Λόγοι να μη χρειαζόμασταν sub και κατά πόσον θα ίσχυαν...

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.705
Reaction score
30.611
Έχει προδιαγραφές για όλα, και σχόλια επ'αυτων, έχει συγκεντρωμένα τα πάντα.

Θέλει ένα διάβασμα, όχι μόνο εικονίτσες.

Πολύ ενδιαφέρον έχει το προτεινόμενο ως βέλτιστο στήσιμο σαμπ, γενικά τα 6 καλύτερα σενάρια στησίματος σαμπ, και οι αναγκαίες προδιαγραφές του σεταπ στις χαμηλές συχνότητες.

Αυτοί προφανώς διαβάζουν avsite, αυτά που γράφω, δεν εξηγείται αλλιώς, Ε; 😂🤪😁

Τέλος πάντων, το διάβασμα τεχνικών θεμάτων και στην αγγλική, έχει προϋποθέσεις, μερικές μπορεί να μην ισχύουν για αρκετά μέλη εδώ μέσα. Τι α κάεις; α κατς α μαλώεις; 😜🤣🤪😁
Και στα Ελληνικά να ήταν αποκλείεται να διαβάσω 144 σελίδες για κάτι που βασικά δεν με ενδιαφέρει. 🙂 :drinks:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.061
Reaction score
137.521
Όχι ρε Χρήστο, δεν κάνεις λάθος που μπαίνεις να πεις τα προφανή.

Είναι πολύ σωστά αυτά που αναφέρεις για την αναπαραγωγή της ανθρώπινης φωνής.

Και για μένα, οι φωνές είναι το Α και το Ω στην οικιακή αναπαραγωγή, είναι το "όργανο" που ξέρουμε όλοι πως ακούγεται πραγματικά, κάθε μέρα ακούμε ανθρώπους να μιλάνε. Είναι το πιο ασφαλές άκουσμα για κριτική ηχείων και σεταπ.

Φυσικά τα μεσαία εν γένει, είναι η ουσία της μουσικής, κανένας δεν έχει πει το αντίθετο.

Κι όποιος το είπε, Ε, κάνει λάθος. 😎
 
Last edited:

Μηνύματα
16.375
Reaction score
19.208
Η διαρρύθμιση της ηχητικής σκηνής και το αποκαλούμενο ΄΄κύρος΄΄ δεν φανερώνονται σε τυπικά μετρητικά δεδομένα ηχείων. Μπορούν όμως να εξαχθούν συμπεράσματα πάνω στην αναμενόμενη ποιότητα της πρώτης από Κρουστικές και... spinorama. Επίσης οι τυπικές αποκρίσεις από REW στο χώρο ακρόασης δεν φανερώνουν το βαθμό ευκρίνειας και ανάλυσης από το εξεταζόμενο ηχοσύστημα. Δείχνουν όμως το βαθμό στον οποίο θ'αξιοποιούμε αντί να χαραμίζαμε όποιο ηχοσύστημα διαθέτουμε.


Ειδικά ως προς την ανακάλυψη της πενικιλλίνης ο Dr. Alexander Fleming αρχικά δεν είχε συλλάβει πλήρως τους όρους πλήρους αξιοποίησης για το τυχαίο εύρημα - με την επιμόλυνση των βακτηριακών καλλιεργειών από τον μύκητα Penicillium Notatum - και όταν ξέσπασε ο Β'Παγκόσμιος και γίνονταν οι βομβαρδισμοί με συνέπεια να έχουμε βαριά τραυματίες κι εγκαυματίες σε κεντρικά βρετανικά νοσοκομεία η ομάδα της Οξφόρδης απ'όσο θυμάμαι ξεκίνησε πρακτικές εφαρμογές διερευνώντας την ενδεδειγμένη δοσολογία και τρόπο παρασκευής σε φαρμακοτεχνική μορφή, ενώ στις Η.Π.Α. εφήρμοσαν δοκιμαστικά αγωγή για στρεπτοκοκκική αμυγδαλίτιδα - που μέχρι τότε συνήθιζε να έχει πολύ δυσμενή κατάληξη για τους πάσχοντες - και ο Dr. Fleming ξεπετάχθηκε οικειοποιούμενος το έργο συναδέλφων του κερδίζοντας εκείνος το βραβείο Nobel και τη δόξα.
Τη μούχλα δηλαδή που δεν μπορεί ο Xfader ; :D 😍 Λες να μην τα ξέρω επειδή κάνω πλάκα συνέχεια ; :D Εγώ βρε συ είμαι η απόκλιση. Το έχεις δεί το έργο ; Αλήθεια έψαχνα να δώ για δύο Αμερικάνικα έργα που πιστεύω άξιζαν μιας κάπως σοβαρής ανάλυσης (έστω και σαν της Τάρ, μην σου πω πιο καλή) να έχει ασοχληθεί κανένας στο σάιτ και .... τίποτε. Μόνοκ κάτι αναφορές σε στύλ διαφήμισης του χωρίς καμια ανταπόκριση. Το ίδιο και για Hunger Games. Δηλαδή και στα Αμερικάνικα δεν ασχολείτια κανένας με αυτά που θεωρώ έστω και για Αμερικάνικα εγώ καλά. Τι γίνεται ; Δεν καταλαβαίνω. Το Hunger games έχει και μια μικρή ευρωπαική πινελιά σκηνοθεσίας, που η αδελφή της όταν κληρώνεται και περπατάει προχωράει το κακόμοιρο και φτιάχνει το μπλουζάκι του πίσω με τα χεράκια του όπως του έμαθε πρίν λίγο η αδελφή της η Κάτνις για να είναι ευπαρουσιάστη. Το πρόσεξες ;
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.061
Reaction score
137.521
Οι χαμηλές συχνότητες είναι προφανώς χρήσιμες για να ολοκληρωθεί το φάσμα και η συνολική εμπειρία
Το παρόν θρεντ, αυτό διαπραγματεύεται.

