Tesla


Μηνύματα
1.876
Reaction score
439
Βέβαια έβαλα και σοβαρή μεμβράνη σε παρμπρίζ και πλαϊνά τζάμια οδηγού συνοδηγού, νανοκεραμική της προκοπής, και είδα σημαντική διαφορά.
ποια μεμβράνη έβαλες Κώστα και που? Κόστος?
τελευταία που κοιτούσα, κορυφαίες ήταν οι NEXGARD nanoceramic με IR rejection 99%!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.708
Reaction score
138.744
ποια μεμβράνη έβαλες Κώστα και που? Κόστος?
τελευταία που κοιτούσα, κορυφαίες ήταν οι NEXGARD nanoceramic με IR rejection 99%!
Μπήκαν οι LLumar®️ NanoCeramic™️.

Πρακτικά διάφανη εμπρός (αλλά με σημαντική διαφορά στο glare κατά την ημέρα, μιλάμε για σκέτη απόλαυση) και το 1ο σκαλί σκουρότητας (ίσα ίσα) στα πλαϊνά τζάμια.

2 τζάμια και το παρμπρίζ, μου φαίνεται κόστισαν 250€, με τιμολόγιο.

Είμαι εξαιρετικά ικανοποιημένος.

Εδώ Θεσσαλονίκη, δεν αναλαμβάνουν να βάλουν μεμβράνη στο παρμπρίζ οι περισσότεροι, διότι ρίχνουν νερά και κατά μήκος όλου του παρμπρίζ στο κάτω μέρος έχει μια σειρά πολλαπλών μεγαφώνων (ηχομπαρα κανονική) οπότε φοβούνται μη κάνουν ζημιά στα ηχεία, και άντε μετά να τα ξηλώσεις για αλλαγή..

Πήγα υποτίθεται στον "καλύτερο", εκεί που πάνε όλοι με τα Τέσλα (αυτά μαθαίνεις στις συναντήσεις με τεσλάκηδες), αυτός λοιπόν αναλαμβάνει και έχει μπόλικη εμπειρία σε Τέσλα (ήξερε πράγματα, πχ πως να ανέβει τέρμα το παράθυρο με ανοιχτή πόρτα, που δεν είναι καθόλου απλό, εγώ πχ δε ξέρω πως γίνεται - μόλις ανοίξει η πόρτα και πρακτικά πριν ανοίξει, κατεβαίνει λίγο το τζάμι γιατί δεν έχει πλαίσιο, και κλείνει το τζάμι τέρμα αφού κλείσει η πόρτα).


Οι LLumar έχουν φυσικά 99% σε UV, αλλά αυτό δεν χρειάζεται, διότι τα τζάμια αυτά έχουν ήδη φίλτρο UV.

Αντανακλούν όμως πολύ σημαντικό ποσοστό από την ζέστη του ήλιου (Total Solar Energy) και μειώνουν το glare, είναι πολύ πιο ευχάριστη η θέαση μιας ηλιόλουστης μέρας μέσα από LLumar.
 
Last edited:

TGD

Μηνύματα
8.878
Reaction score
8.939
Tesla Semi: Μόλις 5” για 0-100 km/h μόνο με τον τράκτορα ή μόλις 20” με κοτσαρισμένο το επικαθήμενο!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.708
Reaction score
138.744
Και σημειώστε, πως ο Ρυθμός εγκατάστασης των superchargers είναι συνεχώς ανοδικός.

1000006003.jpg


Και βλέπουμε 250-αρηδες, όχι ψευτιές..

Γι'αυτό όλοι μπήκαν στη σειρά, να ψωνίζουν ρεύμα από την Τέσλα.

Κι έτσι, η Τέσλα γίνεται ο μεγάλος νικητής, ο μεγαλύτερος πάροχος ρεύματος στις ΗΠΑ.

