Tesla

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.715
Reaction score
138.767
Μεταφέρω αυτούσιο το ποστ από την ομάδα στο Facebook (Tesla Owners Greece), για το "Τesla Οwners Club", ώστε όποιος ιδιοκτήτης Τέσλα θέλει να ασχοληθεί, να συμμετέχει, κλπ:



Επίσημη ανακοίνωση του συλλόγου ιδιοκτητών Tesla Ελλάδος (Tesla Owners Greece).

Θα θέλαμε να παρουσιάσουμε τον σύλλογο που βρίσκεται πίσω από το συγκεκριμένο group του facebook. Συνημμένο μπορείτε να βρείτε το καταστατικό του συλλόγου.

Ελπίζουμε οτι νέοι και υπάρχοντες ιδιοκτήτες Tesla θα αγκαλιάσουν αυτή την προσπάθεια και θα βοηθήσουν ώστε να εξελιχθεί περαιτέρω.

Στην αυριανή συνάντηση θα υπάρχει η δυνατότητα για νέες εγγραφές στον σύλλογο για όποιον το επιθυμεί.

1. Η Ιστορία

Ο σύλλογος δημιουργήθηκε αρχικά ως ενα group στο facebook, απο μια πρώτη συζήτηση στο tesla fans περίπου τον Ιανουάριο του 2021 οταν η κοινότητα των ιδιοκτητών άρχισε να μεγαλώνει με την έλευση της Tesla στην Ελλάδα, καθώς και με πολλούς ιδιοκτήτες σε αναμονή για παραλαβή του οχήματος του. Η αρχική ιδέα ήταν για μια ομάδα που θα συμμετέχουν μόνο ιδιοκτήτες ή μελλοντικοί ιδιοκτήτες με αυτοκίνητο σε παραγγελία. Σε αυτή την ομάδα θέλαμε να συζητάμε οτιδήποτε σχετικό με την ιδιοκτησία του αυτοκινήτου καθώς και να βοηθάμε νέους χρήστες με τυχόν ερωτήσεις και προβλήματα.
Στην συνέχεια η ιδέα εξελίχθηκε με την προοπτική να δημιουργηθεί ενα club που θα είναι αναγνωρισμένο από την ίδια την Tesla και θα συμμετέχει στην διεθνή κοινότητα ιδιοκτητών Tesla.

Τον μάρτιο του 2021 ερχόμενοι σε επικοινωνία με την Tesla για να συμμετάσχουμε στο πρόγραμμα, μια από τις απαιτήσεις ήτανε να υπάρχει μη κερδοσκοπική νομική οντότητα. Αποφασίστηκε τελικά να ακολουθηθεί η οδός του σωματείου, η οποία απαιτούσε 20 μέλη κατ ελάχιστον. Επειδή η προσπάθεια είχε ήδη αντιμετωπίσει κάποια προβλήματα και για να γίνει πιο εύκολη και γρήγορη η διαδικασία δημιουργήθηκε ένας πυρήνας με τους 20 φίλους της ομάδας που χρειαζόντουσαν για την σύσταση του σωματείου και τον Μάιο κατατέθηκαν τα έγγραφα.

Τον Ιούνιο του 2021 η Tesla αποδέχθηκε το TOG ως επίσημο Τesla Οwners Club και το προσωρινό ΔΣ υπέγραψε το license agreement με την Tesla.

Τον Οκτώβριο του 2021 έγιναν εκλογές για την ανάδειξη του ΔΣ του TOG. Το νέο ΔΣ διαμορφώθηκε ώς:
Πρόεδρος: Γιώργος Καρακατσάνης
Αντιπρόεδρος: Χρήστος Δάρρας
Γραμματέας: Ματίνα Παντελάκη
Ταμίας: Χρήστος Κιρτσαλίδης
Μέλος: Δημήτρης Δολαψάκης
Αναπληρωματικό Μέλος: Kωνσταντίνος Χρήστου
Αναπληρωματικό Μέλος: Θάνος Τουρτούρας

Επίσης τον ίδιο μήνα μια σημαντική επιτυχία του TOG ήταν η συμμετοχή στο Giga-Fest, το επίσημο festival της Tesla για το άνοιγμα του εργοστασίου στο Βερολινο με 10 προσκλήσεις. Αυτός ήταν ο μέγιστος αριθμός προσκλήσεων που δόθηκε ανα club, ακόμα και σε club που αριθμούσαν χιλιάδες μέλη.

