Λόγοι να μη χρειαζόμασταν sub και κατά πόσον θα ίσχυαν...

D

Deleted member 50795

Guest
Περιληπτικά and not to push the boundaries of propriety :

Σε αυτήν την κατηγορία ανήκω και ανώτερη απο του Toole.

Η τάση σου να διαστρεβλώνεις και να παραποιείς τα γραφόμενα των άλλων έχει αγγίξει παροιμιώδη επίπεδα. Με την έννοια ότι δεν κριτίκαρα αυτόν (πέρα απο την εμφανή πλάκα) αλλά τις ερμηνείες άλλων επι του έργου του. Αλλά ποσώς με νοιάζει και το έργο του. Δεν είναι ένας τομέας που με ενδιαφέρει. Καλά να είναι ο άνθρωπος να απολαμβάνει την σύνατξη του στο Μαιαμι ή Φλόριδα που τέλος πάντων είναι. Για την AES και πόσο θα ασχοληθεί ενας σοβαρός επιστήμονας ακόμη και εντός των μηχανικών με τις εργασίες του Τούλ και στον τομέα που κινείται καλύτερα να μην σου πω την άποψη μου γιατί με αυτά που βλέπω να γνωρίζεις για το πως λειτουργούν τα πράγματα θα σου σηκωθεί η τρίχα χα χα.

Αυτά που λες τα συγκεκριμένα στο πόστ σου δεν τα διάβασα γιατί τα έχεις πεί χιλιάδες φορές ακόμη και σε εμένα πρσωπικά σαν "γεγονότα" καθώς ξέρεις καλύτερα και απο εμένα τι ακούω και όσον αφορά το δικό μου σύστημα τα έχω απαντήσει.

Όσον αφορά τις περιβοήτες στάθμες και την διαφωνία σου (και) με τον Chrihat σου έχω ποστάρει και εσένα και του Bhutia καμπύλες απο σοβαρή εργασία ψυχοακουστικής που καταδεικνύει περίτρανα ότι π.χ. ο Chrishat (που όπως και όλοι οι μηχανικοί το ξέρουν ίσως απο εμπειρία και όχι απο εργασία και πολύ πρίν αυτή εκδοθεί και για αυτό μιξάρουν στις στάθμες που μιξάρουν) ότι έχεις άδικο. Η mega αυθεντία σου σου δεν την ήξερε ενώ έκανε και like και λές πάλι τα ίδια που ξέρεις και θα λες τα ίδια για 20 χρόνια ακόμη γιατί αυτά ξέρεις και είσαι παγιδευμένος στιις "γνώσεις¨σου. Δεμένο καλά όμως βέβαια το narrartive για τα θέματα που αφορά, δε λέω και χρήσιμο για συγκεκριμένο τρόπο δράσης στα περί του audio.

Όσον αφορά τις γνώσεις σου , εάν θες την άποψη μου γενικά, ενω φαίνονται μεγάλες είναι περιορισμένου εύρους σε ειδικά θέματα καθώς τα θεωρείς ανώτερες μορφές αναπαραγωγής και εγώ δεν τις έχω σαν θέσφατο.
θα του κάτσει η μπριζόλα στο λαιμό αν το διαβάσει ..🙃
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.613
Reaction score
84.281
Επειδή έγινε συζήτηση για ρύθμιση immersive συστημάτων, spl, subs, dynamics, spinorama και τα πάντα όλα, σας βάζω ενα φρέσκο λινκ για να κατεβάσετε το νέο new recommended practice for immersive audio design (RP22). Το έριξα μια ματιά, είναι εξαιρετικό.
Ειδικά για επαγγελματίες...μην το αγνοήσετε.
Βάζετε τα στοιχεία σας και το κατεβάζετε. Συμπυκνωμένη γνώση απο τους μεγάλους παίκτες.


Επειδή είναι όλη η βασική γνώση συμπυκνωμένη, όλα όσα γράφουμε εδώ εμείς που θελουμε το κακό σας και δεν ξέρουμε τίποτα δηλαδή.
Προτείνω να το βάλουμε και σε κάποιο θρεντ με τις βασικές γνωσεις, είναι κρίμα να χαθεί.