Όλοι στο nacs, ο ένας πίσω από τον άλλο, κι η Τέσλα θα χεστει στο τάλαρο. 🤣😂😂

Αρχίζει ήδη να βγάζει οικιακές "συνδρομές μηνιαίας χρήσης" στο Τέξας, στα 25 Αμέρικαν ντάλαρς. 😎

Στο Tesla app ενεργοποιήθηκε νέα καρτέλα (στο Τέξας) με τίτλο "Tesla Electric", και μιλάει και για παροχή ρεύματος και στα σπίτια.

Κι έτσι, κλείνει το θέμα.😎

1000006005.jpg
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.708
Reaction score
138.744
Φίλος στην Θεσσαλονίκη με μοντελ Υ έπαθε μικρή ζημιά στον εμπρός προφυλακτήρα από όχημα που έκανε όπισθεν και είχε κοτσαδορο.

Η ζημιά φαίνεται πολύ μικρή, αλλά έχει ένα μικρό φάγωμα ο προφυλακτήρας και διάνα πέτυχε έναν αισθητήρα.

1000006009.jpg


1000006010.jpg


Τέλος πάντων, στο φανοποιείο μαζί με τον πραγματογνωμόνων, αποφασίστηκε αλλαγή προφυλακτήρα και ένας αισθητήρας μαζί με τη βάση του και λοιπά ψιλολόγια.

Πρώτο πράγμα που μάθαμε από αυτήν την ιστορία, είναι πως οποιοδήποτε τοπικό συνεργείο εδώ στη Θεσσαλονίκη ή οπουδήποτε αλλού, μπορεί να ανοίξει "επαγγελματικό" λογαριασμό (συνεργείο επισκευής) στην Τέσλα, και να παραγγέλνει απευθείας ανταλλακτικά, με βάση το vin number του αυτοκινήτου.

Δεύτερο πράγμα που μάθαμε, είναι το κόστος του προφυλακτήρα. Μόνον 600€.

Έκπληκτος ο φανοποιος, έκανε το σταυρό του, δε το πίστευε. Προ λίγου είχε παραγγείλει ένα προφυλακτήρα από ένα μικρό Χόντα, στα 1.100€..

Στα μισά λεφτά το ανταλλακτικό του Τέσλα!
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.708
Reaction score
138.744
Ζάντες σε περφορμανς, ψοφανε για παρεξήγηση


1000006011.jpg



Ο,τι πρέπει για πεζοδρόμια. 🤣😂😁
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.708
Reaction score
138.744

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.137
Reaction score
31.067
Φημολογείται πολύ ότι το "Model 2" θα είναι ένα μικρό Model Y. Αυτό είναι ότι κοντινότερο έχω δει σε render.
Screenshot_20230727_214420_Gallery.jpg


Το ότι υπάρχει περίπτωση πάντως να κατασκευαστεί στην Ινδία δεν μου αρέσει καθόλου. Δεν είναι για τίποτα ικανοί. Είναι εντελώς άχρηστοι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.708
Reaction score
138.744
Το σχέδιο ως τώρα, είναι να γίνει ένα τεράστιο gigafactory τρομακτικών δυνατοτήτων παραγωγής στην Ινδία, το οποίο να παράγει μόνον model 2, και λόγω χαμηλού κόστους εργασίας και τεράστιου αριθμού παραγωγής (πολλά μύρια), θα μπορεί το αυτοκίνητο να πωλείται κάτω από $25.000.

Δεν νομίζω ότι μπορεί να βγει τόσο χαμηλό κοστολογιο που λένε σε Ευρώπη και Αμερική.

Ούτε καν στην Κίνα. Γι'αυτό κοιτάζουν Ινδία.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.172
Reaction score
85.760
Περίεργο άρθρο.
Όλοι όσοι έχουν ηλεκτρικό μαθαίνουν μέσα σε μερικούς μήνες πως η εκτίμηση της στιγμής που σου δίνει το αυτοκίνητο για την αυτονομία του δεν είναι σε καμία περίπτωση ακριβής. Το γράφει βέβαια κάτω κάτω, αλλά και πάλι το πασπαλίζει με μπούρδα ολκής, ούτως ώστε να δώσει κάποιο credibility στο κείμενο.
Στο πρόσφατο ταξίδι μου στην Αθήνα είδα τεράστιες διαφορές στην κατανάλωση μεταξύ 110Km/h και 130Km/h.