2. Παροχές απο την Tesla προς τα Tesla Owners Club
α) Δικαίωμα χρήσης του λογοτύπου της Tesla σε ρούχα παραγωγής του συλλόγου (παράδειγμα το συλλεκτικό φούτερ Giga-Fest)
β) Χρήση των εγκαταστάσεων της Tesla μια φορά ετησίως για Club Event βάση διαθεσιμότητας
γ) διανομή καρτών του club απο το Service center
δ) Συμμετοχή στην πλατφόρμα Engage

3. Γιατί να συμμετάσχω στον σύλλογο TOG ως μέλος;
α) Ένωσε την φωνή σου με αυτή άλλων ιδιοκτητών για θέματα που αφορούν την Tesla αλλά και γενικότερα την ηλεκτροκίνηση. Ο Σύλλογος έχει θεσμικό ρόλο και με μια ισχυρή βάση με μεγάλο αριθμό μελών θα μπορούσε να έχει λόγο.
β) Συμμετοχή στις εργασίες και στις αποφάσεις του συλλόγου κατά την γενική συνέλευση
γ) Αποκλειστικές προσφορές και εκπτώσεις για τα μέλη
δ) Προτεραιότητα για τα μέλη σε εκδηλώσεις με περιορισμένη διαθεσιμότητα (π.χ. Giga-Fest).
ε) Προαιρετικό Supporters Pack με ρούχα και αξεσουάρ του συλλόγου
στ) Υποστήριξη σε τυχόν πρόβλημα με το αυτοκίνητο μέσω της συνεργασίας με την Tesla αλλα και με όλα τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά Owners Clubs.

4. Πως θα μπορέσω να συμμετάσχω στον σύλλογο TOG;

α) Εκδήλωση ενδιαφέροντος στο email [email protected]
β) Ετήσιο κόστος συνδρομής 50 ευρώ, προαιρετικά επιπλέον κόστος 50 ευρώ για το Supporters Pack με ρούχα και είδη του συλλόγου(διαθέσιμο μελλοντικά)

5. Πως μπορώ να βοηθήσω το TOG;
Ζητείτε βοήθεια:
α) στην λειτουργία των λογαριασμών του συλλόγου στα social media. twitter, instagram, youtube
α2) στην δημιουργία υλικού για τα παραπάνω μέσα (drone, βιντεοσκόπηση, κτλπ)
β) στην δημιουργία και ενημέρωση της ιστοσελίδας του συλλόγου (www.tesla-owners.gr)
γ) στην δημιουργία της πολιτικής GDPR του συλλόγου
δ) στην διοργάνωση εκδηλώσεων του συλλόγου

6. Μελλοντικές πιθανές δράσεις
α) Μεγάλες συναντήσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
β) Ετήσια συνάντηση όλων των μελών
γ) Εκδήλωση και μαθήματα σε πίστα σχολής ασφαλούς, τεχνικής και advanced οδήγησης.
δ) Christmas Party / πιθανή εκδήλωση στις εγκαταστάσεις της Tesla
ε) Οργάνωση ταξιδιών / πρόταση διαδρομών για το εξωτερικό

7. Οι συνεργασίες του συλλόγου
Ο σύλλογος έχει επιλέξει ως επίσημο ασφαλιστικό φορέα για τα αυτοκίνητα την Interamerican/Anytime. Εκτός απο την έκπτωση του 10% που διαπραγματεύτηκε για όλους τους ιδιοκτήτες Tesla ανεξαιρέτως, η Anytime θα πραγματοποιεί ετήσια χορηγία στο ταμείο του συλλόγου.
10% έκπτωση για τα μέλη για ενοικίαση Tesla απο την wheelyou.gr
Προσφορά για κεραμική επίστρωση απο την CrystalClear.gr (από 900 ευρώ+φπα απο 1400 ευρώ+φπα και 10% έκτπωση στο ηλεκτρονικό και φυσικό κατάστημα)
Υπο συζήτηση με Michelin/Pirelli για έκπτωση στα ελαστικά

