Tesla

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.031
Reaction score
139.365
Μάλλον γίνεται χαμός με τις παραγγελίες στο τεσλομάγαζο της Αθήνας, διότι έχει ξεκινήσει η γκρίνια για τις καθυστερήσεις σε παραδόσεις, ιδίως στο πιο οικονομικό RwD.

Φίλος αναφέρει:

"Παραγγελία Μ3RWD 19/06 και η εκτιμηση παραδοσης εχει παει απο αυγ-σεπτ σε σεπτ-οκτ και τωρα οκτ-ιανουαριο!"

Όντως, 6 μήνες αναμονή παράδοσης, δεν είναι λίγο..


ΥΓ.

Εν τω μεταξύ, το μοντελ 3 RwD είναι πραγματικά τρελή ευκαιρία, σε σχέση με οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί σε αυτά τα λεφτά..
41.990-8.000=33.990..

Πιο ακριβά μου βγήκε προ 2-ετιας το iD.3 😭😭😭 το οποίο τώρα είναι +6.000€ από τότε! 🤣😂

ΥΓ 2.

 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.031
Reaction score
139.365
Ένα ωραίο τσιτ για τα Τέσλα είναι αυτό


Στα Τέσλα το τιμόνι δεν έχει αισθητήρες αφής όπως στο VW και χρειάζεται κάθε 2 λεπτά να κουνάς λίγο το τιμόνι για να καταλάβει ότι το κρατάς.

Το'βαλα λοιπόν

1000005937.jpg


Και μου'βγαλε όλη τη διαδρομή χωρίς χέρια χωρίς πόδια, τίποτα, ακουμπούσα ξεκούραστα τα χεράκια μου στον τεμπέλη και στην πόρτα, φοβερή φάση.

Συνιστάται ανεπιφύλακτα. 😎
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.914
Reaction score
17.034
 

Μηνύματα
7.549
Reaction score
1.724
ΥΓ.

Εν τω μεταξύ, το μοντελ 3 RwD είναι πραγματικά τρελή ευκαιρία, σε σχέση με οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί σε αυτά τα λεφτά..
41.990-8.000=33.990..

Πιο ακριβά μου βγήκε προ 2-ετιας το iD.3 😭😭😭 το οποίο τώρα είναι +6.000€ από τότε! 🤣😂

ΥΓ 2.

Δεν χρειάζεται να γίνει σύγκριση με το id3 προ διετίας. Αρκεί να γίνει σύγκριση με το τι εναλλακτική έχει κάποιος που ψάχνει να αγοράσει στην Ελλάδα αυτοκίνητο με έως και 35.000€, θερμικά, ηλεκτρικά και υβριδικά. Σε μία εποχή που οι Corolla Sedan έχουν 30.000€ και το νέο Civic ξεκινάει από 40.000€, το πενταετίας πλέον Focus αγγίζει τις 30.000 στη βασική έκδοση, κλπ. κλπ..

Ειδικά αν ο αγοραστής κάνει και αρκετά χιλιόμετρα το έτος και έχει τρόπο να φορτίζει το αμάξι σπίτι του, είναι νομίζω μονόδρομος.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.269
Reaction score
31.212
Και όταν βγούν τα μικρά ηλεκτρικά των 25.000€ θα έχουν την ίδια τιμή με τα αντίστοιχα θερμικά. Ήδη η βασική έκδοση του Polo με χρώμα επιλογής ξεκινά από τα 23k ( :headbang: ), ενώ καταργήθηκαν εκδόσεις του Yaris και πλέον με χρώμα επιλογής ξεκινά από τα 20k ( :headbang:).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.031
Reaction score
139.365
Over the course of the first half of 2023, Tesla delivered nearly 900,000 EVs. Meanwhile, BMW, Mercedes-Benz, Porsche, and Volkswagen automotive groups didn't reach such an epic number combined.

According to Autoblog, the main issue for old-school automakers is software.


Στο software? Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Όχι χρόνια πίσω, ούτε καν δεκαετίες.
Αιώνες πίσω είναι οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες, δεν πρόκειται ποτέ να ανταγωνιστούν την Τέσλα.

Με την έλευση του cybertruck, που θα ξεκινήσει παραδόσεις εντός του τρέχοντος έτους, εκεί θα δείτε τι θα γίνει.

Έρχονται τα νέα μοντέλα, το ανωτέρω άρθρο σφάλλει επί του θέματος.