Πώς μπορούν να αναπαραχθούν αυτές οι χαμηλές συχνότητες.

Φυσικά είναι σημαντικές οι χαμηλές συχνότητες, αλλά βεβαίως, χωρίς "υποχωρήσεις" στην κρίσιμη μεσαία περιοχή, όπως και σε άλλες σημαντικές παραμέτρους της αναπαραγωγής.

Σε κάθε περίπτωση, είναι σημαντικό να ολοκληρωθεί η αναπαραγωγή σε όλο το φάσμα, που σημαίνει και ολοκλήρωση της εμπειρίας απόλαυσης ενός σεταπ.
 
Last edited:

Ndis

Titika
Μηνύματα
1.924
Reaction score
4.755
Κακά τα ψέματα, το ρημάδι το μπάσο όπου υπάρχει και μπορεί να αναπαραχθεί με αξιοπρέπεια σωστά δίνει το κάτι παραπάνω.

Χρήστο δεν έχεις δίκιο πάντως, ακόμα και στο πλαίσιο της (όποιας) υπερβολής το φορουμ περιέχει τρομακτική ποσότητα πληροφορίας.

Αυτό που δεν υπάρχει επαρκώς (και δεν είναι ευθύνη του φόρουμ) ειναι ενημέρωση-επιμόρφωση για τα δρώμενα στο χώρο του ηχου απο εσάς τους επαγγελματίες. Περιμένετε ολοι μια κ@λοεκθεση που πρακτικά είναι αθλια να δειξετε κάτι (εσύ τουλάχιστον) το οποίο 9/10 φορές χαντακωνεται απο τα πέριξ.

Δες θα ήθελες πχ να ακουσει κόσμος τα κάντα σε ενα σύστημα με flex και sub(s) και να του πέσουν τα σαγόνια ?

Στο τέλος της μέρας, ενας κροσαριμένος δορυφόρος δεν θα παιξει ανώτερα τη φωνή απο εναν ακροσάριστο ?

Εγώ πχ αν ημουν επαγγελματίας στο χώρο , τσάμπα θα έδινα ενα flex σε κάθε αγορά πάνω απο 10k.

Μόνο απο τις υπηρεσιές θα τα έβγαζα τα λεφτά του.

Εχουν δίκιο συνεπώς κατα τη γνώμη μου οσοι λένε οτι έχετε σκαλώσει σε μια αλλη εποχή.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.582
Reaction score
57.874
Αυτό συμβαίνει γιατί αδυνατείς η δεν θέλεις όπως και κάποιοι άλλοι να καταλάβεις το νόημα όσων έγραψα.

Λόγω των απίστευτων και άχρηστων υπερβολών σε αυτό το forum έγραψα ένα statement μήπως σας επαναφέρω στην ουσία της ακρόασης μουσικής. Επίτηδες σας "προβοκάρησα" για να δείξω το μέγεθος της λάθους προσέγγισης που έχετε.

Το έγραψα για να σώσω τα απλά μέλη, να ξεφύγουν απο την ποδηγέτηση που τα οδηγείτε, σε σημείο να σκέφτονται πως αν δεν έχουν 3 sub δεν έχει νόημα να ασχοληθούν με την ακρόαση μουσικής.