8. Που χρησιμοποιούνται οι συνδρομές και οι πόροι του συλλόγου
α) για να καλύψουν τα ετήσια έξοδα του συλλόγου (π.χ. λογιστές)
β) αποκλειστικά για δράσεις που αφορούν τα μέλη του συλλόγου (εκδηλώσεις/party κτλπ)

9. Τρόποι επικοινωνίας
Ιδέες, προτάσεις, ερωτήσεις?
[email protected] η ελάτε σε επαφή με ένα από τα μέλη του Δ.Σ. στο messenger.

ΥΓ. Υπάρχει στο εν λόγω ποστ, λινκ με το καταστατικό του TOC.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.183
Reaction score
85.805
Στο δια ταύτα: αν νομίζεις πως δε τους κράζουμε, κάνεις λάθος. Πέφτει πολύ κράξιμο και οι απαιτήσεις είναι πολλές.
Θα συνεχίσω να το νομίζω, όσο το κράξιμο πέφτει στα κλειστά γκρουπ κατόχων.
Αυτό δεν τους τσούζει τόσο, όσο θα τους έτσουζε να γράφονται αυτά τα προβλήματα στα πιο "ανοιχτά" γκρουπ, όπως πχ αυτό της Ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα. Εκεί δεν βλέπω γκρίνια, μόνο πόσο χαρούμενοι είναι όλοι οι ιδιοκτήτες.

Βρε να είστε χαρούμενοι, σούπερ είναι τα αυτοκίνητα σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αλλά δεν γίνεται η Βουδαπέστη να έχει μόνη της πιο πολλές θέσεις φόρτισης από όλη την Ελλάδα.

Αν είχα εγώ Tesla θα τους είχα ξεφωνίξει άγρια, και ας ήμουν πανευτυχής με το όχημα.
 


D

deleted user 10898

Guest
Πήρε ένας φίλος Υ το έβαλε disco mode και τώρα τα πιτσιρίκια με έχουν ζαλίσει. Μετά έπαιζαν παιχνίδι στο ταμπλετ και έστριβαν με το τιμόνι. Τι είναι αυτά ρε; Βάζουν τα παιδάκια να ανεβάζουν τις πωλήσεις…
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.715
Reaction score
138.767
2 σελίδες με χρεώσεις Τέσλα φορτίσεων..

Τιμή kWh από 0.28 έως 0.38..

1000008285.png


1000008286.png


Πήρα και το κατάλληλο εργαλείο για την πόρσε μου:

1000008288.jpg


Θα κάτσω δω να δουλεύω "πόρτα".

1000008287.jpg


Γειά σας, χάρηκα. 👋👋👋
 





costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.715
Reaction score
138.767
1000008405.jpg


Πρασινολαδί λίγο σανχρυσαφί, πολύ πιο καλό από κοντά από ότι φαίνεται στη φωτογραφία, όπως το είδα λάιβ εντυπωσιάστηκα. Βουδαπέστη.

ΥΓ. Πολλά λεφτά πινακίδα..

ΥΓ.2. Δείτε τις πιο ακριβές πινακίδες (UK)

 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.183
Reaction score
85.805
Δείτε τις πιο ακριβές πινακίδες (UK)
Έχω δει στο Chelsea πάνω στον Τάμεση, παρκαρισμένα σε σπιτικό πάρκινγκ δίπλα δίπλα μια Aston Martin και μια Bentley. Οι πινακίδες ήταν στο ένα 2B και στο άλλο ORNOT2B (ή κάπως έτσι)
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.715
Reaction score
138.767
Σόφια, γέμισα 100% (τρώγαμε κάτι ψιλά, και για άλλη μια φορά καθυστέρησα να ξεκουμπώσω).

Ξεκινάω 16:49'.
Μου λέει θα φτάσω σπίτι με:

1000008437.jpg


Με 29% μπαταρία, στις 20:45', μετά από 313km.
Υπ'οψιν, έχει και αλλαγή ώρας.