Το cybertruck έχει ήδη 2 μύρια παραγγελίες, και δεν πρόκειται απλώς για ένα ακόμα EV, είναι ένα τεχνολογικό επίτευγμα, με εκατοντάδες καινοτομίες και απίστευτα προηγμένης τεχνολογίας όχημα.

Ακολουθεί το semi αλλά και ένα μικρό επαγγελματικής χρήσης ημιφορτηγό, και φυσικά το μικρό μοντελ 2 ή δεξερωγωπως θα το πουν.

3 νέα μοντέλα είναι προ των πυλών, συν ανανέωση του model 3, και δεν υπολογίζω καν το roadster, που θα είναι Η επίδειξη τεχνολογικής ισχύος, φυσικά για τους "λίγους". 😎

Οπότε η Τέσλα, από 4 μοντέλα EV, πάει στα 8.

Και η παραγωγή, από 1,8 μύρια στο έτος για το 2023, στα επόμενα 2 χρόνια θα εκτοξευθεί σε παρανοϊκά νούμερα, τόσο τρελά, που κανένας δεν μπορεί να τα πιστέψει ακόμα, πλην μόνο η ίδια η Τέσλα, που τα είπε ξεκάθαρα. 😁
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.269
Reaction score
31.212
Και τα 257 Tesla με βλάβες ανά 1000 οχήματα δεν τα λες και λίγα αλλά πολλά. Να τα λέμε και αυτά ε; Οι ιδιοκτήτες τα λένε.

Κερασάκι τις έρευνας. 7 στα 10 ηλεκτρικά έχουν θέματα με τα πόμολα, αν είναι δυνατόν.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.300
Reaction score
86.178
Και τα 257 Tesla με βλάβες ανά 1000 οχήματα δεν τα λες και λίγα αλλά πολλά. Να τα λέμε και αυτά ε; Οι ιδιοκτήτες τα λένε.
Είναι πολύ σημαντικό να μελετάμε και ποιες είναι αυτές οι αναφερόμενες βλάβες.
Πχ άλλο να τρίζει λίγο η πόρτα, άλλο να έχει κάποια βαρειά μηχανική βλάβη. Δεν πρέπει να μπαίνουν όλες αυτές στο ίδιο καλάθι.

Για παράδειγμα εγώ πήγα το δικό μου να βάλουν λιπαντικό στην ηλιοροφή γιατί την άκουγα να τρίζει. Βλάβη, γράψε μια ακόμα στα ηλεκτρικά. Από την άλλη αν ήταν θερμικό, μπορεί να μην το άκουγα καν το τρίξιμο λόγω του masking από τον θόρυβο της μηχανής.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.031
Reaction score
139.365
Οι αναφερόμενες "βλάβες" στα Τέσλα είναι κυρίως τριγμοί, που ναι ακούγονται μέσα στην ησυχία και θες να επισκευαστούν και ασχολούνται επισταμένως οι επιτόπου αντιπροσωπείες με το θέμα, και panel gaps, που ναι υπάρχουν, και επίσης διορθώνονται.

Επίσης χτυπήματα στις ζάντες, πολύ συχνά, γιατί προεξέχουν του ελαστικού.

Τέλος, φθορές στο δέρμα του τιμονιού και των καθισμάτων.

Ωστόσο, το αυτοκίνητο έχει 4 χρόνια φουλ εγγύηση, και μια χαρά τα επισκευάζει όλα αυτά, χωρίς καμία χρέωση. Ξέρω και δω παιδιά που άλλαξαν τιμόνι γιατί είχε φθορά, άλλοι που το έχουν 3 χρόνια λένε άστο άλλο ένα έτος, και λίγο πριν λήξει η εγγύηση θα τα αντικαταστήσουμε όλα να είναι σα καινούριο.

Εν ολίγοις, εκμεταλλεύονται όλοι την φουλ εγγύηση σε όλα, για μια 4-ετια, και ασχολούνται με κάθε ψιλοθεματάκι, ενώ στο ice δεν τολμούν να κάνουν τίποτα ούτε για τιμόνι ούτε για κάθισμα, διότι η εγγύηση σε αυτά είναι 6 μήνες ή και λιγότερο. 😎

Τέλος πάντων, δεν λέω ότι είναι ασήμαντες βλάβες, ή ότι δεν είναι ενοχλητικές, αλλά σίγουρα οι 99 στις 100 δηλωμένες βλάβες αφορούν τέτοια θέματα, και όχι ουσιαστικές βλάβες του αυτοκινήτου.