Είχα ένα απο τα καλύτερα mastering δωμάτια στο κόσμο 25 χρόνια πριν flat 20Hz -20.000kHz
Θα περίμενα απο εσάς να μου πείτε το ρόλο των χαμηλών συχνοτήτων ? Σοβαρά τώρα ?

Σαν όχλος σε ταινία σας χάλασα το αφήγημα και ουρλιάζεται " στην πύρά" "στην πυρά", γέρασε, οι παλιοί μαστεράδες δεν παρακολουθούν τις εξελίξεις (sic), δεν ακούει πλέον, δεν του αρέσουν τα μπάσα, δεν ξέρει απο .... φίλτρα (sic), τα γράφει γιατί είναι έμπορος κλπ κλπ

Πάντα ψάχνατε μια επιβεβαίωση τεχνοκρατική σε κάποιον, στο Bruno, στο Grimm , στη Metric, στο DIY, σε ... εμένα παλιότερα (sic) και τελευταία σε κάποιους καινούργιους. Δεν είναι κακό αυτό, πρέπει να συνδιάζουμε τη τεχνική γνώση, με την εξέλιξη και την εμπειρία για να προχωράνε τα πράγματα. Άλλο αυτό και άλλο, έτσι είναι αλλοιώς δεν δικαιούσαι να ομιλείς γιατί το είπε ο ... Ταδόπουλος που σε 3-5 χρόνια θα είναι ο Ταδάκης.

Απαντάται και παραλάσεται κατα το δοκούν όσα είπα αλλά ακόμα δεν μπορείτε να καταλάβεται τι είναι η υγεία στη μεσαία περιοχή που είναι 10 φορές ποιό σημαντική απο τις χαμηλές. Γιατί αυτή την περιοχή δεν μπορείτε να την μετρήσετε, μόνο να την ακούσετε και είναι τα πάντα όπως δείχνει το γράφημα συχνοτήτων που σονάρουν τα όργανα.
Το 80-90 % του αρμονικού περιεχόμενου όλων των οργάνων είναι εκεί.

Αν είσασταν θετικοί θα σας μάθαινα πολλά πράγματα.

Π.Χ μια ακρόαση blind A-B-C ανάμεσα σε συστήματα και πως αναπαράγουν μια φωνή την ίδια στιγμή, στην ίδια στάθμη. Θα καταλαβαίνατε σε κλάσμα του δευτερολέπτου ποιο απο τα A-B-C την αναπαράγει ποιό φυσικά.

Αυτό δεν μετριέται δυστυχώς. Αλλά ... ακούγεται !! Και καθορίζει αν θα ακούς καλά στο σπίτι σου μουσική απο το σύστημα σου και δεν θα έχεις κάποια κουτιά που παίζουν ήχους αλλά ... μετρημένα.

Οι χαμηλές συχνότητες είναι προφανώς χρήσιμες για να ολοκληρωθεί το φάσμα και η συνολική εμπειρία αλλά δεν καθορίζουν την αλήθεια, την φυσκότητα της ακρόασης.

Έχετε γίνει όχλος και έκανα λάθος που έχασα το χρόνο μου να γράψω εδώ μέσα.
Δεν αξίζει να μετανοεί κανένας για όσα έχει γράψει και δεν ξεγράφουν - εννοείται εφόσον εξακολουθεί να υποστηρίζει την αξία τους. Όπως και σε περίφημα fora του εξωτερικού οι καταξιωμένοι επαγγελματίες μεταδίδουν γνώμες και γνώση χωρίς να έχουν κάτι ν'αποδείξουν ούτε και ν'αντιταχθούν σε οποιονδήποτε θ'αμφισβητούσε το κύρος των - ή authority όπως θα έλεγε και ο rimA για κάποια επιδαπέδια ηχεία.

Το ζήτημα έγκειται κατά τη γνώμη μου στο εξής : Δεν έχουμε οι περισσότεροι το απαραίτητο χρήμα ή διάθεση να εκταμιεύαμε στα σοβαρά ώστε να κοινωνούσαμε την ύψιστη πανδαισία της μεσαίας που ευαγγελίζονται εξέχουσες υλοποιήσεις. Ο ίδιος κιόλας αναλογίζομαι πόσο απαρηγόρητος μπορεί να ήμουν άμα διέθετα πολύτιμες ή δυσεύρετες - τίποτε Grande Utopia , Tidal , Beolab 90 και τα τοιαύτα - και να είχαν καταστραφεί σε κάποια από τις ολοένα συχνότερες θεομηνίες χωρίς δυνατότητα αποκατάστασης...