Μετά από 313km, έφτασα όντως σπίτι, ήταν 20:39' (2:50' μου πήρε) και με 32% μπαταρία (δηλαδή μου έμεινε το 1/3 της μπαταρίας, και με τα 2/3 έβγαλα 313χλμ):

1000008438.jpg


Καμία "οικονομική" οδήγηση πουθενά. Σερβία είχε αρκετές διαδρομές με νόμιμο όριο 140, πήγαινα 145.

Γενικώς πήγαινα λίγο πάνω από τα όρια, και για λίγα σημεία το πάτησα λίγο παραπάνω.

Είχαμε καθυστέρηση κάνα μισάωρο στα σύνορα.

1000008441.jpg


Αυτοκίνητο φουλ φορτωμένο με 7 βαλίτσες πράματα, 25 μπουκάλια κρασί, κλπ κλπ κλπ...

Τέσλα Loooong range.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.715
Reaction score
138.767
Το λοιπόν, το road trip με το Tesla model Y LR, ολοκληρώθηκε επιτυχώς! ❤

Χονδρικά η διαδρομή ήταν αυτή:

1000008284.jpg


Το σύνολο των χιλιομέτρων και η μέση κατανάλωση:

1000008442.jpg


Ομολογουμένως, η μέση κατανάλωση ανέβηκε εξ'αιτιας της Γερμανίας🤣😁🤪, διότι στους χωρίς όρια ταχύτητας γερμανικούς αυτοκινητόδρομους, το τερμάτισα όσο μπορούσα.. Μέχρι 217 πάει, αλλά πάει ΠΟΛΥ ΓΡΉΓΟΡΑ μέχρι εκεί, και πάνω από 210 ήμουν όσο μπορούσα..

Εντάξει, γενικά μιλάμε για αυτοκινητόδρομους, και ήμουν μονίμως λίγο πάνω από τα όρια. Οι περισσότεροι αυτοκινητόδρομοι ήταν με νόμιμο όριο 130.

Καλοκαίρι, ζέστη έως καύσωνας (είδαμε και 45-αρια) και εννοείται, φουλ κρύο μέσα στο αυτοκίνητο, και σταματημένο όταν ήταν στον ήλιο, ακόμα και για 5-6 ώρες, το είχα ανοιχτό να μένει κρύο. 🤪😁🤣

Φορτίσεις μόνον σε Τέσλα σουπερτσάρτζερς, δεν ασχολήθηκα καθόλου με το θέμα, όλα τα κανόνισε το αυτοκίνητο. Πραγματικά απροβλημάτιστα, γρήγορα, ξένοιαστα. Μεγάλη υπόθεση..😎

Σε κάποια ξενοδοχεία, φορτισα δωρεάν, με εξαίρεση ένα 10-ευρο που κυριολεκτικά μου έκλεψε κάποιος πάροχος της Ισπανίας, σκέτη ταλαιπωρία όλη η ιστορία, κακώς ασχολήθηκα.

Το συνολικό κόστος των Τέσλα φορτίσεων, ήταν 575€.

Συν 10€ η βλακεία, πάει 585€ για 10.670 χλμ, οπότε το εν λόγω ταξίδι μου κόστισε 5,48€/100km.

Εν τω μεταξύ, έβλεπα κόστος βενζίνης πάνω από 2€ το λίτρο, στις περισσότερες χώρες..

Αν δεν είχα δωρεάν φορτίσεις (είτε σε Τέσλα σουπερτσάρτζερς είτε σε ξενοδοχεία) τότε η μέση κατανάλωση 18,6 kWh/100km με μέση τιμή χρέωσης στην Τέσλα 35¢/kWh σημαίνει ότι θα μου κόστιζε 6,5€/100km..

Τέσλα, και πάλι Τέσλα. ❤❤❤
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.715
Reaction score
138.767
Σε 2 μήνες κτήσης, έχω γράψει 17 χιλιάδες χιλιόμετρα..

Μια κριτική ως τώρα, 10 θετικά στοιχεία, 10 αρνητικά.