Γι'αυτό και η αγάπη για την Τέσλα είναι μεγάλη, και οι αγοραστές Τέσλα θα ξαναπάρουν Τέσλα. Είναι οι πιο "ευχαριστημένοι" καταναλωτές αυτοκινήτων. 😎


Χαζέψτε τώρα 0-100 σε ~2,5" και 0-300 σε 15":


Για παράδειγμα εγώ πήγα το δικό μου να βάλουν λιπαντικό στην ηλιοροφή γιατί την άκουγα να τρίζει.
Εγώ το έχω πάει 3 φορές ως τώρα στην VW το iD.3 για επιδιόρθωση τριγμων οροφής, και πάλι τρίζει η οροφή, δεν είναι μόνιμη η επισκευή, σε 2-3 μήνες ξαναεμφανίζεται.

Τώρα έφτασα στο σημείο να βάλω μόνος μου WD 40 περιμετρικά της πανοραμικής οροφής, και νομίζω ότι είναι καλύτερα.

Σιγά τη "βλάβη"...

Λόγω γνωριμίας δε πλήρωσα για την επισκευή. 6 μήνες είναι η εγγύηση. 😎

Επίσης είχα ένα θέμα με τα φρένα, μάλλον στραβος δίσκος, και μετά από αρκετή γκρίνια (και λόγω γνωριμίας) μου άλλαξαν δισκόφρενα και τακάκια, και πλήρωσα μόνο τακάκια (200€ παρακαλώ), ούτε δισκους ούτε εργατικά δε πλήρωσα, θα έβγαινε 700+€ το κουστούμι.

Κανονικά έπρεπε να πληρώσω όλο το ποσό, η εγγύηση και σε αυτά είναι 6 μήνες.
Εγώ έκανα πάνω από 6 μήνες για να "ανακαλύψω" το πρόβλημα. Λογικό, γιατί ποτέ (ή εξαιρετικά σπάνια) δε χρειάζεται το φρένο, σταματάω με το regeneration, χαλαρά. Άρα έκανα 1 χρόνο να το διαπιστώσω το πρόβλημα, και ήταν ήδη εκτός εγγύησης.

Ε λοιπόν στα Τέσλα είναι 4 χρόνια η εγγύηση. Σε όλα. Χωρίς μα και μου.

Και δεν έχει υποχρεωτικά σέρβις το Τέσλα, το VW όμως, έχει, ένα 250-αρι θα βρουν τον τρόπο και δικαιολογίες για να στο πάρουν. 😎

Και παρά το γεγονός ότι η κατασκευάστρια VW λέει ένα σέρβις ανά 2-ετια, ανεξαρτήτως χιλιομέτρων, η εδώ αντιπροσωπεία θέλει ένα σέρβις κάθε έτος, ανεξαρτήτως χιλιομέτρων.

Και θέλουν να αλλάξουν και τα υγρά του κλιματιστικού (heat pump) για κάποιο λόγο, λες και αλλάζουμε τα υγρά του κλιματιστικού στο σπίτι μας κάθε χρόνο. Κλέφτες. Γελοίες δικαιολογίες για χρέωση..

Καλημέρα σας...😎

ΥΓ. Και στο Τέσλα είχα ένα θόρυβο (φύσημα) από τον καθρέφτη οδηγού. Ήρθε mobile service στο σπίτι μου, και το έφτιαξε.

Στο σπίτι μου. ❤❤❤❤
 
Last edited:

Μηνύματα
546
Reaction score
2.437
Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό.


Το μόνο μεγάλο μειονέκτημα για το Y είναι η γυάλινη οροφή για το Ελληνικό καλοκαίρι .
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.031
Reaction score
139.365
Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό.


Το μόνο μεγάλο μειονέκτημα για το Y είναι η γυάλινη οροφή για το Ελληνικό καλοκαίρι .
Α, δεν αντέχεται, τουλάχιστον από μένα.

Που πας με φαλάκρα μεγάλε; 😁😂🤣

Χωρίς το κάλυμμα οροφής, δεν τολμώ καν να το οδηγήσω, αλλά με το κάλυμμα είναι πραγματικά άψογο.