Aπό τη στιγμή λοιπόν που καλούμαστε να συμβιώνουμε με κάποιες υποδεέστερες συσκευές θα έπρεπε τουλάχιστον να γνωρίζουμε πώς να τις αξιοποιούσαμε εις το έπακρον αντί να κλαίμε το ΄΄ριζικό΄΄ μας απορώντας πώς να τα διαχειριζόμασταν... Τίποτα περισσότερο ή λιγότερο χωρίς την παραμικρή διάθεση κατήχησης από μέρους μου. Κινούμαι ο ίδιος μονάχα από θέληση ανταλλαγής γνώσεων και ιδεών - με κάποια διάθεση άφεσης για να πήγαιναν διάφορα ΄΄φαρμάκια΄΄ κάτω . Σιγά μη γινόμασταν περισπούδαστοι influencers που φιγουράρουν στο διαδίκτυο με δικά τους blog και κανάλια youtube...
 
Last edited:

Μηνύματα
16.375
Reaction score
19.208
Δεν αξίζει να μετανοεί κανένας για όσα έχει γράψει και δεν ξεγράφουν - εννοείται εφόσον εξακολουθεί να υποστηρίζει την αξία τους. Όπως και σε περίφημα fora του εξωτερικού οι καταξιωμένοι επαγγελματίες μεταδίδουν γνώμες και γνώση χωρίς να έχουν κάτι ν'αποδείξουν ούτε και ν'αντιταχθούν σε οποιονδήποτε θ'αμφισβητούσε το κύρος των - ή authority όπως θα έλεγε και ο rimA για κάποια επιδαπέδια ηχεία.

Το ζήτημα έγκειται κατά τη γνώμη μου στο εξής : Δεν έχουμε οι περισσότεροι το απαραίτητο χρήμα ή διάθεση να εκταμιεύαμε στα σοβαρά ώστε να κοινωνούσαμε την ύψιστη πανδαισία της μεσαίας που ευαγγελίζονται εξέχουσες υλοποιήσεις. Ο ίδιος κιόλας αναλογίζομαι πόσο απαρηγόρητος μπορεί να ήμουν άμα διέθετα πολύτιμες ή δυσεύρετες - τίποτε Grande Utopia , Tidal , Beolab 90 και τα τοιούτα - και να είχαν καταστραφεί σε κάποια από τις ολοένα συχνότερες θεομηνίες χωρίς δυνατότητα αποκατάστασης...

Aπό τη στιγμή λοιπόν που καλούμαστε να συμβιώνουμε με κάποιες υποδεέστερες συσκευές θα έπρεπε τουλάχιστον να γνωρίζουμε πώς να τις αξιοποιούσαμε εις το έπακρον αντί να κλαίμε το ΄΄ριζικό΄΄ μας απορώντας πώς να τα διαχειριζόμασταν... Τίποτα περισσότερο ή λιγότερο χωρίς την παραμικρή διάθεση κατήχησης από μέρους μου. Κινούμαι ο ίδιος μονάχα από θέληση μοιρασιάς γνώσεων και γνωμών - με κάποια διάθεση άφεσης για να πήγαιναν κάτω διάφορα ΄΄φαρμάκια΄΄ . Σιγά μη γινόμασταν περισπούδαστοι influencers που φιγουράρουν στο διαδίκτυο με δικά τους blog και κανάλια youtube...
Πρέπει να σκεφτείς όμως ότι δεν έχει σχεση με αυτά όπως τα σκέφτεσαι.

Ας πούμε η μεσαία περιοχή είναι σημαντική και δεν χρειάζεται και εργασίες για να το καταλάβει κάποιος.

Δες το αλλιώς. Δεν αναφέρεται σαν ένδειξη πλούτου ή α ... ο Α έχει αυτό και ο Β το άλλο.

¨Εχει σχέση με το να γίνει συνείδηση π.χ. η αξία της και να απαιτήσει ο κόσμος να ενσωματωθεί τεχνολογία και τεχνικές και υλικά ώστε να αποδίδεται σωστά και σε φθηνότερα μοντέλα.

Όχι να ρίχνουμε βάρος μόνο σε μια περιοχή γιατί κάποιοι κάνανε μελέτες μόνο σε αυτήν και η οποία μπορεί να μην φέρει τόσο σημαντική σχέση απόδοσης τιμής και πραγματικής μουσικής εμπειιρίας.

Και εξάλλου μιλάμε για πολύ χαμηλές συχνότητες, όχι να μην έχει καθόλου. Δηλαδή αυτό το όλα ή τίποτε ... εντάξει τώρα ..... είναι το λιγότερο υπερβολή.
 