Θετικά στοιχεία:

1. Γκάζι, πολλή δύναμη. Υπερβολικά πολλή. Μονίμως το έχω στο chill mode, διότι στο standard με τρομάζει... Τραβάει γερά, άμεσα, τρομακτικά. Δε σπινιαρει ποτέ, φεύγει σφαίρα ανά πάσα στιγμή. Επιδόσεις Σούπερκαρ, σε τιμή ..Καρ. 👍

2. Πολύ καλό "κράτημα", "στήσιμο", "στρίψιμο". Ωραίο μικρής διαμέτρου τιμόνι, χοντρό, άμα το συνηθίσεις λίγο, είναι θαυμάσιο. Μεγάλης ακρίβειας κι ευαισθησίας. 👍

3. Φρένα άγκυρα ⚓. Πραγματικά. 👍

4. Σοφά στημένη ανάρτηση. Δεν είναι σκληρή, δεν είναι μαλακή. Αδιάφορες εντελώς οι λακούβες, ας έχει ότι θέλει ο δρόμος, σε όποια ταχύτητα κίνησης θες. Δε μασάει, πάει παντού, απροβλημάτιστα.

5. Κλιματισμός για σεμινάριο. Μπορεί να σε παγώσει, με 45°C έξω. Να τουρτουρίζεις από το κρύο, σα να σε έχωσαν σε καταψύκτη. Και δεν περνάνε μυρωδιές από έξω. Ούτε τα καυσαέρια της εξάτμισης του μπροστινού σου, ούτε τίποτα. Φίλτρα της προκοπής.

6. Ηχοσύστημα που παίζει καλύτερα από την συντριπτική πλειοψηφία των σεταπ των μελών του εδώ φόρουμ, άνευ πλάκας. Immersive experience, με upmixing δικαναλων από τινταλ και σποτιφαι, με εξαιρετικό αποτέλεσμα. Παίζει τα Dolby Atmos κανονικά. Μπάσο της προκοπής, ισχυρό και με έκταση και ατάκα. Εντυπωσιακός ήχος, υψηλότατου SPL.

7. Ποιότητα υλικών εσωτερικού. Τεχνοδερμα σε καθίσματα, εξαιρετικής υφής και δείχνει πολύ ανθεκτικό. Μαλακά υλικά παντού, εντελώς παντού, δεν έχει τριγμούς όλο το ταμπλό σε καμία περίπτωση, ούτε σε μπάσο από το ηχοσύστημα σε στάθμες να χαλάνε τα αυτιά σου.

8. Χώροι απλετοι, ατελείωτοι. Ποιο οκταβια, εδώ έχουμε απίστευτους χώρους... Άνετο και στους πίσω επιβάτες, οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να αλλάζουν κλίση στην πλάτη, να γίνεται πιο "ξαπλωτή" η θέση. Πολύ ωραίο κάθισμα γενικά.

9. Infotainment έτη φωτός μπροστά από οποιονδήποτε άλλον κατασκευαστή EV. Οθόνη χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση ποτέ, δυνατότητες ατελείωτες. Σοφτγουερ της προκοπής, και ΟΤΑ συνεχώς. Δεν παίζεται στο σοφτγουερ, είναι 15 κλάσεις πάνω από οτιδήποτε άλλο, απλώς δεν υπάρχει σύγκριση. Και auto pilot για σεμινάριο.

10. Δίκτυο ταχυφορτιστων στην Ευρώπη, να μην ασχολείσαι με το θέμα. Ευκολία σε κάθε λεπτομέρεια. Πχ πιάνεις το καλώδιο να το συνδέσεις, και ανοίγει το καπάκι πάνω από το πίσω φλας του αυτοκινήτου, να φανεί το βύσμα. Βγάζεις το καλώδιο, κλείνει μόνο του το καπάκι. Ποια apple? Εδώ το έχουν τερματίσει, δε θέλει καν τηλέφωνο, όχι app.. και ταχύτητα φόρτισης κορυφαία, που σε συνδυασμό με το εκπληκτικό efficiency, κάνει την αυτονομία πραγματικά long range, όχι αστεία.