Βέβαια έβαλα και σοβαρή μεμβράνη σε παρμπρίζ και πλαϊνά τζάμια οδηγού συνοδηγού, νανοκεραμική της προκοπής, και είδα σημαντική διαφορά.

Άσε που το κλιματιστικό του Υ είναι θηριώδες, μπορεί να παγώσει κυριολεκτικά το αυτοκίνητο πριν μπεις, σε ντετέ. Ναι, θα φάει 2% μπαταρίας, αλλά από 60°C το πάει στους 5°C, μιλάμε το κάνει ψυγείο.

Δεν έχω ξαναδεί ποτέ μου τόσο ισχυρό κλιματιστικό, άμα το ξεχάσω λίγο παραπάνω, είναι κατάψυξη, σα να μπαίνω στο μάκρο στα τυριά, παγωνιά. Κυριολεκτικά. Κι ας έχει έξω καύσωνα. Και τα καθίσματα παγώνουν, όλα.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.549
Reaction score
1.724
Οι αναφερόμενες "βλάβες" στα Τέσλα είναι κυρίως τριγμοί, που ναι ακούγονται μέσα στην ησυχία και θες να επισκευαστούν και ασχολούνται επισταμένως οι επιτόπου αντιπροσωπείες με το θέμα, και panel gaps, που ναι υπάρχουν, και επίσης διορθώνονται.

Επίσης χτυπήματα στις ζάντες, πολύ συχνά, γιατί προεξέχουν του ελαστικού.

Τέλος, φθορές στο δέρμα του τιμονιού και των καθισμάτων.

Ωστόσο, το αυτοκίνητο έχει 4 χρόνια φουλ εγγύηση, και μια χαρά τα επισκευάζει όλα αυτά, χωρίς καμία χρέωση. Ξέρω και δω παιδιά που άλλαξαν τιμόνι γιατί είχε φθορά, άλλοι που το έχουν 3 χρόνια λένε άστο άλλο ένα έτος, και λίγο πριν λήξει η εγγύηση θα τα αντικαταστήσουμε όλα να είναι σα καινούριο.

Εν ολίγοις, εκμεταλλεύονται όλοι την φουλ εγγύηση σε όλα, για μια 4-ετια, και ασχολούνται με κάθε ψιλοθεματάκι, ενώ στο ice δεν τολμούν να κάνουν τίποτα ούτε για τιμόνι ούτε για κάθισμα, διότι η εγγύηση σε αυτά είναι 6 μήνες ή και λιγότερο. 😎

Τέλος πάντων, δεν λέω ότι είναι ασήμαντες βλάβες, ή ότι δεν είναι ενοχλητικές, αλλά σίγουρα οι 99 στις 100 δηλωμένες βλάβες αφορούν τέτοια θέματα, και όχι ουσιαστικές βλάβες του αυτοκινήτου.

Γι'αυτό και η αγάπη για την Τέσλα είναι μεγάλη, και οι αγοραστές Τέσλα θα ξαναπάρουν Τέσλα. Είναι οι πιο "ευχαριστημένοι" καταναλωτές αυτοκινήτων. 😎


Χαζέψτε τώρα 0-100 σε ~2,5" και 0-300 σε 15":



Εγώ το έχω πάει 3 φορές ως τώρα στην VW το iD.3 για επιδιόρθωση τριγμων οροφής, και πάλι τρίζει η οροφή, δεν είναι μόνιμη η επισκευή, σε 2-3 μήνες ξαναεμφανίζεται.

Τώρα έφτασα στο σημείο να βάλω μόνος μου WD 40 περιμετρικά της πανοραμικής οροφής, και νομίζω ότι είναι καλύτερα.

Σιγά τη "βλάβη"...

Λόγω γνωριμίας δε πλήρωσα για την επισκευή. 6 μήνες είναι η εγγύηση. 😎

Επίσης είχα ένα θέμα με τα φρένα, μάλλον στραβος δίσκος, και μετά από αρκετή γκρίνια (και λόγω γνωριμίας) μου άλλαξαν δισκόφρενα και τακάκια, και πλήρωσα μόνο τακάκια (200€ παρακαλώ), ούτε δισκους ούτε εργατικά δε πλήρωσα, θα έβγαινε 700+€ το κουστούμι.