Last edited:


Μηνύματα
4.973
Reaction score
8.822
Μην σου πω η διατροφή σε έναν νορμάλ κόσμο έπρεπε να έχει μεγαλύτερη αξία. Και έχει.
Μια μικρή παρένθεση στο θέμα γιατί δεν μπορώ θα σκάσω αν δεν το πω. :D

Αυτό ρε παιδιά το πιάτο σε γκουρμέ αστερατο εστιατόριο που σερβίρει μόνον vegan πιάτα σας φαίνεται νορμαλ?

1694371995609.png
 

Μηνύματα
26
Reaction score
20
1694372817872.png


Highlights:

  • (4) 13” Woofers
  • (4) 500 Watt Amplifiers
  • Up to 2,000 Watt Power Rating
  • Adjustable Low & High Pass Filters, Parametric EQ Filters, Level Control, and Phase Adjustment
  • Extra thick enclosure baffle to ensure ultimate rigidity and low vibration
  • 78-5/8" (199.7cm) tall
Experience unparalleled bass performance with the new McIntosh PS2K Powered Subwoofer. Crafted with meticulous precision and a profound passion for sound, the breathtaking PS2K is designed to elevate the listening experience of an already awe-inspiring home audio system by adding new depths of low frequency perfection.​
Big Powerful Woofers
The PS2K subwoofer leaves no room for compromise. Four 13" woofers, or drivers, with massive magnets are the heart and soul of the PS2K. They utilize our patented Low Distortion High Performance (LD/HP®) Magnetic Circuit Design, which significantly reduces distortion while increasing the driver's power handling and efficiency.

Finite Element Analysis (FEA) played a pivotal role in optimizing the drivers' performance, ensuring a sound experience that is simply breathtaking. The drivers have been developed with extreme linearity in order to reduce distortion. The voice coil is extra long, while the suspension is specially designed with a long excursion to give longer linear capability than most drivers.​
Multi-Layer Carbon Fiber Cones
Witness a new pinnacle in craftsmanship with the PS2K's innovative multi-layer carbon fiber cones. The cones have an integrated formed joint with the voice coil, resulting in extreme rigidity and high power handling capability. While there have been carbon fiber cones available in the past, they were typically made from a single layer of carbon fiber and could still flex quite a bit, which could negatively impact sound performance. We leave no room for acoustic compromises, so the multi-layer cones in the PS2K's drivers are very strong and can resist long, extended excursion travel without any unwanted flexing.​
Raw Power
Feel the passion in your favorite songs and movies as the PS2K's four woofers, each driven by a dedicated 500 Watt Class D amplifier, unite to unleash a total power output of up to 2,000 Watts. The amplifiers are... Read More
Ordering
The PS2K has an MSRP of $50,000 USD. It can now be ordered at your local authorized dealer. Shipping to McIntosh dealers is expected to begin in October 2023.​
Καλησπερα, μιας και ανεβαζετε γκουρμε πιατα ...
 

Μηνύματα
2.505
Reaction score
3.789
$50K 😱
:idk:
 

Μηνύματα
16.375
Reaction score
19.208
Θα χρειαστούμε και μελέτη στατικής επάρκειας με αυτό. :D

Πάντως με πλημμύρα που λέει ο Bhutia δεν βλέπω να παρασύρεται. :D

P.S. άσχετο. Bhutia δες σε παρακαλώ ξανά το πόστ μου 763. Έκανα αργά edit και μπορεί να μην το είδες. Με ενδιαφέρει να το ξέρεις, μπας και ανοίξεις κάνενα νήμα ή αναφερθείς τουλάχιστον σε ένα που είναι ανοιγμένο για το ένα έργο μόνο. Βέβαια η απόκλιση μου φαίνεται πιο ενδιαφέρουσα και πρόσφορη.
 

Μηνύματα
684
Reaction score
1.286
Γιατί αυτή την περιοχή δεν μπορείτε να την μετρήσετε, μόνο να την ακούσετε και είναι τα πάντα όπως δείχνει το γράφημα συχνοτήτων που σονάρουν τα όργανα.
Σέβομαι την ιστορία σας στο χώρο και θέλω να ακούω εδώ τα επιχειρήματα σας.
Σας μίλησα απότομα προχθές , λάθος μου .
Δεν σας ήξερα μελέτησα παλιές αναρτήσεις ,είδα κάποια πράγματα για την δουλειά σας και αισθάνθηκα άσχημα για το ύφος μου .

Αυτό που δεν αλλάζει όμως είναι ότι τα παιδιά που κατηγορείτε τα επιχειρήματα τους τα συνοδεύουν με δεδομένα ,με νούμερα ,με κανόνες φυσικής .

