Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσυκλέτα)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.584
Reaction score
30.486
Από τις παραπάνω εικόνες, δεν το βλέπω...
Είτε θερμικό είτε ηλεκτρικό πάει για πέταμα. Το "αλλά" με το ηλεκτρικό είναι πως η πηγή ενέργειας της φωτιάς δεν σταματά να την τροφοδοτεί όσο νερό και αν πέσει, με αποτέλεσμα να επεκτείνεται η ζημιά και σε διπλανά οχήματα, κτήρια κ.α.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.753
Reaction score
42.920
Περισσότερα θερμικά καίγονται παρά ηλεκτρικά. Μόνο που στο θερμικό σβήνει εύκολα, στο ηλεκτρικό καληνύχτα.
Ξέρουμε ποσοστά;
Ποσά δηλαδή στο σύνολο κάθε κατηγορίας;

Για αυτά που έβαλες πιο πάνω υπάρχουν περισσότερα στοιχεία; Μάρκα, μοντέλο, πότε, αιτία, κλπ…
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.584
Reaction score
30.486
Ξέρουμε ποσοστά;
Ποσά δηλαδή στο σύνολο κάθε κατηγορίας;

Για αυτά που έβαλες πιο πάνω υπάρχουν περισσότερα στοιχεία; Μάρκα, μοντέλο, πότε, αιτία, κλπ…
Έχω ανεβάσει στοιχεία από τις ασφαλιστικές στην Αμερική παλιότερα στο θέμα των ηλεκτρικών. Αν θυμάμαι καλά η διαφορά είναι 1/1000.

Δυστυχώς δεν υπάρχουν στοιχεία παρά μόνο φωτογραφίες. Εγώ τουλάχιστον δεν έχω πληροφορίες.

Edit: θυμήθηκα που έγραφε πως αυτό στα Γρεβενά ήταν Land Rover. Με αυτό θυμήθηκα και το περιστατικό που είχε γείτονας μας με Freelander πριν πολλά χρόνια. Πήρε φωτιά στο γκαράζ στα καλά καθούμενα. Δεν έμεινε τίποτα. Ευτυχώς ήταν μακριά από το σπίτι. Δίπλα μας μένει. Ούτε 50m στην ευθεία.

Στο περιστατικό στην Κοζάνη από τις φωτογραφίες καταλαβαίνω πως είναι Panda.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.473
Reaction score
1.555
ΤΙ ΜΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΤΟ?

1962 ΚΥΒΙΚΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΔΙΛΙΤΡΑ ΜΕ 128-133 ΑΛΟΓΑ.

ΕΙΧΑ ΤΖΟΥΛΙΑ ΤΟΥ 74 ΜΕ ΔΙΛΙΤΡΟ ΜΟΤΕΡ ΚΑΙ ΜΠΕΡΛΙΝΑ 2000.

Πρώτον ζηλεύω πολύ, θα ήθελα οποιαδήποτε από τις δύο.

Παρότι τα 1962 κυβικά έχω διαβάσει επανειλημμένα ότι ήταν ξεχείλωμα του κινητήρα όσο δεν πάει άλλο, από ότι λέει η Alfaholics τα 2.3 λίτρα προέρχονται από υπερκυβισμένο δίλιτρο κινητήρα Twin Spark (άρα είτε από δίλιτρη 75, είτε από 155, είτε από GTV/Spider 916) με μεγαλύτερη διαδρομή, κατα παραγγελία κατασκευή νέου στροφαλοφόρου κλπ. Στην πράξη μάλλον μένει μόνο το block και η κυλινδροκεφαλή, με επιμέρους τροποποιήσεις και αυτές όμως.
Οι πληροφοριες που δίνεις είναι σωστές αλλά το αυτοκινητο είναι custom και δεν έχει καμία σχέση με το αυθεντικό!
Δεν θα το προτιμήσει κανένας σοβαρός συλλέκτης και σε αυτά τα χρήματα,παρόλο που είμαι alfisti,θα έπαιρνα ένα σύγχρονο ακόμη και αν ήταν το τριακοστό πέμπτο της συλλογής μου:)
Μα αφού το γράφω ότι έχει ένα κάρο βελτιώσεις, πως θα μπορούσε να είναι το συγκεκριμένο αυθεντικό;

Η συλλεκτικότητα βέβαια είναι σχετική. Οι 911 singer π.χ. παρότι δεν έχουν τίποτα αυθεντικό, δεν νομίζω ότι θα πιάνουν σε λίγα χρόνια λίγα χρήματα, σε καμία περίπτωση λιγότερα από όσο αγοράστηκαν.

Αλλά αυτός που θέλει αυτοκίνητο όπως βγήκε από το εργοστάσιο τη δεκαετία του 60 προφανώς θα πρέπει να κοιτάξει αλλού.

