Διάφορα (αυτοκίνητο - μοτοσυκλέτα)

Μηνύματα
32.175
Reaction score
27.127

Δεν το χωράει ο νους μου ότι αυτό το έκτρωμα θα αρχίσει να κυκλοφορεί επίσημα στο δρόμο!

Με σχεδιασμό που πριν 40 χρόνια θα ήταν ήδη παρωχημένος, μεταχειρισμένα μηχανικά μέρη από Smart! και τιμή 22.000€+ΦΠΑ...

🤬
ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΔΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ 28,000 ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΠΑΝΤΖΑ.....
 





Μηνύματα
225
Reaction score
381
ΑΠΛΑ ΓΕΛΑΕΙ ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ.... :D :p :)
ΤΟ ΠΗΡΕ ΤΟ ΕΣΠΑ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΤΥΠΟΣ?
Αν το πήρε σίγουρα το αξίζει. Μη πει κάποιος κακεντρεχής ότι έχει μπάρμπα από την Κορώνη.
 



Μηνύματα
32.175
Reaction score
27.127
ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΘΟΤΙ ΟΙ ΧΚ ΕΙΧΑΝ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ

Η ΧΚ-Ε ΗΤΑΝ Η ΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
 




Μηνύματα
7.752
Reaction score
2.237
Όλο το αμάξωμα έχει αντικατασταθεί από ανθρακονήματα, όλη η ανάρτηση και ο πίσω άξονας είναι καινούρια lightweight εξαρτήματα, οι ζάντες είναι μαγνησίου, φρένα αναρτήσεις ότι πιο σύγχρονο υπάρχει, ο κινητήρας είναι State of the Art εξέλιξη του κλασικού κινητήρα (για αυτό και βγάζει 250 άλογα από 2.3 λίτρα) το κιβώτιο ουσιαστικά καινούριο και γενικά όλο το αυτοκίνητο είναι καινούριο φτιαγμένο στο χέρι.

Υπόψιν οι original Giula GT σήμερα θεωρούνται το ιερό δισκοπότηρο των "προσιτών" κλασικών αυτοκινήτων και στο εξωτερικό μία καλά διατηρημένη ξεπερνάει εύκολα τις 50.000€.

Σε σύγκριση λοιπόν με τις Singer Porsche οι οποίες είναι το ίδιο πράγμα με βάση μία 911 και το κόστος τους ξεπερνάει το μισό εκατομμύριο (νομίζω πλέον πλησιάζει το εκατομμύριο), θα μπορούσε να την χαρακτηρίσει κανείς και ευκαιρία.

Τα πάντα στη ζωή άλλωστε είναι σχετικά.
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.543
Reaction score
12.464
Όλο το αμάξωμα έχει αντικατασταθεί από ανθρακονήματα, όλη η ανάρτηση και ο πίσω άξονας είναι καινούρια lightweight εξαρτήματα, οι ζάντες είναι μαγνησίου, φρένα αναρτήσεις ότι πιο σύγχρονο υπάρχει, ο κινητήρας είναι State of the Art εξέλιξη του κλασικού κινητήρα (για αυτό και βγάζει 250 άλογα από 2.3 λίτρα) το κιβώτιο ουσιαστικά καινούριο και γενικά όλο το αυτοκίνητο είναι καινούριο φτιαγμένο στο χέρι.

Υπόψιν οι original Giula GT σήμερα θεωρούνται το ιερό δισκοπότηρο των "προσιτών" κλασικών αυτοκινήτων και στο εξωτερικό μία καλά διατηρημένη ξεπερνάει εύκολα τις 50.000€.

Σε σύγκριση λοιπόν με τις Singer Porsche οι οποίες είναι το ίδιο πράγμα με βάση μία 911 και το κόστος τους ξεπερνάει το μισό εκατομμύριο (νομίζω πλέον πλησιάζει το εκατομμύριο), θα μπορούσε να την χαρακτηρίσει κανείς και ευκαιρία.

Τα πάντα στη ζωή άλλωστε είναι σχετικά.
Οι πληροφοριες που δίνεις είναι σωστές αλλά το αυτοκινητο είναι custom και δεν έχει καμία σχέση με το αυθεντικό!
Δεν θα το προτιμήσει κανένας σοβαρός συλλέκτης και σε αυτά τα χρήματα,παρόλο που είμαι alfisti,θα έπαιρνα ένα σύγχρονο ακόμη και αν ήταν το τριακοστό πέμπτο της συλλογής μου:)
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.953
Reaction score
32.941
Περισσότερα θερμικά καίγονται παρά ηλεκτρικά. Μόνο που στο θερμικό σβήνει εύκολα, στο ηλεκτρικό καληνύχτα.
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.953
Reaction score
32.941
Από τις παραπάνω εικόνες, δεν το βλέπω...
Είτε θερμικό είτε ηλεκτρικό πάει για πέταμα. Το "αλλά" με το ηλεκτρικό είναι πως η πηγή ενέργειας της φωτιάς δεν σταματά να την τροφοδοτεί όσο νερό και αν πέσει, με αποτέλεσμα να επεκτείνεται η ζημιά και σε διπλανά οχήματα, κτήρια κ.α.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.906
Μηνύματα
3.033.769
Members
38.519
Νεότερο μέλος
papaevagelouv
Top