Από την άλλη εσείς επιχειρηματολογείτε χρησιμοποιώντας όρους όπως συναίσθημα , ΜΟΥΣΙΚΗ , το νιώθεις δεν μπορείς να το μετρήσεις .

Επιτρέψτε μου να εμπιστεύομαι περισσότερο τους αριθμούς την φυσική και γενικότερα τις επιστήμες από τους γενικούς και αόριστους όρους .
Είναι δικό μου λάθος που με πείθουν περισσότερο τα spectrogram του Μπούτχια του Έαρ του Ντιμι και των άλλων παιδιών η μήπως δικό σας λάθος που δεν μπορείτε να με πείσετε για την εγκυρότητα των επιχειρημάτων σας ;

Μιλάω σαν ένας σχετικά άπειρος χρήστης που μόνο να μάθω έχω και απ τις δυο πλευρές .
Ίσως δεν φταίει το site ίσως φταίει ο τρόπος που προσεγγίζετε εσείς το κοινό εδώ .
ΥΓ
Τελικά τι να πιστέψω ;
1+1 = 2 ή
1+1 = κάτι μαγικό , μόνο το νιώθεις δε το μετράς ;;;;;
 
Last edited:

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.169
Reaction score
21.796
Δεν φταίει το site, ούτε ο καιρός, ούτε τα πτηνά του ουρανού..
Πάντα εμείς φταίμε, είτε ατομικά, είτε όταν ''κινούμαστε'' σε μικρές ομάδες (το δεύτερο είναι το χειρότερο γιατί γίνεται feast σε κάθε ''αμαρτωλή'' απόκλιση).
Ακόμα και δίκιο να έχει κάποιος αυτό που εμένα μου χτυπάει άσχημα είναι η συμπεριφορές, ο τρόπος..
Υπάρχει έπαρση..
Και δεν εστιάζω ούτε στο παρόν, ούτε σε κάποιους συγκεκριμένους, ούτε σε κάποια ομάδα της μιας ή της άλλης ''σχολής..''
Όλοι οφείλουμε να προσπαθούμε περισσότερο για τη συνεννόηση - επικοινωνία ακόμα κι όταν είναι πολύ πιο δύσκολο απ' τη χλεύη (σχεδόν πάντα είναι).
Όσο κι αν διαφωνώ με κάποιον σε ένα θέμα όταν παρακολουθώ να γίνεται ''πέσιμο'' από παντού με στεναχωρεί.
Human nature και προσπερνάμε ή μπορούμε να κάνουμε κάτι γι' αυτο?
Γενικό το σχόλιο..
Συμβαίνει..
Εκτός αν φοράμε πολύ σκούρα γυαλιά επιλεκτικά και το ''χάνουμε.. ''
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.061
Reaction score
30.368
Μια μικρή παρένθεση στο θέμα γιατί δεν μπορώ θα σκάσω αν δεν το πω. :D

Αυτό ρε παιδιά το πιάτο σε γκουρμέ αστερατο εστιατόριο που σερβίρει μόνον vegan πιάτα σας φαίνεται νορμαλ?

View attachment 305253
Είμαι σίγουρος ότι θα έχει γλυκόηχες μεσαίες. :lolsign:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.582
Reaction score
57.874
Τη μούχλα δηλαδή που δεν μπορεί ο Xfader ; :D 😍 Λες να μην τα ξέρω επειδή κάνω πλάκα συνέχεια ; :D Εγώ βρε συ είμαι η απόκλιση. Το έχεις δεί το έργο ; Αλήθεια έψαχνα να δώ για δύο Αμερικάνικα έργα που πιστεύω άξιζαν μιας κάπως σοβαρής ανάλυσης (έστω και σαν της Τάρ, μην σου πω πιο καλή) να έχει ασοχληθεί κανένας στο σάιτ και .... τίποτε. Μόνοκ κάτι αναφορές σε στύλ διαφήμισης του χωρίς καμια ανταπόκριση. Το ίδιο και για Hunger Games. Δηλαδή και στα Αμερικάνικα δεν ασχολείτια κανένας με αυτά που θεωρώ έστω και για Αμερικάνικα εγώ καλά. Τι γίνεται ; Δεν καταλαβαίνω. Το Hunger games έχει και μια μικρή ευρωπαική πινελιά σκηνοθεσίας, που η αδελφή της όταν κληρώνεται και περπατάει προχωράει το κακόμοιρο και φτιάχνει το μπλουζάκι του πίσω με τα χεράκια του όπως του έμαθε πρίν λίγο η αδελφή της η Κάτνις για να είναι ευπαρουσιάστη. Το πρόσεξες ;
Είμαι βέβαιος ότι το είχα προσέξει όταν παρακολούθησα κάποτε το έργο. Όταν όμως έχω διαβάσει τα βιβλία συγκρατώ περισσότερα από εκείνα.
Θα χρειαστούμε και μελέτη στατικής επάρκειας με αυτό. :D