Σε καμία περίπτωση δεν στηριζόμαστε σε αυτήν την εκτίμηση, μια ιδέα παίρνουμε μόνο, και φυσικά αφήνουμε στο μυαλό μας ένα μεγάλο περιθώριο ανακρίβειας ανάλογα τις συνθήκες. .
Και στα πολύ ψιλά, γράφει πως αν δώσεις ακριβή προορισμό τότε η εκτίμηση γίνεται ακριβέστερη λαμβάνοντας υπόψιν υψόμετρο, θερμοκρασία κτλ. Φυσικά δεν λαμβάνει υπόψιν πόσο gavlomenos θα είναι ο οδηγός εκείνη την ημέρα με το γκάζι, ή αν κατά την διάρκεια αποφασίσει να κατεβάσει την θερμοκρασία στο air condition, ή αν ξαφνικά βγει ήλιος και αρχίσει να ψήνει την ηλιοροφή.
Φανταστείτε τώρα να έχεις ως εταιρία την υποχρέωση να εξετάσεις το αυτοκίνητο του κάθε γκαζμά που δεν καταλαβαίνει τα βασικά :headbang:, να φας ώρες στο συνεργείο, να του τα εξηγείς και αυτός πάλι να μην τα καταλαβαίνει. Άλλη δουλειά δεν θα κάνουν τα συνεργεία και τα help desks. Καλά κάνουν και τους συνδέουν με Κάιρο.
:lolsign:

Σκέφτηκα επίσης να δω τα άρθρα του βραβευμένου δημοσιογράφου στο reuters. Από τα 12, τα 3 είναι ενάντια στην Tesla και τα 5 ενάντια στην Amazon. Διακρίνω ένα συγκεκριμένο pattern...αντισυστημικό :biggrin:.

 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.791
Reaction score
99.409
Biased ή όχι

"One of the experts, Gregory Pannone, co-authored a study of 21 different brands of electric vehicles, published in April by SAE International, an engineering organization. The research found that, on average, the cars fell short of their advertised ranges by 12.5% in highway driving.

The study did not name the brands tested, but Pannone told Reuters that three Tesla models posted the worst performance, falling short of their advertised ranges by an average of 26%."



Και

South Korean regulators earlier this year fined Tesla about $2.1 million for falsely advertised driving ranges on its local website between August 2019 and December 2022. The Korea Fair Trade Commission (KFTC) found that Tesla failed to tell customers that cold weather can drastically reduce its cars’ range. It cited tests by the country’s environment ministry that showed Tesla cars lost up to 50.5% of the company’s claimed ranges in cold weather.


The KFTC also flagged certain statements on Tesla’s website, including one that claimed about a particular model: “You can drive 528 km (328 miles) or longer on a single charge.” Regulators required Tesla to remove the “or longer” phrase.


Korean regulators required Tesla to publicly admit it had misled consumers. Musk and two local executives did so in a June 19 statement, acknowledging “false/exaggerated advertising.”
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.172
Reaction score
85.760
Biased ή όχι
Ειναι διαφορετικο θέμα αυτό.
Αλλο το advertised range και άλλο το estimated range από το infotainment του οχήματος ανά πάσα στιγμή, θέμα για το οποίο εχει γραφτεί το άρθρο.

Γενικά υπάρχει μια σύγχυση από όσους είναι έξω απο την λογική χρήσης ηλεκτρικών για αυτά τα θέματα.
Και πολύ lobbying και στενοκεφαλιά.

Προσωπικά δεν εχω εικόνα απο Tesla, αλλά το δικό μου VW εχει advertised range 420km και τον προηγούμενο μήνα στην εθνική είχε πραγματικό 270Km. Να πάρω τηλέφωνο την εταιρία; Να κλείσω ραντεβού για service/έλεγχο;
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.791
Reaction score
99.409
Προσωπικά δεν εχω εικόνα απο Tesla, αλλά το δικό μου VW εχει advertised range 420km και τον προηγούμενο μήνα στην εθνική είχε πραγματικό 270Km. Να πάρω τηλέφωνο την εταιρία; Να κλείσω ραντεβού για service/έλεγχο;
Προφανώς και όχι, ειδικά αν τα 420 km υπολογίζονται με ταχύτητα 110 km/h κι εσύ πηγαίνεις με 130.

