Διάφορα (αυτοκίνητο - μοτοσυκλέτα)

Μηνύματα
32.505
Reaction score
27.413

Δεν το χωράει ο νους μου ότι αυτό το έκτρωμα θα αρχίσει να κυκλοφορεί επίσημα στο δρόμο!

Με σχεδιασμό που πριν 40 χρόνια θα ήταν ήδη παρωχημένος, μεταχειρισμένα μηχανικά μέρη από Smart! και τιμή 22.000€+ΦΠΑ...

🤬
ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΔΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ 28,000 ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΠΑΝΤΖΑ.....
 





Μηνύματα
232
Reaction score
402
ΑΠΛΑ ΓΕΛΑΕΙ ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ.... :D :p :)
ΤΟ ΠΗΡΕ ΤΟ ΕΣΠΑ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΤΥΠΟΣ?
Αν το πήρε σίγουρα το αξίζει. Μη πει κάποιος κακεντρεχής ότι έχει μπάρμπα από την Κορώνη.
 



Μηνύματα
32.505
Reaction score
27.413
ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΘΟΤΙ ΟΙ ΧΚ ΕΙΧΑΝ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ

Η ΧΚ-Ε ΗΤΑΝ Η ΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
 




Μηνύματα
7.756
Reaction score
2.243
Όλο το αμάξωμα έχει αντικατασταθεί από ανθρακονήματα, όλη η ανάρτηση και ο πίσω άξονας είναι καινούρια lightweight εξαρτήματα, οι ζάντες είναι μαγνησίου, φρένα αναρτήσεις ότι πιο σύγχρονο υπάρχει, ο κινητήρας είναι State of the Art εξέλιξη του κλασικού κινητήρα (για αυτό και βγάζει 250 άλογα από 2.3 λίτρα) το κιβώτιο ουσιαστικά καινούριο και γενικά όλο το αυτοκίνητο είναι καινούριο φτιαγμένο στο χέρι.

Υπόψιν οι original Giula GT σήμερα θεωρούνται το ιερό δισκοπότηρο των "προσιτών" κλασικών αυτοκινήτων και στο εξωτερικό μία καλά διατηρημένη ξεπερνάει εύκολα τις 50.000€.

Σε σύγκριση λοιπόν με τις Singer Porsche οι οποίες είναι το ίδιο πράγμα με βάση μία 911 και το κόστος τους ξεπερνάει το μισό εκατομμύριο (νομίζω πλέον πλησιάζει το εκατομμύριο), θα μπορούσε να την χαρακτηρίσει κανείς και ευκαιρία.

Τα πάντα στη ζωή άλλωστε είναι σχετικά.
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.566
Reaction score
12.549
Όλο το αμάξωμα έχει αντικατασταθεί από ανθρακονήματα, όλη η ανάρτηση και ο πίσω άξονας είναι καινούρια lightweight εξαρτήματα, οι ζάντες είναι μαγνησίου, φρένα αναρτήσεις ότι πιο σύγχρονο υπάρχει, ο κινητήρας είναι State of the Art εξέλιξη του κλασικού κινητήρα (για αυτό και βγάζει 250 άλογα από 2.3 λίτρα) το κιβώτιο ουσιαστικά καινούριο και γενικά όλο το αυτοκίνητο είναι καινούριο φτιαγμένο στο χέρι.

Υπόψιν οι original Giula GT σήμερα θεωρούνται το ιερό δισκοπότηρο των "προσιτών" κλασικών αυτοκινήτων και στο εξωτερικό μία καλά διατηρημένη ξεπερνάει εύκολα τις 50.000€.

Σε σύγκριση λοιπόν με τις Singer Porsche οι οποίες είναι το ίδιο πράγμα με βάση μία 911 και το κόστος τους ξεπερνάει το μισό εκατομμύριο (νομίζω πλέον πλησιάζει το εκατομμύριο), θα μπορούσε να την χαρακτηρίσει κανείς και ευκαιρία.

Τα πάντα στη ζωή άλλωστε είναι σχετικά.
Οι πληροφοριες που δίνεις είναι σωστές αλλά το αυτοκινητο είναι custom και δεν έχει καμία σχέση με το αυθεντικό!
Δεν θα το προτιμήσει κανένας σοβαρός συλλέκτης και σε αυτά τα χρήματα,παρόλο που είμαι alfisti,θα έπαιρνα ένα σύγχρονο ακόμη και αν ήταν το τριακοστό πέμπτο της συλλογής μου:)
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.326
Reaction score
33.263
Περισσότερα θερμικά καίγονται παρά ηλεκτρικά. Μόνο που στο θερμικό σβήνει εύκολα, στο ηλεκτρικό καληνύχτα.
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.326
Reaction score
33.263
Από τις παραπάνω εικόνες, δεν το βλέπω...
Είτε θερμικό είτε ηλεκτρικό πάει για πέταμα. Το "αλλά" με το ηλεκτρικό είναι πως η πηγή ενέργειας της φωτιάς δεν σταματά να την τροφοδοτεί όσο νερό και αν πέσει, με αποτέλεσμα να επεκτείνεται η ζημιά και σε διπλανά οχήματα, κτήρια κ.α.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.287
Μηνύματα
3.047.240
Members
38.538
Νεότερο μέλος
intergrale
Top