τα δύο, είναι προσβλητικά για τον εαυτό του. 🤪

Αφετέρου, μιλάμε για συνωμοσίες. Τι άλλο, αν όχι προσβλητικό (και τζάμπα καίει η λάμπα); 😂🤪😁
 



Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.291
Μηνύματα
2.970.602
Members
38.293
Νεότερο μέλος
Μάρη Τ.
Top