Προσωπικά θα εμπιστευόμουν περισσότερο τις μετρήσεις εδώ:
όπου αναφέρονται και οι αναμενόμενες μετρήσεις εμβέλειας ανάλογα με τις συνθήκες θερμοκρασίας.
range.png

Αυτό όμως είναι διαφορετικό από τον διαφαινόμενο δόλο της Tesla να μην χρησιμοποιεί τον καθιερωμένο τρόπο μέτρησης της εμβέλειας, αλλά -επειδή υπάρχει ακόμα ελαστικότητα- τον δικό της, ώστε να την φουσκώνουν με την πρόφαση ότι η δική τους μέθοδος πλησιάζει περισσότερο στην πραγματικότητα.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.172
Reaction score
85.760
Διαφωνούμε, δεν πειράζει. Επιμένω πως το άρθρο είναι πολύ ΓΤΠ. Δες και τον τίτλο του.
Θα έρθει το ηλεκτρικό σου, θα το χρησιμοποιήσεις για κανένα χρόνο, θα δεις την σχετικότητα όλων αυτών και το ξανασυζητάμε.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.708
Reaction score
138.744
Αυτό όμως είναι διαφορετικό από τον διαφαινόμενο δόλο της Tesla να μην χρησιμοποιεί τον καθιερωμένο τρόπο μέτρησης της εμβέλειας,
Γιατί λες πως δεν χρησιμοποιεί τον καθιερωμένο τρόπο μέτρησης;

Είτε WLTP στην Ευρώπη, είτε τα αντίστοιχα σε Αμερική και Κίνα, είναι τα πρότυπα που χρησιμοποιούνται.
Προφανώς και όχι, ειδικά αν τα 420 km υπολογίζονται με ταχύτητα 110 km/h
Με 110 km/h βγάζει ~320km, όχι 420km.

Τα 421 χλμ του WLTP, πιθανώς να τα βγάζει με λίγο κάτω από 90km/h, σε ιδανικές συνθήκες εξωτερικής θερμοκρασίας (25-27°C) και χωρίς κλιματισμό, χωρίς φώτα, χωρίς ανηφόρα, χωρίς φθαρμένα ελαστικά, με την ιδανική πίεση στα ελαστικά, σε καλή άσφαλτο, χωρίς αντίθετο αέρα, και με λίγη κατηφόρα. 😂🤣😁

Μην ξεχνάτε το γνωστό γράφημα WLTP αναλόγως θερμοκρασίας, που σε χαμηλές θερμοκρασίες και χωρίς heat pump, πέφτει (το WLTP) κάτω από 240χλμ.🤪🤣😁

Το WLTP πάντα, αυτό που δεν μπορείς να πιάσεις με το iD.3 με κανένα τρόπο.

Κι όμως, η VW δεν δίνει κάτι άλλο πέραν του WLTP των 421 km.

Καλώς ή κακώς, αυτές οι τεχνικές προδιαγραφές, όπως άλλωστε όλες οι τεχνικές προδιαγραφές, θέλουν γνώση για να κατανοηθούν, το όμοιο ισχύει πχ για την ιπποδύναμη σε ένα ice, δηλαδή οκ, είναι εκατό άλογα. Που; Σε ποιο εύρος στροφών; Τι γίνεται παρακάτω και τι παραπάνω; Ποιο το σχεδιάγραμμα ιπποδύναμης και ροπής; Άμα δε τα ξέρεις αυτά, λες απλώς 100 άλογα.
Ε, Να. Γνώση θέλει.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.791
Reaction score
99.409
Γιατί λες πως δεν χρησιμοποιεί τον καθιερωμένο τρόπο μέτρησης;
EV makers have a choice in how to calculate a model’s range. They can use a standard EPA formula that converts fuel-economy results from city and highway driving tests to calculate a total range figure. Or automakers can conduct additional tests to come up with their own range estimate. The only reason to conduct more tests is to generate a more favorable estimate, said Pannone, a retired auto-industry veteran.