Πάντως με πλημμύρα που λέει ο Bhutia δεν βλέπω να παρασύρεται. :D

P.S. άσχετο. Bhutia δες σε παρακαλώ ξανά το πόστ μου 763. Έκανα αργά edit και μπορεί να μην το είδες. Με ενδιαφέρει να το ξέρεις, μπας και ανοίξεις κάνενα νήμα ή αναφερθείς τουλάχιστον σε ένα που είναι ανοιγμένο για το ένα έργο μόνο. Βέβαια η απόκλιση μου φαίνεται πιο ενδιαφέρουσα και πρόσφορη.
Δεν είναι μονάχα οι πλημμύρες... Υπάρχουν πυρκαγιές , σεισμοί , ηφαίστεια, μετεωρίτες καθώς κι ενδεχόμενες μη φυσικές καταστροφές...
Μια μικρή παρένθεση στο θέμα γιατί δεν μπορώ θα σκάσω αν δεν το πω. :D

Αυτό ρε παιδιά το πιάτο σε γκουρμέ αστερατο εστιατόριο που σερβίρει μόνον vegan πιάτα σας φαίνεται νορμαλ?

View attachment 305253
Ψηφίζω ribeye και... ξερό ψωμί.
Πρέπει να σκεφτείς όμως ότι δεν έχει σχεση με αυτά όπως τα σκέφτεσαι.

Ας πούμε η μεσαία περιοχή είναι σημαντική και δεν χρειάζεται και εργασίες για να το καταλάβει κάποιος.

Δες το αλλιώς. Δεν αναφέρεται σαν ένδειξη πλούτου ή α ... ο Α έχει αυτό και ο Β το άλλο.

¨Εχει σχέση με το να γίνει συνείδηση π.χ. η αξία της και να απαιτήσει ο κόσμος να ενσωματωθεί τεχνολογία και τεχνικές και υλικά ώστε να αποδίδεται σωστά και σε φθηνότερα μοντέλα.

Όχι να ρίχνουμε βάρος μόνο σε μια περιοχή γιατί κάποιοι κάνανε μελέτες μόνο σε αυτήν και η οποία μπορεί να μην φέρει τόσο σημαντική σχέση απόδοσης τιμής και πραγματικής μουσικής εμπειιρίας.

Και εξάλλου μιλάμε για πολύ χαμηλές συχνότητες, όχι να μην έχει καθόλου. Δηλαδή αυτό το όλα ή τίποτε ... εντάξει τώρα ..... είναι το λιγότερο υπερβολή.
Χρειάζονται τα sub για τις δύο πρώτες οκτάβες, αφενός μεν για εξομάλυνση ανταπόκρισης στο χώρο , αφετέρου δε γι απαλλαγή - μέσω κροσαρίσματος - των main από αυτές κατά τρόπον ώστε ν'αφοσιωθούν τα δεύτερα σε τρίτη οκτάβα και άνω με μειωμένο φόρτο και παραμορφώσεις. Αμφότερα τα σκέλη της ωφέλειας οδηγούν σε ανώτερη ευκρίνεια την απόδοση των μεσαίων. Επομένως το ζήτημα ενσωμάτωσης sub ανάγεται ακριβώς στη βέλτιστη αντίληψη για το μεγαλείο των μεσαίων.
 

Μηνύματα
16.375
Reaction score
19.208
Τελικά τι να πιστέψω ;
1+1 = 2 ή
1+1 = κάτι μαγικό , μόνο το νιώθεις δε το μετράς ;;;;;
Και τα δύο να τα εξετάζεις. Το έγραψε ο άνθρωπος.

Αυτά τα δύο δεν είναι σε αντιπαράθεση ή αντίθεση ή σε ανταγωνισμό.

Επίσης η επιστήμη έτσι όπως την έχεις ορισμένη στο μυαλό σου αλλά κια πολλλοί άλλοι, δεν εξετάζει τα πράγματα παρά μόνο μέσα απο τους φυσικούς νόμους. Δηλαδή επιχειρεί ένα explanation διαμέσου ενός natural law. Το πρόβλημα είναι α) πολλές εξηγήσεις δεν απειικονίζονται μέσω φυσικών νόμων β) αλλά και ότι οι φυσικοί νόμοι και μάλιστα οι σημαντικότεροι δεν είναι επεξηγηματικοί αλλά περιγραφικοί. Αυτό που σε απασχολεί είναι φιλοσοφία της επιστήμης και εάν θες μπορείς να ψάξεις για τους ορισμούς που έχουν δοθεί απο παλιότερα μέχρι και σήμερα.
 

