alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 17.137
- Reaction score
- 31.067
ποια μεμβράνη έβαλες Κώστα και που? Κόστος?Βέβαια έβαλα και σοβαρή μεμβράνη σε παρμπρίζ και πλαϊνά τζάμια οδηγού συνοδηγού, νανοκεραμική της προκοπής, και είδα σημαντική διαφορά.
Μπήκαν οι LLumar®️ NanoCeramic™️.ποια μεμβράνη έβαλες Κώστα και που? Κόστος?
τελευταία που κοιτούσα, κορυφαίες ήταν οι NEXGARD nanoceramic με IR rejection 99%!
Ειναι διαφορετικο θέμα αυτό.Biased ή όχι
Προφανώς και όχι, ειδικά αν τα 420 km υπολογίζονται με ταχύτητα 110 km/h κι εσύ πηγαίνεις με 130.Προσωπικά δεν εχω εικόνα απο Tesla, αλλά το δικό μου VW εχει advertised range 420km και τον προηγούμενο μήνα στην εθνική είχε πραγματικό 270Km. Να πάρω τηλέφωνο την εταιρία; Να κλείσω ραντεβού για service/έλεγχο;
Γιατί λες πως δεν χρησιμοποιεί τον καθιερωμένο τρόπο μέτρησης;Αυτό όμως είναι διαφορετικό από τον διαφαινόμενο δόλο της Tesla να μην χρησιμοποιεί τον καθιερωμένο τρόπο μέτρησης της εμβέλειας,
Με 110 km/h βγάζει ~320km, όχι 420km.Προφανώς και όχι, ειδικά αν τα 420 km υπολογίζονται με ταχύτητα 110 km/h
EV makers have a choice in how to calculate a model’s range. They can use a standard EPA formula that converts fuel-economy results from city and highway driving tests to calculate a total range figure. Or automakers can conduct additional tests to come up with their own range estimate. The only reason to conduct more tests is to generate a more favorable estimate, said Pannone, a retired auto-industry veteran.Γιατί λες πως δεν χρησιμοποιεί τον καθιερωμένο τρόπο μέτρησης;
Γιατί ρε; Γίνεται.Πότε έδειξα κάτι τέτοιο για το iD.3;
Εξ'αρχης για το iD.3 σας έδειχνα πόσα ακριβώς βγάζει, με ποια ταχύτητα κίνησης, πόσα μέσα στην πόλη με τη μικτή χρήση που κάνω, κλπ. Το WLTP των 421 km δεν το έχω πιάσει ποτέ. Νεβερ. Το θεωρώ αδύνατο.