Tesla conducts additional range tests on all of its models. By contrast, many other automakers, including Ford, Mercedes and Porsche, continue to rely on the EPA’s formula to calculate potential range, according to agency data for 2023 models. That generally produces more conservative estimates, Pannone said.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.708
Reaction score
138.744
Παπαριές.

Επίσημα EPA τεστς είναι στην Αμερική, και για δω Ευρώπη, είναι επίσημα WLTP τεστς.

Στο site της Tesla, αναγράφονται μόνον επίσημα στοιχεία, βάσει προτύπων.

Αν τυχόν δεν τηρούσε αυστηρά η Τέσλα τα πρότυπα αυτά, πιστεύεις πως δε θα της είχαν κάνει τίποτα οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες; 🤣🤪😁😂

Προσωπικά, από δική μου χρήση του μοντελ Υ, σας έδειξα (λίαν συντόμως) πως βγάζει παραπάνω από το WLTP!

Πότε έδειξα κάτι τέτοιο για το iD.3; 🤪🤣😁😂

Εξ'αρχης για το iD.3 σας έδειχνα πόσα ακριβώς βγάζει, με ποια ταχύτητα κίνησης, πόσα μέσα στην πόλη με τη μικτή χρήση που κάνω, κλπ. Το WLTP των 421 km δεν το έχω πιάσει ποτέ. Νεβερ. Το θεωρώ αδύνατο.

Ε λοιπόν στη μικτή χρήση που κάνω, περιφερειακή οδός και μέσα στην πόλη, το iD.3 βγάζει 70km με το 20% της μπαταρίας, το έχω γράψει δεκάδες φορές. Η μισή διαδρομή (μόνο να πάω στη δουλειά) είναι με 10% μπαταρίας.
Δηλαδή στη δική μου χρήση, μου βγάζει 350 km πραγματικής αυτονομίας, με WLTP 421.

Το Τέσλα βγάζει τα ίδια χιλιόμετρα με 11% μπαταρίας. Έδειξα αρκετές φορές τη μισή διαδρομή με 5,3 έως 5,5% της μπαταρίας. Κάντε τις πράξεις, βγαίνει πάνω από το επίσημο WLTP. 🤪🤣😁😂

Αυτό που πρέπει να συνειδητοποιήσετε όλοι, είναι πως υπάρχει μεγάλος πόλεμος εναντίων της Τέσλα, σε όλα τα "άρθρα" που κυκλοφορούν από οποιοδήποτε "περιοδικό", είτε έντυπο είτε ψηφιακό, για έναν απλό και σαφή λόγο: δεν πληρώνει για διαφήμιση.

Η Τέσλα είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που δεν έχει δώσει ούτε 1$ για διαφήμιση, ποτέ, σε κανέναν.

Και ο νοων, νοειτω.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.013
Reaction score
2.839
[
Πότε έδειξα κάτι τέτοιο για το iD.3; 🤪🤣😁😂

Εξ'αρχης για το iD.3 σας έδειχνα πόσα ακριβώς βγάζει, με ποια ταχύτητα κίνησης, πόσα μέσα στην πόλη με τη μικτή χρήση που κάνω, κλπ. Το WLTP των 421 km δεν το έχω πιάσει ποτέ. Νεβερ. Το θεωρώ αδύνατο.
Γιατί ρε; Γίνεται.
Σα το δικό μου. Με ταχύτητα νεκροφόρας, στο δρόμο για Χαλκιδική παραμονές 15Αύγουστου και θερμοκρασίες Πάσχα. Μόνο ο οδηγός όμως έτσι, όχι οικογένεια - αποσκευές και χαζά... Αυτοί ταξί (Τέσλα πάντα)!

:biggrin: :biggrin:
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.133
Μηνύματα
2.962.957
Members
38.288
Νεότερο μέλος
Audiopain79
Top