Αυτό που κάνει η alfaholics είναι η καλύτερη δυνατή εκδοχή της Giulia, με χρήση σύγχρονης τεχνολογίας: Μία επίδειξη των δυνατοτήτων μίας πλατφόρμας σχεδιασμένης 60 χρόνια πριν ακόμη και σήμερα, με χρήση τελευταίας τεχνολογίας σε επιμέρους στοιχεία.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.494
Reaction score
7.879
Δυστυχώς δεν υπάρχουν στοιχεία παρά μόνο φωτογραφίες. Εγώ τουλάχιστον δεν έχω πληροφορίες.

Edit: θυμήθηκα που έγραφε πως αυτό στα Γρεβενά ήταν Land Rover.
Το άλλο στην Κοζάνη είναι Panda, φαίνεται.
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.753
Reaction score
42.920
Και από τι ανάβουν τα γ@μήδια;
Μπορώ να φανταστώ μια μηχανή ολόχρηστη στα λάδια να αρπάζει αλλά και πάλι θέλει κάποιο σπινθήρα να ξεκινήσει, μόνο με υψηλές θερμοκρασίες μου φαίνεται πολύ δύσκολο, θα είχανε καεί τα μισά :biggrin:.
Και στο γκαράζ στα καλά καθούμενα αδιανόητο :o
 


Μηνύματα
16.553
Reaction score
23.489
όταν ολοκαίνουριο όχημα, που έχει βγεί λιγότερες από 20 ώρες από τον τελευταίο ποιοτικό έλεγχο του εργοστασίου αναφλέγεται - ακινητοποιημένο και σβηστό- κατά την μεταφορά, να υποθέσετε οτι δεν χρειάζεται μόνο πλημμελής συντήρηση αλλά και κατασκευαστικές δυσλειτουργίες.
άλλες φορές βγαίνουν στη φόρα γρήγορα, άλλες μετά από χρήση.

πάντως φωτιά μπορεί να ανάψει από ένα μικρό 1.5αρι καλωδιάκι, που θα ακουμπήσει εκεί που δεν πρέπει και στην πλεξούδα που βρίσκεται θα λιώσει τα διπλανά του και μετά ανάλογα τον σχεδιασμό κάπου θα σταματήσει η ζημιά ή δε θα σταματήσει.

φωτεινό παράδειγμα τα saab 30 χρόνια πίσω, που η αναμονή σύνδεσης του εργοστασιακού συναγερμού ήταν ανασφάλιστη και όποιος εγκαταστάτης δεν το γνώριζε το ανακάλυπτε με άσχημο τρόπο.
το saab 9000 πχ εκείνης της εποχής δεν το ακουμπούσε κανένας για συναγερμό εκτός από τον Καλογερόπουλο (τω καιρώ εκείνο) , σε όλους τους άλλους είχε τύχει και απο ένα καμένο αυτοκίνητο.

γενικά υπάρχουν κατασκευαστικές/σχεδιαστικές αστοχίες σε πολλά οχήματα.
οι αναφλέξεις πχ hyundai με κινητήρα 2.4 στην αμερική είναι συνηθέστερες του αναμενόμενου
 




n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.977
Reaction score
12.739

Δεν το χωράει ο νους μου ότι αυτό το έκτρωμα θα αρχίσει να κυκλοφορεί επίσημα στο δρόμο!

Με σχεδιασμό που πριν 40 χρόνια θα ήταν ήδη παρωχημένος, μεταχειρισμένα μηχανικά μέρη από Smart! και τιμή 22.000€+ΦΠΑ...

🤬

Πέφτω από τα σύννεφα
 






alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.584
Reaction score
30.486

Μηνύματα
163
Reaction score
113
Έχω ανεβάσει στοιχεία από τις ασφαλιστικές στην Αμερική παλιότερα στο θέμα των ηλεκτρικών. Αν θυμάμαι καλά η διαφορά είναι 1/1000.
Αυτά τα νούμερα είναι παραπλανητικά, με την έννοια οτι δεν λαμβάνεται υπόψιν η χρονολογία του οχήματος(καθώς τα περισσότερα ηλεκτρικά ήταν καινούργια, με το πιο ηλικιωμένο να ειναι του 2012, ενω υπήρχαν ICE 20+ετιας), καθως και τα χιλιόμετρα του αμαξιού, μιας και ανάφλεξη ανα πχ 100.000χλ πορείας, είναι πιο ορθο μέτρο σύγκρισης. Παρόλα αυτά, και απο αλλες πηγες, φαίνεται η πιθανότητα πυρκαγιάς να είναι μικρότερη ή στην χειρότερη ιση, για τα ηλεκτρικά σε σχεση με τα ICE.

Αυτό που θα με ενδιέφερε προσωπικά είναι η ανάλυση των συνθηκών της ανάφλεξης, eg φόρτιση, τρακάρισμα, στάθμευση, πορεία κτλπ.. αμα γνωρίζει κάποιος κατι, καθως και τον κατασκευαστή, μάλλον μείζονος σημασίας στοιχείο, με μεγάλη απόκλιση.
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.590
Μηνύματα
2.945.313
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Ants
Top