Είναι The Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
 
Last edited:

Μηνύματα
16.319
Reaction score
19.141
θα του κάτσει η μπριζόλα στο λαιμό αν το διαβάσει ..🙃
Ναι σιγά μη σκάσει τώρα ο Ear. Θα βάλει την γάτα του να κλαίει. :D Ο Ear είναι ταγμένος στο ιερό σκοπό του. :D

Εγώ τον πάω με τα χίλια και ας νομίζει αυτός το αντίθετο. Είναι γκαζάκιας. :D
 

Μηνύματα
2.446
Reaction score
3.731
Μετά τα off topic (immersive κλπ, βάζω και τον εαυτό μου μέσα και απολογούμαι) να γυρίσουμε στο θέμα του τίτλου; sub....
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.164
Reaction score
21.779
Μετά τα off topic (immersive κλπ, βάζω και τον εαυτό μου μέσα και απολογούμαι) να γυρίσουμε στο θέμα του τίτλου; sub....


Ε τι, έχω.. :rolleyes:


4


:showingbiceps:



Όσο για μετρήσεις - στησίματα που λέμε κλπ, κλπ.. (και έχει δίκιο ο ear δεν λέω, αυτό είναι το σωστό..)
Είναι και στον άνθρωπο βρε παιδί μου..

Τί τύπος είσαι? :whistling:

Κάθε 2-4 μήνες με πιάν' η μούρλιαμ' και τουμπάρω το σπίτ'
Μπορεί να μου ΄ρθει να βάλω το sub στο πατάρ' έτσ' να δω πως παίζ' :tongue:

Τι να μετρήσω.. :cry:

3 ομάδες τεχνικών το χρόνο θέλω, κι αυτοί θα με σουτάρουν κάποια στιγμή.. :lol:


''Σταδιάλα ανωμαλάρα..'' :tongue:



(χάιντε μιλήστε τώρα σ' έναν τύπο λοξό σαν εμένα για τις αρετές του εντοιχισμού των ηχείων - sub.. :roflmao:)

Good luck.. :biggrin:
 
Last edited:

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.828
Reaction score
14.531
Έλα όμως που ο εγκέφαλος μου δεν περιμένει να ακούσει κανονικό μπάσο σε αυτές τις χαμηλές εντάσεις, και στραβώνει…λέει ”τι δουλειά έχει το μπάσο σε τόσο χαμηλή ένταση μουσικής, κανονικά δεν πρέπει να το ακούω, κάποια μλκια γίνεται”.
:thumbsdown:
 

Μηνύματα
13.600
Reaction score
11.150
Είναι The Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
23;

Επί τη ευκαιρία, δεν ξέρεις τί έχασες 2-3 posts πριν το δικό σου, λόγω του κουμπιού. Στο βάζω σε quote να το δεις:

Περιληπτικά and not to push the boundaries of propriety :

Σε αυτήν την κατηγορία ανήκω και ανώτερη απο του Toole.
(...) Αλλά ποσώς με νοιάζει και το έργο του. Δεν είναι ένας τομέας που με ενδιαφέρει.
Και άλλα διαμαντάκια!
 