Μειονεκτήματα:

1. Εμένα έχει τριγμούς η πλάτη του πίσω καθίσματος. Δεν έχουν άλλα μοντελ Υ το ίδιο πράγμα, εμένα το έχει, είναι ενοχλητικό. Ο άνθρωπος του mobile service που ήρθε να το φτιάξει, δε το έφτιαξε. Θα περιμένω νέα επίσκεψη για επισκευή. Ταλαιπωρία..

2. Ποιότητα συναρμογής. Δεν έχουν φτάσει τα γερμανικά. Σε μένα η πόρτα του συνοδηγού είναι "πεσμένη" περίπου 1 χιλιοστό. Θέλει λαμαρινά για να το φέρει από τους μεντεσέδες δε ξέρω πως, ο άνθρωπος από το mobile service δεν ασχολείται με τέτοια θέματα. Δεν επείγει για να κατέβω Αθήνα για να το φτιάξουν, οπότε θα περιμένω να ανοίξει τμήμα σέρβις εδώ στη Θεσσαλονίκη για να το πάω, αλλά είναι μια απόδειξη πως δεν έχουν ποιότητα συναρμογής όμοια με τους Γερμανούς παραδοσιακούς κατασκευαστές.

3. Πάνω από τα 165-170 χλμ/Ω, μου ακούγεται πολύ ο αεροδυναμικός θόρυβος από έξω. Πιθανώς λόγω έλλειψης άλλων θορύβων, δε ξέρω, αλλά με ενοχλεί. Θα έπρεπε να έχει περισσότερη ηχομόνωση σε αυτό το θέμα.

4. Η ηλιοροφή το καλοκαίρι ζεματάει. Έχω φαλάκρα, και μου ψήνει το μυαλό. Χωρίς τα σκιαστρα, δε θα μπορούσα να επιβιώσω εκεί μέσα. Θα έπρεπε να έχει ηλεκτρικό σκίαστρο, δεν έχει. Με το σκίαστρο της Τέσλα, ναι μεν λύνεται το πρόβλημα του καψίματος του εγκεφάλου, αλλά παύει να υπάρχει η ωραία ηλιοροφή. Μλκια...
Ναι μεν έχει ενσωματωθεί στην ηλιοροφή απορρόφηση ηλιακής θερμικής ενέργειας, αλλά ζεματάει το ίδιο το τζάμι, σα πυρέξ πάνω από το κεφάλι σου. Δεν είναι σωστό, για μένα πρόκειται για αντικειμενικό πρόβλημα κατασκευής, θέλει οπωσδήποτε σκίαστρο, κατά προτίμηση ηλεκτρικό, όπως το iD.3.
Επίσης τα τζάμια τα πλαϊνά, στις πόρτες οδηγού συνοδηγού, θέλουν οπωσδήποτε αντηλιακό φιλμ, ειδάλλως θα καείς. Εγώ έβαλα και στο παρμπρίζ, μεμβράνη της προκοπής. Χωρίς μεμβράνες, δεν παίζει. Μαλακία, σε αυτά τα λεφτά, θα έπρεπε να έχουν προσεγμένα τζάμια..

5. Ωραίο το τάμπλετ, αλλά άμα είσαι στο δρόμο, κι ιδίως άμα τρέχεις, φεύγει πολύ το βλέμμα από το δρόμο για να κάνεις οτιδήποτε, ακόμα και για να δεις ταχύτητα. Θα έπρεπε να έχει ένα head up display, είναι απαράδεκτο το ότι δεν έχει ούτε hud ούτε οθόνη μικρή κεντρικά πίσω από το τιμόνι.

6. Δεν έχει τμήμα σέρβις στην Θεσσαλονίκη. Για οτιδήποτε, πρακτικά πρέπει να πάω Αθήνα. Μια μλκια και μισή. Λένε σε 8 μήνες θα έχει ανοίξει Θεσσαλονίκη, οπότε θα λυθεί αυτό το θέμα για μένα, τι γίνεται όμως για τις άλλες πόλεις; Πχ φολγκζβάγκεν αντιπροσωπεία έχει παντού... Πάντα θα υστερεί η Τέσλα σε αυτό το θέμα..