Κανονικά έπρεπε να πληρώσω όλο το ποσό, η εγγύηση και σε αυτά είναι 6 μήνες.
Εγώ έκανα πάνω από 6 μήνες για να "ανακαλύψω" το πρόβλημα. Λογικό, γιατί ποτέ (ή εξαιρετικά σπάνια) δε χρειάζεται το φρένο, σταματάω με το regeneration, χαλαρά. Άρα έκανα 1 χρόνο να το διαπιστώσω το πρόβλημα, και ήταν ήδη εκτός εγγύησης.

Ε λοιπόν στα Τέσλα είναι 4 χρόνια η εγγύηση. Σε όλα. Χωρίς μα και μου.

Και δεν έχει υποχρεωτικά σέρβις το Τέσλα, το VW όμως, έχει, ένα 250-αρι θα βρουν τον τρόπο και δικαιολογίες για να στο πάρουν. 😎

Και παρά το γεγονός ότι η κατασκευάστρια VW λέει ένα σέρβις ανά 2-ετια, ανεξαρτήτως χιλιομέτρων, η εδώ αντιπροσωπεία θέλει ένα σέρβις κάθε έτος, ανεξαρτήτως χιλιομέτρων.

Και θέλουν να αλλάξουν και τα υγρά του κλιματιστικού (heat pump) για κάποιο λόγο, λες και αλλάζουμε τα υγρά του κλιματιστικού στο σπίτι μας κάθε χρόνο. Κλέφτες. Γελοίες δικαιολογίες για χρέωση..

Καλημέρα σας...😎

ΥΓ. Και στο Τέσλα είχα ένα θόρυβο (φύσημα) από τον καθρέφτη οδηγού. Ήρθε mobile service στο σπίτι μου, και το έφτιαξε.

Στο σπίτι μου. ❤❤❤❤
Ώπα, 6 μήνες εγγύηση για τα φρένα καινούριου αυτοκινήτου; Τι κουλό είναι αυτό; Που είναι οι τριετείς εγγυήσεις της VW (και πενταετείς της Audi);
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.031
Reaction score
139.365
Ώπα, 6 μήνες εγγύηση για τα φρένα καινούριου αυτοκινήτου; Τι κουλό είναι αυτό; Που είναι οι τριετείς εγγυήσεις της VW (και πενταετείς της Audi);
Χαιρέτα τες.

Σας τα λέω επισήμως. VW group, όλα.

Ελάχιστα πράγματα έχουν 1 και 2 χρόνια εγγύηση, μόνο για σκουριά στο σασί δίνουν μεγάλη εγγύηση, και 8 χρόνια για τη μπαταρία των EV.

Τα υπόλοιπα, όλα όμως, στο εξάμηνο.

Μηχανισμοί παραθύρων, κουμπιά, καθίσματα, φρένα, πλαστικά, τιμόνι, δέρματα, οθόνη, κλπ.

Όλα όσα βλέπεις, και πιθανώς μπορείς να τα φθείρεις εσύ με τη χρήση, 6 μήνες.

Δηλαδή καλύπτουν μόνον κάποιο προφανές κατασκευαστικό ελάττωμα, κι αν το προσέξεις εντός εξαμήνου. Οτιδήποτε μπορούν να το φορτώσουν σε σένα, λόγω "κακής χρήσης", θα στο φορτώσουν.

Εμένα ο δικός μου άνθρωπος εκεί μέσα, μου έλεγε "έχω δεμένα τα χέρια", όλα μετά το εξάμηνο δεν καλύπτονται από εγγύηση, δεν μπορεί να δικαιολογηθεί τίποτε.

Έκανε μεγάλη μανουρα, έφτασε μέχρι VW Γερμανίας το θέμα, για να πληρώσω μόνο τακάκια στο 1 έτος και 2-3 μήνες (είχα ήδη αναφέρει το πρόβλημα στο έτος), με παρακάλια δηλαδή, και με τη λογική ότι είμαι παλιός χρήστης αυτοκινήτων του ομίλου, ήπιος οδηγός κι όχι νεαρούδι, δε πατάω ποτέ φρένο, οδηγώ πολύ χαλαρά, και δε διαπίστωσα το εργοστασιακό πρόβλημα έγκαιρα. Και πάλι, πλήρωσα τακάκια (200€), τουλάχιστον γλύτωσα ένα 500-σαρικο..
 