Μηνύματα
16.319
Reaction score
19.141
Είναι γιαττί στη πράξη τα πράγματα είναι διαφορετικά απο την θεωρία. Αυτό ήταν και το καλό απο τις καμπύλες που πόσταρε απο άλλο φόρυμ κάποιος πρός σκέψη και ανάλυση. Όταν πολύ μεγάλο μέρος της ηλεκτρονικής, hip hop κλπ pop μιξάρονται με μικρά ηχεία και για αναπληρώθεί το κενό μπουστάρουν τις χαμηλές στο θεό ένα καλό σύστημα που κατεβαίνει χαμηλά αυτό θα το δείξει. Αυτό ενοχλεί και καλά κάνει. ¨Αλλος τα λέει και τα αναλύει στο μυαλό του διαφορετικά και λέει έλα μωρέ το πολύ μπάσο δεν έβλαψε ποτέ είναι και ευχάριστο. Αντίθετα ένα άλλο λιγότερο ικανό σύστημα θα τα παίξει πιο καλά. Επίησς κάθε μίξη έχει ένα ιδανικό volume που ακούγεται καλά. Επίσης και το φορμάτ παίζει ρόλο. Αλλιώς γράφανε παλιά (π.χ. εάν ακούς βινύλιο) και αλλιώς μετά και αλλιώς τώρα εάν πρόκειται π.χ. για multichannel ή μάλλον για να προσαρμοστούν στα καινούργια κατασκευής υλικών, ευαισθησίας και 1002 άλλους παράγοντες που καθιστούν μια σύγχρονη αλυσίδα παραγωγής συστημάτων γιατί εκεί πήγε το πράγμα και το αποδεχόμαστε (και τι να κάνουμε ?). Τώρα τι καλό είναι στην πράξη να ακούς χαμηλές που δεν τις άκουγαν ούτε στο στούντιο, οπότε δεν έχουν περάσει και απο τον έλεγχο τους είναι ένα άλλο θέμα προς εκτίμηση που συνήθως "εμπλέκεται" και αυτό στην θεωρητική vs πρακτική συζήτηση μεταξύ του ότι το ηχοσύστημα πρέπει να τα αναπαραγάγει σχετικά flat και μετά είναι ευθύνη της ηχογράφησης. Αυτός μπορεί να θεωρήσουμε ότι είναι και ένας λόγος που κάποιος μπορεί να μην ήθελε να κατεβαίνει το ηχείο του πολύ χαμηλά. Κάποια "εργασία" θα υπάρχει και για αυτό για να καθυσηχάζει τους objectivists όπως τυχαίνει να υπάρχει και για τις floor ανακλάσεις, για τον διαχωρισμό και επιρροή και σε τι των καθέτων και των οριζοντίων ανακλάσεων κ.ο.κ. κ.ο.κ. Η κλασικη εκτός ότι ήταν πάντα προσεγμένη γενικά απο τις εταιρίες έχει και το σούπερ ατού ότι η μίξη είναι σχεδόν έτοιμη απο ποιά parts θα παίζουν οι μουσικοί, ή απο το ίδιο το score , τον μαέστρο είναι δηλαδή "φυσική" έτοιμη μίξη και όχι ότι του έρθει στο κεφάλι να κάνει ο κάθε μηχανικός ή τι θα ήθελε ή νόμιζει επιστημονικά σωστό ο κάθε ακροατής για το σύστημα του σε θεωρητικό επίπεδο (ότι έπρεπε να κάνει ή να αποδίδει).
23;

Επί τη ευκαιρία, δεν ξέρεις τί έχασες 2-3 posts πριν το δικό σου, λόγω του κουμπιού. Στο βάζω σε quote να το δεις:



Και άλλα διαμαντάκια!
Δεν εννοώ στο τομέα αυτόν. Αλλά εάν σας φαίνεται εσάς ο Τούλ μέγας επιστήμονας ΟΚ και η έρευνα του και το επιστημονικό του έργο ή το πεδίο στο οποίο κινειται κάτι τόσο τρομερό .... δεν θα σας το χαλάσω εγώ. :D

Αλήθεια πόσες εργασίες έχει ; Δεν εννοώ αρθρα, βιβλία, συνέδρια , pre prints κλπ. Ποιοί του έχουν κάνει peer review ; Δημοσιεύει και πουθενα΄αλλού εκτός απο την AES ;
 
Last edited:


Μηνύματα
16.319
Reaction score
19.141
Kατάλαβα ... ο στενός κύκλος των audio eng whatever that is. ¨Εχουν και ένα δικό τους journal (την καλημέρα τους χώρια) μαθαίνω σαν τους ψυχοακουστικούς ένα πράγμα. :D

Καλός θα είναι μωρέ, Ανεξερεύνητος τομέας πάντα έχει ευκαιρίες για όποιον το ρισκάρει και πάει εκεί.
 
Last edited:


Μηνύματα
13.600
Reaction score
11.150
Αυτό μάλιστα. Από τη στιγμή που είδα το πρώτο το πανάκριβο, άρχισα να σκέφτομαι πώς γίνεται να κατασκευαστεί ένα τέτοιο.
 

Ndis

Titika
Μηνύματα
1.923
Reaction score
4.751
Ρε συ @thva μήπως σου εχει μεινει απωθημένο απο καμια γκόμενα που τη λέγανε tool-a ??? :headbang::roflmao:

Θες να γκρινιάξεις για κάτι ? Δες το παρακάτω απο τον Amir:
1694341488793.png


Ηχειάρα με σκορ 3.4 ! Αντε ψώνισε τέτχιο ηχείο που παιζ με "authority" και "projects large image".