Μηνύματα
2.505
Reaction score
3.789
Χρειάζονται τα sub για τις δύο πρώτες οκτάβες, αφενός μεν για εξομάλυνση ανταπόκρισης στο χώρο , αφετέρου δε γι απαλλαγή - μέσω κροσαρίσματος - των main από αυτές κατά τρόπον ώστε ν'αφοσιωθούν τα δεύτερα σε τρίτη οκτάβα και άνω με μειωμένο φόρτο και παραμορφώσεις. Αμφότερα τα σκέλη της ωφέλειας οδηγούν σε ανώτερη ευκρίνεια την απόδοση των μεσαίων. Επομένως το ζήτημα ενσωμάτωσης sub ανάγεται ακριβώς στη βέλτιστη αντίληψη για το μεγαλείο των μεσαίων.
... στην περίπτωση που τα main "κόβονται" από τα sub ή από εξωτερικό κρος, σωστά Μεσιέ;
Γιατί σε αντίθετη περίπτωση παιζουν full. Και δεν ιφίσταται ενσωμάτωση. Κάπου θα το έχεις αναλύσει αυτό το σενάριο.
 

Μηνύματα
16.375
Reaction score
19.208
Είμαι βέβαιος ότι το είχα προσέξει όταν παρακολούθησα κάποτε το έργο. Όταν όμως έχω διαβάσει τα βιβλία συγκρατώ περισσότερα από εκείνα.

Δεν είναι μονάχα οι πλημμύρες... Υπάρχουν πυρκαγιές , σεισμοί , ηφαίστεια, μετεωρίτες καθώς κι ενδεχόμενες μη φυσικές καταστροφές...

Ψηφίζω ribeye και... ξερό ψωμί.

Χρειάζονται τα sub για τις δύο πρώτες οκτάβες, αφενός μεν για εξομάλυνση ανταπόκρισης στο χώρο , αφετέρου δε γι απαλλαγή - μέσω κροσαρίσματος - των main από αυτές κατά τρόπον ώστε ν'αφοσιωθούν τα δεύτερα σε τρίτη οκτάβα και άνω με μειωμένο φόρτο και παραμορφώσεις. Αμφότερα τα σκέλη της ωφέλειας οδηγούν σε ανώτερη ευκρίνεια την απόδοση των μεσαίων. Επομένως το ζήτημα ενσωμάτωσης sub ανάγεται ακριβώς στη βέλτιστη αντίληψη για το μεγαλείο των μεσαίων.
Ναι αλλά δεν είναι ο μόνος παράγοντας. Εγώ πρσωπικά όσο συμμετέχω ποτέ δεν έχω δεί κανέναν να ασχολείται ή να αναφέρεται σε αυτήν την περιοχή , zero times (και δεν εννοώ πάλι μέσω των χαμηλών, όπως αναφέρεις τώρα, αυτό πολλές φορές το έχω διαβάσει) ... ενώ για την πρώτη οκτάβα 100 %. Μάλιστα η αναφορά και μόνο προκαλεί αλλεργία, αρχίζουν οι κοροιδίες για χροιές κλπ σε όποιον τολμησει να το αναφέρει, συν ανοησίες περι επιστημονικών δήθεν λόγων.

Η αντίληψη ότι η περιοχή των μεσαίων έχει dealt with (που νομίζω ισχυρίζεται και ο Τούλ) είναι απο την εμπιερία μου λανθασμένες.

Οπότε και άλλος ισχυρισμός του αγαπητού Ear ότι θα πάρεις 11 Χ ηχεία και επειδή έιναι 11 θα έχουν την μεσαία περιοχή ενός ακριβότερου ή π.χ. πιο προσεγμένου μοντέλου (άσχετα τιμής) είναι λάθος. Ξέρω ξέρω τι είναι το narrative ...μην μου το επαναλάβεις ... το έχω διαβάσει. We have mastered αυτήν την περιοχή .... Καλο αφήγημα coorporate επιστημόνων i wonder why ? Και όποιος διαφωνεί ας το αποδείξει.
 
Last edited:

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.741
Reaction score
21.569
Αυτό ρε παιδιά το πιάτο σε γκουρμέ αστερατο εστιατόριο που σερβίρει μόνον vegan πιάτα σας φαίνεται νορμαλ?
Οι λέξεις "gourmet", "vegan" και "normal" δεν μπαίνουν στην ίδια πρόταση.:p
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.731
Μηνύματα
2.950.269
Members
38.232
Νεότερο μέλος
aradis
Top