Last edited:


Μηνύματα
16.916
Reaction score
24.064
σκέφτομαι ότι το βιτάρα που πήρα το 19 έχει υπόλοιπο εγγύησης μέχρι 26, έτος κατά το οποίο θα έχει χαιρετήσει η εγγύηση και από το id3 και από το Y προ πολλού, δε βαριέσαι οτι έχει ο καθένας καλό είναι
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.031
Reaction score
139.365
σκέφτομαι ότι το βιτάρα που πήρα το 19 έχει υπόλοιπο εγγύησης μέχρι 26, έτος κατά το οποίο θα έχει χαιρετήσει η εγγύηση και από το id3 και από το Y προ πολλού,
Δεν περιλαμβάνει τα πάντα όλα η δική σου εγγύηση...

Άσε που πρέπει να τηρείς 7 χρόνια τα δικά τους σέρβις, υποχρεωτικά.

Το Υ που πήρα 6ο/'23 λήγει εγγύηση 6ο/'27.

4 χρόνια φουλ όλα τα πάντα όλα εντός εγγύησης.

Ακόμα κι ένα panel gap, ένα φως που παίρνει νερό, ένα δέρμα στο κάθισμα ή στο τιμόνι που "σακούλιασε", ένα τριγμό που σε ενοχλεί, οτιδήποτε όμως, το φτιάχνουν ή το αλλάζουν χωρίς κουβέντα μέσα στην 4-ετια.

Και γράφει με μεγάλα γράμματα στο μανιουαλ, πως δεν χρειάζεται "σέρβις στην αντιπροσωπεία" ποτέ.

Δεν σε κάνουν πελάτη στα επιτόπου τμήματα σέρβις.

Ένα φίλτρο σου λεν να αλλάξεις, που στο στέλνουν σπίτι να το κάνεις μόνος σου.

Ή σου στέλνουν σπίτι σου το mobile service να στο αλλάξει, με μικρή χρέωση.

Και λάστιχα να αλλάξεις. Αυτά λέει το μανιουαλ.
δε βαριέσαι οτι έχει ο καθένας καλό είναι
Ε, ναι. Μια χαρά.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.300
Reaction score
86.178
Εγώ το έχω πάει 3 φορές ως τώρα στην VW το iD.3 για επιδιόρθωση τριγμων οροφής, και πάλι τρίζει η οροφή, δεν είναι μόνιμη η επισκευή, σε 2-3 μήνες ξαναεμφανίζεται.
Ευτυχώς όχι σε μένα, και πέρασαν 4 μήνες, ησυχία
Λόγω γνωριμίας δε πλήρωσα για την επισκευή
Ούτε εγώ
Και παρά το γεγονός ότι η κατασκευάστρια VW λέει ένα σέρβις ανά 2-ετια, ανεξαρτήτως χιλιομέτρων, η εδώ αντιπροσωπεία θέλει ένα σέρβις κάθε έτος, ανεξαρτήτως χιλιομέτρων.
Το είχα προχτές για αναβάθμιση λογισμικού, δεν μου είπαν τίποτα. Και να μου έλεγαν, στα paparia μας, η εφαρμογή στο αυτοκίνητο μου βγάζει πως το service είναι του χρόνου. Αν γίνει οτιδήποτε και μου δημιουργήσουν πρόβλημα οι εδώ, κατευθείαν email Γερμανία. Έχει ξανασυμβεί με VW, μου έκανε κάτι νούμερα ο εδώ, έστειλα mail Γερμανία, την άλλη μέρα πρωι πρωι με πήραν τηλέφωνο "συγνώμη κ. Χ., όλα καλά, ναι ναι βεβαίως, παρεξήγηση, περάστε να το δούμε" κτλ. :roflmao:

Ισιωσαν κατευθείαν 😎
 

Μηνύματα
16.916
Reaction score
24.064
Δεν περιλαμβάνει τα πάντα όλα η δική σου εγγύηση...

Άσε που πρέπει να τηρείς 7 χρόνια τα δικά τους σέρβις, υποχρεωτικά.
τα πάντα όλα αναλυτικά καλύπτονται (προφανώς όχι αναλώσιμα), αλλάζουν οι καλύψεις στα 3 και 5 χρόνια αλλά για θέματα ουσίας είναι όλα μέσα.
προφανώς συντήρηση στα προβλεπόμενα διαστήματα, αλλά μην φανταστείς οτι κοστίζει και κάνα σοβαρό ποσό, το πιο φθηνό ποιοτικά και οικονομικά ιαπωνέζικο (κατ ευφημισμό, στην Ουγγαρία φτιάχνεται) είναι.