Πέρα της πλάκας, υπάρχουν χαρακτηριστικά τα οποία ειναι είτε placebo είτε (ακόμα) μη μετρήσιμα. Κανένας δεν είπε οτι φτάσαμε στο end-game και δεν θα υπάρξει εξελιξη στο χώρο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.962
Reaction score
137.252
Επειδή έγινε συζήτηση για ρύθμιση immersive συστημάτων, spl, subs, dynamics, spinorama και τα πάντα όλα, σας βάζω ενα φρέσκο λινκ για να κατεβάσετε το νέο new recommended practice for immersive audio design (RP22). Το έριξα μια ματιά, είναι εξαιρετικό.
Ειδικά για επαγγελματίες...μην το αγνοήσετε.
Βάζετε τα στοιχεία σας και το κατεβάζετε. Συμπυκνωμένη γνώση απο τους μεγάλους παίκτες.


Επειδή είναι όλη η βασική γνώση συμπυκνωμένη, όλα όσα γράφουμε εδώ εμείς που θελουμε το κακό σας και δεν ξέρουμε τίποτα δηλαδή.
Προτείνω να το βάλουμε και σε κάποιο θρεντ με τις βασικές γνωσεις, είναι κρίμα να χαθεί.

Είναι The Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
Κι ο Τοντ βελτι μέσα, και ψυχοακουστική είδα, όλοι είναι μέσα, και όλη η γνώση.

Το διάβασα όλο, είναι άριστο. 👍👍👍👍

Άμα κόψω μερικά κομμάτια από κει για τα σαμπ και τα μεταφέρω δω, θα νομίζουν μερικοί ότι εγώ τα έγραψα. Ότι είναι υπερβολές.

Άμα τα δούνε κάποιοι που λένε "τοπ επαγγελματική εγκατάσταση ιμερσιβ" θα κλαίνε με μαύρο δάκρυ.

Ντιμιφουτ, δε χρειάζεται να γράψουμε κάτι άλλο. Όποτε ρωτάει κάποιος οτιδήποτε, ένα λινκ αυτό, μπορεί να διαβάζει από αυτό.

Και βέβαια, όπως είπες, πρέπει να γίνει η βίβλος του κάθε επαγγελματία εγκαταστάτη.

Μπαίνουν επιτέλους τα πράγματα σε μια ρεγουλα.

ΥΓ. Βασικά έχει όλες τις απαντήσεις και για δικαναλο.
Και μονοκάναλο, για τους πχιουρίστες.
 


Μηνύματα
16.319
Reaction score
19.141
Ρε συ @thva μήπως σου εχει μεινει απωθημένο απο καμια γκόμενα που τη λέγανε tool-a ??? :headbang::roflmao:

Θες να γκρινιάξεις για κάτι ? Δες το παρακάτω απο τον Amir:
View attachment 305183

Ηχειάρα με σκορ 3.4 ! Αντε ψώνισε τέτχιο ηχείο που παιζ με "authority" και "projects large image".

Πέρα της πλάκας, υπάρχουν χαρακτηριστικά τα οποία ειναι είτε placebo είτε (ακόμα) μη μετρήσιμα. Κανένας δεν είπε οτι φτάσαμε στο end-game και δεν θα υπάρξει εξελιξη στο χώρο.
Α, ναι η Τούλα την είχα ξεχάσει. :D

Τώρα αποσπασματικά που διαβάζω και εάν καταλαβαίνω τι εννοεί : Ο άνθρωπος διαφωνεί με τον Τούλ και την επιστήμη. Δεν έχει νόημα το floorstander. Τα μικρά ηχεία είναι μόνο που πρέπει να παράγονται. Ο Τούλ τα κροσάρει στους 80 και ας πάνε τα Revel του στα 20. Μόνο με sub και μικρά ηχεία γίνεται δουλειά και καλύτερα και οικονομικότερα. Εξάλλου η σκηνή ορίζεται σύμφωνα με τα μέχρι τώρα data και αναλύσεις μόνο από τα μικρόφωνα και από την τεχνική ηχογράφησης κατά τον μεγαλύτερο βαθμό. :D

Εγω την πάτησα , δεν τα ήξερα αυτά και πήρα floostanders. Τι να κάνω τώρα ; να πεθάνω ; :D
 
Last edited:


Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.164
Reaction score
21.779
Μόνο με sub και μικρά ηχεία γίνεται δουλειά και καλύτερα και οικονομικότερα.
Για φαντάσου όμως να ισχύει.. :sneaky:
Δηλ. να μπορείς να έχεις ικανοποιητικές ή εξαιρετικές επιδόσεις με μικρότερο όγκο, ευκολότερη τοποθέτηση + μικρότερο κόστος..
Άσχημα θα ήταν?
Μην γκρινιάζεις.. :rolleyes:
Θα έπρεπε να πανηγυρίζεις.. :party:
 

Μηνύματα
684
Reaction score
1.286
Επειδή έγινε συζήτηση για ρύθμιση immersive συστημάτων, spl, subs, dynamics, spinorama και τα πάντα όλα, σας βάζω ενα φρέσκο λινκ για να κατεβάσετε το νέο new recommended practice for immersive audio design (RP22). Το έριξα μια ματιά, είναι εξαιρετικό.
Ειδικά για επαγγελματίες...μην το αγνοήσετε.
Βάζετε τα στοιχεία σας και το κατεβάζετε. Συμπυκνωμένη γνώση απο τους μεγάλους παίκτες.


Επειδή είναι όλη η βασική γνώση συμπυκνωμένη, όλα όσα γράφουμε εδώ εμείς που θελουμε το κακό σας και δεν ξέρουμε τίποτα δηλαδή.
Προτείνω να το βάλουμε και σε κάποιο θρεντ με τις βασικές γνωσεις, είναι κρίμα να χαθεί.

Είναι The Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
Ευανάγνωστο και το σημαντικότερο επεξηγηματικό μέχρι αηδίας .
Ακόμα και άσχετος να είσαι με το αντικείμενο και να μην γνωρίζεις κάποιους όρους , οι διευκρινίσεις που δίνονται είναι εξαιρετικά εύστοχες ενώ σε περίπτωση που δεν κατανοήσεις τα γραπτά σου τρίβει στη μούρη τις εικόνες.
Σχετικές σελ. με το νήμα η 115-119 και 77-84.
Συμπέρασμα 1 : χωρίς σαμπ δεν πας πουθενά
Συμπέρασμα 2 : με ένα σαμπ δεν πας πουθενά
Συμπέρασμα 3 : Χωρίς μετρήσεις και επιστημονικά δεδομένα δεν ενσωματώνεις σαμπ που να χτυπιέσαι κάτω.
 

billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.069
Reaction score
7.073
Α, ναι η Τούλα την είχα ξεχάσει. :D

Τώρα αποσπασματικά που διαβάζω και εάν καταλαβαίνω τι εννοεί : Ο άνθρωπος διαφωνεί με τον Τούλ και την επιστήμη. Δεν έχει νόημα το floorstander. Τα μικρά ηχεία είναι μόνο που πρέπει να παράγονται. Ο Τούλ τα κροσάρει στους 80 και ας πάνε τα Revel του στα 20. Μόνο με sub και μικρά ηχεία γίνεται δουλειά και καλύτερα και οικονομικότερα. Εξάλλου η σκηνή ορίζεται σύμφωνα με τα μέχρι τώρα data και αναλύσεις μόνο από τα μικρόφωνα και από την τεχνική ηχογράφησης κατά τον μεγαλύτερο βαθμό. :D

Εγω την πάτησα , δεν τα ήξερα αυτά και πήρα floostanders. Τι να κάνω τώρα ; να πεθάνω ; :D
Όλα έχουν την θέση τους.

Επίσης, και το να κροσάρεις ηχείο πάνω από τις δυνατότητες του έχει φυσικά σημαντικό λόγο.
Έχω ηχεί που παίζουν επαρκέστατα τα 50Hz.
Σε τυφλή ακρόαση, κανένας από όσους έχουν ακούσει το εν λόγω σύστημα δεν βρήκε καλύτερο τον ήχο σε 2κάναλη μουσική ακρόαση ποτέ με το μπάσο από τα ηχεία και όχι από τα 4 subwoofer.
Και η διαφορά φυσικά δεν είναι στο εμφανές (στάθμες + παραμόρφωση) αλλά σε άλλους παράγοντες (ομαλότητα απόκρισης, μπουμάρισμα, κλπ).
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.649
Μηνύματα
2.947.667
Members
38.217
Νεότερο μέλος
zero_IQ
Top