7. Τα ελαστικά που φοράει, είναι αρκετά ακριβά, πάνω από χιλιάρικο τα 19-αρια, και με την φουλ ισχύ του αυτοκινήτου, μια χαρά τα κάνεις ρεταλια σε 15.000 χλμ. Σημαντικό έξοδο, κυρίως άμα χρησιμοποιείς όλη την ισχύ των κινητήρων.

8. Ωραίο το δίκτυο superchargers στην Ευρώπη, αλλά στην Ελλάδα δεν έχει αρκετούς, οπότε αυτό το σημαντικό πλεονέκτημα για τους λοιπούς Ευρωπαίους, δεν ισχύει για εμάς. Σημαντικό μειονέκτημα για Ελλάδα, και δε βλέπω να πλησιάζουμε δίκτυο Γαλλίας,.ούτε σε 20 χρόνια...

9. Το infotainment δεν λειτουργεί πλήρως στα ελληνικά, η αναγνώριση φωνής καθόλου, το navigation μηδέν στα ελληνικά. Βαριούνται; Δε ξέρω, αλλά οι Γερμανοί στο iD.3 έχουν κάνει σημαντικά πράγματα να δουλεύουν στα ελληνικά. Στο Τέσλα, πρέπει να του μιλάω στα αγγλικά. Μλκια...

10. Τα δερμάτινα καθίσματα, είναι μια μλκια και μισή στη ζέστη του καλοκαιριού, ο ιδρώτας είναι αναπόφευκτος στον κωλο σου. Θα έπρεπε να είναι αεριζόμενα τα καθίσματα, ή να έχει option για υφασμάτινα. Για να μη κολλάνε τα μπούτια μας, στο μεγάλο road trip, πήρα μπουρνουζοπετσέτες να έχω πάνω στα καθίσματα, δε τη βγάζω αλλιώς σε 4-ωρο και 8-ωρο ταξίδι σε δερμάτινο κάθισμα. Αισχος... Μόνον στα model S/X έχουν αεριζόμενα δερμάτινα καθίσματα, λένε τώρα θα βάλουν και στο ανανεωμένο model 3. Με βλέπω για αναβάθμιση καθισμάτων... Για μικρές διαδρομές, της 1 έως 1,5 ώρας, δεν υπάρχει σοβαρό θέμα, αλλά για 8-ωρο ταξίδι, πάρε πετσέτα, δε βγαίνει.


Κλπ κλπ κλπ, είτε σε θετικά είτε σε αρνητικά. 😎

Συνολικά, κατά τη γνώμη μου, τα θετικά στοιχεία είναι πολύ περισσότερα και σημαντικότερα από τα αρνητικά, και το ρεζουμέ είναι ότι πρόκειται για ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι "τέλειο".
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.794
Reaction score
99.420
Από τα + πρώτο θα έβαζα το δίκτυο ταχυφορτιστών και αμέσως μετά την εντυπωσιακή αυτονομία.

Από τα - την έλλειψη οθόνης οδηγού και την έλλειψη υποδομών service/υποστήριξης. Τις ελλείψεις δικτύου ταχυφορτιστών Tesla στην Ελλάδα δεν θα τις ανέφερα καθόλου. Τι να πουν κι οι υπόλοιποι δηλαδή... :biggrin:
 



Μηνύματα
839
Reaction score
1.283
@ costas EAR. Αν επιτρέπεται δυο ερωτήσεις, 1) η αυτονομία σε ταχύτητες 120/130 χιλ. 2) η φόρτιση σου ηταν συνήθως 10/15 λεπτά πόσα χιλ αυτονομίας σου έδινε, ρωτάω γιατί υπάρχει θέμα στο insomnia με τίτλο η προοπτική της ηλεκτροκίνησης, και πέφτει το θάψιμο της αρκούδας,υπέροχες φώτο μας ταξίδεψες και εμάς νοερά μαζί σου.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.146
Μηνύματα
2.963.209
Members
38.289
Νεότερο μέλος
Wintersun
Top