επίσης ανοίγει η ηλιοροφάρα και κλείνει με σκίαστρο για να μη σε ζεσταίν την κεφάλα.
 

Μηνύματα
7.549
Reaction score
1.724
Χαιρέτα τες.

Σας τα λέω επισήμως. VW group, όλα.

Ελάχιστα πράγματα έχουν 1 και 2 χρόνια εγγύηση, μόνο για σκουριά στο σασί δίνουν μεγάλη εγγύηση, και 8 χρόνια για τη μπαταρία των EV.

Τα υπόλοιπα, όλα όμως, στο εξάμηνο.

Μηχανισμοί παραθύρων, κουμπιά, καθίσματα, φρένα, πλαστικά, τιμόνι, δέρματα, οθόνη, κλπ.

Όλα όσα βλέπεις, και πιθανώς μπορείς να τα φθείρεις εσύ με τη χρήση, 6 μήνες.

Δηλαδή καλύπτουν μόνον κάποιο προφανές κατασκευαστικό ελάττωμα, κι αν το προσέξεις εντός εξαμήνου. Οτιδήποτε μπορούν να το φορτώσουν σε σένα, λόγω "κακής χρήσης", θα στο φορτώσουν.

Εμένα ο δικός μου άνθρωπος εκεί μέσα, μου έλεγε "έχω δεμένα τα χέρια", όλα μετά το εξάμηνο δεν καλύπτονται από εγγύηση, δεν μπορεί να δικαιολογηθεί τίποτε.

Έκανε μεγάλη μανουρα, έφτασε μέχρι VW Γερμανίας το θέμα, για να πληρώσω μόνο τακάκια στο 1 έτος και 2-3 μήνες (είχα ήδη αναφέρει το πρόβλημα στο έτος), με παρακάλια δηλαδή, και με τη λογική ότι είμαι παλιός χρήστης αυτοκινήτων του ομίλου, ήπιος οδηγός κι όχι νεαρούδι, δε πατάω ποτέ φρένο, οδηγώ πολύ χαλαρά, και δε διαπίστωσα το εργοστασιακό πρόβλημα έγκαιρα. Και πάλι, πλήρωσα τακάκια (200€), τουλάχιστον γλύτωσα ένα 500-σαρικο..
τα πάντα όλα αναλυτικά καλύπτονται (προφανώς όχι αναλώσιμα), αλλάζουν οι καλύψεις στα 3 και 5 χρόνια αλλά για θέματα ουσίας είναι όλα μέσα.
προφανώς συντήρηση στα προβλεπόμενα διαστήματα, αλλά μην φανταστείς οτι κοστίζει και κάνα σοβαρό ποσό, το πιο φθηνό ποιοτικά και οικονομικά ιαπωνέζικο (κατ ευφημισμό, στην Ουγγαρία φτιάχνεται) είναι.

επίσης ανοίγει η ηλιοροφάρα και κλείνει με σκίαστρο για να μη σε ζεσταίν την κεφάλα.
To Vitara του πατέρα μου, αγορασμένο το 2019 νομίζω έχει εγγύηση 5 ή 7 ετών (δεν θυμάμαι τι). 7 χρόνια είχε και η ΚΙΑ. Και της συζύγου το Α1 πέντε χρόνια εγγύηση που κάλυπτε τα πάντα.

Οι δε "παροχές"της εγγύησης του Τέσλα που αναφέρεις , είναι πράγματα που ήταν αυτονόητα στο Avensis που αγόρασε ο πατέρας μου το 2000. Π.χ. 2-3 χρόνια μετά την αγορά, μας άλλαξαν τα δύο υποβραχιόνια στις εμπρός πόρτες, επειδή το ένα από τα δύο είχε κάνει ένα λεκέ.

Αυτό είναι αισχρή εξέλιξη, δεν είναι δυνατόν να έχουν τσιμπήσει 30-40% οι τιμές των αυτοκινήτων από το 2019 και να έχει μειωθεί η εγγύηση στους έξι μήνες, μου κάνει και εντύπωση πως είναι δυνατόν αυτό να επιτρέπεται από την νομοθεσία της ΕΕ.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.238
Μηνύματα
2.967.865
Members
38.292
Νεότερο μέλος
SotosΑ
Top